• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Світильники світлодіодні консольні

Завершена

275 280.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 752.80 UAH
Період оскарження: 17.04.2025 11:08 - 23.04.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: 59318bd020574c0c9b11aff582041e6d
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-17-003210-a.c1
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Тендерна пропозиція Учасника не відповідає тендерній документації Замовника і не підпадає під п.43 Особливостей як така, що підлягає виправленню.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 19.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.05.2025 14:49
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 22.05.2025 15:21
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТЛАНТ БУД СХІД", Гнидаш Светлана 380509088720 gnidash@atlant.kharkov.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: cb4fdd47ff154da3b4b53ebcc6c285cd
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Тип порушення: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п.4 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник у складі пропозиції надає порівняльну таблицю в якій зазначає технічні характеристики товару, які вказані Замовником та найменування та технічні характеристики товару, що пропонується Учасником. Технічні характеристики товару, що пропонується Учасником не повинні бути гіршими технічних характеристик товару, які вказані Замовником».
1. ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЕД ПРЕМІУМ ГРУП» у складі своєї тендерної пропозиції було надано Порівняльну таблицю, в якій спостерігається невідповідність щодо вимог Замовника:

№ з/п Найменування товару та технічні та якісні характеристики, встановлені Замовником Найменування товару та технічні та якісні характеристики, встановлені Учасником
1 Світлодіодний вуличний світильник 50 W
Світловий потік, Лм: 4500
Кольорова температура, К: 6400 Світильник вуличний LED-SLA-50W 5000Lm 6500K IP65, BELLA LUCE, SOKOL
Світловий потік, Лм: 5000
Кольорова температура, К: 6500
2 Світлодіодний вуличний світильник 100 W
Світловий потік, Лм: 9000
Кольорова температура, К: 6400
Світильник вуличний LED-SLA-100W 10000Lm 6500K IP65, BELLA LUCE, SOKOL
Світловий потік, Лм: 10000
Кольорова температура, К: 6500

3 Світлодіодний вуличний світильник 150 W
Світловий потік, Лм: 13500
Кольорова температура, К: 6400 Світильник вуличний LED-SLA-150W 15000Lm 6500K IP65, BELLA LUCE, SOKOL
Світловий потік, Лм: 15000
Кольорова температура, К: 6500


Зауважуємо, що Замовником не було встановлено меж діапазону при зазначенні цих технічних характеристик або не було запропоновано надати не більше/менше зазначених вимог, а вимагалося підтвердження чіткого значення даної характеристики товару.
2. Також ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЕД ПРЕМІУМ ГРУП» в Порівняльній таблиці зазначено Найменування Товару, а саме:
Позиція 1 «Світильник вуличний LED-SLA-50W 5000Lm 6500K IP65, BELLA LUCE, SOKOL»;
Позиція 2 « Світильник вуличний LED-SLA-100W 10000Lm 6500K IP65, BELLA LUCE, SOKOL»;

Позиція 3 «Світильник вуличний LED-SLA-150W 15000Lm 6500K IP65, BELLA LUCE, SOKOL».
У складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЕД ПРЕМІУМ ГРУП» надало Сертифікат відповідності, який зареєстровано у Реєстрі ОС та ОВ «ВЕРІТЕСТ» за № UA-OC.0537-24, термін дії з 07.10.2024 до 06.10.2025. Сертифікат відповідності на «Продукцію: Світильники вуличні світлодіодні, торгівельних марок: «BELLA LUCE», «SOKOL», «220», «220 підключайся!», «ТИТАН», «MaxLed», «LedMax» ( згідно з додатком 26 артикулів). (Копія Сертифікату додається до Скарги).
З чого робимо висновок, що у «Найменуванні товару» від Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЕД ПРЕМІУМ ГРУП» зазначено одразу дві торгівельні марки, а саме: «BELLA LUCE» та «SOKOL». Дані торгівельні марки: «BELLA LUCE» та «SOKOL» є різними, тому з цих назв неможливо визначити який конкретно товар, якої конкретно торгівельної марки пропонує Учасник до постачання. І не зрозуміло чи є ці показники не гіршими за показники, що вимагає Замовник, оскільки Учасник не надає пояснень щодо цієї невідповідності.
Таким чином, Учасником було запропоновано Товар невизначеної торгівельної марки, а також виявлена невідповідність встановленим Замовником вимогам щодо технічних та якісних характеристик Товару.
Зазначена невідповідність не підпадає виправленню відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей, оскільки не є помилкою, виправлення якої не призведе до зміни предмета закупівлі.
Приписами частини шістнадцятої статті 18 Закону №922-VIII визначено, що орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на підставі інформації, розміщеної в електронній системі закупівель станом на момент подання скарги, та інформації, одержаної за скаргою.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону №922-VIII за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов`язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз`яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Отже, на підставі вищевикладеного та керуючись вимогами ч.2 ст.19 Конституції України та Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про Антимонопольний комітет України».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір