• Відкриті торги для закупівлі енергосервісу
  • Однолотова
  • КЕП

ЕНЕРГОСЕРВІС КОМПЛЕКСУ БУДІВЕЛЬ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЗБАРАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ» ЗБАРАЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗА АДРЕСОЮ: М. ЗБАРАЖ, ВУЛ. РОМАНА ГРАЛЮКА, 2

Торги відмінено

0.00 UAH з ПДВ
Період оскарження: 16.04.2025 13:39 - 21.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА НА НЕЗАКОННИЙ ДОПУСК ДО АУКЦІОНУ УЧАСНИКА ФОП ВИННИЦЬКИЙ ТАРАС ІВАНОВИЧ

Номер: 1ccfab43a1b6406d8f97ef15a602b2c7
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-16-006710-a.a2
Назва: СКАРГА НА НЕЗАКОННИЙ ДОПУСК ДО АУКЦІОНУ УЧАСНИКА ФОП ВИННИЦЬКИЙ ТАРАС ІВАНОВИЧ
Скарга:
СКАРГА НА НЕЗАКОННИЙ ДОПУСК ДО АУКЦІОНУ УЧАСНИКА ФОП ВИННИЦЬКИЙ ТАРАС ІВАНОВИЧ
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 19.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 11.06.2025 15:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.07.2025 16:25
Дата виконання рішення Замовником: 21.07.2025 13:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконати рішення Комісії щодо відміни процедури закупівлі на закупівлю ЕНЕРГОСЕРВІС КОМПЛЕКСУ БУДІВЕЛЬ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЗБАРАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ» ЗБАРАЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗА АДРЕСОЮ: М. ЗБАРАЖ, ВУЛ. РОМАНА ГРАЛЮКА, 2, ідентифікатор: UA-2025-04-16-006710-a.
Задовільнена: Так
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ''ТЕПЛОІНВЕСТСЕРВІС'', Роман Карпенко 380673501700 teploinvestservic@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c8b8282fd23b4dd9a5fa9b98428b785f
Заголовок пункту скарги: СКАРГА НА НЕЗАКОННИЙ ДОПУСК ДО АУКЦІОНУ УЧАСНИКА ФОП ВИННИЦЬКИЙ ТАРАС ІВАНОВИЧ
Тип пов'язаного елемента: Скарга на прекваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Комунальним некомерційним підприємством «Збаразька центральна лікарня» Збаразької міської ради (далі – Замовник) було оголошено про проведення відкритих торгів для закупівлі енергосервісу (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-16-006710-a) щодо предмету закупівлі: ««ЕНЕРГОСЕРВІС КОМПЛЕКСУ БУДІВЕЛЬ
КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЗБАРАЗЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ» ЗБАРАЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗА АДРЕСОЮ: М. ЗБАРАЖ, ВУЛ. РОМАНА ГРАЛЮКА, 2» із кінцевим строком подання тендерних пропозицій 25-05-2025, 14:00.

14-06-2025 по даній закупівлі було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій, участь в даній закупівлі взяли наступні учасники з ціновими пропозиціями:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КОМФОРТТАУН"
2. ТОВ "Теплоінвестсервіс"
3. ФОП Винницький Тарас Іванович
За результатами розгляду тендерних пропозицій Замовником було прийнято рішення про допущення до аукціону ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КОМФОРТТАУН" та ФОП Винницький Тарас Іванович, а також про відхилення пропозиції ТОВ «Теплоінвестсервіс»
Вважаємо рішення Замовника про підтвердження пропозиції ФОП Винницький Тарас Іванович протиправним і незаконним, ухваленим із порушенням вимог Тендерної документації, положень ЗУ «Про публічні закупівлі» та Особливостей, чим порушено порядок проведення права Скаржника на об'єктивне, рівне і недискримінаційне ставлення до всіх учасників закупівлі (що є підставою подання скарги), внаслідок чого дане рішення повинно бути скасоване як незаконне з огляду на наступне.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником 04.06.2025 р. сформовано протокол розгляду тендерних пропозицій, згідно закупівлі допущено до аукціону ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КОМФОРТТАУН" та ФОП Винницький Тарас Іванович та відхилено ТОВ «Теплоінвестсервіс». Проте, вважаємо, що рішення Замовника за результатами розгляду тендерних пропозицій, оформлене протоколом від 04.06.2025 р. в частині допуску до аукціону учасника ФОП Винницький Тарас Іванович є протиправним, незаконним та таким, що порушує права Скаржника (що є підставою для подання скарги) та підлягає скасуванню.
Обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси суб’єкта оскарження
1. Щодо незаконного допуску до аукціону учасника ФОП Винницький Тарас Іванович
Замовником в зазначеній закупівлі було допущено до аукціону пропозицію учасника ФОП Винницький Тарас Іванович. Допустивши до аукціону ФОП Винницький Тарас Іванович ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КОМФОРТТАУН", Замовником порушено права Скаржника безпосередньо тим, що при допуску ФОП Винницький Тарас Іванович дана закупівля перейде на стадію аукціону, а не на стадію як закупівля яка не відбулась, оскільки було б допущено до аукціону менше двох учасників. Скаржник при цьому буде позбавлений права брати участь у можливо повторно оголошеній Замовником закупівлі.
У складі пропозиції учасником ФОП Винницьким Тарасом Івановичем було подано додаток 6, який містить інформацію про щорічні платежі виконавцю енергосервісу, розраховані з урахуванням пропонованого строку дії енергосервісного договору. Даний Додаток 6 було розкрито на етапі прекваліфікації. При цьому учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КОМФОРТТАУН" пропозицію якого також допущено до аукціону, в складі пропозиції було подано додаток 6, в якому не подано інформацію про щорічні платежі виконавцю енергосервісу, розраховані з урахуванням пропонованого строку дії енергосервісного договору.
Відповідно до абз. 3 ч. 1 ст .28 ЗУ «Про публічні закупівлі»: У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Враховуючи те, що Додаток 6 містить інформацію про щорічні платежі виконавцю енергосервісу, розраховані з урахуванням пропонованого строку дії енергосервісного договору, то відповідно до аб. 3ч.1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» він має бути доступний для перегляду лише після аукціону, оскільки містить інформацію про ціну
Враховуючи наведене вище вважаємо допущення до аукціону пропозицію учасника ФОП Винницький Тарас Іванович протиправним, зважаючи на наступне
Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства Відповідно до абз. 3 ч. 1 ст .28 ЗУ «Про публічні закупівлі»: У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. В складі пропозиції подано додаток 6, який містить щорічні платежі учаснику процедури закупівлі та даний файл розкритий на етапі прекваліфікації, що суперечить вимогам абз. 3 ч. 1 ст .28 ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно до частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі»: відхилення тендерних пропозицій: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
Отже, неправомірно допустивши до аукціону учасника ФОП Винницький Тарас Іванович, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Таким чином, Замовником незаконно прийнято рішення про відповідність пропозиції Учасника ФОП Винницький Тарас Іванович вимогам тендерної документації, чим порушено норми чинного законодавства. Відповідно до п. 18 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
18. За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону учасника ФОП Винницький Тарас Іванович
Виходячи з вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, -
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про допущення тендерної пропозиції до процедури закупівлі
Вимога
Є відповідь

Неправомірне відхилення пропозиції

Номер: c97b5d67e459477cb2bf8e32d84e6301
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-16-006710-a.c1
Назва: Неправомірне відхилення пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми категорично не згідні з прийнятим Вами рішенням про відхилення пропозиції ТОВ «Теплоінвестсервіс» на етапі Прекваліфікації, зважаючи на наступне. Відповідно до абз. 3 ч. 1 ст .28 ЗУ «Про публічні закупівлі»: У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Враховуючи те, що Додаток 6 містить інформацію про щорічні платежі виконавцю енергосервісу, розраховані з урахуванням пропонованого строку дії енергосервісного договору, то відповідно до аб. 3ч.1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» він має бути доступний для перегляду лише після аукціону оскільки містить інформацію про ціну. Зазначене, також підтверджується вашим рішенням викладеним у протоколі до аналогічної закупівлі енергосервісу UA-2025-03-03-012646-a, де ТОВ «Теплоінвестсервіс» було відхилено як учасника, оскільки був доступний для перегляду (відкритий) Додаток 6. ТОВ «Теплоінвестсервіс» в складі пропозиції подано додаток 6, який містить щорічні платежі учаснику процедури закупівлі як такий що містить інформацію про ціну та даний файл буде розкритий після аукціону.(зазначене підтверджується копією листа який надсилається майданчиком з переліком поданих документів, що додається) Також, не зрозумілою є Ваша позиція щодо підтвердження кваліфікації іншим учасникам даної закупівлі, а саме учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КОМФОРТТАУН", оскільки ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КОМФОРТТАУН" у складі своєї пропозиції подало Додаток 6, однак у вказаному додатку також відсутня інформація про щорічні платежі виконавцю енергосервісу, розраховані з урахуванням пропонованого строку дії енергосервісного договору, а тому не виконані умови вимог п.1 р.3 тендерної документації. Враховуючи наведене вище, вимагаємо скасувати прийняте Вами рішення про відхилення ТОВ «Теплоінвестсервіс» та допустити ТОВ «Теплоінвестсервіс» до аукціону, або в іншому випадку, скасувати прийняте Вами рішення про допущення до аукціону учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА КОМФОРТТАУН" як такого, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Додається: ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропозицій закупівлі UA-2025-03-03-012646-a Додаток 6 ТОВ Будівельна група Комфорттаун Копія листа з електронної пошти
Вирішення: Розглядаючи вимогу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ''ТЕПЛОІНВЕСТСЕРВІС'', Замовник зазначає наступне. Відповідно до ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. 2. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Таким чином, учасник не має права звертатися із вимогою до Замовника про скасування рішення про допуск до аукціону іншого учасника. Аналогічно законодавство не дозволяє та не надає Замовнику права скасовувати раніше прийняті рішення. Відповідна позиція викладена і у рішенні АМКУ № 3145-р/пк-пз від 14.03.2023 р.: Разом з тим, Закон не містить обов'язку надавати відповідь, у тому числі, задовольняти вимоги суб'єкта господарювання щодо скасування рішення про визначення переможця Процедури закупівлі. При цьому, надаючи аргументацію щодо прийнятого рішення, Замовник зазначає, що відповідно до вимог ТД: Учасник зазначає всю нижченаведену інформацію в електронній системі закупівлі шляхом заповнення електронної форми пропозиції з окремими полями на майданчику, у разі технічної неможливості внесення необхідної нижченаведеної інформації, одночасно подає таку інформацію в окремому файлі (файлах) шляхом завантаження їх в систему через майданчик: - фіксований відсоток суми скорочення витрат замовника енергосервісу на оплату електричної енергії, що підлягає до сплати виконавцю енергосервісу (заповнення електронної форми в електронній системі закупівель та завантажується окремим файлом відповідно до Додатку № 6 до тендерної документації); При цьому в складі пропозиції скаржника наразі немає документу, який визначає фіксований відсоток суми скорочення витрат замовника енергосервісу на оплату електричної енергії, що підлягає до сплати виконавцю енергосервісу. Таким чином, вимога ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ''ТЕПЛОІНВЕСТСЕРВІС'' не підлягає задоволенню, а прийняте замовником рішення є у відповідності із нормами чинного законодавства
Статус вимоги: Відхилено