-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Рейкові температурні компенсатори, код 34940000-8 за ДК 021:2015 «Залізничне обладнання»
Торги не відбулися
6 399 028.10
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 995.14 UAH
мін. крок: 0.5% або 31 995.14 UAH
Період оскарження:
15.04.2025 16:04 - 20.04.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга про незаконне відхилення
Номер:
9ba03f5664294fc689218037579d80a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-15-011750-a.a1
Назва:
Скарга про незаконне відхилення
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- №151 про відхилення учасника рейкові температурні компенсатори 29.04.docx 01.05.2025 12:27
- 22_Сертифікати відповідності та Гарант.лист про якість складових.pdf 01.05.2025 12:27
- 32_Лист згода з умовами договору_(Додаток №5).pdf 01.05.2025 12:27
- скарга АКМУ UA-2025-04-15-011750-a.doc 01.05.2025 12:27
- скарга АКМУ UA-2025-04-15-011750-a.pdf 01.05.2025 12:27
- 36а_Лист-згода з Технічними вимогами ТД.pdf 01.05.2025 12:27
- sign.p7s 01.05.2025 12:31
- рішення від 05.05.2025 №7095.pdf 05.05.2025 14:09
- інформація про резолютивну частину рішення від 13.05.2025 №7646.pdf 14.05.2025 13:16
- рішення від 13.05.2025 №7646.pdf 15.05.2025 17:19
- Відповідь на скаргу 07.05.2025.doc 07.05.2025 15:27
- 22в_Сертифікат відповідності_Скріплення IMET.pdf 07.05.2025 15:27
- №151 про відхилення учасника рейкові температурні компенсатори 29.04.docx 07.05.2025 15:27
- Продокол 151.pdf 07.05.2025 15:27
- 22б_Сертифікат відповідності_Шпала Ш8-8 для рейки NT1.pdf 07.05.2025 15:27
- 22а_Сертифікат відповідності_Шпала Ш8-5-5 для рейки Р65.pdf 07.05.2025 15:27
- Відповідь на скаргу 07.05.pdf 07.05.2025 15:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.05.2025 12:46
Дата розгляду скарги:
13.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.05.2025 14:10
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.05.2025 17:19
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4958d0446d8049ee8191d41d3c95aeb6
Заголовок пункту скарги:
Порушення пов'язані з вимогами законодавства - Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник Товариство з обмеженою відповідальністю «Механіка АТ» вважає, що зазначене рішення оформлене протоколом розгляду пропозицій Замовника №151 від «29» квітня 2025 року до закупівлі «Відкриті торги з особливостями» Рейкові температурні компенсатори, код 34940000-8 за ДК 021:2015 «Залізничне обладнання» про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника прийнято з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з огляду на наступне.
Розділом IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції пункт 2 тендерної документації передбачено: «Учасник самостійно одержує всі необхідні дозволи, ліцензії, сертифікати (у тому числі експортні та імпортні) на товари, які пропонується надавати за договором, та інші документи, пов’язані з поданням його тендерної пропозиції та несе всі витрати на їх отримання.
П.п. 8. Якщо вимога в тендерній документації встановлена декілька разів, учасник/переможець може подати необхідний документ або інформацію один раз.»
Тобто замовником надано альтернативне право учаснику подати необхідний документ або інформацію один раз.
Згідно Додатку 6 тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» «Учасник гарантує, що за вимогою Замовника, при поставці Товару, будуть надані документи, які засвідчують якісні, конструктивні, технічні характеристики Товару, його походження (сертифікати відповідності або паспорти якості або санітарно – епідеміологічні та гігієнічні висновки або інші відповідні документи передбачені законодавством для товарів даного виду)». В складі тендерної документації подано лист-згоду з технічними вимогами Замовника № 347 від 21.04.25 р.
Скаржник звертає увагу, що ним в складі тендерної пропозиції подано гарантійний лист № 341 від 21.04.2025 р. з гарантією про надання документів, які засвідчують якісні, конструктивні, технічні характеристики основних складових товару (рейок, шпал), їх походження (копії технічних умов або сертифікатів відповідності або паспортів якості або технічних паспортів або санітарно-епідеміологічних та гігієнічних висновків та/або інших відповідних документів передбачених законодавством для даного виду). Тобто Скаржник гарантує надання документів на першу ж вимогу Замовника, що не суперечить та відповідає вимогам тендерної документації.
Проєктом договору завантажено окремим файлом «Додаток 4 до Тендерної документації.docx», що є невід’ємною частиною цієї Тендерної документації передбачено «п. 1.8. Товар поставляється з такими документами:
• оригінал або копія офіційних документів, які засвідчують якісні, конструктивні, технічні характеристики товару, його походження (копії технічних умов (в тому числі креслення); сертифікатів відповідності; паспортів якості (заводських посвідчень); технічних паспортів (етикеток) з відміткою приймання ВТК (відділом технічного контролю), санітарно-епідеміологічних та гігієнічних висновків, декларацій про відповідність, свідоцтва про визнання та/або інших відповідних документів передбачених законодавством для товарів даного виду).»
Скаржник надав згоду з умовами вищезазначеного договору листом № 343 від 21.04.25 р., що підтверджує взяття Скаржником на себе зобов’язання про надання відповідних документів разом з товаром Замовнику.
Розділом IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції пункт 2 тендерної документації передбачено: «Учасник самостійно одержує всі необхідні дозволи, ліцензії, сертифікати (у тому числі експортні та імпортні) на товари, які пропонується надавати за договором, та інші документи, пов’язані з поданням його тендерної пропозиції та несе всі витрати на їх отримання.
П.п. 8. Якщо вимога в тендерній документації встановлена декілька разів, учасник/переможець може подати необхідний документ або інформацію один раз.»
Тобто замовником надано альтернативне право учаснику подати необхідний документ або інформацію один раз.
Згідно Додатку 6 тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» «Учасник гарантує, що за вимогою Замовника, при поставці Товару, будуть надані документи, які засвідчують якісні, конструктивні, технічні характеристики Товару, його походження (сертифікати відповідності або паспорти якості або санітарно – епідеміологічні та гігієнічні висновки або інші відповідні документи передбачені законодавством для товарів даного виду)». В складі тендерної документації подано лист-згоду з технічними вимогами Замовника № 347 від 21.04.25 р.
Скаржник звертає увагу, що ним в складі тендерної пропозиції подано гарантійний лист № 341 від 21.04.2025 р. з гарантією про надання документів, які засвідчують якісні, конструктивні, технічні характеристики основних складових товару (рейок, шпал), їх походження (копії технічних умов або сертифікатів відповідності або паспортів якості або технічних паспортів або санітарно-епідеміологічних та гігієнічних висновків та/або інших відповідних документів передбачених законодавством для даного виду). Тобто Скаржник гарантує надання документів на першу ж вимогу Замовника, що не суперечить та відповідає вимогам тендерної документації.
Проєктом договору завантажено окремим файлом «Додаток 4 до Тендерної документації.docx», що є невід’ємною частиною цієї Тендерної документації передбачено «п. 1.8. Товар поставляється з такими документами:
• оригінал або копія офіційних документів, які засвідчують якісні, конструктивні, технічні характеристики товару, його походження (копії технічних умов (в тому числі креслення); сертифікатів відповідності; паспортів якості (заводських посвідчень); технічних паспортів (етикеток) з відміткою приймання ВТК (відділом технічного контролю), санітарно-епідеміологічних та гігієнічних висновків, декларацій про відповідність, свідоцтва про визнання та/або інших відповідних документів передбачених законодавством для товарів даного виду).»
Скаржник надав згоду з умовами вищезазначеного договору листом № 343 від 21.04.25 р., що підтверджує взяття Скаржником на себе зобов’язання про надання відповідних документів разом з товаром Замовнику.
×
-
Назва доказу:
36а_Лист-згода з Технічними вимогами ТД
-
Повʼязаний документ:
36а_Лист-згода з Технічними вимогами ТД.pdf
-
-
Назва доказу:
32_Лист згода з умовами договору_(Додаток №5)
-
Повʼязаний документ:
32_Лист згода з умовами договору_(Додаток №5).pdf
-
-
Назва доказу:
22_Сертифікати відповідності та Гарант.лист про якість складових
-
Повʼязаний документ:
22_Сертифікати відповідності та Гарант.лист про якість складових.pdf
-
-
Назва доказу:
№151 про відхилення учасника рейкові температурні компенсатори 29.04
-
Повʼязаний документ:
№151 про відхилення учасника рейкові температурні компенсатори 29.04.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника повністю скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника ухваленого Протоколом №151 від «29» квітня 2025 року уповноваженої особи відділу публічних закупівель КП «Київпастранс» щодо оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відкриті торги з особливостями (Розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕХАНІКА АТ» (скаржника) до закупівлі «Відкриті торги з особливостями» Рейкові температурні компенсатори, код 34940000-8 за ДК 021:2015 «Залізничне обладнання», яку оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі закупівель за №(ID) UA-2025-04-15-011750-a.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
10d004ae78514253bdb220af73886b48
Заголовок пункту скарги:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 години
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
2. Крім того, відповідно до пункту 43 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471)) передбачено «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 40 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
×
-
Назва доказу:
№151 про відхилення учасника рейкові температурні компенсатори 29.04
-
Повʼязаний документ:
№151 про відхилення учасника рейкові температурні компенсатори 29.04.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника повністю скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника ухваленого Протоколом №151 від «29» квітня 2025 року уповноваженої особи відділу публічних закупівель КП «Київпастранс» щодо оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відкриті торги з особливостями (Розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «МЕХАНІКА АТ» (скаржника) до закупівлі «Відкриті торги з особливостями» Рейкові температурні компенсатори, код 34940000-8 за ДК 021:2015 «Залізничне обладнання», яку оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в електронній системі закупівель за №(ID) UA-2025-04-15-011750-a.