-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб (Послуга щодо розробки та виготовлення фотолюмінесцентних планів евакуації людей на випадок пожежі)
ДК 021:2015 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб (Послуга щодо розробки та виготовлення фотолюмінесцентних планів евакуації людей на випадок пожежі) згідно документації. Плани евакуації та знаки безпеки мають відповідати вимогам : - ДСТУ 7313:2013 “Знаки безпеки та системи евакуаційні фотолюмісцентні. Загальні вимоги та методи контролювання”; - ДСТУ ISO 23601:2019 - Ідентифікація безпечності знаки на планах евакуації; - ДСТУ ISO 16069:2012 - Пожежна безпека. Графічні символи. Знаки безпеки. Системи позначення шляхів безпечного евакуювання; - ДСТУ ISO 17398:2012 Пожежна безпека. Кольори та знаки безпеки. Класифікація, технічні вимоги i стійкість знаків безпеки (ISO 17398:2004, IDT). 2. Послуга з розробки планів евакуації включає в себе: - виїзд фахівця (фахівців) Виконавця за адресою Замовника для оформлення креслень; - узгодження з замовником попередніх креслень; - розробка планів в цифровому вигляді з наданням замовнику копії на цифровому носії; - друк фотолюмінісцентних планів евакуації; - підпис представника замовника на кожному плані. - монтаж планів евакуації на об’єктах Замовника. Хід надання послуг та перевірка їх виконання. Перед виконанням послуг, виконавець узгоджує з Замовником дату та час початку їх виконання. Після повного виконання послуг, виконавець надає акт виконаних робіт та перелік виконаних планів з визначенням місця їх розміщення. При виявленні невідповідностей технічному завданню, нормативним документам або договору, замовником складається відповідний акт, який надається виконавцеві для їх усунення. 3. Виготовлення (оформлення) планів евакуації включає в себе : - виготовлення фотолюмінісцентних планів евакуації здійснюється на основі фотопапіру формату А3, А2, що світиться (глянсовий фотоматеріал покритий шаром люмінесцентної фарби для друку світлонакопичувальних фотографій), у відповідності до ДСТУ 7313:2013 «Знаки безпеки та системи евакуаційні фотолюмінісцентні. Загальні вимоги та методи контролю», ДСТУ ISO 16069:2012 «Пожежна безпека. Графічні символи. Знаки безпеки. Системи позначення безпечного евакуювання» та ДСТУ ISO 23601:2019 (ISO 23601:2009, IDT) «ІДЕНТИФІКАЦІЯ БЕЗПЕЧНОСТІ ЗНАКИ НА ПЛАНАХ ЕВАКУАЦІЇ»; - ламінування планів евакуації пакетним способом, товщина плівки 175 мікрон з обох сторін; - виготовленні плани евакуації, що вивішуються на об’єкті повинні мати прив’язку до точки «Ви знаходитесь тут», приведеною на кожному плані. 4. Технічні характеристики фотолюмінісцентного матеріалу. Фотолюмінісцентний план евакуації з фотопапіру формату А3, А2 світиться, глянсовий фотоматеріал покритий шаром люмінесцентної фарби для друку світлонакопичувальних фотографій. В день фотопапір білуватого кольору з легким зеленим відтінком, у темряві світиться без підсвічування зеленим світлом. Накопичення світла відбувається щоразу від навколишнього світла. Характеристики: Світіння у темряві до 8 годин з ефектом згасання Яскравість пікового свічення 520 мкд/м2; Товщина листа 0.25 мм; Світіння: салатове; Денний колір: білий із невеликим зеленим відтінком; Підтримує розширення від 520 dpi та вище. 5. Технічні характеристики плівки для ламінування. Матова плівка для ламінування повинна мати "бархатну", матову поверхню. Необхідно, щоб плівка була здатна захистити від бруду, незначних пошкоджень і вологи. Щільність 175 мкн. Ламинування повинно бути з обох сторін. 6. План евакуації має складатись з таких частин: • текстова частина повинна містити наступне: загальна інструкція, що визначає дії персоналу щодо забезпечення безпечної та швидкої евакуації людей, номер виклику пожежно-рятувальної служби, інформацію щодо використання засобів пожежогасіння. • графічна частина (схема) повинна містити наступне: поверхові плани евакуації мають вигляд схеми, на яку нанесені контури приміщень, коридорів, сходових маршів в будівлях і спорудах, де можуть знаходитись працівники та пацієнти, що знаходяться на лікуванні. В графічній частині (схемі) необхідно: Чітко позначити умовними позначками (елементами) шляхи евакуації, евакуаційні та аварійні виходи, місця розташування протипожежного обладнання, аварійні телефони зв’язку, засоби медичної допомоги, місця розміщення засобів протипожежного захисту, які позначені знаками пожежної безпеки. На планах евакуації розшифровуються усі умовні позначення, які є на них. План евакуації повинен включати евакуаційні шляхи та виходи на об’єкті при виникненні надзвичайної ситуації та повинен дозволити здійснити необхідні заходи з евакуації людей з місць масового скупчення під час виникнення надзвичайної ситуації.
мін. крок: 0.5% або 2 255.21 UAH
Вимога скасування рішення про визнання переможця
- Вимога про визнання переможця.pdf 06.06.2025 11:00
- Протокол відповіді на вимогу.pdf 10.06.2025 16:20
Скарга на дії Замовника про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
- Скарга.docx 02.05.2025 16:49
- 4 Довідка про виконання аналогічного договору.pdf 02.05.2025 16:49
- Скарга сканована.pdf 02.05.2025 16:49
- Договір про закупівлю товару № 91 від 05.11.2024 року з видатковою.pdf 02.05.2025 16:49
- Договір про закупівлю товару № 6 від 07.02.2024 року з видатковою.pdf 02.05.2025 16:49
- S0111007 1-мс, 2-мс. Фінансова звітність мікропідприємства (2).pdf 02.05.2025 16:49
- sign.p7s 02.05.2025 16:51
- рішення від 06.05.2025 № 7171.pdf 06.05.2025 17:54
- інформація про резолютивну частину рішення від 15.05.2025 № 7799.pdf 16.05.2025 15:09
- рішення від 15.05.2025 № 7799.pdf 20.05.2025 12:40
- Пояснення на запит АМКУ план евакуації.docx 08.05.2025 21:38
- Пояснення на запит АМКУ план евакуації.pdf 08.05.2025 21:41
Пункт скарги
Але, звертаємо Вашу увагу, що згідно вимог Замовника, згідно тендерної документації Додатку 2 «…*Аналогічним вважається договір у якому предметом договору є виконання робіт/послуг у сфері пожежної безпеки», та предмет Закупівлі «ДК 021:2015 75250000-3 -Послуги пожежних і рятувальних служб (Послуга щодо розробки та виготовлення фотолюмінісцентних планів евакуації людей на випадок пожежі)», а ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА" у складі пропозиції надав копію аналогічного договору, а саме Договір про закупівлю товару № 6 від 07.02.2024 року, предметом договору якого є: «1.1. За цим Договором -ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язується поставити у зумовлені строки ЗАМОВНИКУ Товар (-и), перелік, кількість, ціни та технічні характеристики яких зазначені у Специфікації (Додаток № 1), що є невід’ємною частиною цього Договору, а Замовник зобов’язується прийняти вказані Товари і своєчасно сплатити за них певну грошову суму на умовах цього Договору. Товари належать ПОСТАЧАЛЬНИКУ на праці власності, не закладені, не арештовані і не є предметом позовних вимог третіх осіб, якщо інше додатково не узгоджено Сторонами…». Та копію аналогічного договору – Договір про закупівлю товару № 91 від 05.11.2024 року, предметом договору якого є: «1.1. За цим Договором - ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язується поставити у зумовлені строки ЗАМОВНИКУ Товар (-и), перелік, кількість, ціни та технічні характеристики яких зазначені у Специфікації (Додаток № 1), що є невід’ємною частиною цього Договору, а Замовник зобов’язується прийняти вказані Товари і своєчасно сплатити за них певну грошову суму на умовах цього Договору. Товари належать ПОСТАЧАЛЬНИКУ на праці власності, не закладені, не арештовані і не є предметом позовних вимог третіх осіб, якщо інше додатково не узгоджено Сторонами…». А на підтвердження цього надав видаткові накладні № 50 від 15 лютого 2024 року та № 91 від 08 листопада 2024 року, які фіксують факт передачі ТМЦ від постачальника до покупця, та не надав акт виконаних робіт, який вимагав Замовник у п.п. 1.3.2, який саме і мав зафіксувати виконаних робіт (послуг), фіксує закінчення будь-яких робіт (послуг) та приймання їх замовником за кількістю та якістю і який вимагав Замовник. Отже, виходячи з вище наданої інформації, аналогічні договори, які надав Переможець у складі своєї пропозиції абсолютно не відповідають вимогам Замовника та абсолютно не відповідають предмету закупівлі, адже в аналогічних договорах зовсім не іде мова про розробку планів евакуації, яка включає в себе: виїзд фахівця (фахівців) Виконавця за адресою Замовника для оформлення креслень; узгодження з замовником попередніх креслень; розробка планів в цифровому вигляді з наданням замовнику копії на цифровому носії; друк фотолюмінісцентних планів евакуації; підпис представника замовника на кожному планів, монтаж планів евакуації на об’єктах Замовник, а не просто продаж Товарів, як це зазначено в аналогічних договорах ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА". Тому пропозиція ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА" не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» і повинна бути відхилена на підставі абзацу 1 пункту 1, абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
-
Назва доказу:
Довідка про виконання аналогічного договору
-
Повʼязаний документ:
4 Довідка про виконання аналогічного договору.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір про закупівлю товару № 91 від 05.11.2024 року з видатковою
-
Повʼязаний документ:
Договір про закупівлю товару № 91 від 05.11.2024 року з видатковою.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір про закупівлю товару № 6 від 07.02.2024 року з видатковою
-
Повʼязаний документ:
Договір про закупівлю товару № 6 від 07.02.2024 року з видатковою.pdf
-
Зобов’язати Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про визначення переможцем та повідомлення про намір підписати договір ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА" у закупівлі по предмету ДК 021:2015 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб (Послуга щодо розробки та виготовлення фотолюмінесцентних планів евакуації людей на випадок пожежі), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-14-010329-a.
У першій квитанції, що формується за результатами автоматизованої перевірки, зазначеної у п. 7 розд. ІІ Порядку № 557, повідомляється про результати такої перевірки. У разі негативних результатів автоматизованої перевірки у першій квитанції повідомляється про неприйняття електронного документа із зазначенням причин, у такому випадку друга квитанція не формується. На першу квитанцію накладається печатка контролюючого органу, здійснюється її шифрування та надсилання автору електронного документа. Другий примірник першої квитанції в електронному вигляді зберігається в контролюючому органі.
Якщо автору (Учаснику) протягом встановленого строку після відправки електронного документа не надійшла перша квитанція, електронний документ вважається не одержаним адресатом. Отже, як можна бути впевненим в тому, що Фінансова звітність, яку надав Учасник у тендерній пропозиції вважається одержаною адресатом (відповідним органом). Крім того, подана Учасником Приватне підприємство «РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «АКУБА» фінансова звітність з відмітками на документі «Документ прийнято» та зображенням ЕЦП керівника не є належним підтвердженням подання звітності, оскільки:
• сканкопія або картинка без оригінальної квитанції (електронної чи паперової) не має юридичної сили;
• зображення ЕЦП на скані не є рівнозначним накладанню ЕЦП в електронному документі;
• відмітка «Документ прийнято» без квитанції ДПС не дає можливості ідентифікувати факт прийняття звітності контролюючим органом.
Таким чином, хоч Замовник і вимагав «…. З відміткою про прийняття відповідного органу», але ж відповідність щодо чинного Законодавства України ніхто не відміняв і наданий Переможцем документ фінансової звітності з накладеними окремо картинками «Документ прийнято» і не підтверджений жодною квитанцією про те, що дійсно цей документ був отриманий відповідними контролюючими органами має вкрай сумнівне походження своєї дійсності і не відповідає вимогам тендерної документації щодо підтвердження фінансової звітності. За підроблення документів, печаток, штампів та бланків чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі статтею 358 Кримінального кодексу України.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА" не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону і повинна бути відхилена на підставі абзацу 1 пункту 1, абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
-
Назва доказу:
Фінансова звітність
-
Повʼязаний документ:
S0111007 1-мс, 2-мс. Фінансова звітність мікропідприємства (2).pdf
-
Зобов’язати Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації скасувати рішення про визначення переможцем та повідомлення про намір підписати договір ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА" у закупівлі по предмету ДК 021:2015 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб (Послуга щодо розробки та виготовлення фотолюмінесцентних планів евакуації людей на випадок пожежі), ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-14-010329-a.
Відповідь на вимогу
- Відповідь на вимогу.pdf 29.04.2025 11:35
- Протокол відповіді на вимогу 2.pdf 01.05.2025 16:42
Вимоги на рішення замовника, щодо визнання переможцем ПП "ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕКЛАМНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "АУКУБА""
- Вимога.pdf 28.04.2025 16:59
- Протокол відповіді на вимогу 1.pdf 01.05.2025 16:41