-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Форменний одяг
Торги відмінено
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження:
16.04.2025 16:35 - 21.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Номер:
3334c67dc7164f28bb326ed60507aaf4
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-16-011501-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Пов'язані документи:
Учасник
- Лист 295 від 29.04.25.pdf 28.05.2025 15:19
- Лист 310 від 06.05.25.pdf 28.05.2025 15:19
- Протокол розгляду тендерної пропозиції (інформація про відхилення) від 23.05.2025р..docx 28.05.2025 15:19
- Скарга.pdf 28.05.2025 15:19
- Фото тканин.pdf 28.05.2025 15:19
- sign.p7s 28.05.2025 15:20
- рішення від 30.05.2025 № 8620.pdf 30.05.2025 16:26
- інформація про резолютивну частину рішення від 06.06.2025 № 9048.pdf 09.06.2025 14:12
- рішення від 06.06.2025 №9048.pdf 11.06.2025 10:20
- Додаток № 1 до ТД Технічні вимоги.doc 03.06.2025 14:44
- Лист гарантія ТОВ Українська міжнародна торгівельна компанія від 22.04.2025р. № 118 04.pdf 03.06.2025 14:44
- Лист гарантія ТОВ Українська міжнародна торгівельна компанія від 22.04.2025р. №116-04.pdf 03.06.2025 14:44
- Лист Замовника від 03.06.2025р. № 734 01-18 на рішення від 30.05.2025р. № 8620-р пк-пз.docx 03.06.2025 14:45
- Лист довідка ТОВ «Українська міжнародна торгівельна компанія» від 22.04.2025р. № 117-04.pdf 03.06.2025 14:45
- Лист Замовника від 05.05.2025р. № 592 01-18 від 05.05.2025р. № 592 01-18.pdf 03.06.2025 14:45
- Лист Замовника від 05.05.2025р. № 593 01-18 адресований ТОВ Тексіка.pdf 03.06.2025 14:45
- Лист Замовника від 03.06.2025р. № 734 01-18 на рішення від 30.05.2025р. № 8620-р пк-пз.pdf 03.06.2025 14:45
- Лист Замовника від 13.05.2025р. № 629 01-18 адресований ТОВ Тексіка.pdf 03.06.2025 14:45
- Лист Замовника від 07.05.2025р. № 609 01-18 адресований ТОВ Академтест.pdf 03.06.2025 14:45
- Лист Замовника від 28.04.2025р. № 562 01-18, адресований ТОВ Тексіка.pdf 03.06.2025 14:45
- Лист ТОВ Тексіка від 06.05.2025р. № 310.pdf 03.06.2025 14:45
- Лист ТОВ Тексіка від 29.04.2025р. № 295.pdf 03.06.2025 14:45
- Протокол випробувань на тканину Адванта 250 від 11.02.2022р. № 365 Л виданий ДП Криворізький НВЦ.pdf 03.06.2025 14:45
- Лист ТОВ Українська міжнародна торгівельна компанія від 22.04.2025р. № 122 04.pdf 03.06.2025 14:45
- Фото ярликів тканин ТОВ Тексіка.pdf 03.06.2025 14:45
- Протокол випробувань на тканину трикотажне полотно Фліс від 23.04.2025р. № 2025.00.04.23.04 виданий ТОВ Академтест.pdf 03.06.2025 14:45
- Протокол за рашенням АМКУ від 06.06.2025р..docx 11.06.2025 14:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.05.2025 16:26
Дата розгляду скарги:
06.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.05.2025 16:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.06.2025 10:21
Дата виконання рішення Замовником:
11.06.2025 14:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Вирішила: виконати вимогу рішення органу оскарження від 06.06.2025р. № 9048-р/пк-пз та відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скасувати рішення уповноваженої особи від 23.05.2025р. про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Українська міжнародна торгівельна компанія» (код ЄДРПОУ: 36046631) за процедурою закупівлі - «Форменний одяг», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-16-011501-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7280dbe812d649309555c08ec63e8fd2
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.05.2025 (далі - Протокол) пропозицію ТОВ "УМТК", відповідно вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей відхилено, як таку що «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Вважаємо рішення Замовника, які оформлені Протоколом такими, що порушують права та законні інтереси Скаржника, а також суперечать вимогам Закону з наступних підстав.
В Протоколі наведено наступне обґрунтування для відхилення пропозиції Скаржника, а саме:
«Встановлено, що під час перевірки учасником ТОВ «Українська міжнародна торгівельна компанія» в складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист від 22.04.2025р. № 116-04 про те, що пошиття товару буде здійснено відповідно до технічних, кількісних та якісних вимог до предмета закупівлі, в тому числі до Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (таблиці). Крім того, учасником надано в складі тендерної документації лист від 22.04.2025р. № 122-04, в якому з додатку № 1 тендерної документації скопійовано інформацію щодо технічних умов по догляду за тканинами Додатку №1 «Технічні, кількісні та якісні вимоги до предмета закупівлі», яка є сумнівною, враховуючи офіційний сайт дистриб’ютора тканин, який поставляє тканини згідно інформації, наданої учасником згідно інформації (суть листа не відповідає на запитання замовника, як наслідок не аргументована,
З метою підтвердження, або спростування інформації, відповідно до п. 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022р. № 1178 (із змінами) Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Як наслідок, з метою уточнення інформації уповноваженою особою направлено три звернення до офіційного дистриб’ютера тканин, зазначеного в тендерній документації, товариства з обмеженою відповідальністю «Тексіка» (листи від 28.04.2025р. 562/01-18, від 05.05.2025р. № 593/01-18 та від 13.05.2025р. 629/01-18) на офіційного дистриб’ютера тканин, зазначеного в тендерній документації, товариства з обмеженою відповідальністю «Тексіка». Однак, отримано від ТОВ «Тексіка» тільки одну відповідь на перший лист від 28.04.2025р. 562/01-18, в якому зазначено якість тканин ТОВ «Тексіка», але жодної аргументованої відповіді щодо технічних, якісних характеристик (крім хвальби про якість своєї продукції) на запит не надано, тобто уникнено відповідь на запитання підприємства. На два інші наступні звернення (листи від05.05.2025р. № 593/01-18 та від 13.05.2025р. 629/01-18) відповідей не було, можливо тому, що тендерна документація не передбачає хвалити якість продукції ТОВ «Тексіка».
Як наслідок, ТОВ «Тексіка» ігнорує звернення уповноваженої особи підприємства щодо підтвердження якісних характеристик на тканину та умов по догляду і зберіганням тканин (листи від 28.04.2025р. № 562/01-18, від 05.05.2025р. № 593/01-18 та від13.05.2025р. № 629/01-18), в тому числі щодо інформації по зберіганню та догляду за тканиною «Адванта 250» (звичайна суха чистка з використанням вуглеводнів, звичайне прання при температурі до 40 ° C, прасування при температурі підошви праски до 150 ° C, сушити при низькій температурі) та по тканині Фліс (барабанна сушка заборонена, звичайне прання при температурі води до 30 ° C, прасування заборонене, суха чистка заборонена, сушка без віджиму в вертикальному положенні), а також щодо технічних паспортів (технічних карт) на тканини від виробника тканин, в яких вказана інформація відображена. Згідно тендерної документації ТОВ «Тексіка» є офіційним дистрибютором тканини «Адванта 250» та «Фліс» щільністю 360 г/м2 шляхом надання скан-копій технічних паспортів (технічних карток) від виробника тканин Шаохінг Зуна Текстиль Ко Лтд (Shaoxing Zuna Textile Co. Ltd) Китайської Народної Республіки, в якого ТОВ «Тексіка», як дистриб’ютор, закупив тканини. Скан-копії додаються.
Крім того, уповноваженою особою підприємства з метою підвердження інформації направлено запити щодо протоколів випробувань тканин ДП «Криворізький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» (лист від 05.05.205р. № 592/01-18) та ТОВ «Академтест» (лист від 07.05.2025р. № 609/01-18), однак, на даний час відповідей підприємством отримано.
Також, згідно сканованих копій етікеток (ярликів) із зазначенням маркування назви та характеристик продукції інформація, надана учасником ТОВ «Українська міжнародна торгівельна компанія» суперечить вимогам Додатку № 1 тендерної документації (інформація на 4 арк. додається).»
В першу чергу слід вказати, що в Протоколі зазначено, що ТОВ «Тексіка» ігнорує звернення уповноваженої особи Замовника. Проте, такі твердження не відповідають дійсності, оскільки у відповідь на лист Замовника від 28.04.2025р. № 562/01-18 ТОВ «Тексіка» надано лист від 29.04.2025 № 295 (копія додається).
У відповідь на лист Замовника від 05.05.2025р. № 593/01-18 ТОВ «Тексіка» надано лист від 06.05.2025 № 310 (копія додається).
Інформація про листування між Замовником та ТОВ «Тексіка» стала відома Скаржнику 22.05.2025 після публікації Замовником вимоги про усунення невідповідностей. Внаслідок чого Скаржник звернувся до ТОВ «Тексіка» з приводу порушеного питання.
Стосовно тверджень Замовника про те, що: «згідно сканованих копій етікеток (ярликів) із зазначенням маркування назви та характеристик продукції інформація, надана учасником ТОВ «Українська міжнародна торгівельна компанія» суперечить вимогам Додатку № 1 тендерної документації (інформація на 4 арк. додається)» хочемо вказати наступне.
Інформація, що оприлюднена Замовником на 4 арк. разом із протоколом відхилення має невідоме походження. Вказану інформацію Скаржник не надавав у складі пропозиції. Вказану інформацію Замовник також не отримував від ТОВ «Тексіка», оскільки наполягає, що ТОВ «Тексіка» ігнорує звернення уповноваженої особи щодо підтвердження якісних характеристик на тканину. До того ж інформація стосується тканин Адванта ТМ 240 чорного, червоного і оранжевого кольорів та Флісу 335 оливкового кольору, які не мають жодного відношення до предмету закупівлі.
Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації (далі - ТД), Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, зокрема, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, згідно наступних додатків:
Додаток № 1 - Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі.
Додаток № 2 - Загальні вимоги до предмета закупівлі.
Додаток № 4 - Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Пунктом 3.2.1 Додатку 4 до ТД, встановлено наступні вимоги: На підтведження надати товар відповідної якості та своєчасно Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
1) - лист-гарантію про те, що пошиття товару буде здійснено відповідно до Технічних, кількісних та якісних вимог до предпмета закупівлі, в тому числі до Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (таблиці);
З метою виконання вказаної вимоги Скаржником надано лист від 22.04.2025 № 116-04 (файл: 5 ГЛ пошиття згідно ТЗ).
2) - скан-копії протоколу/свідоцтва випробувань на тканину костюма спеціального та куртки утепленої спеціальної з тканини типу «фліс» (у випадку наявності протоколу/свідоцтва випробувань на іноземній мові, даний протокол/свідоцтво повинен бути перекладений на українську мову відповідно до вимог тендерної документації);
З метою виконання вказаної вимоги Скаржником надано протоколи випробувань від 11.02.2022 № 365-Л та від 23.04.2025 № 2025.00.04.23.04 (файли: 29 ПВ тканина та 31 ПВ Фліс).
3) - скан-копії протоколу випробувань продукції на зразок костюма спеціального, відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 20471:2016, ДСТУ EN ISO 13688:2016 та куртки утепленої спеціальної з тканини типу «фліс» відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 13688:2016, виданий уповноваженим акредитованим органом з оцінки відповідності (згідно з реєстрами Міністерства економічного розвитку і торгівлі та/або Національного агентства з акредитації України) (у випадку наявності протоколів випробувань на іноземній мові, даний документ повинен бути перекладений на українську мову відповідно до вимог тендерної документації);
З метою виконання вказаної вимоги Скаржником надано протоколи випробувань від 23.04.2025 № УПС 214/322-9-25 та від 23.04.2025 № УПС 215/322-9-25 (файл: 35 ПВ костюм і куртка).
4) - сканкопії сертифікату відповідності / протоколу випробувань на світло-відбивну стрічку та блискавку для пошиття виробів;
З метою виконання вказаної вимоги Скаржником надано на світло-відбивну стрічку: сертифікат відповідності від 11.09.2024 №UA.KR.033.0167-24 та протокол випробування від 06.09.2024 № 2317-Л (файл: 33 Сертифікат і ПВ СВ стрічка), а також на блискавку: сертифікат відповідності від 01.09.2023 №UA.ОС-01.1084-23 та протокол випробувань від 24.04.2018 № 2018.00.04.24.01, від 24.04.2018 № 2018.00.04.24.02 (файл: 34 Сертифікат і ПВ застібки-блискавки).
5) - довідку в довільній формі про інформацію щодо основної тканини яка буде використовуватись при пошитті товару (костюма спеціального та куртки утепленої спеціальної), із заначенням складу тканини, країни виробника тканини, юридичної особи виробника тканини та дилера, який є офіційним представником виробника тканини, що поставляє (імпортує) товар в Україну.
З метою виконання вказаної вимоги Скаржником надано довідку від 22.04.2025 № 117-04 (файл: 6 Довідка про матеріали).
6) - лист-гарантію про гарантійний строк на товар (форменний, спеціальний одяг) буде становити 36 місяців з моменту дати (рік, місяць) виготовлення товару;
З метою виконання вказаної вимоги Скаржником надано лист-гарантію від 22.04.2025 № 118-04 (файл: 7 ГЛ гарантійний строк).
7) - гарантійний лист про те, шо у випадку визнання Учасника переможцем процедури закупівлі, перед пошиттям товару (костюма спеціального та куртки утепленої спеціальної) Учасник забезпечить обов’язковий обмір медичного персоналу Замовника за місцем їх роботи (за місцем розташування приміщень структурних підрозділів, в яких базуються бригади Е(Ш)МД), тобто в структурних підрозділах комунального некомерційного підприємства «Обласний клінічний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Івано-Франківської обласної ради» (станціях Е(Ш)МД, підстанціях Е(Ш)МД, пунктах постійного базування Е(Ш)МД (по всій Івано-Франківській області) та надасть взірець товару двох найменувань за одним із розмірів для погодження на виконання договору із Замовником;
З метою виконання вказаної вимоги Скаржником надано лист-гарантію від 22.04.2025 № 119-04 (файл: 8 ГЛ обміри і зразки).
8) - гарантійний лист про те, що товар буде поставлено Замовнику новим, якісним, таким, що раніше не використовувався, в новій упаковці, без зовнішніх та внутрішніх пошкоджень. На одягу з внутрішньої сторони буде ярлик (ярлики) із зазначенням інформації про найменування та місцезнаходження підприємства-виробника товару, розміру швейного виробу, символів по догляду, найменування сировини та відсотковий вміст, дати виготовлення товару (місяць, рік). Товар буде відпрасованим, очищеним від текстильного бруду, акуратно складеним та упакованим. Швейна фурнітура буде з якісного матеріалу, що не псується під час прання та хімічного чищення, нитки будуть міцними, еластичними та зносостійкими;
З метою виконання вказаної вимоги Скаржником надано лист-гарантію від 22.04.2025 № 120-04 (файл: 9 ГЛ товар новий).
9) - гарантійний лист про те, що у разі виявлення недоліків (дефектів) товару, в тому числі протягом гарантійного терміну, Учасник буде усунуто недоліки (дефекти) товару, в тому числі протягом гарантійного терміну, або замінено неякісний товар товаром належної якості за свій рахунок протягом строку, погодженого та зафіксованого в дефектному акті.
З метою виконання вказаної вимоги Скаржником надано лист-гарантію від 22.04.2025 № 121-04 (файл: 10 ГЛ Заміна).
Пунктом 6 Додатку 4 до ТД, встановлено вимогу щодо надання ІНФОРМАЦІІ (ТА/АБО ДОКУМЕНТИ) ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (Технічна специфікація) - згідно із Додатком № 1 до тендерної документації.
З метою виконання вказаної вимоги Скаржником надано відповідну технічну специфікацію від 22.04.2025 № 122-04 (файл: 11 Інф про тех).
Пунктом 7 Додатку 4 до ТД, встановлено вимогу щодо надання ЗАГАЛЬНИХ ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ - згідно із Додатком № 2 до тендерної документації.
З метою виконання вказаної вимоги Скаржником надано інформацію від 22.04.2025 № 123-04 (файл: 16 Заг вимоги).
Інших імперативних вимог до форми та змісту документів на підтвердження технічних параметрів запропонованого товару - ТД не містить.
Надавши документи, які перелічені вище Скаржник виконав всі визначені Замовником вимоги у спосіб, встановлений ТД.
З урахуванням вказаного, відхилення пропозиції Скаржника за наведеними в Протоколі підставами є надуманими та безпідставними.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій учасників, а саме – відхиливши пропозицію Скаржника, яка відповідає умовам закупівлі Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного ст.5 Закону, а саме – недискримінація учасників та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи наведене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що рішення Замовника є неправомірним та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника, оскільки допущено порушення ст. 5 Закону в частині об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, недискримінації учасників та рівного ставлення до них; та порушено права Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, тому керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
Вважаємо рішення Замовника, які оформлені Протоколом такими, що порушують права та законні інтереси Скаржника, а також суперечать вимогам Закону з наступних підстав.
В Протоколі наведено наступне обґрунтування для відхилення пропозиції Скаржника, а саме:
«Встановлено, що під час перевірки учасником ТОВ «Українська міжнародна торгівельна компанія» в складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист від 22.04.2025р. № 116-04 про те, що пошиття товару буде здійснено відповідно до технічних, кількісних та якісних вимог до предмета закупівлі, в тому числі до Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (таблиці). Крім того, учасником надано в складі тендерної документації лист від 22.04.2025р. № 122-04, в якому з додатку № 1 тендерної документації скопійовано інформацію щодо технічних умов по догляду за тканинами Додатку №1 «Технічні, кількісні та якісні вимоги до предмета закупівлі», яка є сумнівною, враховуючи офіційний сайт дистриб’ютора тканин, який поставляє тканини згідно інформації, наданої учасником згідно інформації (суть листа не відповідає на запитання замовника, як наслідок не аргументована,
З метою підтвердження, або спростування інформації, відповідно до п. 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022р. № 1178 (із змінами) Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Як наслідок, з метою уточнення інформації уповноваженою особою направлено три звернення до офіційного дистриб’ютера тканин, зазначеного в тендерній документації, товариства з обмеженою відповідальністю «Тексіка» (листи від 28.04.2025р. 562/01-18, від 05.05.2025р. № 593/01-18 та від 13.05.2025р. 629/01-18) на офіційного дистриб’ютера тканин, зазначеного в тендерній документації, товариства з обмеженою відповідальністю «Тексіка». Однак, отримано від ТОВ «Тексіка» тільки одну відповідь на перший лист від 28.04.2025р. 562/01-18, в якому зазначено якість тканин ТОВ «Тексіка», але жодної аргументованої відповіді щодо технічних, якісних характеристик (крім хвальби про якість своєї продукції) на запит не надано, тобто уникнено відповідь на запитання підприємства. На два інші наступні звернення (листи від05.05.2025р. № 593/01-18 та від 13.05.2025р. 629/01-18) відповідей не було, можливо тому, що тендерна документація не передбачає хвалити якість продукції ТОВ «Тексіка».
Як наслідок, ТОВ «Тексіка» ігнорує звернення уповноваженої особи підприємства щодо підтвердження якісних характеристик на тканину та умов по догляду і зберіганням тканин (листи від 28.04.2025р. № 562/01-18, від 05.05.2025р. № 593/01-18 та від13.05.2025р. № 629/01-18), в тому числі щодо інформації по зберіганню та догляду за тканиною «Адванта 250» (звичайна суха чистка з використанням вуглеводнів, звичайне прання при температурі до 40 ° C, прасування при температурі підошви праски до 150 ° C, сушити при низькій температурі) та по тканині Фліс (барабанна сушка заборонена, звичайне прання при температурі води до 30 ° C, прасування заборонене, суха чистка заборонена, сушка без віджиму в вертикальному положенні), а також щодо технічних паспортів (технічних карт) на тканини від виробника тканин, в яких вказана інформація відображена. Згідно тендерної документації ТОВ «Тексіка» є офіційним дистрибютором тканини «Адванта 250» та «Фліс» щільністю 360 г/м2 шляхом надання скан-копій технічних паспортів (технічних карток) від виробника тканин Шаохінг Зуна Текстиль Ко Лтд (Shaoxing Zuna Textile Co. Ltd) Китайської Народної Республіки, в якого ТОВ «Тексіка», як дистриб’ютор, закупив тканини. Скан-копії додаються.
Крім того, уповноваженою особою підприємства з метою підвердження інформації направлено запити щодо протоколів випробувань тканин ДП «Криворізький науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» (лист від 05.05.205р. № 592/01-18) та ТОВ «Академтест» (лист від 07.05.2025р. № 609/01-18), однак, на даний час відповідей підприємством отримано.
Також, згідно сканованих копій етікеток (ярликів) із зазначенням маркування назви та характеристик продукції інформація, надана учасником ТОВ «Українська міжнародна торгівельна компанія» суперечить вимогам Додатку № 1 тендерної документації (інформація на 4 арк. додається).»
В першу чергу слід вказати, що в Протоколі зазначено, що ТОВ «Тексіка» ігнорує звернення уповноваженої особи Замовника. Проте, такі твердження не відповідають дійсності, оскільки у відповідь на лист Замовника від 28.04.2025р. № 562/01-18 ТОВ «Тексіка» надано лист від 29.04.2025 № 295 (копія додається).
У відповідь на лист Замовника від 05.05.2025р. № 593/01-18 ТОВ «Тексіка» надано лист від 06.05.2025 № 310 (копія додається).
Інформація про листування між Замовником та ТОВ «Тексіка» стала відома Скаржнику 22.05.2025 після публікації Замовником вимоги про усунення невідповідностей. Внаслідок чого Скаржник звернувся до ТОВ «Тексіка» з приводу порушеного питання.
Стосовно тверджень Замовника про те, що: «згідно сканованих копій етікеток (ярликів) із зазначенням маркування назви та характеристик продукції інформація, надана учасником ТОВ «Українська міжнародна торгівельна компанія» суперечить вимогам Додатку № 1 тендерної документації (інформація на 4 арк. додається)» хочемо вказати наступне.
Інформація, що оприлюднена Замовником на 4 арк. разом із протоколом відхилення має невідоме походження. Вказану інформацію Скаржник не надавав у складі пропозиції. Вказану інформацію Замовник також не отримував від ТОВ «Тексіка», оскільки наполягає, що ТОВ «Тексіка» ігнорує звернення уповноваженої особи щодо підтвердження якісних характеристик на тканину. До того ж інформація стосується тканин Адванта ТМ 240 чорного, червоного і оранжевого кольорів та Флісу 335 оливкового кольору, які не мають жодного відношення до предмету закупівлі.
Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації (далі - ТД), Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, зокрема, шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, згідно наступних додатків:
Додаток № 1 - Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі.
Додаток № 2 - Загальні вимоги до предмета закупівлі.
Додаток № 4 - Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Пунктом 3.2.1 Додатку 4 до ТД, встановлено наступні вимоги: На підтведження надати товар відповідної якості та своєчасно Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:
1) - лист-гарантію про те, що пошиття товару буде здійснено відповідно до Технічних, кількісних та якісних вимог до предпмета закупівлі, в тому числі до Технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (таблиці);
З метою виконання вказаної вимоги Скаржником надано лист від 22.04.2025 № 116-04 (файл: 5 ГЛ пошиття згідно ТЗ).
2) - скан-копії протоколу/свідоцтва випробувань на тканину костюма спеціального та куртки утепленої спеціальної з тканини типу «фліс» (у випадку наявності протоколу/свідоцтва випробувань на іноземній мові, даний протокол/свідоцтво повинен бути перекладений на українську мову відповідно до вимог тендерної документації);
З метою виконання вказаної вимоги Скаржником надано протоколи випробувань від 11.02.2022 № 365-Л та від 23.04.2025 № 2025.00.04.23.04 (файли: 29 ПВ тканина та 31 ПВ Фліс).
3) - скан-копії протоколу випробувань продукції на зразок костюма спеціального, відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 20471:2016, ДСТУ EN ISO 13688:2016 та куртки утепленої спеціальної з тканини типу «фліс» відповідно вимогам ДСТУ EN ISO 13688:2016, виданий уповноваженим акредитованим органом з оцінки відповідності (згідно з реєстрами Міністерства економічного розвитку і торгівлі та/або Національного агентства з акредитації України) (у випадку наявності протоколів випробувань на іноземній мові, даний документ повинен бути перекладений на українську мову відповідно до вимог тендерної документації);
З метою виконання вказаної вимоги Скаржником надано протоколи випробувань від 23.04.2025 № УПС 214/322-9-25 та від 23.04.2025 № УПС 215/322-9-25 (файл: 35 ПВ костюм і куртка).
4) - сканкопії сертифікату відповідності / протоколу випробувань на світло-відбивну стрічку та блискавку для пошиття виробів;
З метою виконання вказаної вимоги Скаржником надано на світло-відбивну стрічку: сертифікат відповідності від 11.09.2024 №UA.KR.033.0167-24 та протокол випробування від 06.09.2024 № 2317-Л (файл: 33 Сертифікат і ПВ СВ стрічка), а також на блискавку: сертифікат відповідності від 01.09.2023 №UA.ОС-01.1084-23 та протокол випробувань від 24.04.2018 № 2018.00.04.24.01, від 24.04.2018 № 2018.00.04.24.02 (файл: 34 Сертифікат і ПВ застібки-блискавки).
5) - довідку в довільній формі про інформацію щодо основної тканини яка буде використовуватись при пошитті товару (костюма спеціального та куртки утепленої спеціальної), із заначенням складу тканини, країни виробника тканини, юридичної особи виробника тканини та дилера, який є офіційним представником виробника тканини, що поставляє (імпортує) товар в Україну.
З метою виконання вказаної вимоги Скаржником надано довідку від 22.04.2025 № 117-04 (файл: 6 Довідка про матеріали).
6) - лист-гарантію про гарантійний строк на товар (форменний, спеціальний одяг) буде становити 36 місяців з моменту дати (рік, місяць) виготовлення товару;
З метою виконання вказаної вимоги Скаржником надано лист-гарантію від 22.04.2025 № 118-04 (файл: 7 ГЛ гарантійний строк).
7) - гарантійний лист про те, шо у випадку визнання Учасника переможцем процедури закупівлі, перед пошиттям товару (костюма спеціального та куртки утепленої спеціальної) Учасник забезпечить обов’язковий обмір медичного персоналу Замовника за місцем їх роботи (за місцем розташування приміщень структурних підрозділів, в яких базуються бригади Е(Ш)МД), тобто в структурних підрозділах комунального некомерційного підприємства «Обласний клінічний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф Івано-Франківської обласної ради» (станціях Е(Ш)МД, підстанціях Е(Ш)МД, пунктах постійного базування Е(Ш)МД (по всій Івано-Франківській області) та надасть взірець товару двох найменувань за одним із розмірів для погодження на виконання договору із Замовником;
З метою виконання вказаної вимоги Скаржником надано лист-гарантію від 22.04.2025 № 119-04 (файл: 8 ГЛ обміри і зразки).
8) - гарантійний лист про те, що товар буде поставлено Замовнику новим, якісним, таким, що раніше не використовувався, в новій упаковці, без зовнішніх та внутрішніх пошкоджень. На одягу з внутрішньої сторони буде ярлик (ярлики) із зазначенням інформації про найменування та місцезнаходження підприємства-виробника товару, розміру швейного виробу, символів по догляду, найменування сировини та відсотковий вміст, дати виготовлення товару (місяць, рік). Товар буде відпрасованим, очищеним від текстильного бруду, акуратно складеним та упакованим. Швейна фурнітура буде з якісного матеріалу, що не псується під час прання та хімічного чищення, нитки будуть міцними, еластичними та зносостійкими;
З метою виконання вказаної вимоги Скаржником надано лист-гарантію від 22.04.2025 № 120-04 (файл: 9 ГЛ товар новий).
9) - гарантійний лист про те, що у разі виявлення недоліків (дефектів) товару, в тому числі протягом гарантійного терміну, Учасник буде усунуто недоліки (дефекти) товару, в тому числі протягом гарантійного терміну, або замінено неякісний товар товаром належної якості за свій рахунок протягом строку, погодженого та зафіксованого в дефектному акті.
З метою виконання вказаної вимоги Скаржником надано лист-гарантію від 22.04.2025 № 121-04 (файл: 10 ГЛ Заміна).
Пунктом 6 Додатку 4 до ТД, встановлено вимогу щодо надання ІНФОРМАЦІІ (ТА/АБО ДОКУМЕНТИ) ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (Технічна специфікація) - згідно із Додатком № 1 до тендерної документації.
З метою виконання вказаної вимоги Скаржником надано відповідну технічну специфікацію від 22.04.2025 № 122-04 (файл: 11 Інф про тех).
Пунктом 7 Додатку 4 до ТД, встановлено вимогу щодо надання ЗАГАЛЬНИХ ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ - згідно із Додатком № 2 до тендерної документації.
З метою виконання вказаної вимоги Скаржником надано інформацію від 22.04.2025 № 123-04 (файл: 16 Заг вимоги).
Інших імперативних вимог до форми та змісту документів на підтвердження технічних параметрів запропонованого товару - ТД не містить.
Надавши документи, які перелічені вище Скаржник виконав всі визначені Замовником вимоги у спосіб, встановлений ТД.
З урахуванням вказаного, відхилення пропозиції Скаржника за наведеними в Протоколі підставами є надуманими та безпідставними.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій учасників, а саме – відхиливши пропозицію Скаржника, яка відповідає умовам закупівлі Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного ст.5 Закону, а саме – недискримінація учасників та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи наведене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що рішення Замовника є неправомірним та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника, оскільки допущено порушення ст. 5 Закону в частині об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, недискримінації учасників та рівного ставлення до них; та порушено права Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, тому керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника усунути допущені порушення при проведенні процедури закупівлі UA-2025-04-16-011501-a; 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника при проведенні закупівлі UA-2025-04-16-011501-a.