• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з проведення лабораторних досліджень, випробувань та інструментальних замірів під час здійснення державного нагляду (контролю) за дотриманням санітарного законодавства

Завершена

1 649 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 230.03 UAH
Період оскарження: 16.04.2025 15:53 - 21.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Неправомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: 2947da8182114912825d6bc11afa524d
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-16-010491-a.c1
Назва: Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
на рішення про відхилення тендерної пропозиції (Протокольне рішення уповноваженої особи від 09.05.2025 року№ 168) Державної установи «Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України»поданої для проведення процедури закупівлі -Лот 6 «Контроль за організацією харчування та питною водою при здійсненні заходів державного нагляду (контролю) по закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» ДК 021:2015: 71900000-7 — Лабораторні послуги в межах закупівлі UA-2025-04-16-010491-a
Дата розгляду скарги: 26.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.05.2025 15:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.06.2025 18:42
Дата виконання рішення Замовником: 04.06.2025 13:12
Коментар замовника щодо усунення порушень: Уповноважена особа скасувала рішення від 09 травня 2025 №168 про відхилення тендерної пропозиції Державна установа "Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров"я України" та повідомити Комісію АМКУ про усунення порушення та розмістити в електронній системі закупівель підтвердження виконання рішення Комісії АМКУ зазначеного вище змісту
Автор: Державна установа "Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров"я України", Іванченко Наталія Олександрівна +380322756061 du.lolz.moz@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 71e6434afe074eb3b734db4af970d9a2
Заголовок пункту скарги: 09 травня 2025 року за підписом уповноваженої особи (Ольга ФАЦІЄВИЧ) прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Державної установи «Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України», що оформлено протокольним рішенням уповноваженої особи від 09.05.2025 року № 168
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (надалі - Замовник) в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua) оприлюднило оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями за № UA-2025-04-16-010491-a на закупівлю: Лот 6 «Контроль за організацією харчування та питною водою при здійсненні заходів державного нагляду (контролю) по закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» ДК 021:2015: 71900000-7 — Лабораторні послуги.
Державною установою «Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» подано тендерну пропозицію. Первинна пропозиція – 884910,12 гривень, з ПДВ, остаточна пропозиція – 884910,12 з ПДВ, що згідно реєстру отриманих пропозицій є єдиною і найбільш економічно вигідною.
09 травня 2025 року за підписом уповноваженої особи (Ольга ФАЦІЄВИЧ) прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Державної установи «Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України», що оформлено протокольним рішенням уповноваженої особи від 09.05.2025 року № 168, надалі по тексту – протокол №168.
Як зазначено в протоколі №168 «Відповіднодо Додатку №2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі по Лоту №6 «Контроль за організацією харчування та питною водою при здійсненні заходів державного нагляду (контролю) по закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» пунктом 1 було встановлено вимогу:
Лабораторії, які залучаються до проведення лабораторних випробувань, вимірювань, досліджень та експертизи під час здійснення державного контролю (нагляду) повинні бути акредитовані в НААУ (Національне акредитаційне агенство України) на відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 17025 : «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій»- надати копію діючого атестату про акредитацію на відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 1702
У складі тендерної пропозиції учасника, Державна установа «Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» надано Атестат про акредитацію №201262 від 15.04.2025р., проте у додатку до атестата про акредитацію відсутнє підтвердження наявності акредитації на проведення лабораторних досліджень за усіма зазначеними показниками, які передбачено технічним завданням до предмета закупівлі по Лоту №6 «Контроль за організацією харчування та питною водою при здійсненні заходів державного нагляду (контролю) по закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку». Відповідно до вимог тендерної документації, учасники повинні мати чинну акредитацію за всіма заявленими показниками досліджень. Таким чином, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію Державна установа «Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України».»
Державна установа «Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» вважає рішення необґрунтованим, таким що не відповідає фактичним обставинам та, відповідно, таким, що безпосередньо впливає та порушує законні очікування учасника закупівлі, яким запропоновано найбільш економічно вигідну пропозицію на отримання статусу переможця закупівлі.
Фактичні обставини:
1. Замовник в протоколі №168 від 09 травня 2025 року зазначає, щовідповідно до вимог тендерної документації, учасники повинні мати чинну акредитацію за всіма заявленими показниками досліджень. У вимогах тендерної документації, а саме Додаток 1 до тендерної документації «Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» та Додаток №2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» відсутня вимога щодо надання чинної акредитації за всіма заявленими показниками досліджень. Натомість, замовник вимагає у складі тендерної пропозиції надати копію сертифіката ISO/IEC 17025 : 2006 (п.1 ЛОТ 6. «Контроль за організацією харчування та питною водою при здійсненні заходів державного нагляду (контролю) по закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку на 2025» Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» та п.1 ЛОТ 6. «Контроль за організацією харчування та питною водою при здійсненні заходів державного нагляду (контролю) по закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку на 2025» Додатку №2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі»).
Відсутність вимоги надання чинної акредитації за всіма заявленими показниками досліджень підтверджено і самим Замовником у протоколі №168, а саме в аргументації відхилення описано, що «пунктом 1 було встановлено вимогу:
Лабораторії, які залучаються до проведення лабораторних випробувань, вимірювань, досліджень та експертизи під час здійснення державного контролю (нагляду) повинні бути акредитовані в НААУ (Національне акредитаційне агенство України) на відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 17025 : «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» - надати копію діючого атестату про акредитацію на відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 1702».
Розширення за всіма заявленими показниками досліджень немає.
Таким чином, Державна установа «Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України» повністю виконала умови тендерної документації Замовника щодо акредитації в НААУ (Національне акредитаційне агенство України) на відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 17025 : 2006 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» - надала копію чинного сертифіката ISO/IEC 17025 : 2006 Атестат про акредитацію №201262 від 15.04.2025р. (Сфера акредитації: органолептичні, бактеріологічні, фізико-хімічні, радіологічні, паразитологічні, вірусологічні, атомно-абсорбційні, хроматографічні, токсиколого-гігієнічні, імуноферментні випробування та виявлення генетично модифікованих організмів в харчових продуктах та продовольчій сировині, тютюнових виробах, лікарських рослинах, воді питній, дистильованій та воді відкритих водойм та басейнів, об’єктах навколишнього середовища, змивах, папері, повітрі робочої зони, атмосферному повітрі, будівельних матеріалах, лакофарбовій продукції, товарах побутової хімії та парфумерно-косметичній продукції, дитячих іграшках та виробах з фарфору, фаянсу, скла і глини, випробування фізичних факторів в робочій зоні та навколишньому середовищі, визначення важкості та напруженості праці трудового процесу, відбір зразків для проведення випробувань).
2. Згідно п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Замовник в протоколі №168 не аргументує відхилення тендерної пропозиції Державної установи «Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України», а саме немає підтвердження відсутності акредитації за всіма заявленими показниками досліджень.
Отже, наведені в цій скарзі доводи свідчать, що Замовником необґрунтовано та всупереч чинному законодавству щодо питань публічних закупівель та умов власної тендерної документації відхилено тендерну пропозицію Державної установи «Львівський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України». Прийняте оскаржуване рішення є порушенням процедури закупівлі та підлягає скасуванню.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника