• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Лабораторні меблі

Завершена

344 037.84 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 720.19 UAH
Період оскарження: 16.04.2025 13:14 - 21.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників (неправомірне визначення переможця закупівлі)

Номер: f9f188a3475b42b880d87e2fe5f88071
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-16-006257-a.c2
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників (неправомірне визначення переможця закупівлі)
Скарга:
Дата розгляду скарги: 23.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.05.2025 15:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.05.2025 18:44
Дата виконання рішення Замовником: 28.05.2025 09:50
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.05.2025 № 8259-р/пк-пз скасувати рішення від 08.05.2025 про обрання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» по закупівлі ДК 021:2015-39180000-7 Лабораторні меблі (Лабораторні меблі) 8 шт., оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-16-006257-a, відповідно до частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРОРГСИНТЕЗ", Полякова Оксана 380992984408,380442984408 op@uoslab.com http://uoslab.com/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 65ec5a1362374efb9a2b869d00b2829c
Заголовок пункту скарги: Неправомірне визначення переможця закупівлі
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Згідно з вимогами Додатка 6 до тендерної документації (ТДПЗ(т).43.26-5.146-2024), учасник процедури закупівлі, для підтвердження своєї спроможності виготовити/поставити продукцію, що відповідає вимогам Технічної специфікації до предмета закупівлі (розділам "Технічні характеристики предмета закупівлі" та "Комплектність поставки продукції"), повинен надати у складі тендерної пропозиції такі документи:
1. Документ "Інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі" (порівняльна таблиця відповідності), який підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
2. Документальне підтвердження відповідності технічних характеристик еквівалента технічним характеристикам товару, що закуповується (креслення, паспорти, сертифікати, специфікації, електронні копії каталогів тощо).

У складі тендерної пропозиції Переможцем було надано:
1. Файл "26.1. Порівняльна таблиця" (Порівняльна таблиця вих. № 10 988/1 від 18.04.2025 р.).
2. Файл "26.2. Паспорти на продукцію" (Паспорти на вироби).
Отже, на виконання зазначеної вимоги Замовника, Переможецем у складі тендерної пропозиції було надано саме паспорт на товар, як документальне підтвердження відповідності технічним характеристикам.

Відповідно до пункту 1.5 Таблиці 1 «Технічні характеристики предмета закупівлі» Технічної специфікації до предмета закупівлі (СТОЛИ ЛАБОРАТОРНІ) Додатка 6 до тендерної документації, робоча поверхня стола для вагів повинна бути виготовлена зі штучного каміння.
У порівняльній таблиці, наданій Переможцем, у характеристиках стола для вагів зазначено, що робоча поверхня виконана зі штучного каміння.

Однак, у паспорті на виріб 01-07.111 стіл для ваг МРЛ-09 в таблиці під малюнком чітко вказано, що робоча поверхня виготовлена з полірованого граніту. Полірований граніт не є еквівалентом штучного каміння, оскільки ці матеріали істотно різняться за походженням (граніт є природним каменем магматичного походження, тоді як штучне каміння є композитним матеріалом, створеним людиною з використанням різних наповнювачів та сполучних речовин) та мають різні фізико-хімічні властивості (пористість, стійкість до певних хімічних речовин, щільність тощо)
Більше того, у частині 1 паспорта «Технічний опис виробу», зазначено, що матеріалом робочої поверхні стола є ламінат високого тиску (вологостійка фанера, облицьована хімічно-стійким пластиком) товщиною 16 мм. Ламінат високого тиску (вологостійка фанера, облицьована хімічно-стійким пластиком) товщиною 16 мм також не є еквіваленом штучного камінню через суттєву різницю у їхніх характеристиках та сфері застосування.


Різні властивості цих матеріалів чітко зазначено у паспорті Переможця у частині 3 «Умови експлуатації».
Отже, Переможцем було надано суперечливу та недостовірну інформацію щодо матеріалу робочої поверхні стола для вагів у порівняльній таблиці і в підтверджуючому документі – паспорті на виріб. В паспорті міститься пряма невідповідність технічній специфікації Замовника, яка чітко визначає вимогу щодо матеріалу робочої поверхні – «штучне каміння», тоді як у наданих документах Переможцем запропоновано інші матеріали – «полірований граніт» та «ламінат високого тиску».
Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи виявлені невідповідності технічній специфікації у тендерній пропозиції Переможця, Замовник мав усі законні підстави для її відхилення на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Не відхиливши тендерну пропозицію Переможця, яка не відповідає чітким вимогам технічної специфікації, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей.
Крім того, такими діями Замовником було порушено вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципи: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Права Скаржника були порушені Замовником внаслідок неправомірного рішення Замовника про визначення Переможця, пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: e6fb87b88fbe4ce8a8db142d3c9ae6bd
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-16-006257-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Рішення про визначення переможцем ТОВ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" є таким, що суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель та ухваленим з грубими порушеннями його норм
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: За результатом розгляду Вимоги від 09.05.2025 № UOS-090525-04 повідомляю наступне. У відповідності до вимог Додатку 6 до ТД (ТДПЗ(т).43.26-5.146-2024), учасником ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» були надані у складі тендерної пропозиції документи (порівняльна таблиця від 18.04.2025 № 10 988/1: СТОЛИ ЛАБОРАТОРНІ, зокрема по п.1 Стіл для вагів та Паспорт 01-07.111 стіл для Ваг МРЛ-09), які за своїми технічними характеристики підтверджують еквівалент товару з покращеними технічними характеристиками.
Статус вимоги: Не задоволено