• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Паперові чи картонні реєстраційні журнали

Завершена

557 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 785.00 UAH
Період оскарження: 17.04.2025 11:59 - 22.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: aa6ab8dfc5e34267ad8d301fd8450676
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-17-004609-a.a2
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 05.05.2025 р. №106/юр/25.
Дата розгляду скарги: 15.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.05.2025 14:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.05.2025 13:35
Дата виконання рішення Замовником: 23.05.2025 17:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення комісії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7823-р/пк-пз від 15.05.2025 року Замовник скасував рішення про визначення переможцем процедури ФОП Піхотенко О. Г.
Автор: ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Ігор 380673873633 yurist2@ukrpap.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 4f3be68efbe848ffaeb831e779f7b1fc
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: З рішеннями Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП Піхотенко Олег Григорович, про намір укладення договору з ФОП Піхотенко Олег Григорович не погоджуємось, вважаємо їх протиправними, дискримінаційними, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, виходячи з наступних підстав.

Перевіривши документи, надані у складі тендерної пропозиції переможця тендеру – ФОП Піхотенко Олег Григорович було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам та умовам Документації, виходячи з наступних підстав.

Додатком 3 Документації встановлені технічні вимоги до предмета закупівлі.
Також, п.3 Додатку 3 Документації встановлено, що поліграфічні матеріали, фарби, що використовуються для виготовлення медичної облікової документації мають відповідати технічним стандартам. На підтвердження якісних характеристик Учасник повинен надати:
- сертифікати/паспорта якості на папір;
- сертифікат /паспорт якості на фарбу.
29.04.2025 р. о 12:18 год. Замовником оприлюднено на електронному торгівельному майданчику вимогу про усунення невідповідностей (надалі –Вимога), а саме: «Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Піхотенко Олега Григоровича (надалі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Згідно з умовами тендерної документації, а саме пункт 3 розділу 3 тендерної документації: «3. Поліграфічні матеріали, фарби, що використовуються для виготовлення медичної облікової документації мають відповідати технічним стандартам. На підтвердження якісних характеристик Учасник повинен надати: - сертифікати/паспорта якості на папір; - сертифікат /паспорт якості на фарбу.» В своїй тендерній пропозиції Учасник надає сертифікат якості на папір газетний форматний, марка «О» для копіювальних та друкарських машин ТУ У 17.1-39301866-002:2019. Також слід зазначити що відсутні сертифікат /паспорт якості на фарбу. У зв’язку з вище наведеним прошу надати сертифікат або паспорт якості на папір (який буде використовуватись) та сертифікат або паспорт якості на фарбу. Згідно з умовами тендерної документації, а саме пункт 1 розділу 3 тендерної документації та пункт 4.7 Додатку 2 до тендерної документації Учасник процедури підписує документи Кваліфікованим електронним підписом КЕП. За результатами перевірки на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.» підпису Учасника встановлено, що тип носія особистого ключа - незахищений та тип підпису - удосконалений. Отже, такий підпис не може вважатися кваліфікованим електронним підписом з урахуванням роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України №1/06-3-1587 від 16.02.2021. Вказане не відповідає вимогам тендерної документації (пункт 1 розділу 3 тендерної документації, пункт 4.7 Додатку 2 до тендерної документації). З огляду на зазначене, Замовником прийнято рішення на підставі ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» надати Учаснику закупівлі 24 години на усунення невідповідностей.».
Відповідно до п.43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником була надана неправомірна можливість усунення невідповідностей протягом 24 годин шляхом внесення змін до тендерної пропозиції, а саме надання ФОП Піхотенко Олег Григорович сертифікату /паспорту якості на фарбу та сертифікату або паспорту якості на папір, оскільки Вимога Замовника про те, що: «У зв’язку з вище наведеним прошу надати сертифікат або паспорт якості на папір (який буде використовуватись) та сертифікат або паспорт якості на фарбу..…» - є відсутністю інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції відповідно до п.43 Особливостей.
Тобто, у складі тендерної пропозиції ФОП Піхотенко Олег Григорович відсутній документ який би підтверджував технічні та якісні характеристики запропонованого товару які висуває Замовник у Додатку 3 Документації.
Просимо зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ФОП Піхотенко Олег Григорович як таку, що не відповідає умовам Документації, з зазначених підстав.

Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

Вимога ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" до КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради

Номер: 1cd0b53436f44206ba48d9040c9d38e6
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-17-004609-a.a1
Назва: Вимога ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" до КП "Міська лікарня №9" Запорізької міської ради
Вимога:
Просимо розглянути вимогу та надати відповідь
Вирішення: На Вашу Вимогу (Скаргу) від 01.05.2025, 13:21. ID: UA-2025-04-17-004609-a.a1 надаємо наступну інформацію. Згідно з абзацом 1 пунктом 47 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі —Особливості). «46. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.» Таким чином, Особливостями передбачено звернення за роз’ясненнями учасника, пропозиція якого відхилено, а оскарження рішення стосовно відхилення, чи визнання переможцем іншого учасника не передбачено ні Особливостями ні Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Тим не менш, Замовник прийняв рішення надати відповідь на Вашу Вимогу (Скаргу). Замовником, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Піхотенко Олег Григорович (надалі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями, виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Згідно з умовами тендерної документації, а саме пункт 3 розділу 3 тендерної документації: «3. Поліграфічні матеріали, фарби, що використовуються для виготовлення медичної облікової документації мають відповідати технічним стандартам. На підтвердження якісних характеристик Учасник повинен надати: - сертифікати/паспорта якості на папір; - сертифікат /паспорт якості на фарбу.» В своїй тендерній пропозиції Учасник надає сертифікат якості на папір газетний форматний, марка «О» для копіювальних та друкарських машин ТУ У 17.1-39301866-002:2019. Також, слід зазначити, що відсутні сертифікат /паспорт якості на фарбу. У зв’язку з вище наведеним, Учаснику було запропоновано надати сертифікат або паспорт якості на папір (який буде використовуватись) та сертифікат або паспорт якості на фарбу. Згідно з умовами тендерної документації, а саме пункт 1 розділу 3 тендерної документації та пункт 4.7 Додатку 2 до тендерної документації Учасник процедури підписує документи Кваліфікованим електронним підписом КЕП. За результатами перевірки на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.» підпису Учасника встановлено, що тип носія особистого ключа - незахищений та тип підпису - удосконалений. Отже, такий підпис не може вважатися кваліфікованим електронним підписом з урахуванням роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України №1/06-3-1587 від 16.02.2021. Вказане не відповідає вимогам тендерної документації (пункт 1 розділу 3 тендерної документації, пункт 4.7 Додатку 2 до тендерної документації). З огляду на зазначене, Замовником прийнято рішення на підставі ч. 16 ст. 29 Закону та пункту 43 Особливостей надати Учаснику закупівлі 24 години на усунення невідповідностей. Учасником закупівлі ФОП Піхотенко Олегом Григоровичем у наданий термін (24 години) надано документи, яких не вистачало, та які оприлюднено для виправлення невідповідностей виявлених Замовником. Це стало правомірною підставою для визначення переможцем зазначеного суб`єкта підприємницької діяльності за ознакою найбільш економічно вигідна пропозиція. Згідно з пунктом 43 Особливостей: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Таким чином, відсутність будь яких документів у тендерній пропозиції не розцінюється як невідповідність, яку неможливо усунути. Більше того, Замовник зобов’язаний надати Учаснику можливість усунути таку невідповідність. Також слід зазначити, що Антимонопольним комітетом України розглядалися скарги на аналогічні невідповідності в інших закупівлях, в яких комітет ухвалював рішення про відхилення учасників, які виправляли невідповідності у технічній частині своєї пропозиції протягом 24 годин, які ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" навели як приклад, а саме: Рішення АМКУ № 11883-р/пк-пз від 09.07.2024, Рішення АМКУ №19104-р/пк-пз від 02.12.2024 по-перше, були задоволені частково, та по-друге, не відповідають (не пересікаються) з процедурою, яке є предметом обговорення. На підставі наданих фактів, Замовник відмовляє у задоволенні скарги.
Статус вимоги: Не задоволено