-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (39224210-3 Пензлі в асортименті; 39224200-0 Валик для фарбування; 39224200-0 Кюветка для валика)
ДК 021:2015 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (39224210-3 Пензлі в асортименті; 39224200-0 Валик для фарбування; 39224200-0 Кюветка для валика) згідно документації.
Торги відмінено
213 597.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 067.98 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 067.98 UAH
Період оскарження:
14.04.2025 13:07 - 20.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо не правомірного визначення переможця
Номер:
b2b44657251e4d33b4d14db9485b03fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-14-005922-a.b2
Назва:
СКАРГА на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо не правомірного визначення переможця
Скарга:
11 червня 2025 року Замовником було оприлюднено Протокол № б/н щодо прийняття рішення уповноваженою особою (надалі – Протокол) щодо неправомірного визнання переможця пропозиції – ФОП ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА (код ЄДРПОУ 2959404181) яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf.asice.zip 16.06.2025 13:49
- Додаток 2 (кваліфікаційні критерії, вимоги) ЗМІНИ.docx 16.06.2025 13:49
- Довідки та гарантійні листи.pdf 16.06.2025 13:49
- Протокол про визначення учасника переможцем та намір укласти договір ФОП ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА.pdf 16.06.2025 13:49
- sign.p7s 16.06.2025 13:50
- рішення від 18.06.2025 № 9689.pdf 18.06.2025 16:46
- інформація про резолютивну частину рішення від 25.06.2025 № 10099.pdf 26.06.2025 12:16
- рішення від 25.06.2025 № 10099.pdf 27.06.2025 17:03
- Пояснення на запит АМКУ2.docx 19.06.2025 22:40
- Пояснення на запит АМКУ2.pdf 19.06.2025 22:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.06.2025 14:04
Дата розгляду скарги:
25.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.06.2025 16:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.06.2025 17:04
Дата виконання рішення Замовником:
02.07.2025 12:16
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано Замовником.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
888cec0484804b4a8fd7a3afc5445d19
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА щодо не правомірного визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Рішення Замовника, що оскаржується:
11 червня 2025 року Замовником було оприлюднено Протокол № б/н щодо прийняття рішення уповноваженою особою (надалі – Протокол) щодо неправомірного визнання переможця пропозиції – ФОП ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА (код ЄДРПОУ 2959404181) яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Рішення є необ’єктивне та упереджене, щодо не рівного по відношенню до інших учасників та дискримінаційне по відношенню до Товариства з обмеженою відповідальності «АУТЛЕТ РЕНТ» (код ЄДРПОУ 45119076) (надалі – ТОВ «АУТЛЕТ РЕНТ») під час процедури оцінки конкурсних торгів.
Рішення Замовника, що оскаржується стало відомо ТОВ «АУТЛЕТ РЕНТ» 11 червня 2025 року в день коли Замовником було опубліковано повідомлення про визнання переможцем ФОП ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЮ СЕРГІЇВНУ, період оскарження визначений електронною системою Prozorro до 17.06.2025 .
Вважаємо вищезазначене рішення Замовника про визнання переможця ФОП ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЮ СЕРГІЇВНУ, та про намір укласти договір з таким Переможцем, неправомірним з порушенням приписів ст.5, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», та таким, що порушує інтереси та права Скаржника, з огляду на наступне.
ФОП ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА учасник аукціону відповідно до оголошення № UA-2025-04-14-005922-a від 14 квітня 2025 року в електронній системі Prozorro не виконало умов передбачених тендерною Документацією підпункту 5.3, пункту 5 у Додатку № 2 Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Замовником в тендерній документації, а саме в підпункту 5.3, пункту 5 Додатку № 2 ТД зазначено Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «…п.5.3. Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги і керівництво з застосування», виданий на ім'я учасника торгів. Орган видачі сертифікату повинен мати відповідний КВЕД.»
Учасником ФОП ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЄЮ СЕРГІЇВНОЮ сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015 у складі тендерної пропозиції надано не було, а отже тендерна пропозиція ФОП ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЇ СЕРГІЇВНИ мала б бути відхилена з цієї підстави. Натомість нею було завантажено лист Інформаційний лист щодо системи екологічного менеджменту, який міститься в файлі «Довідки та гарантійні листи.pdf». В якому ФОП ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА посилається на Закон України «Про публічні закупівлі», а саме на пункт 6 статті 23 та пункт 11 статті 26, стверджуючи, що ненадання такого сертифікату нібито не є підставою для відхилення його пропозиції.
Дане твердження є необґрунтованим та таким, що порушують вимоги тендерної документації та принципу публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу добросовісної конкуренції та рівного ставлення до учасників.
Також відповідно до п.47 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо: «тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній пропозиції» (абзац 1 п. 47).
Таким чином, не надання сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту», який вимагався умовами тендерної документації, є підставою для відхилення такої пропозиції.
Аналогічна позиція міститься в Рішенні АМКУ № 11184-р/пк-пз від 21.05.2021.
Доводи учасника про застосування пункту 6 статті 23 та пункт 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» є помилковими та такими, що не звільняють його від обов’язку виконати вимоги замовника, визначені у тендерній документації.
Не відхиливши тендерну пропозицію ФОП ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЇ СЕРГІЇВНИ з цієї підстави замовник надав неправомірну перевагу ФОП ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЇ СЕРГІЇВНИ у порівнянні з тими учасниками, які надали відповідний сертифікат.
З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція ФОП ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЇ СЕРГІЇВНИ не відповідає встановленим вимогам підпункту 5.3, пункту 5 у Додатку № 2 Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не надано ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту», який вимагався тендерною документацією.
11 червня 2025 року Замовником було оприлюднено Протокол № б/н щодо прийняття рішення уповноваженою особою (надалі – Протокол) щодо неправомірного визнання переможця пропозиції – ФОП ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА (код ЄДРПОУ 2959404181) яка не відповідає вимогам тендерної документації.
Рішення є необ’єктивне та упереджене, щодо не рівного по відношенню до інших учасників та дискримінаційне по відношенню до Товариства з обмеженою відповідальності «АУТЛЕТ РЕНТ» (код ЄДРПОУ 45119076) (надалі – ТОВ «АУТЛЕТ РЕНТ») під час процедури оцінки конкурсних торгів.
Рішення Замовника, що оскаржується стало відомо ТОВ «АУТЛЕТ РЕНТ» 11 червня 2025 року в день коли Замовником було опубліковано повідомлення про визнання переможцем ФОП ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЮ СЕРГІЇВНУ, період оскарження визначений електронною системою Prozorro до 17.06.2025 .
Вважаємо вищезазначене рішення Замовника про визнання переможця ФОП ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЮ СЕРГІЇВНУ, та про намір укласти договір з таким Переможцем, неправомірним з порушенням приписів ст.5, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», та таким, що порушує інтереси та права Скаржника, з огляду на наступне.
ФОП ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА учасник аукціону відповідно до оголошення № UA-2025-04-14-005922-a від 14 квітня 2025 року в електронній системі Prozorro не виконало умов передбачених тендерною Документацією підпункту 5.3, пункту 5 у Додатку № 2 Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.
Замовником в тендерній документації, а саме в підпункту 5.3, пункту 5 Додатку № 2 ТД зазначено Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «…п.5.3. Сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги і керівництво з застосування», виданий на ім'я учасника торгів. Орган видачі сертифікату повинен мати відповідний КВЕД.»
Учасником ФОП ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЄЮ СЕРГІЇВНОЮ сертифікат на систему екологічного управління ISO 14001:2015 у складі тендерної пропозиції надано не було, а отже тендерна пропозиція ФОП ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЇ СЕРГІЇВНИ мала б бути відхилена з цієї підстави. Натомість нею було завантажено лист Інформаційний лист щодо системи екологічного менеджменту, який міститься в файлі «Довідки та гарантійні листи.pdf». В якому ФОП ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА посилається на Закон України «Про публічні закупівлі», а саме на пункт 6 статті 23 та пункт 11 статті 26, стверджуючи, що ненадання такого сертифікату нібито не є підставою для відхилення його пропозиції.
Дане твердження є необґрунтованим та таким, що порушують вимоги тендерної документації та принципу публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема принципу добросовісної конкуренції та рівного ставлення до учасників.
Також відповідно до п.47 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо: «тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній пропозиції» (абзац 1 п. 47).
Таким чином, не надання сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту», який вимагався умовами тендерної документації, є підставою для відхилення такої пропозиції.
Аналогічна позиція міститься в Рішенні АМКУ № 11184-р/пк-пз від 21.05.2021.
Доводи учасника про застосування пункту 6 статті 23 та пункт 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» є помилковими та такими, що не звільняють його від обов’язку виконати вимоги замовника, визначені у тендерній документації.
Не відхиливши тендерну пропозицію ФОП ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЇ СЕРГІЇВНИ з цієї підстави замовник надав неправомірну перевагу ФОП ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЇ СЕРГІЇВНИ у порівнянні з тими учасниками, які надали відповідний сертифікат.
З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція ФОП ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЇ СЕРГІЇВНИ не відповідає встановленим вимогам підпункту 5.3, пункту 5 у Додатку № 2 Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції не надано ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту», який вимагався тендерною документацією.
×
-
Назва доказу:
Довідки та гарантійні листи
-
Повʼязаний документ:
Довідки та гарантійні листи.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол про визначення учасника переможцем та намір укласти договір ФОП ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА
-
Повʼязаний документ:
Протокол про визначення учасника переможцем та намір укласти договір ФОП ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 2 (кваліфікаційні критерії, вимоги) ЗМІНИ
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 (кваліфікаційні критерії, вимоги) ЗМІНИ.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Вважаємо, що вказані порушення дають підстави Антимонопольному комітетові України зобов’язати замовника скасувати рішення про визнання переможця ФОП ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЮ СЕРГІЇВНУ та відхилити таку пропозицію, яка не відповідає вимогам тендерної документації та законодавству України. Не відхиливши тендерну пропозицію ФОП ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЇ СЕРГІЇВНИ Замовник порушив вимоги абз. 2,5 пп.2 п. 44 Особливостей, відповідно до якої Замовник відхиляє пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а так само не відповідає вимогам. Відповідно, рішення Замовника про визнання ФОП ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЇ СЕРГІЇВНИ переможцем у процедурі закупівлі є безпідставним, неправомірним та таким, що порушує вимоги та приписи Тендерної документації, Закону та Особливостей, а так само права та інтереси Скаржника, зокрема на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них. Враховуючи вище викладене та керуючись пунктами 55-67 Особливостей, статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі». ПРОШУ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕЧЕРСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ скасувати прийняте рішення відповідно до Протокол від 11 червня 2025 року щодо визнання переможця ФОП ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЇ СЕРГІЇВНИ у Процедурі закупівлі, за предметом: ДК 021:2015 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування (39224210-3 Пензлі в асортименті; 39224200-0 Валик для фарбування; 39224200-0 Кюветка для валика), за ідентифікатором закупівлі UA-2025-04-14-005922-a
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Номер:
9cee35316b404902bdfe65c3eaf5d741
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-14-005922-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2 (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx 06.05.2025 16:33
- Пасторти якості.pdf 06.05.2025 16:33
- Скарга.pdf 06.05.2025 16:33
- Протокол відхилення тендерної пропозиції, не відповідає умовам технічної специфікації ФОП ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА.pdf 06.05.2025 16:33
- Технічні паспорти.pdf 06.05.2025 16:33
- sign.p7s 06.05.2025 16:35
- Рішення від 08.05.2025 №7345.pdf 08.05.2025 15:41
- інформація про перенесення розгляду скарги від 16.05.2025 №1194.pdf 16.05.2025 16:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.05.2025 №8312.pdf 27.05.2025 11:00
- Рішення від 26.05.2025 №8312.pdf 29.05.2025 12:26
- Пояснення на запит АМКУ.pdf 12.05.2025 21:02
- Пояснення на запит АМКУ.docx 12.05.2025 21:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.05.2025 16:45
Дата розгляду скарги:
16.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.05.2025 15:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.05.2025 12:26
Дата виконання рішення Замовником:
06.06.2025 13:19
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано Замовником.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9eb9eb55d21e4cafb45688792568fa55
Заголовок пункту скарги:
Замовником дискваліфіковано, внаслідок чого допущено порушення умов законодавства
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
ФОП Ігнатійчук Наталія Сергіївна Замовником дискваліфіковано, внаслідок чого допущено порушення умов законодавства, Згідно ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення закупівель, серед яких також визначено: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; запобігання корупційним діям і зловживанням. Внаслідок неправомірного рішення замовника скаржник позбавлений можливості бути визнаним переможцем закупівлі та отриманням прибутку.
×
-
Назва доказу:
Технічні паспорти
-
Повʼязаний документ:
Технічні паспорти.pdf
-
-
Назва доказу:
Паспорти якості
-
Повʼязаний документ:
Пасторти якості.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол відхилення
-
Повʼязаний документ:
Протокол відхилення тендерної пропозиції, не відповідає умовам технічної специфікації ФОП ІГНАТІЙЧУК НАТАЛІЯ СЕРГІЇВНА.pdf
-
-
Назва доказу:
Вимоги Замоника встановлені в тендерній документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Ігнатійчук Наталії Сергіївни та повернути її на розгляд