• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (запасні частини до службових транспортних засобів)

Завершена

280 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 400.00 UAH
Період оскарження: 18.04.2025 09:25 - 23.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо рішення Замовника

Номер: 699630ce0aed40bc89eed5a4322cd476
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-18-000939-a.c1
Назва: Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 13.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.05.2025 18:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.05.2025 16:45
Дата виконання рішення Замовником: 20.05.2025 22:07
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.05.2025 №7662 -р/пк-пз рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (Код ЄДРПОУ:45504596) та рішення про визначення Фізичної особи підприємця Петрова Вадима Олександровича (Код ЄДРПОУ: 3000702814) переможцем за процедурою закупівлі — «ДК 021:2015 34320000- 6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (запасні частини до службових транспортних засобів)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-18-000939-a скасовані. Закупівлю відновлено на етап кваліфікації учасників процедури закупівлі.
Автор: ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", Андрій Гапонов +380988161882 tov.avtoshini.prozoro@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3587c528a5d7485cba548efb78a1b670
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
У зв’язку з відхиленням тендерної пропозиції ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» за результатами процедури закупівлі, оформленого Протоколом №72 від 29.04.2025 року, повідомляємо про наявність істотних порушень з боку Замовника, які суперечать вимогам чинного законодавства, зокрема вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 Особливостей проведення публічних закупівель.
1. Порушення вимог п. 43 Особливостей щодо права на усунення невідповідностей
Згідно з п. 43 Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178, у разі виявлення в пропозиції учасника невідповідностей, що не призводять до зміни предмета закупівлі, а також марки, моделі, характеристики товару — Замовник зобов’язаний надати учаснику 24 години на їх усунення.
Жодна з наведених у Протоколі №72 "невідповідностей" не призводить до зміни предмета закупівлі чи порушення суті пропозиції. Всі вони є виправними та мають формальний характер.
2. Аналіз конкретних "невідповідностей"
2.1. Документи щодо кінцевих бенефіціарів (витяг і виписка з ЄДР, 2024 р.) Вимога ТД – надати документ, виданий у 2025 році.
Надано документи 2024 року, що не впливають на зміст тендерної пропозиції. Інформація про КБВ не змінилась, а отже — це формальна невідповідність, яка підлягала усуненню за 24 години відповідно до п. 43 Особливостей.
2.2. Відсутність довідки «Відомості про Учасника» (Додаток 1.3)
Формальна відсутність одного з документів, який не містить критичної інформації. Його ненадання також не вплинуло на зміст пропозиції — виправна невідповідність.
2.3. Відсутність довідки про аналогічні договори (Додаток 1.5)
Невідповідність не змінює зміст пропозиції, її зміст стосується лише підтвердження досвіду, і могла бути усунена протягом 24 годин.
2.5. Відсутність гарантійного листа щодо санкцій (Додаток 3)
Йдеться про лист формального характеру, що не змінює зміст тендерної пропозиції. Його ненадання також є невідповідністю, яку слід було усунути у визначений законодавством термін.

Щодо вимоги додатку 3 тендерної документаці, цитую вимогу: Якість товару повинна відповідати вимогам Державних стандартів та підтверджуватись відповідними сертифікатами і паспортами якості продукції (у випадках, передбачених законодавством) на момент поставки. Якщо товар не підлягає сертифікації, надається інформаційна довідка про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Скаржник наголошує, що Замовник вимагав надати відповідні сертифікати і паспорта якості на момент поставки товару, Замовник не вимагав надати зазначені документи в складі пропозиції Учасника, тому скаржник жодним чином не порушив вимогу Замовника!.
Якщо товар не підлягає сертифікації, надається інформаційна довідка про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, учасник не надавав у складі пропозиції зазначено довідку, тому що товар підлягає сертифікації в Україні в добровільному порядку, скаржник планує надати на момент поставки товару відповідні сертифікати відповідності на товар, які передбачені чинним Законодавством України.

Відповідно до пункту 43 Особливостей, Замовник зобов’язаний був надати ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» 24 години на усунення таких невідповідностей, однак цього не зробив, чим порушив вимоги чинного законодавства;
• Жодна із "невідповідностей" не призводить до зміни предмета закупівлі, марки, моделі чи технічних характеристик;
• Рішення про відхилення є незаконним та підлягає скасуванню.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)