-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
послуги з технічного обслуговування та ремонту механізмів (ДК 021:2015 –50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки)
Торги не відбулися
304 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 522.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 522.50 UAH
Період оскарження:
16.04.2025 11:24 - 21.04.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Дискваліфікація учасника
Номер:
ca676daceefa418a9379d17a41dfe9da
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-16-003875-a.a1
Назва:
Дискваліфікація учасника
Вимога:
Шановний Замовнику!
Приватне акціонерне товариство «АЛЬЦЕСТ» не погоджується з рішенням про дискваліфікацію нашої пропозиції.
Причиною дискваліфікації Замовник вказав наступну підставу:
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей НЕ ВИПРАВИВ У СТРОК ВИЯВЛЕННІ НЕВІДПОВІДНОСТІ
Під невідповідностями у своїй Вимозі про усунення порушення Замовник вказує наступне:
Відповідно до п. 3.4. розділу 3 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати: Інформацію щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації. В складі пропозиції Учасника документ відсутній. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Інформацію щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації.
Пояснюємо:
Пункт 6 розділу 3 тендерної документації містить наступну інформацію:
«Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 Особливостей, у разі, якщо така інформація є публічною, оприлюдненою у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах з вільним доступом, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує в електронній системі закупівель відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 цього пункту.»
Тож, оскільки у тендерній документації чітко зазначено, що замовник не вимагає надання таких документів від учасника, а Замовник самостійно здійснює таку перевірку у відкритих джерелах, то про усунення якої невідповідності йде мова? Ми не порушили жодної вимоги тендерної документації і надали всі документи в повному обсязі. При цьому, учасник, на вимогу тендерної документації, при подачі пропозиції, здійснює самодекларування шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей.
Також доводимо до відома, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі»: «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.»
У зв’язку з викладеним, АТ «АЛЬЦЕСТ» вимагає скасувати неправомірне рішення про дискваліфікацію нашої пропозиції і прийняти всі надані нами документи для визначення переможцем.
У разі ігнорування вимоги будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.05.2025 20:16
Вирішення:
КП ШЕУ Подільського району (далі - Замовник) розглянуло вимогу АТ "Альцест" (ЄДРПОУ (ЄДРПОУ 21547168) (далі - Учасник) від 02.05.2025 року щодо рішення про відхилення пропозиції Учасника та повідомляємо наступне.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі.
Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник у встановлений строк 29.04.2025 розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику, а саме:
Вимога про усунення невідповідностей:
1. Відповідно до 1.3 розділу 1 Додатку 2 Учасник повинен надати:
1.3. Скановане протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) з наданням повноважень на укладання договору (ів) в разі наявності обмежень щодо укладання таких договорів згідно установчих (статутних) документів.
В складі пропозиції Учасник надав Статут Приватного Акціонерного Товариства «АЛЬЦЕСТ», відповідно до якого генеральний директор має обмеження щодо вчинення правочину. Відповідний документ щодо повноважень генерального директора відсутній в складі пропозиції.
2. Відповідно до п. 3.4. розділу 3 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати:
Інформацію щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації.
В складі пропозиції Учасника документ відсутній.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями:
1. Скановане протокольне рішення учасників (акціонерів, власників) з наданням повноважень на укладання договору (ів) в разі наявності обмежень щодо укладання таких договорів згідно установчих (статутних) документів
2. Інформацію щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації.
30.04.2025 Учасник розмістив наступні документи:
- Звіт річний за 2024 рік
- Витяг з реєстру ПДВ
- Лист роз’янення про відсутність статутних обмежень.
Інформація щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації в складі пропозиції відсутня.
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми
Вказані вище аргументи та доводи підтверджують правоту Замовника, правомірність дій Замовника і, в свою чергу, спростовують зауваження та твердження Учасника, викладені у Вимозі.
Статус вимоги:
Відхилено