• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Багатофункціональний пристрій з витратними матеріалами для початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів» для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради.

Завершена

172 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 862.50 UAH
Період оскарження: 30.08.2018 11:09 - 19.09.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Помилка Замовника в трактуванні Наказу

Номер: 03a74ca2510f4a70a0384c7f7ed0b540
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-30-000246-c.c3
Назва: Помилка Замовника в трактуванні Наказу
Вимога:
Шановний Замовник, своїми вимогами у тендерній документації та відповідно до відповіді іншим учасникам закупівлі умовами тендерної документації ви обмежили вартість товару не нижче 7200 грн за 1 комплект . Наскільки розумію даним обмеженням вартості призначенні вам кошти на придбання даної техніки надані вам відповідно до класифікації по КЕКВ 3110 ( Придбання компютерної техніки та оргтехніки понад 6000 грн без ПДВ). Так відповідно до ваших відповідей ви посилаєтесь на Наказ Міністерства фінансів України №333 та Наказу МінФін України №394 від 28.03.2016 «Суб’єкти державного сектору зараховують до малоцінних необоротних матеріальних активів предмети вартістю (без податку на додану вартість), що не перевищує 6000 гривень, та строк використання яких перевищує один рік.». Відповідно пропозиція ФОП Борцов В. М. з вартістю 6940 грн за комплект ( БЕЗ УРАХУВАННЯ ВАРТОСТІ ПДВ). ОСКІЛЬКИ УЧАСНИК НЕ Є ПЛАТНИКОМ ПДВ. Усі інші учасники даної закупівлі є платниками ПДВ і тому саме для платників ПДВ відповідно до Наказу міністерства фінансів України дана сума складає 7200 грн(6000 грн + ПДВ 1200 ГРН). ТОМУ питання чому відповідно до вище згаданих наказів товар вартістю 6940 грн без ПДВ (який без будь яких проблем оплачується усіма Казначействами України по КЕКВ 3110) та враховуючи що Замовник також не є платником ПДВ не відповідає вимогам? Якщо замовник вважає що сума за комплект для КЕКВ 3110 має складати не менше 7200 грн без ПДВ, то будь ласка надати на підставі яких законодавчих підстав керується Замовник якщо ця цифра не взята зі стелі. Дії замовника даною вимогою штучно обмежили вартість закупівлі не нижче 165600 грн, чим звели на нівець саму суть економії бюджетних коштів, систему Prozorro і враховуючи можливу економію у 20000 грн призвели до одного результату - купа скарг серед учасників і переплата у 20 тис грн за один і той самий товар зате "попали в КЕКВ". Порада: скасуйте закупівлю, покращіть технічні вимоги до принтерів та не закуповуйте по штучно завищеним цінам під КЕКВи. Дякую
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго Дня! Розглянувши скаргу по закупівлі № UA-2018-08-30-000246-c.b2 за предметом «Багатофункціональний пристрій з витратними матеріалами для початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів» щодо рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФО-П Борцов В.М., відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради повідомляє наступне. Кошторисом відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради передбачено видатки на придбання або створення власними силами активів, віднесених згідно із законодавством до основних засобів та окремих інших необоротних матеріальних активів (Згідно п.4.1 Наказу Міністерства фінансів України від 12.03.2012 р. № 333 «Про затвердження інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету» та Наказу Міністерства фінансів України від 12.10.2012 р. № 1202 Національне Положення (Стандарт) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 «Основні засоби»). Укладання договору з невідповідним КЕКВ призведе до порушення чинного законодавства. Тому в тендерній документації було внесено п.4 Розділу І «Інформація про предмет закупівлі», щодо ціни за одиницю товару, згідно ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно ст. 10 та ч.1 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» «Оприлюднення інформації про закупівлю» - Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. На підставі п.2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) - Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Під час проведення електронного аукціону авторизовані електронні майданчики забезпечують рівний і вільний доступ до нього всім учасникам (учасники, які являються платниками на додану вартість та платники єдиного податку) та можливість здійснювати перегляд проходження електронного аукціону в інтерактивному режимі реального часу всім заінтересованим особам, відповідно ч.3 п.8 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасники, які приймають участь у відкритих торгах (аукціоні) повинні детально ознайомитися з тендерними вимогами, які ставить Замовник. Згідно п.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст. 10 цього Закону. Враховуючи вищевикладене, зазначаємо, що до Замовника від Учасників відкритих торгів за предметом закупівлі - «Багатофункціональний пристрій з витратними матеріалами для початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів» для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради на вересень – жовтень 2018 року не надходило жодних звернень щодо роз’яснення або пропозицій щодо внесення змін до тендерної документації. Тому тендерну пропозицію ФО-П Борцов В.М. відхилено, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, відповідно п.4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ "СІНТ-Дніпропетровськ" є необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам проведення торгів.

Номер: b75e182202644603a6579d03d9772af6
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-30-000246-c.b2
Назва: Рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ "СІНТ-Дніпропетровськ" є необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам проведення торгів.
Вимога:
Рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ "СІНТ-Дніпропетровськ" є необґрунтованим та таким, що не відповідає вимогам проведення торгів. Обґрунтування у доданому файлы.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Розглянувши Оскарження щодо визначення переможця тендеру по закупівлі UA-2018-08-30-000246-c - «Багатофункціональний пристрій з витратними матеріалами для початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів» для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради на вересень – жовтень 2018 року. Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради повідомляє. Кошторисом відділу освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради передбачено видатки на придбання або створення власними силами активів, віднесених згідно із законодавством до основних засобів та окремих інших необоротних матеріальних активів (Згідно п.4.1 Наказу Міністерства фінансів України від 12.03.2012 р. № 333 «Про затвердження інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету та Інструкції щодо застосування класифікації кредитування бюджету» та Наказу Міністерства фінансів України від 12.10.2012 р. № 1202 Національне Положення (Стандарт) бухгалтерського обліку в державному секторі 121 «Основні засоби»). Укладання договору з невідповідним КЕКВ призведе до порушення чинного законодавства. Тому в тендерній документації було внесено п.4 Розділу І «Інформація про предмет закупівлі». Відповідно ст. 10 та ч.1 ст.. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» «Оприлюднення інформації про закупівлю» - Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. На підставі п.2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) - Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю. Учасники, які приймають участь у відкритих торгах (аукціоні) повинні детально ознайомитися з тендерними вимогами, які ставить Замовник. Згідно п.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» - Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до ст.. 10 цього Закону. Враховуючи вищевикладене,зазначаємо, що до Замовника від Учасників відкритих торгів на предмет закупівлі - «Багатофункціональний пристрій з витратними матеріалами для початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів» для закладів освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради на вересень – жовтень 2018 року не надходило жодних звернень щодо роз’яснення або заміні тендерної документації. Тому тендерну пропозицію ТОВ «СІНТ – Дніпропетровськ» відхилено, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, згідно п.4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

З повагою ТОВ «ПРОТЕХ-IТ-Україна»

Номер: 561717d493f348d090e3da6e42ac4691
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-30-000246-c.b1
Назва: З повагою ТОВ «ПРОТЕХ-IТ-Україна»
Вимога:
ТОВ «ПРОТЕХ-IТ-Україна» ретельно ознайомилось з пропозицією ФОП Борцов Віктор Миколайович, та звертає увагу Замовника на порушення та невідповідність тендерним вимогам. В тендерній документації, ДОДАТОК 3 вказано: п2. Відповідно п.2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» надати наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.» В свою чергу ФОП Борцов Віктор Миколайович надає: Аналогічній договір з Приватним підприємством «БІТ» , №318/9 від 14.09.2018 року дійсний до 31.12.2018 року, Накладна №3451 від 15 серпня 2018 року. Таким чином, ФОП Борцов Віктор Миколайович - не надає виконаний аналогічний договір, так як, до договору не завантажено повний комплект документів, а саме накладну, дійсну з моменту підписання договору. ТОВ "Протех-ІТ-Україна" просить дотримувати Замовника с. 3 ЗУ «Про публічну за а»купівлю», а саме принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживання. Просимо Вас, дискваліфікувати ФОП Борцов Віктор Миколайович та визнати тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації Залишаємо за собою право у разі незадовільного рішення звернутися за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель до Антимонопольного комітету України та Північного офісу Держаудитслужби.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! На Вашу скаргу стосовно наступного учасника відкритих торгів ФОП Борцова Віктора Миколайовича відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради пояснює наступне: В тендерній документації згідно Додатку 3 чітко зазначено вимоги про «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» та вказано які саме документи вимагаються від учасників для підтвердження аналогічного досвіду, а саме: - Довідка, в якій учасник зазначає інформацію по виконанню аналогічного договору. - Відповідно до п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» надати наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, а саме: сам договір, лист – відгук. В тендерній документації згідно п. 3 Додатку 3 накладна не вимагалась, тому не звертаємо уваги на додатковий документ.
Статус вимоги: Задоволено