-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Гіпохлорит натрію марки А та коагулянт для очищення води
Торги не відбулися
1 782 750.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 827.50 UAH
мін. крок: 1% або 17 827.50 UAH
Період оскарження:
17.04.2025 13:16 - 04.05.2025 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга на тендерну документацію
Номер:
5afc0114ac8a425fbc59859784e37cb8
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-17-005990-a.a1
Назва:
Скарга на тендерну документацію
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на документацію Уманьводоканал.docx 18.04.2025 15:29
- Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги).docx 18.04.2025 15:29
- Додаток 1 до тендерної документації. Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx 18.04.2025 15:29
- Скарга на документацію Уманьводоканал.pdf 18.04.2025 15:29
- Договір лабораторія Альфа Лекс.pdf 18.04.2025 15:29
- Скарга на документацію Уманьводоканал_Validation_Report.pdf 18.04.2025 15:29
- Скарга на документацію Уманьводоканал.pdf.asice 18.04.2025 15:29
- ISO 10012 Альфа лекс.pdf 18.04.2025 15:29
- sign.p7s 18.04.2025 15:31
- рішення від 22.04.2025 № 6322.pdf 22.04.2025 15:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.04.2025 № 6906.pdf 01.05.2025 15:22
- рішення від 30.04.2025 № 6906.pdf 05.05.2025 16:45
- Додаток 3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ редакція від 17.04.2025.pdf 24.04.2025 09:25
- Додаток 1 до тендерної документації (нова редакція) від 21.04.2025.pdf 24.04.2025 09:25
- протокол з переліком змін.pdf 24.04.2025 09:25
- Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги) нова редакція від 21.04.2025.pdf 24.04.2025 09:25
- Оголошення 17.04.2025.pdf 24.04.2025 09:25
- Додаток 4_ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ редакція від 17.04.2025.doc 24.04.2025 09:25
- Додаток 1 до тендерної документації редакція ві 17.04.2025.docx 24.04.2025 09:25
- Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги) редакція від 17.04.2025.pdf 24.04.2025 09:25
- Додаток 4_ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ редакція від 17.04.2025.pdf 24.04.2025 09:25
- оголошення про закупівлю 21.04.2025.pdf 24.04.2025 09:25
- Додаток 5 до тендерної документації редакція від 17.04.2025.pdf 24.04.2025 09:25
- Тендерна документація за Особливостями редакція від 17.04.2025.doc 24.04.2025 09:25
- Додаток 1 до тендерної документації редакція ві 17.04.2025.pdf 24.04.2025 09:25
- Тендерна документація за Особливостями нова редакція від 21.04.2025.doc 24.04.2025 09:25
- Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги) редакція від 17.04.2025.docx 24.04.2025 09:25
- Додаток 1 до тендерної документації (нова редакція) від 21.04.2025.docx 24.04.2025 09:25
- Відповідь по суті скарги на запит АМКУ (за Особливостями).docx 24.04.2025 09:25
- Тендерна документація за Особливостями редакція від 17.04.2025.pdf 24.04.2025 09:25
- Додаток 5 до тендерної документації редакція від 17.04.2025.docx 24.04.2025 09:25
- Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги) нова редакція від 21.04.2025.docx 24.04.2025 09:25
- Додаток 3 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ редакція від 17.04.2025.docx 24.04.2025 09:25
- Відповідь по суті скарги на запит АМКУ (за Особливостями).pdf 24.04.2025 09:25
- Тендерна документація за Особливостями нова редакція від 21.04.2025.pdf 24.04.2025 09:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.04.2025 15:39
Дата розгляду скарги:
30.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.04.2025 15:43
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
05.05.2025 16:46
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
05.05.2025 16:46
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ac1011092e454e88b308b61239cc3c5c
Заголовок пункту скарги:
Оскарження дискримінаційної вимоги
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовник чітко вказує на те, що свідоцтво про технічну компетентність хімічної лабораторії або інший документ має бути документом виробника/учасника/постачальника. Однак, у тендерній документації не передбачено можливості надання сертифікату ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» або сертифікат ISO10012:2005 або інший ДСТУ ISO та/або ISO лабораторії, з якою у учасника укладено договір на надання послуг. Така вимога є дискримінаційною та такою, що порушує права учасників, зокрема права Скаржника.
ТОВ «Гідрохім» має договір надання послуг з лабораторією, яка в свою чергу, має сертифікат/свідоцтво вимірювальних можливостей, яким підтверджено релевантність положенням ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання». Проте, Скаржник обмежений в праві прийняти участь у закупівлі, оскільки, його тендерна пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації, бо замовник чітко обмежує коло учасників та чітко встановлює, що свідоцтво або інший документ має бути у виробника/учасника/постачальника, наявність договірних відносин з лабораторією не передбачено.
На підтвердження можливості проводити аналізи на всі якісні характеристики предмету закупівлі по даній закупівлі надаємо відповідний договір з ТОВ «АЛЬФА-ЛЕКС». Даний договір є доказом того, що Скаржник може забезпечити проведення аналізів в лабораторії, яка мають ДСТУ ISO 10012:2005.
Згідно зі статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація не повинна містити дискримінаційних вимог. Відсутність можливості подання договору з лабораторією, яка має сертифікат відповідно до ДСТУ ISO 10012:2005, обмежує конкуренцію серед потенційних учасників та ставить Скаржника у нерівні умови порівняно з іншими учасниками, які мають власну лабораторію або лабораторію постачальника/виробника.
Надання договору з акредитованою лабораторією гарантує виконання усіх вимог Замовника щодо технічної компетентності аналізів. Наявність договору з лабораторією, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, повністю забезпечує виконання технічних умов, зазначених у тендерній документації, та не впливає на якість запропонованого товару.
Договір із сертифікованою лабораторією є рівноцінним підтвердженням відповідності товару вимогам замовника.
Замовник зобов’язаний формувати тендерну документацію з урахуванням принципу пропорційності. Вимога щодо обов’язкового надання свідоцтва або іншого документа про технічну компетентність лабораторії виробника та/або учасника та/або постачальника є непропорційною та обмежує можливості учасників, які працюють на договірних засадах із акредитованими лабораторіями.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
За таких умов, вимога тендерної документації в цій частині суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції, в т.ч. Скаржнику. Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
ТОВ «Гідрохім» має договір надання послуг з лабораторією, яка в свою чергу, має сертифікат/свідоцтво вимірювальних можливостей, яким підтверджено релевантність положенням ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання». Проте, Скаржник обмежений в праві прийняти участь у закупівлі, оскільки, його тендерна пропозиція буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації, бо замовник чітко обмежує коло учасників та чітко встановлює, що свідоцтво або інший документ має бути у виробника/учасника/постачальника, наявність договірних відносин з лабораторією не передбачено.
На підтвердження можливості проводити аналізи на всі якісні характеристики предмету закупівлі по даній закупівлі надаємо відповідний договір з ТОВ «АЛЬФА-ЛЕКС». Даний договір є доказом того, що Скаржник може забезпечити проведення аналізів в лабораторії, яка мають ДСТУ ISO 10012:2005.
Згідно зі статтею 5 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація не повинна містити дискримінаційних вимог. Відсутність можливості подання договору з лабораторією, яка має сертифікат відповідно до ДСТУ ISO 10012:2005, обмежує конкуренцію серед потенційних учасників та ставить Скаржника у нерівні умови порівняно з іншими учасниками, які мають власну лабораторію або лабораторію постачальника/виробника.
Надання договору з акредитованою лабораторією гарантує виконання усіх вимог Замовника щодо технічної компетентності аналізів. Наявність договору з лабораторією, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, повністю забезпечує виконання технічних умов, зазначених у тендерній документації, та не впливає на якість запропонованого товару.
Договір із сертифікованою лабораторією є рівноцінним підтвердженням відповідності товару вимогам замовника.
Замовник зобов’язаний формувати тендерну документацію з урахуванням принципу пропорційності. Вимога щодо обов’язкового надання свідоцтва або іншого документа про технічну компетентність лабораторії виробника та/або учасника та/або постачальника є непропорційною та обмежує можливості учасників, які працюють на договірних засадах із акредитованими лабораторіями.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
За таких умов, вимога тендерної документації в цій частині суперечить положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції, в т.ч. Скаржнику. Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
3. Зобов’язати Замовника, з метою усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель, внести зміни до тендерної документації на підставах, наведених в описовій частині цієї скарги