-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Заходи з енергозбереження – Капітальний ремонт покрівлі (з утепленням) Арцизького опорного закладу освіти №1 – ліцею з початковою школою та гімназією Арцизької міської ради, м. Арциз, Болградський район, Одеська область. Коригування
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями)
Торги відмінено
13 373 042.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 133 730.42 UAH
мін. крок: 1% або 133 730.42 UAH
Період оскарження:
14.04.2025 16:37 - 29.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо прийнятих рішень Замовника
Номер:
753906cbdf494e7991b517b3e03214b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-14-012234-a.c1
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо прийнятих рішень Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 3. 31_Протокол прийняття рішення.pdf 14.05.2025 10:42
- 2. Скарга.docx 14.05.2025 10:42
- 1.Скарга.docx.asice.zip 14.05.2025 10:42
- 5. Документи, що підтверджують наявність МТБ.pdf 14.05.2025 10:42
- 4. НОВА РЕДАКЦІЯ_Додаток 1 до ТД Кваліфікаційні критерії, вимоги.docx 14.05.2025 10:42
- sign.p7s 14.05.2025 10:50
- рішення від 16.05.2025 № 7846.pdf 16.05.2025 16:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.05.2025 № 8277.pdf 26.05.2025 16:30
- рішення від 23.05.2025 № 8277.pdf 28.05.2025 12:55
- 31_Протокол прийняття рішення.docx 21.05.2025 09:30
- 31_Протокол прийняття рішення.pdf 21.05.2025 09:30
- Додаток 2 до ТД Технічні вимоги до предмета закупівлі.docx 21.05.2025 09:31
- Додаток 4 до ТД Документи Учасника.docx 21.05.2025 09:31
- НОВА РЕДАКЦІЯ_Додаток 1 до ТД Кваліфікаційні критерії, вимоги.docx 21.05.2025 09:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.05.2025 16:43
Дата розгляду скарги:
23.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.05.2025 16:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.05.2025 12:56
Дата виконання рішення Замовником:
02.06.2025 12:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
За результатами розгляду скарги Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та рішенням № 8277-р/пкпз 23.05.2025 року ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АРЦИЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ: 44054694) скасував (а саме: повернув на кваліфікацію) рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "ІНТЕРБУД" (код ЄДРПОУ: 40356536), за процедурою закупівлі — "Заходи з енергозбереження – Капітальний ремонт покрівлі (з утепленням) Арцизького опорного закладу освіти №1 – ліцею з початковою школою та гімназією Арцизької міської ради, м. Арциз, Болградський район, Одеська область. Коригування", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-14-012234-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0f24437f437e4a09805c569a6bc35ebd
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції у зв'язку з порушеннням вимоги ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 43 Особливостей щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та порушено право Скаржника виправити невідповідності у тендерній документації шляхом завантаження відповідних документів.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Відповідно до п. 9 ст. 26 Закону України: «учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
1) щодо інформації вказаній у довідці про наявність матеріально-технічної бази .
Відповідно до Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» п. 1.1. «Кваліфікаційні критерії» Додатку 1 до Тендерної документації учасникам потрібно надати:
«Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. 1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном (наприклад виписка з балансу учасника/видаткові накладні/ договір оренди/договір купівлі-продажу). При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.»
У складі тендерної пропозиції Скаржником була надана «Довідка про наявність матеріально-технічної бази» №7-30/04 від 30.04.2025 року ( файл: 3. Документи, що підтверджують наявність МТБ).
У вищезазначеній довідці була невірно вказана площа Будівлі МЗУ, літ. Г. Дана невідповідність у нашій тендерній пропозиції не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінює найменування товару, його марки, моделі тощо, а тому Замовник був зобов’язаний розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
2) щодо надання договору про вивезення побутових відходів.
Відповідно до Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» п. 1.4. «Кваліфікаційні критерії» Додатку 1 до Тендерної документації учасник має надати:
«Документ, що підтверджує наявність у учасника можливості авто-вивезення твердих побутових відходів (наприклад договір про надання послуг)».
У складі тендерної пропозиції Скаржником був завантажений Договір № 27/7/2021-2 про надання послуг від 27.07.2021 року та Додаткова угода яка була укладена після закінчення терміну дії Договору ( файл: 3. Документи, що підтверджують наявність МТБ).
Вимога щодо надання документу, що підтверджує наявність в учасника можливості авто-вивезення твердих побутових відходів (наприклад договір про надання послуг) входить до складу кваліфікаційних вимог Замовника, тому вищезазначена невідповідповідність тендерної пропозиції Скаржника не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінює найменування товару, його марки, моделі тощо, а тому Замовник був зобов’язаний розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином Замовником порушено вимоги ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 43 Особливостей щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та порушено право Скаржника виправити невідповідності у тендерній документації шляхом завантаження відповідних документів.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Відповідно до п. 9 ст. 26 Закону України: «учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
1) щодо інформації вказаній у довідці про наявність матеріально-технічної бази .
Відповідно до Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» п. 1.1. «Кваліфікаційні критерії» Додатку 1 до Тендерної документації учасникам потрібно надати:
«Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. 1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном (наприклад виписка з балансу учасника/видаткові накладні/ договір оренди/договір купівлі-продажу). При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.»
У складі тендерної пропозиції Скаржником була надана «Довідка про наявність матеріально-технічної бази» №7-30/04 від 30.04.2025 року ( файл: 3. Документи, що підтверджують наявність МТБ).
У вищезазначеній довідці була невірно вказана площа Будівлі МЗУ, літ. Г. Дана невідповідність у нашій тендерній пропозиції не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінює найменування товару, його марки, моделі тощо, а тому Замовник був зобов’язаний розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
2) щодо надання договору про вивезення побутових відходів.
Відповідно до Переліку документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» п. 1.4. «Кваліфікаційні критерії» Додатку 1 до Тендерної документації учасник має надати:
«Документ, що підтверджує наявність у учасника можливості авто-вивезення твердих побутових відходів (наприклад договір про надання послуг)».
У складі тендерної пропозиції Скаржником був завантажений Договір № 27/7/2021-2 про надання послуг від 27.07.2021 року та Додаткова угода яка була укладена після закінчення терміну дії Договору ( файл: 3. Документи, що підтверджують наявність МТБ).
Вимога щодо надання документу, що підтверджує наявність в учасника можливості авто-вивезення твердих побутових відходів (наприклад договір про надання послуг) входить до складу кваліфікаційних вимог Замовника, тому вищезазначена невідповідповідність тендерної пропозиції Скаржника не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінює найменування товару, його марки, моделі тощо, а тому Замовник був зобов’язаний розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Таким чином Замовником порушено вимоги ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 43 Особливостей щодо розміщення повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель та порушено право Скаржника виправити невідповідності у тендерній документації шляхом завантаження відповідних документів.
×
-
Назва доказу:
Документи, що підтверджують наявність МТБ
-
Повʼязаний документ:
5. Документи, що підтверджують наявність МТБ.pdf
-
-
Назва доказу:
НОВА РЕДАКЦІЯ_Додаток 1 до ТД Кваліфікаційні критерії, вимоги
-
Повʼязаний документ:
4. НОВА РЕДАКЦІЯ_Додаток 1 до ТД Кваліфікаційні критерії, вимоги.docx
-
-
Назва доказу:
31_Протокол прийняття рішення
-
Повʼязаний документ:
3. 31_Протокол прийняття рішення.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ АРЦИЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про відхилення пропозиції Учасника – ТОВ «БК ІНТЕРБУД», оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 31 від 09.05.2025 року, за процедурою закупівлі за Кодом ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (Заходи з енергозбереження – Капітальний ремонт покрівлі (з утепленням) Арцизького опорного закладу освіти №1 – ліцею з початковою школою та гімназією Арцизької міської ради, м.Арциз, Болградський район, Одеська область. Коригування)»