-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Фільтри-поглиначі та регенеративні патрони з монтажним комплектом
Торги не відбулися
650 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 9 750.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 9 750.00 UAH
Період оскарження:
16.04.2025 15:09 - 25.04.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Номер:
a785699496a34b01aa0d78f300b81245
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-16-009025-a.b4
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
Скаржник ТОВ «ЛАЙНПАРТС» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням
норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні
закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і
послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії
правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або
скасування (далі - Особливості), з огляду на наступне.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток_2 (зі змінами).doc 02.06.2025 11:46
- Додаток 1 (зі змінами).docx 02.06.2025 11:46
- Технічна специфікація згідно додатку 2.pdf 02.06.2025 11:46
- скарга.pdf 02.06.2025 11:46
- sign.p7s 02.06.2025 11:47
- рішення від 04.06.2025 № 8881.pdf 04.06.2025 15:53
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.06.2025 № 9390.pdf 13.06.2025 12:15
- рішення від 12.06.2025 № 9390.pdf 17.06.2025 15:07
- Пояснення щодо скарги.docx 06.06.2025 12:59
- Паспорт на ФП 100У.pdf 06.06.2025 12:59
- Технічна специфікація ТОВ ДЕРІС ГРУП.pdf 06.06.2025 12:59
- Паспорт на регенеративний патрон РП-100 .pdf 06.06.2025 12:59
- Пояснення щодо скарги.pdf 06.06.2025 12:59
- Технічна специфікація згідно додатку 2 (1).pdf 06.06.2025 13:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.06.2025 11:54
Дата розгляду скарги:
12.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.06.2025 15:53
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.06.2025 15:08
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d0f709656bd046a5a4a2ef51afe5b92d
Заголовок пункту скарги:
Замовником, Львівським міським комунальним підприємством "Львівтеплоенерго, прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛАЙНПАРТС», яке порушує умови тендерної документації та принципи добросовісної конкуренції.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ
«ЛАЙНПАРТС», яке порушує умови тендерної документації та принципи добросовісної
конкуренції.
Згідно з протоколом №134 від 28.05.2025, замовник вважає, що підставою для відхилення є
наступні недоліки, які, на його думку, суперечать положенням тендерної документації.
Зокрема вказано: «Наданий у складі пропозиції документ Технічна специфікація згідно додатку
2.pdf не містить інформації про призначення, комплектацію, конструктивне виконання,
характеристики активованого вугілля»
Пояснення:
Відповідно до п.п. 3.1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник у складі тендерної
пропозиції повинен надати технічну специфікацію, складену відповідно до Таблиці 1.Цією
таблицею учасник підтверджує відповідність товару вимогам, визначеним замовником у
Додатку 2. У свою чергу, Додаток 2 містить конкретні параметри, які необхідно заповнити в
Таблиці 1. Таблиця 1 має визначені графи: найменування товару, одиниця виміру, кількість,
технічні характеристики, виробник товару та країна походження.
Прошу звернути увагу що Технічна специфікація що була подана учасником, згідно вимоги п.
3.1 Додатку 1 зокрема Таблиця 1 Технічні характеристики товару були заповнені учасником
виключно у відповідності додатку 2, таблиці 1.2 Технічні та якісні характеристики, вимоги до
товару п.п.6 Технічні характеристики.
Відповідно до п.п. 3.1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник у складі тендерної
пропозиції повинен надати технічну специфікацію, на відповідність вимог Додатку 2 складену
відповідно до Таблиці 1.:
В свою чергу Додаток 2, таблиці 1.2 Технічні та якісні характеристики, вимоги до товару п.п.6
Технічні характеристики. містив інформацію:
В свою чергу учасником була надана Технічна специфікація згідно Додатку 2:
Звертаємо Вашу увагу, що замовник не вимагав підтвердження призначення, комплектації,
конструктивного виконання чи характеристик активованого вугілля у таблиці 1, а лише
підтвердження технічних характеристик відповідно до Додатку 2.
Таким чином, учасник виконав вимоги замовника у повному обсязі згідно з Додатком 1.
Крім того, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 36 Постанови КМУ №1178
встановлюють, що замовник має право відхилити тендерну пропозицію лише у разі її
невідповідності вимогам, прямо передбаченим тендерною документацією.
ТОВ «ЛАЙНПАРТС» надало повний пакет документів, передбачений Додатком 1, тому рішення
про відхилення є неправомірним.
Щодо зауважень замовника стосовно комплектації фільтра-поглинача ФП-100У.
У наданій відповіді Замовник зазначає, що паспорт на виріб ФП-100У не підтверджує
відповідність вимогам щодо комплектації. Водночас, не конкретизовано, які саме елементи
комплектації, на думку Замовника, відсутні, та не зазначено, яким саме документом учасник мав
би підтвердити склад комплектації, призначення або конструктивне виконання виробу.
Наголошуємо, що посилання Замовника на таблицю 4 паспорта фільтра ФП-100У є некоректним,
оскільки вказана таблиця містить інформацію про додаткові елементи, які можуть змінюватися
залежно від умов поставки, та не є обов’язковими складовими базової комплектації фільтра.
Натомість ключові елементи, які завжди входять до складу виробу — такі як ручки для
перенесення, кришки герметичного корпусу, ключ для монтажу або пломба — у зазначеній
таблиці не відображаються, однак є складовими фільтра відповідно до технічних умов
виробника.
Звертаємо увагу, що тендерна документація не містила окремої вимоги щодо підтвердження
складу комплектації, а лише вимогу щодо відповідності товару технічним та якісним
характеристикам, що підтверджується поданими документами.
Крім того, предметом закупівлі згідно з тендерною документацією є фільтр-поглинач марки
ФП-100У з монтажним комплектом, тобто повна комплектація, яка включає як фільтр, так і
допоміжні елементи для встановлення. У складі тендерної пропозиції Учасником було надано
Технічну специфікацію згідно додатку 2, де чітко вказано товар: «Фільтр-поглинач марки
ФП-100У з монтажним комплектом», що повністю відповідає вимогам ТД замовника.
2. Щодо регенеративного патрона РП-100 з монтажним комплектом
Пояснення:
Аналогічно до попереднього пункту, технічна специфікація була подана відповідно до Таблиці
1 згідно з Додатком 1. Додаток 2 містив вимоги, які були заповнені у таблиці 1. Згідно Таблиці
1 замовник не вимагав підтвердження призначення, комплектації чи конструктивного
виконання. Вимагалося виключно підтвердження технічних параметрів, що було зроблено.
Прошу звернути увагу що Технічна специфікація що була подана учасником, згідно вимоги п.
3.1 Додатку 1 зокрема Таблиця 1 Технічні характеристики товару були заповнені учасником
виключно у відповідності додатку 2, таблиці 2.2 Технічні та якісні характеристики, вимоги до
товару п.п.5 Технічні характеристики.
Відповідно до п.п. 3.1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник у складі тендерної
пропозиції повинен надати технічну специфікацію, на відповідність вимог Додатку 2 складену
відповідно до Таблиці 1.:
В свою чергу Додаток 2 ТД містив наступну інформацію:
В свою чергу учасником була надана Технічна специфікація згідно Додатку 2:
Звертаємо Вашу увагу, що замовник не вимагав підтвердження призначення, комплектації,
конструктивного виконання, а лише підтвердження технічних характеристик відповідно
до Додатку 2.
Таким чином, учасник виконав вимоги замовника у повному обсязі згідно з Додатком 1.
Крім того, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 36 Постанови КМУ №1178
встановлюють, що замовник має право відхилити тендерну пропозицію лише у разі її
невідповідності вимогам, прямо передбаченим тендерною документацією.
ТОВ «ЛАЙНПАРТС» надало повний пакет документів, передбачений Додатком 1, тому
рішення про відхилення є неправомірним.
На підставі викладеного:
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду відповідно до ч. 6 ст. 18 Закону України «Про публічні
закупівлі».
2. Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ
«ЛАЙНПАРТС» як таке, що порушує норми чинного законодавства
«ЛАЙНПАРТС», яке порушує умови тендерної документації та принципи добросовісної
конкуренції.
Згідно з протоколом №134 від 28.05.2025, замовник вважає, що підставою для відхилення є
наступні недоліки, які, на його думку, суперечать положенням тендерної документації.
Зокрема вказано: «Наданий у складі пропозиції документ Технічна специфікація згідно додатку
2.pdf не містить інформації про призначення, комплектацію, конструктивне виконання,
характеристики активованого вугілля»
Пояснення:
Відповідно до п.п. 3.1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник у складі тендерної
пропозиції повинен надати технічну специфікацію, складену відповідно до Таблиці 1.Цією
таблицею учасник підтверджує відповідність товару вимогам, визначеним замовником у
Додатку 2. У свою чергу, Додаток 2 містить конкретні параметри, які необхідно заповнити в
Таблиці 1. Таблиця 1 має визначені графи: найменування товару, одиниця виміру, кількість,
технічні характеристики, виробник товару та країна походження.
Прошу звернути увагу що Технічна специфікація що була подана учасником, згідно вимоги п.
3.1 Додатку 1 зокрема Таблиця 1 Технічні характеристики товару були заповнені учасником
виключно у відповідності додатку 2, таблиці 1.2 Технічні та якісні характеристики, вимоги до
товару п.п.6 Технічні характеристики.
Відповідно до п.п. 3.1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник у складі тендерної
пропозиції повинен надати технічну специфікацію, на відповідність вимог Додатку 2 складену
відповідно до Таблиці 1.:
В свою чергу Додаток 2, таблиці 1.2 Технічні та якісні характеристики, вимоги до товару п.п.6
Технічні характеристики. містив інформацію:
В свою чергу учасником була надана Технічна специфікація згідно Додатку 2:
Звертаємо Вашу увагу, що замовник не вимагав підтвердження призначення, комплектації,
конструктивного виконання чи характеристик активованого вугілля у таблиці 1, а лише
підтвердження технічних характеристик відповідно до Додатку 2.
Таким чином, учасник виконав вимоги замовника у повному обсязі згідно з Додатком 1.
Крім того, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 36 Постанови КМУ №1178
встановлюють, що замовник має право відхилити тендерну пропозицію лише у разі її
невідповідності вимогам, прямо передбаченим тендерною документацією.
ТОВ «ЛАЙНПАРТС» надало повний пакет документів, передбачений Додатком 1, тому рішення
про відхилення є неправомірним.
Щодо зауважень замовника стосовно комплектації фільтра-поглинача ФП-100У.
У наданій відповіді Замовник зазначає, що паспорт на виріб ФП-100У не підтверджує
відповідність вимогам щодо комплектації. Водночас, не конкретизовано, які саме елементи
комплектації, на думку Замовника, відсутні, та не зазначено, яким саме документом учасник мав
би підтвердити склад комплектації, призначення або конструктивне виконання виробу.
Наголошуємо, що посилання Замовника на таблицю 4 паспорта фільтра ФП-100У є некоректним,
оскільки вказана таблиця містить інформацію про додаткові елементи, які можуть змінюватися
залежно від умов поставки, та не є обов’язковими складовими базової комплектації фільтра.
Натомість ключові елементи, які завжди входять до складу виробу — такі як ручки для
перенесення, кришки герметичного корпусу, ключ для монтажу або пломба — у зазначеній
таблиці не відображаються, однак є складовими фільтра відповідно до технічних умов
виробника.
Звертаємо увагу, що тендерна документація не містила окремої вимоги щодо підтвердження
складу комплектації, а лише вимогу щодо відповідності товару технічним та якісним
характеристикам, що підтверджується поданими документами.
Крім того, предметом закупівлі згідно з тендерною документацією є фільтр-поглинач марки
ФП-100У з монтажним комплектом, тобто повна комплектація, яка включає як фільтр, так і
допоміжні елементи для встановлення. У складі тендерної пропозиції Учасником було надано
Технічну специфікацію згідно додатку 2, де чітко вказано товар: «Фільтр-поглинач марки
ФП-100У з монтажним комплектом», що повністю відповідає вимогам ТД замовника.
2. Щодо регенеративного патрона РП-100 з монтажним комплектом
Пояснення:
Аналогічно до попереднього пункту, технічна специфікація була подана відповідно до Таблиці
1 згідно з Додатком 1. Додаток 2 містив вимоги, які були заповнені у таблиці 1. Згідно Таблиці
1 замовник не вимагав підтвердження призначення, комплектації чи конструктивного
виконання. Вимагалося виключно підтвердження технічних параметрів, що було зроблено.
Прошу звернути увагу що Технічна специфікація що була подана учасником, згідно вимоги п.
3.1 Додатку 1 зокрема Таблиця 1 Технічні характеристики товару були заповнені учасником
виключно у відповідності додатку 2, таблиці 2.2 Технічні та якісні характеристики, вимоги до
товару п.п.5 Технічні характеристики.
Відповідно до п.п. 3.1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник у складі тендерної
пропозиції повинен надати технічну специфікацію, на відповідність вимог Додатку 2 складену
відповідно до Таблиці 1.:
В свою чергу Додаток 2 ТД містив наступну інформацію:
В свою чергу учасником була надана Технічна специфікація згідно Додатку 2:
Звертаємо Вашу увагу, що замовник не вимагав підтвердження призначення, комплектації,
конструктивного виконання, а лише підтвердження технічних характеристик відповідно
до Додатку 2.
Таким чином, учасник виконав вимоги замовника у повному обсязі згідно з Додатком 1.
Крім того, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 36 Постанови КМУ №1178
встановлюють, що замовник має право відхилити тендерну пропозицію лише у разі її
невідповідності вимогам, прямо передбаченим тендерною документацією.
ТОВ «ЛАЙНПАРТС» надало повний пакет документів, передбачений Додатком 1, тому
рішення про відхилення є неправомірним.
На підставі викладеного:
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду відповідно до ч. 6 ст. 18 Закону України «Про публічні
закупівлі».
2. Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ
«ЛАЙНПАРТС» як таке, що порушує норми чинного законодавства
×
-
Назва доказу:
-Технічна специфікація відповідно до Додатку 2.
-
Повʼязаний документ:
Технічна специфікація згідно додатку 2.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 до тендерної документації Технічні вимоги замовника
-
Повʼязаний документ:
Додаток_2 (зі змінами).doc
-
-
Назва доказу:
ДОДАТОК 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 (зі змінами).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛАЙНПАРТС» як таке, що порушує норми чинного законодавства.
Вимога
Є відповідь
неправомірне відхилення пропозиції
Номер:
944ee01a075143d7ba7882ee96f55f71
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-16-009025-a.a3
Назва:
неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що замовник не вимагав підтвердження призначення, комплектації, конструктивного виконання, а лише підтвердження технічних характеристик відповідно до Додатку 2.
Учасник виконав вимоги замовника у повному обсязі згідно з Додатком 1.
Крім того, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 36 Постанови КМУ №1178 встановлюють, що замовник має право відхилити тендерну пропозицію лише у разі її невідповідності вимогам, прямо передбаченим тендерною документацією.
ТОВ «ЛАЙНПАРТС» надало повний пакет документів, передбачений Додатком 1, тому рішення про відхилення є неправомірним.
На підставі викладеного:
Просимо замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЛАЙНПАРТС».
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 29.05.2025 14:33
- Відповідь ТОВ ЛАЙНПАРТС.pdf 02.06.2025 15:03
Дата подачі:
29.05.2025 14:33
Вирішення:
Шановний Учаснику!
За результатами розгляду Вашої вимоги щодо неправомірного, на Вашу думку, відхилення тендерної пропозиції, повідомляємо наступне:
Щодо підстави відхилення тендерної пропозиції
Наданий файл Технічна специфікація згідно додатку 2.pdf не містив повної інформації щодо призначення, комплектації, конструктивного виконання та характеристик товару, що унеможливлювало перевірку відповідності предмета закупівлі заявленим вимогам.
Наголошуємо на тому , що вимога щодо заповнення Таблиці 1 відповідно до п.3.1 Додатку 1 тендерної документації не виключає обов’язку надати вичерпну інформацію, яка вимагалась відповідно Додатка 2 тендерної документації, яка дозволяє ідентифікувати товар і підтвердити його відповідність усім заявленим критеріям.
Щодо фільтра – поглинача ФП-100У Замовник вказав на невідповідність поданої інформації вимогам тендерної документації, оскільки у паспорті на виріб були відсутні конкретні дані щодо комплектації, зокрема відомості про наявність монтажного комплекту, який є частиною предмета закупівлі. Ви, як Учасник не надали підтвердження того, що товар включає повну комплектацію. Наголошуємо ,що вимога про фільтр з монтажним комплектом є частиною технічної специфікації. Відсутність підтвердження такого комплекту (включно з додатковими елементами) створює ризик постачання товару, що не відповідає умовам договору.
Щодо РП-100 з монтажним комплектом, аналогічно, технічна документація, надана Вами, не містила підтверджень щодо повної комплектації виробу, що зазначено в описі предмета закупівлі.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей..
З урахуванням вище викладеного, вимога ТОВ «ЛАЙНПАРТС» не підлягає задоволенню. Рішення про відхилення тендерної пропозиції є обгрунтованим та прийнятим відповідно до Закону та умов тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
6582e3e7ebf14290840408b26162de80
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-16-009025-a.c2
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Скаржник ТОВ «ЛАЙНПАРТС» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), з огляду на наступне.
Пов'язані документи:
Учасник
- Сертифікат випробування (РП-100) ЗРАЗОК.pdf 07.05.2025 14:34
- Сертфиікат випробування ФП100У ЗРАЗОК.pdf 07.05.2025 14:34
- Скарга 070525.pdf 07.05.2025 14:34
- Технічна специфікація (7).pdf 07.05.2025 14:34
- sign.p7s 07.05.2025 14:35
- рішення від 09.05.2025 № 7451.pdf 09.05.2025 14:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.05.2025 № 7949.pdf 20.05.2025 11:28
- рішення від 19.05.2025 № 7949.pdf 22.05.2025 17:09
- Пояснення щодо скарги..pdf 13.05.2025 15:03
- Пояснення щодо скарги.docx 13.05.2025 15:04
- Паспорт - РП-100 (UA).pdf 13.05.2025 15:05
- Додаток_2 (зі змінами) (2).doc 13.05.2025 15:05
- Протокол №132.pdf 27.05.2025 10:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.05.2025 14:50
Дата розгляду скарги:
19.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.05.2025 14:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.05.2025 17:09
Дата виконання рішення Замовником:
27.05.2025 10:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.05.2025 №7949 зобов’язало Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго»(код ЄДРПОУ 05506460) скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ ДЕРІС-ГРУП (код ЄДРПОУ: 39025310) за процедурою закупівлі Фільтри-поглиначі та регенеративні патрони з монтажним комплектом (42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-16-009025-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
af699ab0c42c4f5fa02b91ab960270a3
Заголовок пункту скарги:
Змовником Львівське міське комунальне підприємство "Львівтеплоенерго" було визнано переможцем ТОВ «Деріс-Груп» у вказаній процедурі, попри наявні невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, а саме:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник ТОВ «ЛАЙНПАРТС» вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), з огляду на наступне.
Змовником Львівське міське комунальне підприємство "Львівтеплоенерго" було визнано переможцем ТОВ «Деріс-Груп» у вказаній процедурі, попри наявні невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, а саме:
1) Згідно додатку 2 п.1.2. Технічні та якісні характеристики, вимоги до товару, пп9 якість, учасник мав надати сертифікат випробовування виробника, який містить такі відомості:
- Номер партії та серійний номер фільтра;
Наданий у складі пропозиції ТОВ «Деріс-Груп» сертифікат випробовування 28 квітня 2025 01:16 Сертфиікат випробування ФП100У ЗРАЗОК.pdf не містить номер партії, що унеможливлює ідентифікацію продукції, та є порушенням вимог ТД, та підлягає відхиленню.
2) Згідно додатку 2 п2.2. Технічні та якісні характеристики, вимоги до товару, п.п. 8 Якість, учасник мав надати сертифікат випробовування виробника, який містить такі відомості:
- Номер партії та серійний номер фільтра;
Наданий у складі пропозиції ТОВ «Деріс-Груп» сертифікат випробовування 28 квітня 2025 01:16 Сертифікат випробування (РП-100) ЗРАЗОК.pdf не містить номер партії, що унеможливлює ідентифікацію продукції, та є порушенням вимог ТД, та підлягає відхиленню.
3) Згідно додатку 1до тендерної документації Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1:
Технічна специфікація.pdf надана ТОВ «Деріс-Груп, не містить інформацію яка вимагалася замовником, а саме п. 2 Найменування товару: Регенеративний патрон РП-100 (UA) з монтажним комплектом не містить інформацію: Виробник товару та Країну походження товару, що є порушенням вимог тендерної документації, адже ідповідно до вимог тендерної документації Замовником було чітко передбачено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати інформацію про виробника товару та країну походження товару.
Усі вказані порушення є невиправними, оскільки стосуються змісту технічної документації, а не формальних помилок. Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», така пропозиція має бути відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного просимо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «Деріс Груп».
Змовником Львівське міське комунальне підприємство "Львівтеплоенерго" було визнано переможцем ТОВ «Деріс-Груп» у вказаній процедурі, попри наявні невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, а саме:
1) Згідно додатку 2 п.1.2. Технічні та якісні характеристики, вимоги до товару, пп9 якість, учасник мав надати сертифікат випробовування виробника, який містить такі відомості:
- Номер партії та серійний номер фільтра;
Наданий у складі пропозиції ТОВ «Деріс-Груп» сертифікат випробовування 28 квітня 2025 01:16 Сертфиікат випробування ФП100У ЗРАЗОК.pdf не містить номер партії, що унеможливлює ідентифікацію продукції, та є порушенням вимог ТД, та підлягає відхиленню.
2) Згідно додатку 2 п2.2. Технічні та якісні характеристики, вимоги до товару, п.п. 8 Якість, учасник мав надати сертифікат випробовування виробника, який містить такі відомості:
- Номер партії та серійний номер фільтра;
Наданий у складі пропозиції ТОВ «Деріс-Груп» сертифікат випробовування 28 квітня 2025 01:16 Сертифікат випробування (РП-100) ЗРАЗОК.pdf не містить номер партії, що унеможливлює ідентифікацію продукції, та є порушенням вимог ТД, та підлягає відхиленню.
3) Згідно додатку 1до тендерної документації Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1:
Технічна специфікація.pdf надана ТОВ «Деріс-Груп, не містить інформацію яка вимагалася замовником, а саме п. 2 Найменування товару: Регенеративний патрон РП-100 (UA) з монтажним комплектом не містить інформацію: Виробник товару та Країну походження товару, що є порушенням вимог тендерної документації, адже ідповідно до вимог тендерної документації Замовником було чітко передбачено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати інформацію про виробника товару та країну походження товару.
Усі вказані порушення є невиправними, оскільки стосуються змісту технічної документації, а не формальних помилок. Відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», така пропозиція має бути відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного просимо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «Деріс Груп».
×
-
Назва доказу:
Сертифікат випробування ФП 100 "Деріс Груп"
-
Повʼязаний документ:
Сертфиікат випробування ФП100У ЗРАЗОК.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат випробування РП 100 "Деріс Груп"
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат випробування (РП-100) ЗРАЗОК.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічна специфікація "Деріс Груп"
-
Повʼязаний документ:
Технічна специфікація (7).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Виходячи з вищевикладеного просимо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «Деріс Груп».
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП
СКАРГА ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
81f67b4928c44b3fb554edd2c975f75b
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-16-009025-a.b1
Назва:
СКАРГА ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ТОВ СЕЛТОН.pdf 18.04.2025 14:12
- sign.p7s 18.04.2025 14:13
- рішення від 22.04.2025 № 6357.pdf 22.04.2025 18:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.04.2025 14:30
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.04.2025 18:05
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
df8713293ed2429a90e5d1d781761e0f
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (В ПОРЯДКУ СТ. 18 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ»)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «СЕЛТОН» (надалі – Скаржник) звертається до Антимонопольного комітету України у зв'язку з порушенням своїх прав та охоронюваних інтересів Львівським міським комунальним підприємством «Львівтеплоенерго» (надалі – Замовник) під час проведення процедури закупівлі Фільтри-поглиначі та регенеративні патрони з монтажним комплектом за ідентифікатором UA-2025-04-16-009025-a.
Скаржник вважає умови процедури закупівлі викладені в тендерній документації такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з огляду на наступне.
Скаржник як потенційний учасник відкритих торгів за особливостями переконаний в тому, що вимоги, поставлені Замовником до потенційних учасників, в тому числі Скаржника, є дискримінаційними та такими, що порушують права Скаржника, зокрема на рівну конкуренцію, з огляду на таке.
На веб-сайті Уповноваженого органу Скаржником були розміщені наступні звернення:
Шановний Замовнику, просимо внести зміни в Додаток 1 до тендерної документації. Пункт 3.3 «Копію декларації про відповідність виробу Технічному регламенту засобів цивільного захисту, затвердженому постановою КМУ від 26.05.2023р. №535, що складається виробником (для років (дати) виготовлення товару з травня 2024 року) або сертифікату відповідності вимогам ДСТУ 9077:2021» викласти в наступній редакції: «Копію декларації про відповідність виробу Технічному регламенту засобів цивільного захисту, затвердженому постановою КМУ від 26.05.2023р. №535, що складається виробником (для років (дати) виготовлення товару з травня 2024 року)». Оскільки декларація про відповідність згідно Постанови КМУ № 535 є обов’язковим документом для надання на ринку засобів цивільного захисту і підтверджує їх відповідність суттєвим вимогам, а сертифікат відповідності ДСТУ 9077:2021 є добровільним документом та не підтверджує відповідність суттєвим вимогам щодо засобів цивільного захисту. Тобто в чинній редакції Пункту 3.3. Додатку 1 до тендерної документації формулювання «або» порушує вимоги законодавства, оскільки припускає можливу заміну надання обов’язкового документу добровільним.
1) Шановний Замовнику, відповідно до п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2023 р. № 535 «Декларація про відповідність засобу цивільного захисту повинна складатися за формою згідно з додатком 2, містити відомості, передбачені процедурами оцінки відповідності, зазначеними в пункті 39 Технічного регламенту». Просимо додати в Додаток 1 до тендерної документації вимогу щодо обов’язкової наявності в Декларації про відповідність ЗЦЗ виробника відомостей про процедуру оцінки відповідності згідно п. 39 Технічного регламенту – про наявність внутрішнього контролю виробництва (модуль А) або про залучення призначеного органу з оцінки відповідності з описом виконаних робіт та вказанням виданого документу про відповідність (модуль В у поєднанні з модулями С2 або D, або E, або F, або G). Дякую.
2) Шановний Замовнику, просимо додати до Додатку 1 до тендерної документації вимогу щодо надання Учасниками в складі тендерної пропозиції копії титульного листа технічних умов виробника продукції з відміткою про погодження їх з ДСНС України.
18.04.2025 Замовником на всі задані питання була надана відповідь наступного змісту: «Ваше звернення передано технічній службі, у разі необхідності будуть внесені зміни.»
При детальному ознайомленні з Тендерною документацією закупівлі була встановлена дискримінаційна вимога у п.п.3.3. п.3 Додатку 1 до Тендерної документації. Суть дискримінаційної вимоги полягала у наступному.
Відповідно до п.п.3.3. Додатку 1 Тендерної документації Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Документальне підтвердження відповідності товару тендерній документації включає в себе:
1) Копію паспорту на виріб.
2) Копію декларації про відповідність виробу Технічному регламенту засобів цивільного захисту, затвердженому постановою КМУ від 26.05.2023р. №535, що складається виробником (для років (дати) виготовлення товару з травня 2024 року) або сертифікату відповідності вимогам ДСТУ 9077:2021.
3) копію сертифікатів випробувань виробника на виріб (на партію) (у т.ч. відповідно до ДСТУ 9077:2021), які повинні бути чинними на дату подання тендерної пропозиції та залишатися чинними на дату поставки.
4) Копію паспорту (сертифікату) якості від виробника на виріб (на партію).
Відповідно до п.п.40-43 Технічного регламенту затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2023 № 535 «Про затвердження Технічного регламенту засобів цивільного захисту» 40. У декларації про відповідність засобу цивільного захисту зазначається про дотримання застосовних суттєвих вимог, визначених у додатку 1.
41. Декларація про відповідність засобу цивільного захисту повинна складатися за формою згідно з додатком 2, містити відомості, передбачені процедурами оцінки відповідності, зазначеними в пункті 39 цього Технічного регламенту. Декларація про відповідність повинна складатися відповідно до законодавства України про мови.
42. Якщо на засіб цивільного захисту поширюється дія кількох технічних регламентів, що потребують складення декларації про відповідність, може складатися єдина декларація про відповідність стосовно таких технічних регламентів. У такій декларації про відповідність повинні бути зазначені відповідні технічні регламенти разом з відомостями про їх офіційне опублікування.
43. Виробник шляхом складення декларації про відповідність бере на себе відповідальність за відповідність засобу цивільного захисту вимогам цього Технічного регламенту.
Також ДСТУ 9077:2021 є обов’язковим при виробництві регенеративних патронів, тому вимагаємо замінити фразу «або сертифікату відповідності вимогам технічних умовах виробника та ДСТУ 9077:2021» на надати підтвердження відповідності критеріям ДСТУ 9077:2021.
Також замінити вимогу або сертифікату відповідності вимогам технічних умовах виробника на першу сторінку ТУ з відміткою погодження ДСНС. Згідно з постановою КМУ №1057 від 16.12.2015 МВС України погоджує відповідність вимогам технічних умов виробника у сфері цивільного захисту. Згідно Постанови КМУ № 535 від 26.05.2023 відповідність технічного проекту (ТУ) вимогам технічному регламенту є обов’язковою (модуль В) затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 95.
Крім того, відповідно до п.1 Постанови КМУ від 13.01.2016 № 56 «Про затвердження спеціальних вимог до призначених органів з оцінки відповідності» 1. Орган з оцінки відповідності повинен бути незалежним від особи, що надає об’єкт оцінки відповідності, та від особи, що заінтересована в такому об’єкті як споживач чи користувач.
Орган з оцінки відповідності (його вище керівництво та персонал, відповідальний за виконання завдань з оцінки відповідності):
не повинен бути проектувальником, виробником, імпортером, розповсюджувачем, монтажником, покупцем, власником, користувачем чи відповідальним за обслуговування продукції, яку він оцінює, або представником будь-якої з цих осіб. Зазначена вимога не виключає можливості використання оцінюваної продукції, яка є необхідною для роботи органу з оцінки відповідності, чи використання такої продукції для власних потреб;
не повинен брати безпосередньої участі у проектуванні, виготовленні, реалізації, монтажі, використанні чи обслуговуванні продукції, яку він оцінює, або представляти сторони, що беруть участь у такій діяльності. Такий орган не повинен провадити будь-яку діяльність, яка може вплинути на незалежність його суджень або його доброчесність стосовно діяльності з оцінки відповідності, на провадження якої він призначається або призначений. Така вимога, зокрема, стосується послуг з консультування.
Орган з оцінки відповідності, який входить до складу громадської спілки або власником корпоративних прав якого є об’єднання підприємців, які представляють юридичних осіб та/або фізичних осіб - підприємців, які беруть участь у проектуванні, виготовленні, реалізації, монтажі, використанні чи обслуговуванні продукції, яку він оцінює, може вважатися третьою стороною за умови доведення незалежності такого органу та відсутності будь-якого конфлікту інтересів.
Орган з оцінки відповідності повинен забезпечувати дотримання субпідрядниками чи дочірніми підприємствами, які ним залучаються до виконання конкретних робіт, пов’язаних з оцінкою відповідності, вимог щодо нерозголошення інформації, що становить предмет професійної таємниці, об’єктивності і неупередженості діяльності з оцінки відповідності такого органу.
Отже, декларація про відповідність згідно Постанови КМУ № 535 є обов’язковим документом для надання на ринку засобів цивільного захисту і підтверджує їх відповідність суттєвим вимогам, а сертифікат відповідності вимогам технічних умов виробника та ДСТУ 9077:2021 є добровільним документом та не підтверджує відповідність суттєвим вимогам щодо засобів цивільного захисту, п.п.3.3. Додатку 1 до Тендерної документації в чинній редакції формулювання «або» порушує вимоги законодавства, оскільки припускає можливу заміну надання обов’язкового документу добровільним.
Перелік запропонованих змін до Додатку 1 Тендерної документації:
п.п.3.3. п.3 Додатку 1 до Тендерної документації викласти у наступній редакції: «Документальне підтвердження відповідності товару тендерній документації включає в себе:
1) Копію паспорту на виріб.
2) Копію декларації про відповідність виробу Технічному регламенту засобів цивільного захисту, затвердженому постановою КМУ від 26.05.2023р. №535, що складається виробником (для років (дати) виготовлення товару з травня 2024 року) першу сторінку ТУ з відміткою погодження ДСНС, та надати підтвердження відповідності критеріям ДСТУ 9077:2021.
3) копію сертифікатів випробувань акредитованого органу на виріб (на партію) (у т.ч. відповідно до ДСТУ 9077:2021), які повинні бути чинними на дату подання тендерної пропозиції та залишатися чинними на дату поставки.
4) Копію паспорту (сертифікату) якості від виробника на виріб (на партію).».
Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Наявність спірних пунктів у Додатку 1 Тендерної документації створює умови, які суперечать вимогам чинного законодавства України у сфері цивільного захисту та унеможливлює конкуренту боротьбу в даній закупівлі.
Захист порушених прав та законних інтересів Скаржника можливий шляхом зобов’язання Замовника внести зміни до тендерної документації.
Скаржник вважає умови процедури закупівлі викладені в тендерній документації такими, що суперечать нормам законодавства України у сфері публічних закупівель, в т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з огляду на наступне.
Скаржник як потенційний учасник відкритих торгів за особливостями переконаний в тому, що вимоги, поставлені Замовником до потенційних учасників, в тому числі Скаржника, є дискримінаційними та такими, що порушують права Скаржника, зокрема на рівну конкуренцію, з огляду на таке.
На веб-сайті Уповноваженого органу Скаржником були розміщені наступні звернення:
Шановний Замовнику, просимо внести зміни в Додаток 1 до тендерної документації. Пункт 3.3 «Копію декларації про відповідність виробу Технічному регламенту засобів цивільного захисту, затвердженому постановою КМУ від 26.05.2023р. №535, що складається виробником (для років (дати) виготовлення товару з травня 2024 року) або сертифікату відповідності вимогам ДСТУ 9077:2021» викласти в наступній редакції: «Копію декларації про відповідність виробу Технічному регламенту засобів цивільного захисту, затвердженому постановою КМУ від 26.05.2023р. №535, що складається виробником (для років (дати) виготовлення товару з травня 2024 року)». Оскільки декларація про відповідність згідно Постанови КМУ № 535 є обов’язковим документом для надання на ринку засобів цивільного захисту і підтверджує їх відповідність суттєвим вимогам, а сертифікат відповідності ДСТУ 9077:2021 є добровільним документом та не підтверджує відповідність суттєвим вимогам щодо засобів цивільного захисту. Тобто в чинній редакції Пункту 3.3. Додатку 1 до тендерної документації формулювання «або» порушує вимоги законодавства, оскільки припускає можливу заміну надання обов’язкового документу добровільним.
1) Шановний Замовнику, відповідно до п. 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2023 р. № 535 «Декларація про відповідність засобу цивільного захисту повинна складатися за формою згідно з додатком 2, містити відомості, передбачені процедурами оцінки відповідності, зазначеними в пункті 39 Технічного регламенту». Просимо додати в Додаток 1 до тендерної документації вимогу щодо обов’язкової наявності в Декларації про відповідність ЗЦЗ виробника відомостей про процедуру оцінки відповідності згідно п. 39 Технічного регламенту – про наявність внутрішнього контролю виробництва (модуль А) або про залучення призначеного органу з оцінки відповідності з описом виконаних робіт та вказанням виданого документу про відповідність (модуль В у поєднанні з модулями С2 або D, або E, або F, або G). Дякую.
2) Шановний Замовнику, просимо додати до Додатку 1 до тендерної документації вимогу щодо надання Учасниками в складі тендерної пропозиції копії титульного листа технічних умов виробника продукції з відміткою про погодження їх з ДСНС України.
18.04.2025 Замовником на всі задані питання була надана відповідь наступного змісту: «Ваше звернення передано технічній службі, у разі необхідності будуть внесені зміни.»
При детальному ознайомленні з Тендерною документацією закупівлі була встановлена дискримінаційна вимога у п.п.3.3. п.3 Додатку 1 до Тендерної документації. Суть дискримінаційної вимоги полягала у наступному.
Відповідно до п.п.3.3. Додатку 1 Тендерної документації Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Документальне підтвердження відповідності товару тендерній документації включає в себе:
1) Копію паспорту на виріб.
2) Копію декларації про відповідність виробу Технічному регламенту засобів цивільного захисту, затвердженому постановою КМУ від 26.05.2023р. №535, що складається виробником (для років (дати) виготовлення товару з травня 2024 року) або сертифікату відповідності вимогам ДСТУ 9077:2021.
3) копію сертифікатів випробувань виробника на виріб (на партію) (у т.ч. відповідно до ДСТУ 9077:2021), які повинні бути чинними на дату подання тендерної пропозиції та залишатися чинними на дату поставки.
4) Копію паспорту (сертифікату) якості від виробника на виріб (на партію).
Відповідно до п.п.40-43 Технічного регламенту затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.05.2023 № 535 «Про затвердження Технічного регламенту засобів цивільного захисту» 40. У декларації про відповідність засобу цивільного захисту зазначається про дотримання застосовних суттєвих вимог, визначених у додатку 1.
41. Декларація про відповідність засобу цивільного захисту повинна складатися за формою згідно з додатком 2, містити відомості, передбачені процедурами оцінки відповідності, зазначеними в пункті 39 цього Технічного регламенту. Декларація про відповідність повинна складатися відповідно до законодавства України про мови.
42. Якщо на засіб цивільного захисту поширюється дія кількох технічних регламентів, що потребують складення декларації про відповідність, може складатися єдина декларація про відповідність стосовно таких технічних регламентів. У такій декларації про відповідність повинні бути зазначені відповідні технічні регламенти разом з відомостями про їх офіційне опублікування.
43. Виробник шляхом складення декларації про відповідність бере на себе відповідальність за відповідність засобу цивільного захисту вимогам цього Технічного регламенту.
Також ДСТУ 9077:2021 є обов’язковим при виробництві регенеративних патронів, тому вимагаємо замінити фразу «або сертифікату відповідності вимогам технічних умовах виробника та ДСТУ 9077:2021» на надати підтвердження відповідності критеріям ДСТУ 9077:2021.
Також замінити вимогу або сертифікату відповідності вимогам технічних умовах виробника на першу сторінку ТУ з відміткою погодження ДСНС. Згідно з постановою КМУ №1057 від 16.12.2015 МВС України погоджує відповідність вимогам технічних умов виробника у сфері цивільного захисту. Згідно Постанови КМУ № 535 від 26.05.2023 відповідність технічного проекту (ТУ) вимогам технічному регламенту є обов’язковою (модуль В) затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 р. № 95.
Крім того, відповідно до п.1 Постанови КМУ від 13.01.2016 № 56 «Про затвердження спеціальних вимог до призначених органів з оцінки відповідності» 1. Орган з оцінки відповідності повинен бути незалежним від особи, що надає об’єкт оцінки відповідності, та від особи, що заінтересована в такому об’єкті як споживач чи користувач.
Орган з оцінки відповідності (його вище керівництво та персонал, відповідальний за виконання завдань з оцінки відповідності):
не повинен бути проектувальником, виробником, імпортером, розповсюджувачем, монтажником, покупцем, власником, користувачем чи відповідальним за обслуговування продукції, яку він оцінює, або представником будь-якої з цих осіб. Зазначена вимога не виключає можливості використання оцінюваної продукції, яка є необхідною для роботи органу з оцінки відповідності, чи використання такої продукції для власних потреб;
не повинен брати безпосередньої участі у проектуванні, виготовленні, реалізації, монтажі, використанні чи обслуговуванні продукції, яку він оцінює, або представляти сторони, що беруть участь у такій діяльності. Такий орган не повинен провадити будь-яку діяльність, яка може вплинути на незалежність його суджень або його доброчесність стосовно діяльності з оцінки відповідності, на провадження якої він призначається або призначений. Така вимога, зокрема, стосується послуг з консультування.
Орган з оцінки відповідності, який входить до складу громадської спілки або власником корпоративних прав якого є об’єднання підприємців, які представляють юридичних осіб та/або фізичних осіб - підприємців, які беруть участь у проектуванні, виготовленні, реалізації, монтажі, використанні чи обслуговуванні продукції, яку він оцінює, може вважатися третьою стороною за умови доведення незалежності такого органу та відсутності будь-якого конфлікту інтересів.
Орган з оцінки відповідності повинен забезпечувати дотримання субпідрядниками чи дочірніми підприємствами, які ним залучаються до виконання конкретних робіт, пов’язаних з оцінкою відповідності, вимог щодо нерозголошення інформації, що становить предмет професійної таємниці, об’єктивності і неупередженості діяльності з оцінки відповідності такого органу.
Отже, декларація про відповідність згідно Постанови КМУ № 535 є обов’язковим документом для надання на ринку засобів цивільного захисту і підтверджує їх відповідність суттєвим вимогам, а сертифікат відповідності вимогам технічних умов виробника та ДСТУ 9077:2021 є добровільним документом та не підтверджує відповідність суттєвим вимогам щодо засобів цивільного захисту, п.п.3.3. Додатку 1 до Тендерної документації в чинній редакції формулювання «або» порушує вимоги законодавства, оскільки припускає можливу заміну надання обов’язкового документу добровільним.
Перелік запропонованих змін до Додатку 1 Тендерної документації:
п.п.3.3. п.3 Додатку 1 до Тендерної документації викласти у наступній редакції: «Документальне підтвердження відповідності товару тендерній документації включає в себе:
1) Копію паспорту на виріб.
2) Копію декларації про відповідність виробу Технічному регламенту засобів цивільного захисту, затвердженому постановою КМУ від 26.05.2023р. №535, що складається виробником (для років (дати) виготовлення товару з травня 2024 року) першу сторінку ТУ з відміткою погодження ДСНС, та надати підтвердження відповідності критеріям ДСТУ 9077:2021.
3) копію сертифікатів випробувань акредитованого органу на виріб (на партію) (у т.ч. відповідно до ДСТУ 9077:2021), які повинні бути чинними на дату подання тендерної пропозиції та залишатися чинними на дату поставки.
4) Копію паспорту (сертифікату) якості від виробника на виріб (на партію).».
Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Наявність спірних пунктів у Додатку 1 Тендерної документації створює умови, які суперечать вимогам чинного законодавства України у сфері цивільного захисту та унеможливлює конкуренту боротьбу в даній закупівлі.
Захист порушених прав та законних інтересів Скаржника можливий шляхом зобов’язання Замовника внести зміни до тендерної документації.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі наведеного вище, керуючись нормами статей 5, 18, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити процедуру закупівлі UA-2025-04-16-009025-a. 3. Зобов’язати Замовника змінити тендерну документацію Фільтри-поглиначі та регенеративні патрони з монтажним комплектом за ідентифікатором UA-2025-04-16-009025-a, таким чином, щоб вона не містила дискримінаційних вимог, описаних в даній скарзі по відношенню до інших учасників.