-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Бензин; Дизельне паливо
Завершена
1 085 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 850.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 850.00 UAH
Період оскарження:
14.04.2025 16:10 - 11.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірні умови тендерної документації
Номер:
8509c4ea8265419b992a0daddd1638b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-14-011496-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірні умови тендерної документації
Скарга:
У тендерній документації щодо закупівлі UA-2025-04-14-011496-a, затвердженій Рішенням уповноваженої особи замовника (Комунальний заклад «Місцева пожежна команда Слобожанської селищної ради») від 14.04.2025 (далі – Тендерна документація), встановлено умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є неправомірними, і як наслідок, унеможливлюють результативну участь у закупівлі окремих учасників (в т.ч., ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ»).
В наслідок таких дій замовника порушене право ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних засадах, право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
В наслідок таких дій замовника, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» незаконно позбавлене можливості перемогти у процедурі закупівлі, а також порушено інтереси ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», пов’язані з можливістю отримання законної вигоди в наслідок виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- _ТД .docx 17.04.2025 15:32
- plan-zaluchennia-mpk1.xlsx 17.04.2025 15:32
- Договір ПАТ УКРНАФТА.pdf 17.04.2025 15:32
- Договір ТОВ МИГРОЛ.pdf 17.04.2025 15:32
- Додаток 1 до ТД .docx 17.04.2025 15:32
- Договір ТОВ АЛЬЯНС ХОЛДИНГ.pdf 17.04.2025 15:32
- Договір ТОВ ГЛУСКО РІТЕЙЛ.pdf 17.04.2025 15:32
- Документи якості ДП-Л.pdf 17.04.2025 15:32
- ДОДАТОК 2 .docx 17.04.2025 15:32
- Документи якості ДП-З.pdf 17.04.2025 15:32
- Положення про КЗ Місцева пожежна команда.pdf 17.04.2025 15:32
- Схема розташування АЗС.pdf 17.04.2025 15:32
- sign.p7s 17.04.2025 15:33
- Щодо пояснень замовника МПК Слобожанської ср.docx 28.04.2025 15:47
- Щодо пояснень замовника МПК Слобожанської ср.pdf.p7s.zip 28.04.2025 15:47
- рішення від 22.04.2025 № 6358.pdf 22.04.2025 18:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.04.2025 № 6920.pdf 01.05.2025 13:13
- рішення від 30.04.2025 № 6920.pdf 02.05.2025 18:03
- ПОЯСНЕННЯ ДО СКАРГИ.docx 24.04.2025 16:35
- Відповідь_на_скаргу_антимонопольний.pdf 24.04.2025 16:35
- ПЛАН ЗАЛУЧЕННЯ ДНІПРОВСЬКИЙ РАЙОН 2023.rar 24.04.2025 16:35
- Заперечення Замовника на скаргу.docx 25.04.2025 16:03
- Додаткові_заперечення_Замовника_на_скаргу.docx 29.04.2025 15:42
- зміни ДОДАТОК 2 (після скарги кор 07.05.25).docx 09.05.2025 18:47
- зміни_ТД_після_жалоби_антимонопол_кор 070525.docx 09.05.2025 18:47
- изображение_viber_2025-05-08_18-00-52-849.jpg 09.05.2025 18:47
- Додаток 1 до ТД_(корект 07.05.25).docx 09.05.2025 18:47
- перелік змін (після скарги кор 070525).docx 09.05.2025 18:47
- зміни_Проект_договору_ПАЛИВО_2025__кор_07_05_2025_2.docx 09.05.2025 18:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.04.2025 15:31
Дата розгляду скарги:
30.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.04.2025 18:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.05.2025 18:03
Дата виконання рішення Замовником:
09.05.2025 18:47
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ПОВІДОМЛЕННЯ
про виконання рішення
№ 6920-р/пк-пз від 30.04.2025р. Органу оскарження за процедурою закупівлі — ""Бензин; Дизельне паливо" (надалі – Процедура закупівлі), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-14-011496-a.
Наступним повідомленням Замовник інформує про виконання рішення № 6920-р/пк-пз від 30.04.2025р. щодо внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Бензин; Дизельне паливо", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-14-011496-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
646b6d7a597f48bf8a44f04d5d6dd06b
Заголовок пункту скарги:
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-04-14-011496-a містить умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними, оскільки унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення:
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Товариство з обмеженою відповідальністю «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» (04053, м. Київ, провулок Несторівський, 3-5; тел. +38 044 239 1480) має намір взяти участь у закупівлі UA-2025-04-14-011496-a, оголошеній Комунальним закладом «Місцева пожежна команда Слобожанської селищної ради» (далі – Замовник). Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-04-14-011496-a містить умови, згідно з якими:
1. Встановлено суперечливі вимоги щодо технічних характеристик товару.
2. Встановлено безпідставні вимоги щодо мережі АЗС.
Зазначені умови є такими, що не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, є дискримінаційними, та унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
З цього приводу слід зауважити наступне.
1. Щодо вимог до технічних характеристик товару.
Відповідно до умов пункту 11 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації, «Для Підтвердження якості дизельного палива Учасник у складі пропозиції надає копією сертифікату/паспорту якості та/або відповідності Товару державним нормам та стандартам відповідно до поточного сезону - ЛІТНЄ».
У той же час, відповідно до умов пункту 1 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації, «За кліматичними умовами використання: дизельне паливо: ЛІТНЄ (Л), ЗИМОВЕ (3)».
У підпункті 2.2. пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації, вказано, що «Товар (Дизельне паливо) повинен бути ЛІТНІМ АБО ЗИМОВИМ, відповідно до сезону».
При цьому, нижче у цьому ж підпункті 2.2. пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації, зазначено, що «Для Підтвердження якості дизельного палива Учасник у складі пропозиції надає копією сертифікату/паспорту якості та/або відповідності Товару державним нормам та стандартам відповідно до поточного сезону -ЗИМОВЕ».
Таким чином, Тендерна документація містить суперечливі вимоги щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (дизельного палива) в частині його відповідності сезону (ЛІТНЄ ТА/АБО ЗИМОВЕ), які мають бути підтверджені документально (копією сертифікату/паспорту якості та/або відповідності).
Так, відповідність дизельного палива вимогам Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927 (далі – Технічний регламент), а також вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови», підтверджується документами (паспортом якості, сертифікатом відповідності та декларацією про відповідність), які складаються ОКРЕМО для літнього дизельного палива (ДП-Л) та ОКРЕМО для зимового дизельного палива (ДП-З).
Документи якості (паспорт якості, сертифікат відповідності та декларація про відповідність), видані щодо літнього дизельного палива, не можуть підтверджувати якість зимового дизельного палива, та навпаки.
ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» має документи якості як для літнього, так і для зимового дизельного палива, однак враховуючи наведені вище умови Тендерної документації, не зрозуміло, надання документів якості стосовно якого саме (літнього чи зимового) дизельного палива, вимагає Замовник.
При цьому, вбачається, що у разі надання у складі тендерної пропозиції одночасно обох пакетів документів якості (щодо зимового та літнього) дизельного палива, Замовник матиме змогу відхилити таку тендерну пропозицію, обґрунтовуючи це тим, що не зрозуміло, який же саме товар пропонує учасник.
Отже, зазначені умови тендерної документації, через їх суперечливість ода одній, суперечать принципам здійснення закупівель, встановленим частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
2. Щодо вимог щодо мережі АЗС.
Відповідно до умов підпункту 2.6. пункту 2 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації, «Учасник повинен мати власні або партнерські, або орендовані автозаправні станції (далі – АЗС) в усіх районах міста Дніпра Дніпропетровської області (Амур-Нижньодніпровський район, Індустріальний район, Новокодацький район, Самарський район, Соборний район, Центральний район, Чечелівський район, Шевченківський район (надати перелік АЗС з зазначенням адреси АЗС)».
З цього приводу слід зауважити, що зазначені умови обмежують можливість участі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» у закупівлі UA-2025-04-14-011496-a, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати, в тому числі, АЗС у Центральному та Самарському районах м. Дніпро Дніпропетровської області.
Так, відповідно до статті 173 Земельного кодексу України, межа району, села, селища, міста, району у місті - це умовна замкнена лінія на поверхні землі, що відокремлює територію району, села, селища, міста, району у місті від інших територій. Межі району, села, селища, міста, району у місті встановлюються і змінюються за проектами землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць, які розробляються з урахуванням генеральних планів населених пунктів.
Отже, встановлені замовником межі, у яких мають бути наявні АЗС, є абстрактним та умовним поняттям, жодним чином не пов’язаним з об’єктивними характеристиками предмета закупівлі та умовами його постачання.
При цьому вбачається, що діяльність Замовника охоплює лише територію Слобожанської селищної ради, а також місця, де здійснюється ліквідація пожеж та наслідків надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру (далі - НС), проведення пожежно-, аварійно- рятувальних та інших невідкладних робіт у разі виникнення НС, до якої залучається Замовник відповідно до Плану залучення сил і засобів, що затверджується рішенням місцевого органу влади (органу місцевого самоврядування) за погодженням з територіальним органом ДСНС України, а також планів локалізації та ліквідації аварій, реагування на НС, що передбачені для відповідного регіону.
Так, відповідно до вимог пункту 1.2. Положення про Комунальний заклад «Місцева пожежна команда Слобожанської селищної ради», затвердженого рішенням № 49 сесії VII скликання Слобожанської селищної ради від 15.10.2020 № 2907-49/VII, МПК утворено за рішенням Слобожанської селищної ради з метою організації заходів із запобігання виникнення пожеж та їх гасіння, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та небезпечних подій, забезпечення ефективної роботи з організації та забезпечення пожежної безпеки НА ТЕРИТОРІЇ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.
Згідно з вимогами пункту 1.8. зазначеного Положення, Залучення МПК до ліквідації пожеж та наслідків надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру (далі – НС), проведення пожежно-, аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт у разі виникнення НС проводиться відповідно до Плану залучення сил і засобів, що затверджується рішенням місцевого органу влади (органу місцевого самоврядування) за погодженням з територіальним органом ДСНС України, а також планів локалізації та ліквідації аварій, реагування на НС, що передбачені для відповідного регіону.
При цьому, відповідно до Плану залучення сил та засобів по Дніпровському району, оприлюдненого на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних за посиланням https://data.gov.ua/dataset/13085d75-efc8-4358-b94e-8748112f7972, Замовник (МПК) залучається до ліквідації пожеж та наслідків надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру, проведення пожежно-, аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт у разі виникнення надзвичайних ситуацій, лише на двох об’єктах, розташованих за адресами: Дніпропетровська обл., Дніпровський район, смт. Слобожанське, вул. Нижньодніпровська, буд. 1, а також Дніпропетровська обл., Дніпровський район, с. Степове, вул. Тополина, 14.
Таким чином, документами, якими керується у своїй діяльності Замовник, НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО виконання Замовником покладених на нього завдань поза межами Слобожанської селищної ради та с. Степове, в тому числі, не передбачено виконання завдань на території Центрального та Самарського районів м. Дніпро Дніпропетровської області.
Отже, умова Тендерної документації щодо обов’язкової наявності в усіх районах міста Дніпра Дніпропетровської області, зокрема, у Центральному та Самарському районах м. Дніпро, є надмірною та необґрунтованою.
Під час участі у закупівлі UA-2025-04-14-011496-a, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» має намір запропонувати низку партнерських АЗС, залучених відповідно до договору від 01.04.2025 № 24/02/1578-МТР, укладеного з ПАТ «УКРНАФТА», договору від 20.06.2024 № 35-Д-2605, укладеного з ТОВ «ГЛУСКО РІТЕЙЛ», договору від 20.06.2024 № МИ-Д-341, укладеного з ТОВ «МИГРОЛ», договору від 07.08.2023 № КР-004049, укладеного з ТОВ «АЛЬЯНС ХОЛДИНГ», які зокрема, розташовані у:
- Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпро – АЗС «UKRNAFTA» (м. Дніпро, вул.Передова,798-Д), АЗС «UKRNAFTA» (м. Дніпро, вул. Донецьке шосе, 104-А), АЗС «SHELL» (м. Дніпро, проспект Слобожанський, 29A);
- Індустріальному районі м. Дніпро – АЗС «UKRNAFTA» (м. Дніпро, вул. П. Бикова (колишня назва Орджонікідзе), 20;
- Новокодацькому районі м. Дніпро – АЗС «SHELL» (м. Дніпро, вул. Булигіна, буд. 5-А);
- Соборному районі м. Дніпро – АЗС «UKRNAFTA» (м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 5-А), АЗС «UKRNAFTA» (м. Дніпро, пр. Героїв, 2-А), АЗС «UKRNAFTA» (м. Дніпро, вул. Запорізьке шосе, 11-Б);
- Чечелівському районі м. Дніпро – АЗС «UKRNAFTA» (м. Дніпро, вул. Енергетична, 2-А);
- Шевченківському районі м. Дніпро – АЗС «UKRNAFTA» (м. Дніпро, Шевченківський р-н, вул. Старокодацька, 1), АЗС «UKRNAFTA» (м. Дніпро, вул. Запорізьке шосе, 2-Д).
Однак, жодна з партнерських АЗС, які має можливість запропонувати ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», не розташована безпосередньо у межах Центрального та Самарського районів м. Дніпро. Натомість, є АЗС, які розташовані у безпосередній близькості від адміністративних меж зазначених районів м. Дніпро:
- АЗС «SHELL» (м. Дніпро, Новокодацький район, вул. Булигіна, буд. 5-А) – розташована на відстані близько 100 м від адміністративної межі Центрального р-ну м. Дніпро;
- АЗС «SHELL» (м. Дніпро, Амур-Нижньодніпровський район, проспект Слобожанський, 29A) - розташована на відстані близько 3 км від адміністративної межі Самарського р-ну м. Дніпро.
Схема розташування зазначених АЗС – додається.
Таким чином, зазначена вимога тендерної документації не лише є надмірною та необґрунтованою, а і здатна обмежити участь у закупівлі для учасників, які пропонують паливо, відповідно до вимог чинного законодавства, однак, не мають АЗС, розташованих безпосередньо у Центральному та Самарському районах м. Дніпро Дніпропетровської області.
Отже, зазначені вимоги тендерної документації суперечать принципам здійснення закупівель, встановленим частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Частина 4 Закону забороняє замовнику встановлювати будь-які дискримінаційні вимоги до учасників. Такі вимоги є безпідставними та протиправними.
Перелік доказів:
1. Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-04-14-011496-a.
2. Додаток 1 до Тендерної документації.
3. Додаток 2 до Тендерної документації.
4. Документи якості щодо дизельного палива зимового.
5. Документи якості щодо дизельного палива літнього.
6. Рішення № 49 сесії VII скликання Слобожанської селищної ради від 15.10.2020 № 2907-49/VII.
7. План залучення сил і засобів.
8. Договір з ПАТ «УКРНАФТА».
9. Договір з ТОВ «ГЛУСКО РІТЕЙЛ».
10. Договір з ТОВ «МИГРОЛ».
11. Договір з ТОВ «АЛЬЯНС ХОЛДИНГ».
12. Схема розташування АЗС.
1. Встановлено суперечливі вимоги щодо технічних характеристик товару.
2. Встановлено безпідставні вимоги щодо мережі АЗС.
Зазначені умови є такими, що не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства, є дискримінаційними, та унеможливлюють результативну участь у закупівлі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ».
З цього приводу слід зауважити наступне.
1. Щодо вимог до технічних характеристик товару.
Відповідно до умов пункту 11 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації, «Для Підтвердження якості дизельного палива Учасник у складі пропозиції надає копією сертифікату/паспорту якості та/або відповідності Товару державним нормам та стандартам відповідно до поточного сезону - ЛІТНЄ».
У той же час, відповідно до умов пункту 1 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації, «За кліматичними умовами використання: дизельне паливо: ЛІТНЄ (Л), ЗИМОВЕ (3)».
У підпункті 2.2. пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації, вказано, що «Товар (Дизельне паливо) повинен бути ЛІТНІМ АБО ЗИМОВИМ, відповідно до сезону».
При цьому, нижче у цьому ж підпункті 2.2. пункту 2 Додатку 2 до Тендерної документації, зазначено, що «Для Підтвердження якості дизельного палива Учасник у складі пропозиції надає копією сертифікату/паспорту якості та/або відповідності Товару державним нормам та стандартам відповідно до поточного сезону -ЗИМОВЕ».
Таким чином, Тендерна документація містить суперечливі вимоги щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (дизельного палива) в частині його відповідності сезону (ЛІТНЄ ТА/АБО ЗИМОВЕ), які мають бути підтверджені документально (копією сертифікату/паспорту якості та/або відповідності).
Так, відповідність дизельного палива вимогам Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 № 927 (далі – Технічний регламент), а також вимогам ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови», підтверджується документами (паспортом якості, сертифікатом відповідності та декларацією про відповідність), які складаються ОКРЕМО для літнього дизельного палива (ДП-Л) та ОКРЕМО для зимового дизельного палива (ДП-З).
Документи якості (паспорт якості, сертифікат відповідності та декларація про відповідність), видані щодо літнього дизельного палива, не можуть підтверджувати якість зимового дизельного палива, та навпаки.
ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» має документи якості як для літнього, так і для зимового дизельного палива, однак враховуючи наведені вище умови Тендерної документації, не зрозуміло, надання документів якості стосовно якого саме (літнього чи зимового) дизельного палива, вимагає Замовник.
При цьому, вбачається, що у разі надання у складі тендерної пропозиції одночасно обох пакетів документів якості (щодо зимового та літнього) дизельного палива, Замовник матиме змогу відхилити таку тендерну пропозицію, обґрунтовуючи це тим, що не зрозуміло, який же саме товар пропонує учасник.
Отже, зазначені умови тендерної документації, через їх суперечливість ода одній, суперечать принципам здійснення закупівель, встановленим частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
2. Щодо вимог щодо мережі АЗС.
Відповідно до умов підпункту 2.6. пункту 2 Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації, «Учасник повинен мати власні або партнерські, або орендовані автозаправні станції (далі – АЗС) в усіх районах міста Дніпра Дніпропетровської області (Амур-Нижньодніпровський район, Індустріальний район, Новокодацький район, Самарський район, Соборний район, Центральний район, Чечелівський район, Шевченківський район (надати перелік АЗС з зазначенням адреси АЗС)».
З цього приводу слід зауважити, що зазначені умови обмежують можливість участі ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» у закупівлі UA-2025-04-14-011496-a, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які можуть запропонувати, в тому числі, АЗС у Центральному та Самарському районах м. Дніпро Дніпропетровської області.
Так, відповідно до статті 173 Земельного кодексу України, межа району, села, селища, міста, району у місті - це умовна замкнена лінія на поверхні землі, що відокремлює територію району, села, селища, міста, району у місті від інших територій. Межі району, села, селища, міста, району у місті встановлюються і змінюються за проектами землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць, які розробляються з урахуванням генеральних планів населених пунктів.
Отже, встановлені замовником межі, у яких мають бути наявні АЗС, є абстрактним та умовним поняттям, жодним чином не пов’язаним з об’єктивними характеристиками предмета закупівлі та умовами його постачання.
При цьому вбачається, що діяльність Замовника охоплює лише територію Слобожанської селищної ради, а також місця, де здійснюється ліквідація пожеж та наслідків надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру (далі - НС), проведення пожежно-, аварійно- рятувальних та інших невідкладних робіт у разі виникнення НС, до якої залучається Замовник відповідно до Плану залучення сил і засобів, що затверджується рішенням місцевого органу влади (органу місцевого самоврядування) за погодженням з територіальним органом ДСНС України, а також планів локалізації та ліквідації аварій, реагування на НС, що передбачені для відповідного регіону.
Так, відповідно до вимог пункту 1.2. Положення про Комунальний заклад «Місцева пожежна команда Слобожанської селищної ради», затвердженого рішенням № 49 сесії VII скликання Слобожанської селищної ради від 15.10.2020 № 2907-49/VII, МПК утворено за рішенням Слобожанської селищної ради з метою організації заходів із запобігання виникнення пожеж та їх гасіння, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій та небезпечних подій, забезпечення ефективної роботи з організації та забезпечення пожежної безпеки НА ТЕРИТОРІЇ СЛОБОЖАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.
Згідно з вимогами пункту 1.8. зазначеного Положення, Залучення МПК до ліквідації пожеж та наслідків надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру (далі – НС), проведення пожежно-, аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт у разі виникнення НС проводиться відповідно до Плану залучення сил і засобів, що затверджується рішенням місцевого органу влади (органу місцевого самоврядування) за погодженням з територіальним органом ДСНС України, а також планів локалізації та ліквідації аварій, реагування на НС, що передбачені для відповідного регіону.
При цьому, відповідно до Плану залучення сил та засобів по Дніпровському району, оприлюдненого на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних за посиланням https://data.gov.ua/dataset/13085d75-efc8-4358-b94e-8748112f7972, Замовник (МПК) залучається до ліквідації пожеж та наслідків надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру, проведення пожежно-, аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт у разі виникнення надзвичайних ситуацій, лише на двох об’єктах, розташованих за адресами: Дніпропетровська обл., Дніпровський район, смт. Слобожанське, вул. Нижньодніпровська, буд. 1, а також Дніпропетровська обл., Дніпровський район, с. Степове, вул. Тополина, 14.
Таким чином, документами, якими керується у своїй діяльності Замовник, НЕ ПЕРЕДБАЧЕНО виконання Замовником покладених на нього завдань поза межами Слобожанської селищної ради та с. Степове, в тому числі, не передбачено виконання завдань на території Центрального та Самарського районів м. Дніпро Дніпропетровської області.
Отже, умова Тендерної документації щодо обов’язкової наявності в усіх районах міста Дніпра Дніпропетровської області, зокрема, у Центральному та Самарському районах м. Дніпро, є надмірною та необґрунтованою.
Під час участі у закупівлі UA-2025-04-14-011496-a, ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ» має намір запропонувати низку партнерських АЗС, залучених відповідно до договору від 01.04.2025 № 24/02/1578-МТР, укладеного з ПАТ «УКРНАФТА», договору від 20.06.2024 № 35-Д-2605, укладеного з ТОВ «ГЛУСКО РІТЕЙЛ», договору від 20.06.2024 № МИ-Д-341, укладеного з ТОВ «МИГРОЛ», договору від 07.08.2023 № КР-004049, укладеного з ТОВ «АЛЬЯНС ХОЛДИНГ», які зокрема, розташовані у:
- Амур-Нижньодніпровському районі м. Дніпро – АЗС «UKRNAFTA» (м. Дніпро, вул.Передова,798-Д), АЗС «UKRNAFTA» (м. Дніпро, вул. Донецьке шосе, 104-А), АЗС «SHELL» (м. Дніпро, проспект Слобожанський, 29A);
- Індустріальному районі м. Дніпро – АЗС «UKRNAFTA» (м. Дніпро, вул. П. Бикова (колишня назва Орджонікідзе), 20;
- Новокодацькому районі м. Дніпро – АЗС «SHELL» (м. Дніпро, вул. Булигіна, буд. 5-А);
- Соборному районі м. Дніпро – АЗС «UKRNAFTA» (м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 5-А), АЗС «UKRNAFTA» (м. Дніпро, пр. Героїв, 2-А), АЗС «UKRNAFTA» (м. Дніпро, вул. Запорізьке шосе, 11-Б);
- Чечелівському районі м. Дніпро – АЗС «UKRNAFTA» (м. Дніпро, вул. Енергетична, 2-А);
- Шевченківському районі м. Дніпро – АЗС «UKRNAFTA» (м. Дніпро, Шевченківський р-н, вул. Старокодацька, 1), АЗС «UKRNAFTA» (м. Дніпро, вул. Запорізьке шосе, 2-Д).
Однак, жодна з партнерських АЗС, які має можливість запропонувати ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», не розташована безпосередньо у межах Центрального та Самарського районів м. Дніпро. Натомість, є АЗС, які розташовані у безпосередній близькості від адміністративних меж зазначених районів м. Дніпро:
- АЗС «SHELL» (м. Дніпро, Новокодацький район, вул. Булигіна, буд. 5-А) – розташована на відстані близько 100 м від адміністративної межі Центрального р-ну м. Дніпро;
- АЗС «SHELL» (м. Дніпро, Амур-Нижньодніпровський район, проспект Слобожанський, 29A) - розташована на відстані близько 3 км від адміністративної межі Самарського р-ну м. Дніпро.
Схема розташування зазначених АЗС – додається.
Таким чином, зазначена вимога тендерної документації не лише є надмірною та необґрунтованою, а і здатна обмежити участь у закупівлі для учасників, які пропонують паливо, відповідно до вимог чинного законодавства, однак, не мають АЗС, розташованих безпосередньо у Центральному та Самарському районах м. Дніпро Дніпропетровської області.
Отже, зазначені вимоги тендерної документації суперечать принципам здійснення закупівель, встановленим частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Частина 4 Закону забороняє замовнику встановлювати будь-які дискримінаційні вимоги до учасників. Такі вимоги є безпідставними та протиправними.
Перелік доказів:
1. Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-04-14-011496-a.
2. Додаток 1 до Тендерної документації.
3. Додаток 2 до Тендерної документації.
4. Документи якості щодо дизельного палива зимового.
5. Документи якості щодо дизельного палива літнього.
6. Рішення № 49 сесії VII скликання Слобожанської селищної ради від 15.10.2020 № 2907-49/VII.
7. План залучення сил і засобів.
8. Договір з ПАТ «УКРНАФТА».
9. Договір з ТОВ «ГЛУСКО РІТЕЙЛ».
10. Договір з ТОВ «МИГРОЛ».
11. Договір з ТОВ «АЛЬЯНС ХОЛДИНГ».
12. Схема розташування АЗС.
×
-
Назва доказу:
Схема розташування АЗС.
-
Повʼязаний документ:
Схема розташування АЗС.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір з ТОВ «АЛЬЯНС ХОЛДИНГ».
-
Повʼязаний документ:
Договір ТОВ АЛЬЯНС ХОЛДИНГ.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір з ТОВ «МИГРОЛ».
-
Повʼязаний документ:
Договір ТОВ МИГРОЛ.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір з ТОВ «ГЛУСКО РІТЕЙЛ».
-
Повʼязаний документ:
Договір ТОВ ГЛУСКО РІТЕЙЛ.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір з ПАТ «УКРНАФТА».
-
Повʼязаний документ:
Договір ПАТ УКРНАФТА.pdf
-
-
Назва доказу:
План залучення сил і засобів.
-
Повʼязаний документ:
plan-zaluchennia-mpk1.xlsx
-
-
Назва доказу:
Рішення № 49 сесії VII скликання Слобожанської селищної ради від 15.10.2020 № 2907-49/VII.
-
Повʼязаний документ:
Положення про КЗ Місцева пожежна команда.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи якості щодо дизельного палива літнього.
-
Повʼязаний документ:
Документи якості ДП-Л.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи якості щодо дизельного палива зимового.
-
Повʼязаний документ:
Документи якості ДП-З.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 до Тендерної документації.
-
Повʼязаний документ:
ДОДАТОК 2 .docx
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 до Тендерної документації.
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 до ТД .docx
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація щодо закупівлі UA-2025-04-14-011496-a.
-
Повʼязаний документ:
_ТД .docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника внести зміни до Тендерної документації щодо закупівлі UA-2025-04-14-011496-a, а саме, усунути зазначені вище умови, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними. Виконання зазначеної вимоги призведе до усунення умов Тендерної документації, які не ґрунтуються на вимогах чинного законодавства та є дискримінаційними, а також створить підстави для поновлення порушених під час здійснення Процедури закупівлі прав та інтересів ТОВ «УКРНАФТА-ПОСТАЧ», наведених вище.