-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в Новомиколаївській селищній раді Запорізького району Запорізької області за об’єктом с. Михайлівське, с.Веселий Гай, с.Зелене, с. Новоіванківка, с. Підгірне, с. Софіївка, с. Сторчове, с. Терсянка, с. Трудове (2 черга будівництва).
Торги не відбулися
3 805 435.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 027.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 027.18 UAH
Період оскарження:
17.04.2025 09:44 - 25.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга що стосується прийнятого рішення, дії чи бездіяльність Замовника
Номер:
311be09821b340d6a904562f84cc65bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-17-001150-a.a2
Назва:
Скарга що стосується прийнятого рішення, дії чи бездіяльність Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги_нова редакція.pdf 13.06.2025 15:21
- Цінова пропозиція.pdf 13.06.2025 15:21
- Додаток 1_технічне завдання_нова редакція (2).pdf 13.06.2025 15:21
- Протокол 23.pdf 13.06.2025 15:21
- Кошторис (1).pdf 13.06.2025 15:21
- Додаток 4 до тендерної документації_нова редакція.pdf 13.06.2025 15:22
- Сумбаєв (2).pdf 13.06.2025 15:22
- Скарга.pdf 13.06.2025 15:22
- sign.p7s 13.06.2025 15:33
- Заперечення на пояснення замовника.asice 24.06.2025 00:12
- Заперечення на пояснення замовника.pdf 24.06.2025 00:17
- рішення від 17.06.2025 № 9569.pdf 17.06.2025 18:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2025 №10007.pdf 25.06.2025 10:42
- рішення від 24.06.2025 № 10007.pdf 26.06.2025 15:44
- Пояснення на скаргу 19.06.2025 11:46
- пояснення на скаргу "doc" 19.06.2025 11:46
- Протокол про відміну прийнятого рішення щодо переможця _ відхилення учасника за результатом розгляду скарги АМКУ 10007-р.docx 30.06.2025 17:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.06.2025 15:52
Дата розгляду скарги:
24.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.06.2025 18:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.06.2025 15:46
Дата виконання рішення Замовником:
30.06.2025 17:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.06.2025 № 10007-р/пк-пз, зобов’язано Новомиколаївську селищну раду Запорізького району Запорізької області (код ЄДРПОУ: 20509622), рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ" (код ЄДРПОУ: 42223385) переможцем процедури закупівлі — "Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в Новомиколаївській селищній раді Запорізького району Запорізької області за об’єктом с. Михайлівське, с.Веселий Гай, с.Зелене, с. Новоіванківка, с. Підгірне, с. Софіївка, с. Сторчове, с. Терсянка, с. Трудове (2 черга будівництва)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-17-001150-a, скасувати Рішення.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Скасувати Рішення від 09.06.2025 № 23 (далі – Рішення), згідно з яким товариство з обмеженою відповідальністю "АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ" (код ЄДРПОУ: 42223385) переможцем процедури закупівлі — "Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в Новомиколаївській селищній раді Запорізького району Запорізької області за об’єктом с. Михайлівське, с.Веселий Гай, с.Зелене, с. Новоіванківка, с. Підгірне, с. Софіївка, с. Сторчове, с. Терсянка, с. Трудове (2 черга будівництва)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-17-001150-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b50d16d3019e45cbb34eb35cad9dc93d
Заголовок пункту скарги:
Замовник розглядаючи тендерну пропозиції Учасника ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ» на відповідність вимогам тендерної документації не виявив невідповідності в інформації та/або документах тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ», відсутню інформація та/або документи надання яких передбачено тендерною документацією.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Тип порушення:
Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1) Учасник ТОВ "АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ" не надав розрахунок договірної ціни у вигляді інформаційної моделі (IMD файл).
Згідно з Додатком 4 до тендерної документації (нова редакція) вимагається зокрема надання учасником:
- інформацію про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам «Відомості обсягів робіт», «Підсумкової відомості ресурсів» встановленим замовником у Додатках 1.1. та 1.2. до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами (у форматі PDF), а саме кошторисною документацією, яка підписана організацією учасником та має складатися з: договірна ціна (динамічна); зведений кошторисний розрахунок; пояснювальна записка; об’єктний кошторис; локальні кошториси; підсумкова відомість ресурсів, календарний графік виконання робіт. Окрім того, Учасник надає розрахунок договірної ціни у вигляді інформаційної моделі (IMD файл).
Згідно з Додатком 1 до тендерної документації (нова редакція) вимагається:
На підтвердження ціни пропозиції та відповідності вимогам технічної специфікації до предмета закупівлі Учасник у складі пропозиції надає підписану керівником організації учасника, кошторисну документацію у складі:
- договірна ціна (динамічна);
- зведений кошторисний розрахунок;
- пояснювальна записка;
- об’єктний кошторис;
- локальні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів
- календарний графік виконання робіт.
Договірна ціна додатково повинна бути надана у форматі .imd або іншому форматі, який сумісний з АВК-5 в частині обміну інформацією.
2) Учасник ТОВ "АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ" не надав посвідчення допуску до робіт в електроустановках напругою до 1000В на верхолаза та електромонтажника. Надані лише витяги з протоколів про проходження навчання та перевірку знань.
Згідно з п. 1.2.2 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно зокрема надати:
1.2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
1.2.3. Учасник надає в складі пропозиції чинні документи, що підтверджують навчання та перевірку знань зазначених в довідці працівників:
- головний інженер та/або начальник дільниці та/або інженер та/або виконавець робіт: з питань охорони праці; НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпеки експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС), НПАОП 40.1-1.07-01 «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ); «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), «Правил роздрібного ринку електричної енергії» (ПРРЕЕ); «Правил улаштування електроустановок» (ПУЕ), посвідчення допуску до робіт в електроустановках напругою до 1000В
– верхолаз: з питань охорони праці; НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпеки експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС), НПАОП 40.1-1.07-01 «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ); «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), «Правил улаштування електроустановок» (ПУЕ), посвідчення допуску до робіт в електроустановках напругою до 1000В
- електрик та/або електромонтажник та/або один електромонтажник електромонтажник-налагоджувальник)
з питань охорони праці; НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпеки експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС), НПАОП 40.1-1.07-01 «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ); «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), «Правил улаштування електроустановок» (ПУЕ), посвідчення допуску до робіт в електроустановках напругою до 1000В.
3) Учасник ТОВ "АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ" не є платником ПДВ, а є платником єдиного податку що становить 5%. Учасник ТОВ "АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ" надав цінову пропозицію в розмірі 3 800 413,04 грн з ПДВ, та кошторис який має таку саму вартість, але не включає ПДВ, а включає лише єдиний податок. Таким чином якщо враховувати 20% ПДВ, то вартість пропозиції переможця ТОВ "АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ" перевищує очікувану вартість предмета закупівлі (яка зазначена з ПДВ).
Згідно з Додатком 4 до тендерної документації (нова редакція) вимагається зокрема надання учасником:
- інформацію про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам «Відомості обсягів робіт», «Підсумкової відомості ресурсів» встановленим замовником у Додатках 1.1. та 1.2. до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами (у форматі PDF), а саме кошторисною документацією, яка підписана організацією учасником та має складатися з: договірна ціна (динамічна); зведений кошторисний розрахунок; пояснювальна записка; об’єктний кошторис; локальні кошториси; підсумкова відомість ресурсів, календарний графік виконання робіт. Окрім того, Учасник надає розрахунок договірної ціни у вигляді інформаційної моделі (IMD файл).
Згідно з Додатком 1 до тендерної документації (нова редакція) вимагається:
На підтвердження ціни пропозиції та відповідності вимогам технічної специфікації до предмета закупівлі Учасник у складі пропозиції надає підписану керівником організації учасника, кошторисну документацію у складі:
- договірна ціна (динамічна);
- зведений кошторисний розрахунок;
- пояснювальна записка;
- об’єктний кошторис;
- локальні кошториси;
- підсумкова відомість ресурсів
- календарний графік виконання робіт.
Договірна ціна додатково повинна бути надана у форматі .imd або іншому форматі, який сумісний з АВК-5 в частині обміну інформацією.
2) Учасник ТОВ "АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ" не надав посвідчення допуску до робіт в електроустановках напругою до 1000В на верхолаза та електромонтажника. Надані лише витяги з протоколів про проходження навчання та перевірку знань.
Згідно з п. 1.2.2 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно зокрема надати:
1.2.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / інший документ).
1.2.3. Учасник надає в складі пропозиції чинні документи, що підтверджують навчання та перевірку знань зазначених в довідці працівників:
- головний інженер та/або начальник дільниці та/або інженер та/або виконавець робіт: з питань охорони праці; НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпеки експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС), НПАОП 40.1-1.07-01 «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ); «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), «Правил роздрібного ринку електричної енергії» (ПРРЕЕ); «Правил улаштування електроустановок» (ПУЕ), посвідчення допуску до робіт в електроустановках напругою до 1000В
– верхолаз: з питань охорони праці; НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпеки експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС), НПАОП 40.1-1.07-01 «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ); «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), «Правил улаштування електроустановок» (ПУЕ), посвідчення допуску до робіт в електроустановках напругою до 1000В
- електрик та/або електромонтажник та/або один електромонтажник електромонтажник-налагоджувальник)
з питань охорони праці; НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті»; НПАОП 40.1-1.21-98 «Правила безпеки експлуатації електроустановок споживачів» (ПБЕЕС), НПАОП 40.1-1.07-01 «Правил експлуатації електрозахисних засобів» (ПЕЕЗ); «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» (ПТЕЕС), «Правил улаштування електроустановок» (ПУЕ), посвідчення допуску до робіт в електроустановках напругою до 1000В.
3) Учасник ТОВ "АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ" не є платником ПДВ, а є платником єдиного податку що становить 5%. Учасник ТОВ "АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ" надав цінову пропозицію в розмірі 3 800 413,04 грн з ПДВ, та кошторис який має таку саму вартість, але не включає ПДВ, а включає лише єдиний податок. Таким чином якщо враховувати 20% ПДВ, то вартість пропозиції переможця ТОВ "АЙТІ ТЕХ КОМПАНІ" перевищує очікувану вартість предмета закупівлі (яка зазначена з ПДВ).
×
-
Назва доказу:
Кошторис
-
Повʼязаний документ:
Кошторис (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Цінова пропозиція
-
Повʼязаний документ:
Цінова пропозиція.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол № 23 уповноваженої особи Замовника
-
Повʼязаний документ:
Протокол 23.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи підтверджуючі наявність працівників відповідної кваліфікації
-
Повʼязаний документ:
Сумбаєв (2).pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги_нова редакція.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 4 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4 до тендерної документації_нова редакція.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1_технічне завдання_нова редакція (2).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Встановити порушення у зв’язку з діями чи бездіяльністю уповноваженої особи Замовника, під час здійснення процедури закупівлі за унікальним номером оголошення на Prozorro.gov.ua: UA-2025-04-17-001150-a; 3. Зобов’язати Замовника торгів усунути порушення процедури закупівлі, скасувавши рішення (Протокол № 23 від 09 червня 2025 року). Обґрунтуванням вищезазначених вимог є все те, що зазначено вище, у тому числі і обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника. Докази що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси скаржника розміщені в тендерній документації та реєстрі пропозицій за посиланням: https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-04-17-001150-a
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (щодо дискримінаційних вимог тендерної документації)
Номер:
49e507fa129943d39c9ac79e0cb7017e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-17-001150-a.b1
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (щодо дискримінаційних вимог тендерної документації)
Скарга:
Новомиколаївською селищною радою Запорізького району Запорізької області (далі – Замовник) оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в Новомиколаївській селищній раді Запорізького району Запорізької області за об’єктом с. Михайлівське, с.Веселий Гай, с.Зелене, с. Новоіванківка, с. Підгірне, с. Софіївка, с. Сторчове, с. Терсянка, с. Трудове (2 черга будівництва)», номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-04-17-001150-a.
Маючи намір взяти участь у вказаній закупівлі, ТОВ «ЕКОБУДБЕЗПЕКА» розглянуло тендерну документацію Замовника, що затверджена протоколом уповноваженої особи від 16 квітня 2025р. № 17 та встановило наявність низки дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію і суттєво звужують коло потенційних учасників, тим самим порушуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначене обґрунтовуємо наступними підставами.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1_технічне завдання_нова редакція.docx 25.04.2025 15:58
- Питання прийняття в експлуатацію... _ від 13.04.2011 № 461 (Текст для друку).pdf 25.04.2025 15:58
- Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги.doc 25.04.2025 15:58
- Настанова 8907__2_.pdf 25.04.2025 15:58
- Про технічні регламенти та ... _ від 15.01.pdf 25.04.2025 15:58
- Про затвердження Технічного рег... _ від 16.12.pdf 25.04.2025 15:58
- Про затвердження Порядку розробле... _ від 16.05.pdf 25.04.2025 15:58
- Про затвердження Положення про о... _ від 27.09.pdf 25.04.2025 15:58
- Скарга АМКУ 001150_а_032217.pdf 25.04.2025 15:58
- Рішення від 09.01.2024 № 509 (щодо електротехнічної лабораторії).pdf 25.04.2025 15:58
- Сертифікат експертизи типу ТОВ Бранд Майстер Плюс.pdf 25.04.2025 15:58
- sign.p7s 25.04.2025 16:00
- рішення від 29.04.2025 №6737.pdf 29.04.2025 16:21
- інформація про резолютивну частину рішення від 07.05.2025 №7311.pdf 08.05.2025 12:08
- рішення від 07.05.2025 №7311.pdf 12.05.2025 17:49
- пояснення на скаргу 2 чера6.zip 02.05.2025 14:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.04.2025 16:14
Дата розгляду скарги:
07.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.04.2025 16:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
12.05.2025 17:49
Дата виконання рішення Замовником:
16.05.2025 11:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
овомиколаївська селищна рада ознайомлена з рішенням № 7311-р/ пк-пз від 07.05.2025, готова до виконання, а саме внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в Новомиколаївській селищній раді Запорізького району Запорізької області за об’єктом с. Михайлівське, с.Веселий Гай, с.Зелене, с. Новоіванківка, с. Підгірне, с. Софіївка, с. Сторчове, с. Терсянка, с. Трудове (2 черга будівництва)», номер оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2025-04-17-001150-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e1a76b30159c42ce9dcb8ff392f69049
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога щодо наявності електротехнічної лабораторії
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п.п. 1.3.2. Додатку 2 до тендерної документації «Відповідність кваліфікаційним критеріям» для підтвердження можливості здійснювати пусконалагоджувальні роботи в електроустановках Учасник повинен мати власну або орендовану (або залучену на інших умовах) електротехнічну лабораторію. У разі залучення сторонньої лабораторії додатково надати один з наступних документів:
- договір оренди (або користування, або послуг), що підтверджує спроможність учасника виконувати електротехнічні вимірювання;
- інформацію про субпідрядну організацію відповідно до вимог цієї тендерної документації. Додатково надати чинне свідоцтво про відповідність системи вимірювань лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (з додаванням сфери вимірювань).
Жодним нормативно-правовим актом не встановлено вимоги щодо наявності електротехнічної лабораторії при здійсненні пусконалагоджувальних робіт. Тим більше на етапі подання тендерної пропозиції.
Згідно з Постановою КМУ від 13 квітня 2011 р. № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів» щодо пусконалагоджувальних робіт зазначено лише наступне «на об’єкті виробничого призначення, на якому встановлено технологічне обладнання, повинні бути проведені пусконалагоджувальні роботи згідно з технологічним регламентом, передбаченим проектом будівництва, створено безпечні умови для роботи виробничого персоналу та перебування людей відповідно до вимог нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, пожежної та техногенної безпеки, екологічних і санітарних норм».
Електротехнічна лабораторія застосовується для випробування електрообладнання перед першим введенням в експлуатацію, а також для його періодичної перевірки.
Замовник здійснює закупівлю за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в Новомиколаївській селищній раді Запорізького району Запорізької області за об’єктом с. Михайлівське, с.Веселий Гай, с.Зелене, с. Новоіванківка, с. Підгірне, с. Софіївка, с. Сторчове, с. Терсянка, с. Трудове (2 черга будівництва)», а не послуги вимірювання чи повірки.
Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги тендерної документації не узгоджуються з предметом закупівлі.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у тендерній документації наведеної вище вимоги тендерної документації у вказаній редакції.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати документи про наявність власної або орендованої (або залученої на інших умовах) електротехнічної лабораторії, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі ТОВ «Екобудбезпека».
- договір оренди (або користування, або послуг), що підтверджує спроможність учасника виконувати електротехнічні вимірювання;
- інформацію про субпідрядну організацію відповідно до вимог цієї тендерної документації. Додатково надати чинне свідоцтво про відповідність системи вимірювань лабораторії вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 (з додаванням сфери вимірювань).
Жодним нормативно-правовим актом не встановлено вимоги щодо наявності електротехнічної лабораторії при здійсненні пусконалагоджувальних робіт. Тим більше на етапі подання тендерної пропозиції.
Згідно з Постановою КМУ від 13 квітня 2011 р. № 461 «Питання прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів» щодо пусконалагоджувальних робіт зазначено лише наступне «на об’єкті виробничого призначення, на якому встановлено технологічне обладнання, повинні бути проведені пусконалагоджувальні роботи згідно з технологічним регламентом, передбаченим проектом будівництва, створено безпечні умови для роботи виробничого персоналу та перебування людей відповідно до вимог нормативно-правових актів з охорони праці та промислової безпеки, пожежної та техногенної безпеки, екологічних і санітарних норм».
Електротехнічна лабораторія застосовується для випробування електрообладнання перед першим введенням в експлуатацію, а також для його періодичної перевірки.
Замовник здійснює закупівлю за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи по об’єкту «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення в Новомиколаївській селищній раді Запорізького району Запорізької області за об’єктом с. Михайлівське, с.Веселий Гай, с.Зелене, с. Новоіванківка, с. Підгірне, с. Софіївка, с. Сторчове, с. Терсянка, с. Трудове (2 черга будівництва)», а не послуги вимірювання чи повірки.
Враховуючи наведене, зазначені вище вимоги тендерної документації не узгоджуються з предметом закупівлі.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у тендерній документації наведеної вище вимоги тендерної документації у вказаній редакції.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати документи про наявність власної або орендованої (або залученої на інших умовах) електротехнічної лабораторії, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі ТОВ «Екобудбезпека».
×
-
Назва доказу:
Рішення Комісії АМКУ щодо електротехнічної (випробувальної) лабораторії
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 09.01.2024 № 509 (щодо електротехнічної лабораторії).pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 до ТД
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
У зв’язку із вказаним вище, просимо зобов’язати Замовника внести зміни у тендерну документацію та вилучити із Додатку 2 до тендерної документації підпункт 1.3.2 у повному обсязі.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
cbb6ee0930324d39a5512a9301b82f43
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна умова щодо обсягу та суми договору
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно з п.п. 1.1.5. Додатку 2 до тендерної документації «Відповідність кваліфікаційним критеріям» для підтвердження спроможності виконання обсягів робіт за предметом цієї закупівлі аналогічний договір повинен бути укладений та виконаний на суму не менше 45% від очікуваної вартості цієї закупівлі.
Згідно зі ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Жодних додаткових вимог щодо обсягу та суми виконаного аналогічного договору законодавством не встановлено.
Отже зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною та незаконною. Потенційний учасник, який має досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, але сума договорів є нижчою ніж 45% від очікуваної вартості закупівлі, не зможе взяти участь у закупівлі.
Згідно зі ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Жодних додаткових вимог щодо обсягу та суми виконаного аналогічного договору законодавством не встановлено.
Отже зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною та незаконною. Потенційний учасник, який має досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, але сума договорів є нижчою ніж 45% від очікуваної вартості закупівлі, не зможе взяти участь у закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Додаток 2 до ТД
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вищезазначене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни у тендерну документацію та вилучити із Додатку 2 до тендерної документації підпункт 1.1.5 у повному обсязі.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
76214c37969f4dfd98603a1b0fd2ce2f
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога щодо погодження еквіваленту з проєктувальником, повторної експертизи та погодження Технічного завдання
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Додатком 1 до тендерної документації (Технічне завдання нова редакція) встановлено, що у разі, якщо Учасник пропонує «еквівалент» обладнання, пропозиція додатково повинна містити порівняльну таблицю технічних характеристик обладнання що вимагається та пропонованого (при цьому технічні характеристики пропонованого обладнання повинні бути не гіршими від характеристик обладнання, що вимагається технічним завданням, в тому числі таблицею 1 цього Додатку) з повним найменуванням виробника обладнання, країни походження товару, інші документи, передбачені тендерною документацією для підтвердження сертифікації обладнання. Пропозиція додатково повинна містити лист-гарантію, що у разі надання Учасником «еквівалента» обладнання, гарантує погодити його з розробником проєкту, пройти за свій рахунок повторну експертизу та надати погодження Територіального підрозділу ДСНС України та структурного підрозділу з питань цивільного захисту до моменту заключення Договору про закупівлю.
Зазначена вимога у такій редакції є дискримінаційною та такою, яку неможливо виконати. А отже неможливо реалізувати право, передбачене Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією, на пропозицію еквіваленту.
По-перше, відповідно до п.3 Наказу № 45 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 16.05.2011 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» для забезпечення проектування об’єкта будівництва замовник повинен надати генпроектувальнику (про’ктувальнику) вихідні дані на проектування. Згідно з п. 4. Основними складовими вихідних даних є: містобудівні умови та обмеження; технічні умови; завдання на проектування.
Проведення експертизи проектної документації здійснюється лише після погодження проектних рішень із Замовником. В той же час підставою для проектування та направлення на експертизу є укладений між Замовником і проектувальником договір. В системі ЄДЕССБ Завдання на проектування повинне бути підписане замовником та проєктувальником.
Також незрозуміло як отримати погодження у проєктувальника, якщо у учасника і проєктувальника відсутні договірні зобов’язання і проєктувальник може погодити чи не погодити заміну обладнання на еквівалент на власний розсуд. Так само як і невідомо в які терміни проєктувальник це зробить.
По-друге, згідно з п. 6.1 Настанови щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво ДСТУ 8907:2019 строки проведення експертизи проектної документації на будівництво становлять:
- для об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, залежно від технічної та технологічної складності об’єктів будівництва ‒ не більше ніж 30 календарних днів.
По-третє, відповідно до Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту, затвердженого постановою КМУ від 27 вересня 2017 р. № 733, створення та модернізація місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення здійснюються згідно із законодавством на підставі рішень місцевих органів виконавчої влади (органів місцевого самоврядування) за погодженням технічного завдання на створення (модернізацію) місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення з відповідним структурним підрозділом з питань цивільного захисту Автономної Республіки Крим, обласних держадміністрацій та територіальним органом ДСНС. Отже обов’язок щодо погодження Технічного завдання покладено на Замовника (орган виконавчої влади), а не на проєктувальника. Тим більше заміна обладнання на еквівалентне не впливає на конструктивні та технічні рішення МАСЦО, тому може бути взагалі відсутня потреба внесення змін до Технічного завдання та його перепогодження.
Термін укладення договору відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування - не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Таким чином виконати вказану вимогу тендерної документації, зокрема: погодити заміну обладнання на еквівалент з проєктувальником, пройти повторну експертизу та надати погодження Територіального підрозділу ДСНС України та структурного підрозділу з питань цивільного захисту протягом 15 днів (до моменту заключення Договору про закупівлю) неможливо, а отже потенційного учасника, зокрема ТОВ «Екобудбезпека», позбавлено права на пропозицію еквіваленту, що суперечить чинному законодавсту у сфері публічних закупівель та чим порушені права і законні інтереси ТОВ «Екобудбезпека», пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
Зазначена вимога у такій редакції є дискримінаційною та такою, яку неможливо виконати. А отже неможливо реалізувати право, передбачене Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією, на пропозицію еквіваленту.
По-перше, відповідно до п.3 Наказу № 45 Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 16.05.2011 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» для забезпечення проектування об’єкта будівництва замовник повинен надати генпроектувальнику (про’ктувальнику) вихідні дані на проектування. Згідно з п. 4. Основними складовими вихідних даних є: містобудівні умови та обмеження; технічні умови; завдання на проектування.
Проведення експертизи проектної документації здійснюється лише після погодження проектних рішень із Замовником. В той же час підставою для проектування та направлення на експертизу є укладений між Замовником і проектувальником договір. В системі ЄДЕССБ Завдання на проектування повинне бути підписане замовником та проєктувальником.
Також незрозуміло як отримати погодження у проєктувальника, якщо у учасника і проєктувальника відсутні договірні зобов’язання і проєктувальник може погодити чи не погодити заміну обладнання на еквівалент на власний розсуд. Так само як і невідомо в які терміни проєктувальник це зробить.
По-друге, згідно з п. 6.1 Настанови щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво ДСТУ 8907:2019 строки проведення експертизи проектної документації на будівництво становлять:
- для об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, залежно від технічної та технологічної складності об’єктів будівництва ‒ не більше ніж 30 календарних днів.
По-третє, відповідно до Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту, затвердженого постановою КМУ від 27 вересня 2017 р. № 733, створення та модернізація місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення здійснюються згідно із законодавством на підставі рішень місцевих органів виконавчої влади (органів місцевого самоврядування) за погодженням технічного завдання на створення (модернізацію) місцевої автоматизованої системи централізованого оповіщення з відповідним структурним підрозділом з питань цивільного захисту Автономної Республіки Крим, обласних держадміністрацій та територіальним органом ДСНС. Отже обов’язок щодо погодження Технічного завдання покладено на Замовника (орган виконавчої влади), а не на проєктувальника. Тим більше заміна обладнання на еквівалентне не впливає на конструктивні та технічні рішення МАСЦО, тому може бути взагалі відсутня потреба внесення змін до Технічного завдання та його перепогодження.
Термін укладення договору відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування - не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Таким чином виконати вказану вимогу тендерної документації, зокрема: погодити заміну обладнання на еквівалент з проєктувальником, пройти повторну експертизу та надати погодження Територіального підрозділу ДСНС України та структурного підрозділу з питань цивільного захисту протягом 15 днів (до моменту заключення Договору про закупівлю) неможливо, а отже потенційного учасника, зокрема ТОВ «Екобудбезпека», позбавлено права на пропозицію еквіваленту, що суперечить чинному законодавсту у сфері публічних закупівель та чим порушені права і законні інтереси ТОВ «Екобудбезпека», пов’язані з участю у процедурі закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Положення про організацію оповіщення
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження Положення про о... _ від 27.09.pdf
-
-
Назва доказу:
Настанова щодо організації проведення експертизи
-
Повʼязаний документ:
Настанова 8907__2_.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ Мінрегіонбуду №45
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження Порядку розробле... _ від 16.05.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи вищезазначене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни у тендерну документацію та вилучити із Додатку 1 вимогу про надання учасником листа-гарантії, що у разі надання Учасником «еквівалента» обладнання, він гарантує погодити його з розробником проєкту, пройти за свій рахунок повторну експертизу та надати погодження Територіального підрозділу ДСНС України та структурного підрозділу з питань цивільного захисту до моменту заключення Договору про закупівлю.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
a8e48afec4fa461f994263f2b42bb95d
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна умова щодо переліку ДСТУ у Сертифікаті експертизи типу
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Додатком 1 до тендерної документації (Технічне завдання нова редакція) вимагається надання чинного (-их) сертифікату (-ів) експертизи типу щодо складових системи: пульту керування автоматизованими системами оповіщення, автоматизованого робочого місця керування базовими станціями на відповідність Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою КМУ від 16.12.2015 № 1077, вимогам розділам 7, 9, 12, 13 ДСТУ EN 50130-4:2017, ДСТУ EN 61000-3-2:2016, ДСТУ EN 61000-3-3:2017, п. 2.1. таблиці 2 ДСТУ EN 61000-6-3:2018).
Згідно з Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності": документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Також Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" встановлено, що оцінка відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках і шляхом застосування процедур оцінки відповідності, які визначені в таких технічних регламентах. Технічні регламенти, якими передбачене застосування процедур оцінки відповідності, також, як правило, містять зокрема процедури оцінки відповідності, які повинні або можуть застосовуватися для оцінки відповідності продукції технічним вимогам, визначеним у технічних регламентах, а в разі якщо такі процедури затверджені іншими нормативно-правовими актами, - посилання на них.
У свою чергу добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
Таким чином процедура оцінки відповідності Модуль В «Експертиза типу» вимагається Технічним регламентом з електромагнітної сумісності, а не національними стандартами (ДСТУ). В свою чергу відповідність ДСТУ учасник може підтвердити сертифікатом та/або декларацією відповідності.
До прикладу ПЕРЕЛІК національних стандартів для цілей застосування Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1077 містить 136 найменувань національних стандартів. Вони всі не можуть вказуватися у сертифікаті експертизи типу. Тому Замовник має право вимагати сертифікат експертизи типу на відповідність вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності без конкретизації переліків ДСТУ.
Тим паче, що в ДСТУ змінюються роки, може дещо змінюватися назва тощо. Наприклад ДСТУ EN 61000-3-2:2016 (зазначений замовником у переліку) з назвою «Електромагнітна сумісність. Частина 3-2. Норми. Норми на емісію гармонік струму (для сили вхідного струму обладнання не більше 16 А на фазу) (EN 61000-3-2:2014, IDT)» і ДСТУ EN IEC 61000-3-2:2019 з назвою «Електромагнітна сумісність (ЕМС). Частина 3-2. Норми. Норми емісії гармонійних складників струму (обладнання із силою вхідного струму не більше ніж 16 А в одній фазі) (EN IEC 61000-3-2:2019, IDT; IEC 61000-3-2:2018, IDT)».
Крім цього, деякі ДСТУ мають ідентичні вимоги до обладнання та апаратури, але різну класифікацію обладнання.
Наприклад ДСТУ EN 61000-6-3 (зазначений замовником у переліку) і ДСТУ EN 55032:
ДСТУ EN 61000-6-3
Цей стандарт установлює вимоги ЕМС щодо емісії завад до електричної та електронної апаратури, призначеної для застосування в житлових, комерційних середовищах та середовищах легкої промисловості.
ДСТУ EN 55032
Цей стандарт застосовують до обладнання мультимедійного, призначено головним чином для професійного застосування: що є обладнанням інформаційних технології, звукове (аудіо) обладнання, відеообладнання, обладнання мовленнєвого приймача, обладнання для керування освітленням видовища, або їх комбінації, з номінальною середньоквадратичною напругою змінного або постійного струму живлення, що не перевищує 600 В.
Конкретно вказаний Замовником перелік ДСТУ та розділів ДСТУ зроблений під одного виробника, обладнання якого запроєктоване і виробник якого має сертифікат експертизи типу, який містить точно такий же перелік ДСТУ та їх розділів як вказано у тендерній документації (сертифікат виробника додається).
Оскільки законодавством України у сфері публічних закупівель регламентовано право на пропозицію еквіваленту, така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших виробників та потенційних учасників закупівлі, зокрема до ТОВ «Екобудбезпека».
Згідно з Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності": документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Також Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" встановлено, що оцінка відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках і шляхом застосування процедур оцінки відповідності, які визначені в таких технічних регламентах. Технічні регламенти, якими передбачене застосування процедур оцінки відповідності, також, як правило, містять зокрема процедури оцінки відповідності, які повинні або можуть застосовуватися для оцінки відповідності продукції технічним вимогам, визначеним у технічних регламентах, а в разі якщо такі процедури затверджені іншими нормативно-правовими актами, - посилання на них.
У свою чергу добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
Таким чином процедура оцінки відповідності Модуль В «Експертиза типу» вимагається Технічним регламентом з електромагнітної сумісності, а не національними стандартами (ДСТУ). В свою чергу відповідність ДСТУ учасник може підтвердити сертифікатом та/або декларацією відповідності.
До прикладу ПЕРЕЛІК національних стандартів для цілей застосування Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1077 містить 136 найменувань національних стандартів. Вони всі не можуть вказуватися у сертифікаті експертизи типу. Тому Замовник має право вимагати сертифікат експертизи типу на відповідність вимогам Технічного регламенту з електромагнітної сумісності без конкретизації переліків ДСТУ.
Тим паче, що в ДСТУ змінюються роки, може дещо змінюватися назва тощо. Наприклад ДСТУ EN 61000-3-2:2016 (зазначений замовником у переліку) з назвою «Електромагнітна сумісність. Частина 3-2. Норми. Норми на емісію гармонік струму (для сили вхідного струму обладнання не більше 16 А на фазу) (EN 61000-3-2:2014, IDT)» і ДСТУ EN IEC 61000-3-2:2019 з назвою «Електромагнітна сумісність (ЕМС). Частина 3-2. Норми. Норми емісії гармонійних складників струму (обладнання із силою вхідного струму не більше ніж 16 А в одній фазі) (EN IEC 61000-3-2:2019, IDT; IEC 61000-3-2:2018, IDT)».
Крім цього, деякі ДСТУ мають ідентичні вимоги до обладнання та апаратури, але різну класифікацію обладнання.
Наприклад ДСТУ EN 61000-6-3 (зазначений замовником у переліку) і ДСТУ EN 55032:
ДСТУ EN 61000-6-3
Цей стандарт установлює вимоги ЕМС щодо емісії завад до електричної та електронної апаратури, призначеної для застосування в житлових, комерційних середовищах та середовищах легкої промисловості.
ДСТУ EN 55032
Цей стандарт застосовують до обладнання мультимедійного, призначено головним чином для професійного застосування: що є обладнанням інформаційних технології, звукове (аудіо) обладнання, відеообладнання, обладнання мовленнєвого приймача, обладнання для керування освітленням видовища, або їх комбінації, з номінальною середньоквадратичною напругою змінного або постійного струму живлення, що не перевищує 600 В.
Конкретно вказаний Замовником перелік ДСТУ та розділів ДСТУ зроблений під одного виробника, обладнання якого запроєктоване і виробник якого має сертифікат експертизи типу, який містить точно такий же перелік ДСТУ та їх розділів як вказано у тендерній документації (сертифікат виробника додається).
Оскільки законодавством України у сфері публічних закупівель регламентовано право на пропозицію еквіваленту, така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших виробників та потенційних учасників закупівлі, зокрема до ТОВ «Екобудбезпека».
×
-
Назва доказу:
Закон України Про технічні регламенти та оцінку відповідності
-
Повʼязаний документ:
Про технічні регламенти та ... _ від 15.01.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічний регламент з електромагнітної сумісності
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження Технічного рег... _ від 16.12.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат експертизи типу ТОВ "Бранд Майстер Плюс"
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат експертизи типу ТОВ Бранд Майстер Плюс.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
У зв’язку із вказаним вище, просимо зобов’язати Замовника внести зміни у тендерну документацію та викласти вимогу про надання сертифікату експертизи типу наступним чином: запропонована (у тому числі «еквівалент» обладнання) МАСЦО повинна бути сертифікованою, для підтвердження чого у складі пропозиції надати чинний (-і) сертифікат (-и) експертизи типу щодо складових системи: пульту керування автоматизованими системами оповіщення, автоматизованого робочого місця керування базовими станціями на відповідність Технічному регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою КМУ від 16.12.2015 № 1077. Наданий (-і) сертифікат (-и) експертизи типу повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, акредитованим Національною агенцією акредитації України (сертифікат повинен містити відповідний Національний знак акредитації), або іншим акредитованим органом з оцінки відповідності (в такому випадку додати документ про акредитацію такого органу з оцінки відповідності щодо предмету закупівлі).