• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Анкерний гвинт, система фіксації, пластини, цемент – 6 найменувань

Торги відмінено

5 234 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 52 340.00 UAH
Період оскарження: 15.04.2025 20:42 - 20.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП "БАБАНСЬКА МАРИНА ІГОРІВНА"

Номер: a16b5bdd2b8143b186fa5986507c93cc
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-15-013971-a.b1
Назва: Скарга на відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП "БАБАНСЬКА МАРИНА ІГОРІВНА"
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 13.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.05.2025 14:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.05.2025 12:28
Дата виконання рішення Замовником: 22.05.2025 18:30
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення від 13.05.2025 №7677 виконано. Попередні рішення відмінено.
Автор: ФОП "БАБАНСЬКА МАРИНА ІГОРІВНА", Марина Бабанська +380687791830 babanskamarina1994@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f0f6485c40af494da5acacbc8360aaad
Заголовок пункту скарги: Відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП "БАБАНСЬКА МАРИНА ІГОРІВНА"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: КНП «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 11» ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості), оголосило процедуру закупівлі (відкриті торги з урахуванням Особливостей) на «ДК 021:2015: 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Анкерний гвинт, система фіксації, пластини, цемент – 6 найменувань) Код НК 024:2023 45062 Нерозсмоктний анкер для кріплення м'яких тканин; 45062 Нерозсмоктний анкер для кріплення м'яких тканин; 62000 Імплантат для стабілізації акроміально-ключичного суглоба; 47030 Штучні зв'язки; 47030 Штучні зв'язки;46059 Кістковий цемент, що містить лікувальні засоби» (далі – відкриті торги з Особливостями).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 23 квітня 2025 р.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій, участь у закупівлі взяли учасники
- ФОП "КОКОТЄЄВ ПИЛИП ГЕННАДІЙОВИЧ"
- ФОП "БАБАНСЬКА МАРИНА ІГОРІВНА"
- ПП "Науково-виробнича фірма "КАТО"
29.04.2025 р. в електронній системі закупівель Замовником було опубліковано Протокольне рішення Уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасників ФОП Кокотєєва Пилипа Геннадійовича та ФОП Бабанської Марини Ігорівни.
ФОП Бабанська Марина Ігорівна (далі – Скаржник) вважає, що рішення уповноваженої особи Замовника, оформлене Протокольним рішенням без номеру від 29.04.2025 р, (далі – Протокол) щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Бабанської Марини Ігорівни прийнятими з порушенням норм чинного законодавства та вимог Тендерної документації, оскільки тендерна пропозиція ФОП Бабанської Марини Ігорівни відповідає технічним та іншим умовам, що визначені у тендерній документації. Керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей (протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю), звертаюсь до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою з огляду на таке:

Підставою для відхилення Пропозиції Скаржника відповідно до Протоколу було наступне «тендерні пропозиції Учасників не відповідають вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника».
Таке обґрунтування є безпідставним, з наступних причин:

Відповідно до пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
інформацією та/або документами щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, – згідно з пунктом 5 цього розділу та Додатком 1 до цієї тендерної документації;
для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 Особливостей, — згідно з пунктом 5 цього розділу та Додатком 1 до цієї тендерної документації;
у разі, якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання — згідно з Додатком 1 до тендерної документації;
іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.»

Відповідно до пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) «Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації».

Відповідно до пункту 3 Розділу 5 Тендерної документації (Відхилення тендерних пропозицій) «Відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 Особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту»

Відповідно до пункту 2 Додатку 1 Тендерної документації «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з таблицею, наведеною у Додатку 2 до тендерної документації Медико-технічні вимоги»

Як ми бачимо, виходячи з умов тендерної документації, а саме пункт 1 Розділу 3 ТД взагалі не містить вимогу щодо наявності у складі тендерної пропозиції учасника будь-яких документів, що підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик товару.
Однак у пункті 2 Додатку 1 ТД міститься вимога, яка конкретизує спосіб підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, а саме вона полягає у наданні учасником у складі тендерної пропозиції технічної специфікації, складеної учасником згідно з таблицею, наведеною у Додатку 2 до тендерної документації.
У свою чергу Таблиця у Додатку 2 містить перелік характеристик товару і окремий стовпчик, у якому учасник має вказати «Відповідність (так/ні)».
Жодної іншої вимоги, що стосується підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Тендерна документація не містить.
На виконання вимог Тендерної документації Скаржником у складі тендерної пропозиції було надано файл «МТВ» (вих. №2 від 18.04.2025 р.) з вказанням відповідності пропозиції Скаржника Медико-технічним вимогам, а саме у стовпчику «Відповідність (так/ні)» було вказано «Так».
Додатково Скаржником було надано файл «Гарантійний лист» вих. №3 від 18.04.2025 р., яким гарантується відповідність Технічним вимогам, а також гарантується надання відповідних дозвільних документів на товар, як це передбачено Проєктом договору (Додаток 3 до ТД).
У своєму Протоколі Замовник жодним чином не посилається на умови тендерної документації, які були начебто порушені Скаржником, та не посилається на будь-які правові норми чи докази невідповідності пропозиції Скаржника.
Формулювання Замовника у Протоколі «Не відповідає, у складі своєї тендерної пропозиції учасник не надав відповідні інформаційні матеріали, що є порушенням вимог тендерної документації та не дає можливості належним чином підтвердити відповідність запропонованого товару технічним вимогам» - є помилковим, оскільки тендерна документація не містить вимоги щодо надання будь-яких інформаційних матеріалів.
Аргументація відхилення тендерної пропозиції учасника суперечить вимогам самої тендерної документації, а також Закону і Особливостям. Таким чином, рішення Замовника ґрунтується на вимозі, якої не існує в тендерній документації, що суперечить частині 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", яка зобов’язує Замовника формувати чіткі та обґрунтовані вимоги.
Таким чином, вважаємо, що Замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції Скаржника, оскільки вона відповідає вимогам тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, з метою відновлення прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника в означеній процедурі закупівлі та на підставі викладеного, керуючись ст.-ст.: 3, 5, 18, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника