• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Шафи, столи письмові, тумби мобільні та стільці

Завершена

2 630 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 300.00 UAH
Період оскарження: 14.04.2025 21:29 - 19.04.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо відхилення переможця

Номер: a67cbcf6eb9643d69d70ab79d57e7c8e
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-14-013727-a.a1
Назва: Вимога щодо відхилення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! Уважно вивчивши Тендерну документацію Київського квартирно-експлуатаційного управління на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015:39130000-2 Офісні меблі (Шафи, столи письмові, тумби мобільні та стільці) та тендерну пропозицію ФОП Цилюрик Антоніни Андріївни, зазначаємо наступне: Щодо порушень Переможця: Відповідно до вимог тендерної документації Замовника Київського квартирно-експлуатаційного управління, згідно Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункт 1. Загальні вимоги до оформлення документів тендерної пропозиції: 1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх встановлення замовником відповідно до Особливостей), наявність/відсутність підстав, установлених у п 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: - документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; - інформація і документи, що містять технічний опис предмета закупівлі, документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі; - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі (у разі встановлення замовником таких вимог); - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису тендерної пропозиції; - документи, що підтверджують надання учасником забезпечення тендерної пропозиції; - інші документи визначені тендерною документацією та додатками до неї. Та Додатку 3 до тендерної документації «Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі» у розділі «Загальні вимоги» Замовником були встановлені вимоги: 1. Запропонований Учасником товар повинен бути новим та таким, що не був в експлуатації; без зовнішніх пошкоджень та в повній комплектності. 2. Якість товару повинна відповідати вимогам діючих ДСТУ, ГОСТу, ТУ, сертифікатам відповідності та іншим нормам, що встановлені для даного товару і підтверджуються відповідним документом (у складі пропозиції надається копія відповідного документу). Якщо товар не підлягає сертифікації, надається довідка про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Матеріали з яких виготовлюється товар повинні відповідати вимогам діючих ДСТУ, ГОСТу, ТУ, сертифікатам відповідності та іншим нормам, що встановлені для даного матеріалу і підтверджуються відповідним документом (у складі пропозиції надається копія відповідного документу). 3. Гарантійний термін на товар складає 12 міс. 4. Товар повинен бути запакований у відповідну упаковку виробника. Упаковка повинна забезпечувати повну цілісність та його неушкодженість під час транспортування до місця поставки. 5. Доставка товару здійснюється до місця поставки з подальшою перевіркою стану, комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників Замовника на безоплатній основі. 6. В ціну предмета закупівлі включено вартість тари та упаковки товару, всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, що сплачуються Постачальником, вартість доставки товару до місця поставки, вартість страхування, завантаження, розвантаження та всі інші витрати Постачальника, пов’язані з виконанням договору. 7. Товар постачається в розібраному вигляді, упакований з відповідними комплектуючими, з малюнком для збору даного виробу. Однак в порушення вимог Змовника, Учасник ФОП Цилюрик А. А. не надав відповідні документи згідно з пунктом 2 щодо надання сертифікатів відповідності на матеріали з яких виготовляється товар або Листа-пояснення щодо сертифікації на дані матеріали. Відповідно до вимог Додатку 3 розділу «Технічні характеристики», Замовником були встановлені вимоги до якості, а саме: що предмет закупівлі, окрім стільців ISO, повинен відповідати нормам ДСТУ ГОСТ 16371:2016 “Меблі. Загальні технічні умови”, що в складі тендерної пропозиції повинно бути підтверджено сертифікатом відповідності виданий органом з сертифікації безпосередньо учаснику, дійсний на момент розкриття тендерної пропозиції, та на кромочний матеріал «Polkemik», товщиною не менше 2 мм надати Протокол вимірювань виробів із полімерних та інших матеріалів з показниками радіаційної безпеки та встановлення критеріям безпечності для здоров’я людини, виданий акредитованою лабораторією, наданий безпосередньо учаснику закупівлі. Однак в порушення вимог Замовника Учасник ФОП Цилюрик А. А. не надав Протокол вимірювань виробів із полімерних та інших матеріалів з показниками радіаційної безпеки та встановлення критеріям безпечності для здоров’я людини, виданий акредитованою лабораторією, наданий безпосередньо учаснику закупівлі в повному обсязі, який безпосередньо вимагався Замовником в технічних характеристиках у Додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до п. 43 Особливостей, з метою забезпечення права учасника процедури закупівлі на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, замовник розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Рішенням уповноваженої особи № (ВТ) 016/2 від 28.04.2025 надались Учаснику ФОП Цилюрик Антоніні Андріївні в процедурі відкритих торгів на закупівлю за кодом CPV 021:2015:39130000-2 Офісні меблі (Шафи, столи письмові, тумби мобільні та стільці) 24 години на виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією шляхом завантаження до електронної системи закупівель наступних документів, а саме: - надати гарантійний лист щодо зобов’язання надання депозиту на рахунок Замовника в якості забезпечення виконання договору про закупівлю; - надати Договір №08/07 від 08.07.2024 року та видаткову накладну №144 від 26.07.2024 року підписану належним чином; - надати відгук ФОП Гладка Ольга Анатоліївна з зазначенням вихідного номеру та дати; - внести зміни в довідку виконання аналогічних договорів; - внести зміни до довідки «Відомості про учасника»; - внести зміни в довідку щодо ліцензування; - надати протокол на ім’я учасника; - внести зміни в креслення, що не відповідають розмірам Замовника; - надати креслення на стілець ISO; - внести зміни в Дилерський договір від 06.01.2025 року. Але, навіть після надання можливості виправити невідповідності, Учасник ФОП Цилюрик А.А. не надав Протокол вимірювань виробів із полімерних та інших матеріалів з показниками радіаційної безпеки та встановлення критеріям безпечності для здоров’я людини, а надав Протокол дослідження ефективної питомої активності, що є невиконанням умов Замовника. Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі з Особливостями» Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі з Особливостями», з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів вимагаємо, пропозицію Учасника ФОП Цилюрик А.А. відхилити, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та відхилити Рішення Замовника згідно Протоколу щодо визнання переможця № (ВТ) 016/3 від 30.04.2025 року. У разі ігнорування даної вимоги Ми будемо змушені звернутися до АМКУ для захисту своїх прав та порушених інтересів з подальшим розглядом у судовому порядку.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Пояснення щодо вимоги від ФОП Лещенко Сергій Миколайович Замовником було отримано вимогу від ФОП Лещенко Сергій Миколайович щодо скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі за кодом CPV ДК 021-2015 39130000-2 Офісні меблі (Шафи, столи письмові, тумби мобільні та стільці) ФОП Цилюрик Антоніна Андріївна. 1. Скаржником вказано у вимозі, що учасник в своїй тендерній пропозиції не надав сертифікатів відповідності на матеріали з яких виготовлений даний товар. Згідно Додатку 3 до тендерної документації ФОП Цилюрик Антоніна Андріївна в своїй тендерній пропозиції надала Сертифікат відповідності № UA0.YT.032016-25 від 20 березня 2025 року, що підтверджує якість запропонованого товару згідно ДСТУ ГОСТ 16371:2016 та ДСТУ ГОСТ 19917:2016. Зважаючи на вищезазначене, даний сертифікат підтверджує якість готового виробу та матеріалів з якого він виготовлений. 2. Скаржником вказано у вимозі, що учасник не надав Протокол вимірювань виробів із полімерних та інших матеріалів з показниками радіаційної безпеки та встановлення критеріям безпечності для здоровья людини, виданий акредитованою лабораторією, наданий безпосередньо учаснику закупівлі. Учасник ФОП Цилюрик Антоніна Андріївна надала Протокол дослідження ефективної питомої активності від 29 квітня 2025 року № 74 виданий Державною установою «Дніпровським обласним центром контролю та профілактики хвороб Міністерства Охорони Здоров’я України» Випробувальною лабораторією. В даному протоколі вказано, що випробування проводились зі зразком «Кромка Polkemic ПВХ 2 мм». У висновку даного протоколу зазначено: «В представленому на дослідження зразку вміст радіонуклідів не перевищує допустимих рівнів, згідно з ДГН6.6.1-1.5.001-98 НРБУ-97 «Норми радіаційної безпеки» (370 Бк/кг).» Зважаючи на вищезазначене, Учасник надав Протокол в якому зазначено показники що вимагались Замовником, а саме показники радіаційної безпеки. З огляду на вищезазначене, вважаємо вимогу від ФОП Лещенко Сергій Миколайович безпідставною для скасування рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі, а саме ФОП Цилюрик Антоніна Андріївна. Разом з тим, відповідно до п.46 Особливойстей учасник може звернутись до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, та відповідно до п.54 Особливостей учасник має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Особливостями не передбачена можливість скасування рішення замовника щодо вибору переможця та проведення повторної оцінки на підставі вимоги учасника. Учасники мають право на оскарження дій замовника в органі оскарження, за результатами розгляду такого оскарження може бути проведена повторна оцінка.
Статус вимоги: Відхилено