• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб (Послуга щодо розробки та виготовлення фотолюмінесцентних планів евакуації людей на випадок пожежі)

ДК 021:2015 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб (Послуга щодо розробки та виготовлення фотолюмінесцентних планів евакуації людей на випадок пожежі) згідно документації. Плани евакуації та знаки безпеки мають відповідати вимогам : - ДСТУ 7313:2013 “Знаки безпеки та системи евакуаційні фотолюмісцентні. Загальні вимоги та методи контролювання”; - ДСТУ ISO 23601:2019 - Ідентифікація безпечності знаки на планах евакуації; - ДСТУ ISO 16069:2012 - Пожежна безпека. Графічні символи. Знаки безпеки. Системи позначення шляхів безпечного евакуювання; - ДСТУ ISO 17398:2012 Пожежна безпека. Кольори та знаки безпеки. Класифікація, технічні вимоги i стійкість знаків безпеки (ISO 17398:2004, IDT). 2. Послуга з розробки планів евакуації включає в себе: - виїзд фахівця (фахівців) Виконавця за адресою Замовника для оформлення креслень; - узгодження з замовником попередніх креслень; - розробка планів в цифровому вигляді з наданням замовнику копії на цифровому носії; - друк фотолюмінісцентних планів евакуації; - підпис представника замовника на кожному плані. - монтаж планів евакуації на об’єктах Замовника. Хід надання послуг та перевірка їх виконання. Перед виконанням послуг, виконавець узгоджує з Замовником дату та час початку їх виконання. Після повного виконання послуг, виконавець надає акт виконаних робіт та перелік виконаних планів з визначенням місця їх розміщення. При виявленні невідповідностей технічному завданню, нормативним документам або договору, замовником складається відповідний акт, який надається виконавцеві для їх усунення. 3. Виготовлення (оформлення) планів евакуації включає в себе : - виготовлення фотолюмінісцентних планів евакуації здійснюється на основі фотопапіру формату А3, А2, що світиться (глянсовий фотоматеріал покритий шаром люмінесцентної фарби для друку світлонакопичувальних фотографій), у відповідності до ДСТУ 7313:2013 «Знаки безпеки та системи евакуаційні фотолюмінісцентні. Загальні вимоги та методи контролю», ДСТУ ISO 16069:2012 «Пожежна безпека. Графічні символи. Знаки безпеки. Системи позначення безпечного евакуювання» та ДСТУ ISO 23601:2019 (ISO 23601:2009, IDT) «ІДЕНТИФІКАЦІЯ БЕЗПЕЧНОСТІ ЗНАКИ НА ПЛАНАХ ЕВАКУАЦІЇ»; - ламінування планів евакуації пакетним способом, товщина плівки 175 мікрон з обох сторін; - виготовленні плани евакуації, що вивішуються на об’єкті повинні мати прив’язку до точки «Ви знаходитесь тут», приведеною на кожному плані. 4. Технічні характеристики фотолюмінісцентного матеріалу. Фотолюмінісцентний план евакуації з фотопапіру формату А3, А2 світиться, глянсовий фотоматеріал покритий шаром люмінесцентної фарби для друку світлонакопичувальних фотографій. В день фотопапір білуватого кольору з легким зеленим відтінком, у темряві світиться без підсвічування зеленим світлом. Накопичення світла відбувається щоразу від навколишнього світла. Характеристики: Світіння у темряві до 8 годин з ефектом згасання Яскравість пікового свічення 520 мкд/м2; Товщина листа 0.25 мм; Світіння: салатове; Денний колір: білий із невеликим зеленим відтінком; Підтримує розширення від 520 dpi та вище. 5. Технічні характеристики плівки для ламінування. Матова плівка для ламінування повинна мати "бархатну", матову поверхню. Необхідно, щоб плівка була здатна захистити від бруду, незначних пошкоджень і вологи. Щільність 175 мкн. Ламинування повинно бути з обох сторін. 6. План евакуації  має складатись з таких частин: • текстова частина повинна містити наступне: загальна інструкція, що визначає дії персоналу щодо забезпечення безпечної та швидкої евакуації людей, номер виклику пожежно-рятувальної служби, інформацію щодо використання засобів пожежогасіння. • графічна частина (схема) повинна містити наступне: поверхові плани евакуації мають вигляд схеми, на яку нанесені контури приміщень, коридорів, сходових маршів в будівлях і спорудах, де можуть знаходитись працівники та пацієнти, що знаходяться на лікуванні. В графічній частині (схемі) необхідно: Чітко позначити умовними позначками (елементами) шляхи евакуації, евакуаційні та аварійні виходи, місця розташування протипожежного обладнання, аварійні телефони зв’язку, засоби медичної допомоги, місця розміщення засобів протипожежного захисту, які позначені знаками пожежної безпеки. На планах евакуації розшифровуються усі умовні позначення, які є на них. План евакуації повинен включати евакуаційні шляхи та виходи на об’єкті при виникненні надзвичайної ситуації та повинен дозволити здійснити необхідні заходи з евакуації людей з місць масового скупчення під час виникнення надзвичайної ситуації.

Завершена

451 041.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 255.21 UAH
Період оскарження: 14.04.2025 15:34 - 19.04.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога скасування рішення про визнання переможця

Номер: 3da8280c49934b0eb784059b2c3823fd
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-14-010329-a.c4
Назва: Вимога скасування рішення про визнання переможця
Вимога:
Тендерна пропозиція Учасника ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ДОБРОВІЛЬНА ПОЖЕЖНА ОХОРОНА МІСТА КИЄВА" не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону і повинна бути відхилена на підставі абзацу 1 пункту 1, абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, що будь-які юридичні чи фізичні особи, які вважають, що Замовник порушив їхні права та інтереси в процесі проведення закупівлі, чи не згодні з рішенням Замовника, можуть подати скаргу в Антимонопольний комітет України відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дії Замовника про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: a9ae045d74f64446b290535ca7700f83
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-14-010329-a.c3
Назва: Скарга на дії Замовника про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга:
Дата розгляду скарги: 15.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.05.2025 17:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.05.2025 12:41
Дата виконання рішення Замовником: 21.05.2025 16:59
Коментар замовника щодо усунення порушень: Виконано замовником.
Автор: ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ДОБРОВІЛЬНА ПОЖЕЖНА ОХОРОНА МІСТА КИЄВА", Едуард Драч +380636825890 vdf.kyiv@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 4e1857b73453469a8c55778a44d1279b
Заголовок пункту скарги: Щодо аналогічного договору
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1. Згідно Додатку 2 до тендерної документації, п.п.1.3 Учасники повинні підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), та згідно п.п. 1.3.2 Копію (копії) аналогічного (аналогічних) договорів та актів виконаних робіт в повному обсязі. Учасник ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА" у складі пропозиції надав довідку про виконання аналогічного договору вих. № 4 від 21 квітня 2025 року та копії аналогічних договорів, які зазначені в довідці, копії аналогічних договорів та видаткові накладні. 25.04.2025 року о 11:59 Замовником була опублікована Вимога про усунення порушення стосовно надання «п.п. 1.3.3. Копія листа-відгука (всіх листів-відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), із зазначенням дати та номеру договору (на який надано лист-відгук) та інформацію про належне виконання договору, зазначеного (зазначених ) в довідці, складеній відповідно до пп. 1.3.1.». ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА" на виконання вимоги Учасник надав у складі пропозиції відповідні файли «Відкук 1» та «Відгук 2» і виконав вимогу Замовника про усунення порушення.
Але, звертаємо Вашу увагу, що згідно вимог Замовника, згідно тендерної документації Додатку 2 «…*Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є виконання робіт/послуг у сфері пожежної безпеки», та предмет Закупівлі «ДК 021:2015 75250000-3 -Послуги пожежних і рятувальних служб (Послуга щодо розробки та виготовлення фотолюмінісцентних планів евакуації людей на випадок пожежі)», а ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА" у складі пропозиції надав копію аналогічного договору, а саме Договір про закупівлю товару № 6 від 07.02.2024 року, предметом договору якого є: «1.1. За цим Договором -ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язується поставити у зумовлені строки ЗАМОВНИКУ Товар (-и), перелік, кількість, ціни та технічні характеристики яких зазначені у Специфікації (Додаток № 1), що є невід’ємною частиною цього Договору, а Замовник зобов’язується прийняти вказані Товари і своєчасно сплатити за них певну грошову суму на умовах цього Договору. Товари належать ПОСТАЧАЛЬНИКУ на праці власності, не закладені, не арештовані і не є предметом позовних вимог третіх осіб, якщо інше додатково не узгоджено Сторонами…». Та копію аналогічного договору – Договір про закупівлю товару № 91 від 05.11.2024 року, предметом договору якого є: «1.1. За цим Договором - ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язується поставити у зумовлені строки ЗАМОВНИКУ Товар (-и), перелік, кількість, ціни та технічні характеристики яких зазначені у Специфікації (Додаток № 1), що є невід’ємною частиною цього Договору, а Замовник зобов’язується прийняти вказані Товари і своєчасно сплатити за них певну грошову суму на умовах цього Договору. Товари належать ПОСТАЧАЛЬНИКУ на праці власності, не закладені, не арештовані і не є предметом позовних вимог третіх осіб, якщо інше додатково не узгоджено Сторонами…». А на підтвердження цього надав видаткові накладні № 50 від 15 лютого 2024 року та № 91 від 08 листопада 2024 року, які фіксують факт передачі ТМЦ від постачальника до покупця, та не надав акт виконаних робіт, який вимагав Замовник у п.п. 1.3.2, який саме і мав зафіксувати виконаних робіт (послуг), фіксує закінчення будь-яких робіт (послуг) та приймання їх замовником за кількістю та якістю і який вимагав Замовник. Отже, виходячи з вище наданої інформації, аналогічні договори, які надав Переможець у складі своєї пропозиції абсолютно не відповідають вимогам Замовника та абсолютно не відповідають предмету закупівлі, адже в аналогічних договорах зовсім не іде мова про розробку планів евакуації, яка включає в себе: виїзд фахівця (фахівців) Виконавця за адресою Замовника для оформлення креслень; узгодження з замовником попередніх креслень; розробка планів в цифровому вигляді з наданням замовнику копії на цифровому носії; друк фотолюмінісцентних планів евакуації; підпис представника замовника на кожному планів, монтаж планів евакуації на об’єктах Замовник, а не просто продаж Товарів, як це зазначено в аналогічних договорах ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА". Тому пропозиція ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА" не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» і повинна бути відхилена на підставі абзацу 1 пункту 1, абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 4b7bc0ee3145479dbe53625053b1f072
Заголовок пункту скарги: Щодо поданої фінансової звітності
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 2. Згідно Додатку 2 до тендерної документації, п. 1.4 учасник мають надати наявність фінансової спроможності, а саме: «п.п. 1.4.1. Копію балансу підприємства з відміткою про прийняття відповідного органу за 2024 рік; п.п. 1.4.2. Копія звіту про рух грошових коштів з відміткою про прийняття відповідного органу за 2024 рік, п.п. 1.4.3. Копія звіту про фінансові результати з відміткою про прийняття відповідного органу.» учасник Приватне підприємство «РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «АКУБА» надав у складі пропозиції Додаток 2 до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність» (пункт 4 розділу ІІ), а саме фінансова звітність мікропідприємства з відмітками на документі «Документ прийнято» та зображенням ЕЦП керівника, однак без жодної квитанції про прийняття органом ДПС. Водночас звертаємо увагу, що відповідно до чинного законодавства України, підтвердженням подання звітності до органу ДПС є наявність квитанції про прийняття, сформованої в електронній формі, або ж оригінальної відмітки контролюючого органу. Пунктом 8 розд. ІІ Порядку № 557 передбачено, що перша квитанція надсилається автору електронного документа протягом двох годин з часу його отримання контролюючим органом, в іншому разі – протягом перших двох годин наступного операційного дня.
У першій квитанції, що формується за результатами автоматизованої перевірки, зазначеної у п. 7 розд. ІІ Порядку № 557, повідомляється про результати такої перевірки. У разі негативних результатів автоматизованої перевірки у першій квитанції повідомляється про неприйняття електронного документа із зазначенням причин, у такому випадку друга квитанція не формується. На першу квитанцію накладається печатка контролюючого органу, здійснюється її шифрування та надсилання автору електронного документа. Другий примірник першої квитанції в електронному вигляді зберігається в контролюючому органі.
Якщо автору (Учаснику) протягом встановленого строку після відправки електронного документа не надійшла перша квитанція, електронний документ вважається не одержаним адресатом. Отже, як можна бути впевненим в тому, що Фінансова звітність, яку надав Учасник у тендерній пропозиції вважається одержаною адресатом (відповідним органом). Крім того, подана Учасником Приватне підприємство «РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «АКУБА» фінансова звітність з відмітками на документі «Документ прийнято» та зображенням ЕЦП керівника не є належним підтвердженням подання звітності, оскільки:
 • сканкопія або картинка без оригінальної квитанції (електронної чи паперової) не має юридичної сили;
 • зображення ЕЦП на скані не є рівнозначним накладанню ЕЦП в електронному документі;
 • відмітка «Документ прийнято» без квитанції ДПС не дає можливості ідентифікувати факт прийняття звітності контролюючим органом.
Таким чином, хоч Замовник і вимагав «…. З відміткою про прийняття відповідного органу», але ж відповідність щодо чинного Законодавства України ніхто не відміняв і наданий Переможцем документ фінансової звітності з накладеними окремо картинками «Документ прийнято» і не підтверджений жодною квитанцією про те, що дійсно цей документ був отриманий відповідними контролюючими органами має вкрай сумнівне походження своєї дійсності і не відповідає вимогам тендерної документації щодо підтвердження фінансової звітності. За підроблення документів, печаток, штампів та бланків чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі статтею 358 Кримінального кодексу України.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА" не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону і повинна бути відхилена на підставі абзацу 1 пункту 1, абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

Відповідь на вимогу

Номер: e70538c3936545e897da061f1859378a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-14-010329-a.c2
Назва: Відповідь на вимогу
Вимога:
ПІДСТАВ ДЛЯ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ ПРОПОЗИЦІЇ ПП «РВК «АУКУБА» НЕ МАЄ
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, що будь-які юридичні чи фізичні особи, які вважають, що Замовник порушив їхні права та інтереси в процесі проведення закупівлі, чи не згодні з рішенням Замовника, можуть подати скаргу в Антимонопольний комітет України відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимоги на рішення замовника, щодо визнання переможцем ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА""

Номер: 3a4e13baa75a4cfa82d25cdcce31578e
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-14-010329-a.b1
Назва: Вимоги на рішення замовника, щодо визнання переможцем ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА""
Вимога:
Відповідно до Рішення уповноваженої особи Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації від 28.04.2025 року переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю робіт (та Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 28.04.2025 р.) «ДК 021:2015 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб (Послуга щодо розробки та виготовлення фотолюмінесцентних планів евакуації людей на випадок пожежі), (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-14-010329-a) було визначено ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА"". При розгляді тендерної пропозиції ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА"" було виявлено наступні невідповідності вимогам тендерної документації, а саме: 1. Згідно Додатку 2 до тендерної документації, п.п.1.3 Учасники повинні підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), та згідно п.п. 1.3.2 надати копію (копії) аналогічного (аналогічних) договорів та актів виконаних робіт в повному обсязі. ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА"" у складі пропозиції надав довідку про виконання аналогічного договору вих. № 4 від 21 квітня 2025 року та копії аналогічних договорів, які зазначені в довідці, але згідно вимог Замовника «…*Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є виконання робіт/послуг у сфері пожежної безпеки», а ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА"" у складі пропозиції надав аналогічні договори, які не відповідають предмету закупівлі, адже в аналогічних договорах Учасника йдеться про поставку товару, а саме таблички, тактильні мнемосхеми, і на підтвердження цього надав видаткові накладні № 50 від 15 лютого 2024 року та № 91 від 08 листопада 2024 року, які фіксують факт передачі ТМЦ від постачальника до покупця, та не надав акт виконаних робіт, який саме і мав зафіксувати виконаних робіт (послуг), фіксує закінчення будь-яких робіт (послуг) та приймання їх замовником за кількістю та якістю і який вимагав Замовник. Отже, ПП «КВК «АУКУБА» не виконав вимоги Замовника та не відповідає кваліфікаційному критерію, згідно п.п. 1.3. 2. Згідно Додатку 2 до тендерної документації, п.п. 5.1. «… Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції Учасник надає лист-погодження (або у вигляді довідки в довільній формі) з умовами та вимогами, які визначені у Додатку 1 тендерної документації», Учасник у складі тендерної пропозиції не надав лист-погодження з умовами та вимогами, які визначені у Додатку 1, а тому немає достатнього розуміння, що тендерна пропозиція ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА"" відповідає умовам технічної специфікації. 3. Згідно розділу Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, п. 1.2 «…скановані документи, які подаються у складі тендерної пропозиції, не повинні містити різні накладення, малюнки (наприклад, накладених підписів, печаток). Використання факсиміле учасника/уповноваженої особи учасника на документах тендерної пропозиції не допускається. ПП «КВК «АУКУБА» в свою чергу надали документ тендерної пропозиції скановані з накладеним малюнком підписа та печатки, що можна побачити на кожному з документів, так як відтиск печатки та підпису на кожному з документів як окремий рисунок, що порушує вимоги тендерної документації. А також наголошуємо, що за підроблення документів, печаток, штампів та бланків чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі статтею 358 Кримінального кодексу України. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА"" не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону і повинна бути відхилена на підставі абзацу 1 пункту 1, абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Просимо Вас відмінити рішення про визначення переможця та намір про підписання договору ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА"", в іншому випадку ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та інтересів, рішень АМКУ по розгляду аналогових порушень достатня та буде надана.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, По П 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) ПП «РВК «АУКУБА» була надана Довідка про виконання аналогічного договору Вих. 4 від 21 квітня 2025 в якій був підтверджено досвід виконання Планів евакуації фотолюмінісцентних Договір про закупівлю товару №91 від 5 листопада 2024, Видаткова накладна №91 від 8 листопада 2024, тендер UA-2024-11-05-008058-а. Тим самим було підтверджено досвід виконання Послуг щодо розробки та виготовлення фотолюмінісцентних планів евакуації людей на випадок пожежі. По П 2. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції Учасник надає лист-погодження (або у вигляді довідки в довільній формі) з умовами та вимогами, які визначеніу Додатку 1 тендерної документації ПП «РВК «АУКУБА» були надані Технічні характеристики Вих. 1 від 21 квітня 2025 в яких зазначено: Ми, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА" в особі директора Череднікова Іллі Павловича згодні та підтверджуємо свою можливість і готовність виконувати усі технічні вимоги замовника, зазначені у цій тендерній документації. 1. Розробити та виготовити фотолюмінісцентні плани евакуації людей в приміщеннях закладів освіти, які розташовані за адресами.... Тим самим була підтверджена згода з умовами та вимогами, які визначені у Додатку 1 тендерної документації. Також хочемо зазначити, що будь-які юридичні чи фізичні особи, які вважають, що Замовник порушив їхні права та інтереси в процесі проведення закупівлі, чи не згодні з рішенням Замовника, можуть подати скаргу в Антимонопольний комітет України відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Статус вимоги: Не задоволено