• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021-2015: 33160000-9 – Устаткування для операційних блоків (набори медичних інструментів)

код ДК 021-2015: 33160000-9 – Устаткування для операційних блоків (набори медичних інструментів). Більш детальна інформація викладена в тендерній документації.

Завершена

1 280 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 400.00 UAH
Період оскарження: 19.09.2018 22:11 - 30.09.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Пояснення , що до сервісного центру з ремонту медичного інструмента

Номер: cad7ca6253ef4854b269efe09157266a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-19-001444-a.c1
Назва: Пояснення , що до сервісного центру з ремонту медичного інструмента
Вимога:
Доводимо до відома Замовника , що медичний інструмент не підлячає ремонтуванню , а тільки заміні на новий. Це звичайна світова практика. У разі виявлення поломкі в продовж двух діб замовнику поставляється новий зразок. Це діє в гарантійний термін обслуговання. В післягарантійний термін заміна інструменту відбуваеться за домовленностю . Таким чином прописана вимога про наявність Сервісного центру та сервісного інженера немає ніякого сенсу і повинна бути виключена із Договору.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: У ході розгляду Звернення тендерним комітетом встановлено наступне. У Додатку 4 до Тендерної документації для проведення процедури закупівлі – відкриті торги щодо предмета закупівлі: “код ДК 021-2015: 33160000-9 – Устаткування для операційних блоків (набори медичних інструментів)”, затвердженої рішенням тендерного комітету від 19.09.2018 (далі – Тендерна документація) міститься Проект договору про закупівлю. Згідно з пунктами 36 і 37 Додатку 4 до Тендерної документації неякісний товар, або такий, що не відповідає умовам договору, підлягає заміні Продавцем протягом розумного строку, який обумовлюється Сторонами у відповідному акті про виявлення недоліків, але не більше 30 календарних днів. При цьому Продавець гарантує якість поставленого товару (обладнання) і можливість його експлуатації та користування за призначенням протягом визначеного гарантійного строку. Крім того, пунктами 3.8 – 3.11 Додатку 4 до Тендерної документації визначено, що у разі виявлення Покупцем недоліків (дефектів) товару, або виникнення таких недоліків (дефектів) протягом гарантійного строку, в тому числі вихід з ладу товару або його складових, він повідомляє про них Продавця протягом 2 робочих днів з дня виявлення таких недоліків. Гарантійний строк продовжується на час, протягом якого товар не міг експлуатуватися (використовуватись) за його призначенням внаслідок виявлених недоліків (дефектів). Продавець зобов’язаний усунути усі недоліки (дефекти) за власний рахунок протягом 2 (двох) робочих днів з дати отримання повідомлення Покупця, у разі якщо виконання відновлювальних робіт не вимагає більш тривалого строку, який узгоджується Сторонами. Продавець повинен провести гарантійну заміну товару, надавши покупцеві новий ідентичний товар (або його складову частину (вузла) відповідно до комплектації) у разі: неможливості усунути недоліки (дефекти) протягом більше ніж 30 (тридцяти) календарних днів; у разі систематичного (більше трьох разів) виходу з ладу товару (або його складової частини (вузла) відповідно до комплектації). Відповідно до пункту 3.12 Додатку 4 до Тендерної документації гарантійний ремонт (обслуговування) здійснюватиметься сервісним центром (сервісним інженером / техніком), найменування (прізвище, ініціали), адреса та засоби зв’язку якого зазначаються у Договорі. При цьому Тендерна документація не містить ні вимог щодо надання у складі тендерної пропозиції проекту договору про закупівлю, ні інформації про найменування (прізвище, ініціали), адресу та засоби зв’язку сервісного центру (або сервісного інженера / техніка), що здійснюватиме гарантійний ремонт (обслуговування) відповідного товару у разі необхідності. Разом з тим, у Зверненні суб’єктом звернення не зазначено, яким чином зазначені вище умови проекту договору про закупівлю порушують вимоги законодавства та/або охоронювані законом права та законні інтереси суб’єкта звернення, а також не наведено жодних обґрунтувань неможливості включення у договір про закупівлю чи неможливості виконання цих умов у разі визначення його переможцем процедури закупівлі. Виходячи з викладеного вище, вимога про усунення порушень, зазначена у Зверненні, є безпідставною і не підлягає задоволенню. Одночасно з цим тендерний комітет роз’яснює, що умови пунктів 3.11 і 3.12 Додатку 4 до Тендерної документації в частині гарантійного ремонту (обслуговування) стосуються тих товарів (наборів медичних інструментів), які призначені для тривалого використання та можуть підлягати гарантійному ремонту (обслуговуванню) відповідно до умов їх експлуатації (використання). При цьому гарантійний ремонт (обслуговування) цих товарів, а також гарантійна заміна товарів, в тому числі тих, що не підлягають ремонту, здійснюється через сервісний центр (сервісного інженера / техніка), інформація про якого зазначається у договорі про закупівлю під час його укладення відповідно до статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Статус вимоги: Відхилено