-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
CPV ДК 021:2015-77310000-6 послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги зі створення нових зелених насаджень - придбання та висадка кущів живоплоту)
Завершена
195 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 975.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 975.00 UAH
Період оскарження:
16.08.2018 16:32 - 28.08.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
1 Скасувати рішення Протоколу засідання тендерного комітету Департаменту житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради від 10.10.2018 р про визнання Переможцем торгів ФОП Пісак Тараса Мирославовича; 2. Скасувати Повідомлення про намір укласти договір від 10.10.2018 р. з учасником ФОП Пісак Тарасом Мирославовичем ;
Номер:
4319e78539a34cc383a2bf47cea6f394
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-16-000601-c.b3
Назва:
1 Скасувати рішення Протоколу засідання тендерного комітету Департаменту житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради від 10.10.2018 р про визнання Переможцем торгів ФОП Пісак Тараса Мирославовича; 2. Скасувати Повідомлення про намір укласти договір від 10.10.2018 р. з учасником ФОП Пісак Тарасом Мирославовичем ;
Вимога:
Вих. № б/н
від 12.10.2018р Департамент житлової, комунальної
політики та благоустрою Івано-Франківської
міської ради
Копія: Державна аудиторська служба України
04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4
ВИМОГА
16.08.2018 р. була оголошена закупівля CPV ДК 021:2015-77310000-6 послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги зі створення нових зелених насаджень - придбання та висадка кущів живоплоту). Ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-16-000601-c.
Я ФОП Буринський Олександр Валерійович приймав участь в аукціоні за результатами якого 03.10.2018 нас було дискваліфіковано. За результатами ознайомлення із Протоколом засідання тендерного комітету Департаменту житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради від 03.10.2018 р. (далі – Протокол), повідомляємо наступне:
По-перше, відповідно до Протоколу від 03.10.2018р нас дискваліфікували з наступної підстави :
«- в проекті договору поданого учасником у своєї тендерної пропозиції пропущені сторінки від пункту 7.4 до пункту 10.4 з приміткою «Згідні з проектом договору», з підписом і печаткою ( у разі використання) (Додаток 6 тендерної документації)»
Роз`яснення:
Нами помилково не долучена сторінка листа проекту с п 7.4 по 10.4 в яких не було істотних умов. Звертаємо увагу, що нами було надано лист-згода с проектом договору та умовами відповідно до Додатку № 6. В додатку №5 Тендерна пропозиція , яка подається переможцем нами зазначено, що:
1. Вивчивши тендерну документацію та технічні вимоги до предмету закупівлі, за результатами проведеного аукціону, ми маємо можливість та погоджуємося виконати всі вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у тендерній пропозиції за наступною ціною
3. Ми зобов'язуємося підписати Договір, на умовах, зазначених у тендерній документації, із Замовником не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель повідомлення про намір укласти договір але не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір.
По-друге, звертаємо Вашу увагу на те, що в тендерній пропозиції учасника ФОП Пісак Тарас Мирославович, якого було визнано переможцем процедури закупівлі від 10.10.2018 р, допущені грубі помилки, а саме:
1. Відсутність інформації про здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України «Про санкції», пункт 10 частини 1 статті 4 та Указу Президента від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). Детальний перелік видів санкцій згідно із Законом України «Про санкції» наведено в частині першій статті 4 цього Закону.
2. Відсутність документів, що підтверджують право власності на обладнання та інвентар. У Додатку №1 до тендерної документації міститься вимога про надання відповідного документу, який підтверджує право володіння, користування або розпорядження обладнання, яке буде використовуватися для надання послуг, а саме:
«Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (довідка довільної форми, яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при наданні послуг, якщо орендоване - копії договорів оренди, якщо обладнання та матеріально-технічна база будуть використовуватися відповідно до договорів про надання послуг, лізингу, тимчасового користування та інших – сканкопії таких договорів з оригіналів або нотаріально завірених копій)»
ФОП Пісак Тарас Мирославович не надав жодного документу, який би підтверджував його правомочності як власника.
3. Відсутність підтвердження інформації технічним вимогам, викладеним у Додатку № 4 до тендерної документації, а саме:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби, плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), згідно з частиною другою статті 22 Закону та відповідно до Додатку 4»
ФОП Пісак Тарас Мирославович у своїй тендерній пропозиції не підтвердив, щодо відповідності його технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що недоліки, допущені в тендерній пропозиції учасника ФОП Пісак Тарас Мирославович., є вагомими та його пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам викладеними в тендерній документації.(п1,п4 ст 30 Закону України «Про публічні закупівлі» ) , а також звертаємо увагу Замовника, що пропозиція ФОП Пісак Тарас Мирославович є найбільшою за ціною серед усіх учасників, що порушують основні принципи здійснення закупівель викладених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій
Отже, враховуючи вищевикладене, вважаємо дії Замовника незаконними та необґрунтованими, що призвело до порушення наших інтересів та прав,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення Протоколу засідання тендерного комітету Департаменту житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради від 03.10.2018 р про дискваліфікацію учасника ФОП Буринського Олександра Валерійовича ;
2. Скасувати рішення Протоколу засідання тендерного комітету Департаменту житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради від 10.10.2018 р про визнання Переможцем торгів ФОП Пісак Тараса Мирославовича;
3. Скасувати Повідомлення про намір укласти договір від 10.10.2018 р. з учасником ФОП Пісак Тарасом Мирославовичем ;
4. Визнати учасника ФОП Буринський Олександр Валерійович – переможцем торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.10.2018 13:00
Вирішення:
ФОП Буринському О.В.
Про розгляд вимоги
Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою розглянув Вашу вимогу щодо оскарження результатів закупівлі CPV ДК 021:2015-77310000-6 послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги зі створення нових зелених насаджень - придбання та висадка кущів живоплоту) і повідомляє.
Ознайомившись з вимогою, вважаємо, що інформація подана у ній є необґрунтованою та не заслуговує уваги для її задоволення з наступних підстав.
Згідно п. 3 додатку 3 тендерної документації було передбачено, що учасник в своїй пропозиції повинен надати сканований проект договору про закупівлю (додаток № 6 цієї тендерної документації) з приміткою «Згідні з проектом договору» і підписом кожної сторінки та печаткою у разі її використання. Вами в складі тендерної пропозиції в проекті договору не надано сторінок договору від пункту 7.4 до пункту 10.4 з приміткою «Згідні з проектом договору», підписом і печаткою (у разі використання), тому Ваша пропозиція була відхилена.
Щодо не відповідності, на Вашу думку, пропозиції ФОП Пісак Тарас Мирославович вимогам тендерної документації, то повідомляємо наступне.
1. Згідно з п. 2 розділу 5 тендерної документації було передбачено, що забороняється здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України «Про санкції», пункт 10 частини 1 статті 4 та Указу Президента від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). Детальний перелік видів санкцій згідно із Законом України «Про санкції» наведено в частині першій статті 4 цього Закону.
Подання будь-яких документів на підтвердження вищеназваної вимоги тендерною документацією не вимагалося.
ФОП Пісак Тарас Мирославович не входить до переліку суб’єктів господарювання щодо яких застосовано санкції, а тому жодних вимог законодавства про санкції тендерним комітетом допущено не було.
2. Пунктом 1 додатку 1 тендерної документації вимагалося від учасників надання інформації в довідці довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при наданні послуг, якщо орендоване - копії договорів оренди, якщо обладнання та матеріально-технічна база будуть використовуватися відповідно до договорів про надання послуг, лізингу, тимчасового користування та інших – сканкопії таких договорів з оригіналів або нотаріально завірених копій). ФОП Пісак Тарас Мирославович в своїй тендерній пропозиції надав довідку з переліком обладнання та матеріально-технічної бази і зазначив що все обладнання та інвентар є власним. Тендерною документацією не вимагалося підтвердження права власності на обладнання якщо воно власне, підтвердження вимагалося тільки якщо обладнання орендоване або використовується відповідно до договорів надання послуг.
3. Щодо відсутності на Вашу думку підтвердження інформації технічним вимогам, викладеним у Додатку № 4 до тендерної документації, то пунктом 6 додатку 3 тендерної документації вимагалося від учасників надання опису предмета закупівлі (перелік технічних, якісних, функціональних, кількісних характеристик послуг (згідно додатку № 4 технічного завдання) з приміткою «Згідні виконати в повному обсязі» і підписом кожної сторінки та печаткою у разі її використання. ФОП Пісак Тарас Мирославович в своїй тендерній пропозиції надав опис предмета закупівлі (перелік технічних, якісних, функціональних, кількісних характеристик послуг (згідно додатку № 4 технічного завдання) з приміткою «Згідні виконати в повному обсязі» і підписом кожної сторінки. Надання інших документів тендерною документацією не вимагалося.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що усі доводи, викладені у вимозі учасника ФОП Буринського О. В. є надуманими та необґрунтованими, а тому дана вимога не підлягає задоволенню.
Перший заступник
директора Департаменту,
голова тендерного комітету Ігор Сенчук
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
1.Скасувати рішення Протоколу засідання тендерного комітету Департаменту житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради від 03.10.2018 р про дискваліфікацію учасника ФОП Буринського Олександра Валерійовича ;2 4. Визнати учасника ФОП Буринський Олександр Валерійович – переможцем торгів.
Номер:
348404e82b1f4817aca3502d24b73d31
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-16-000601-c.b2
Назва:
1.Скасувати рішення Протоколу засідання тендерного комітету Департаменту житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради від 03.10.2018 р про дискваліфікацію учасника ФОП Буринського Олександра Валерійовича ;2 4. Визнати учасника ФОП Буринський Олександр Валерійович – переможцем торгів.
Вимога:
Вих. № б/н
від 12.10.2018р Департамент житлової,
комунальної політики та
благоустрою Івано-Франківської
міської ради
Копія: Державна аудиторська служба України
04070, м. Київ, вул. Сагайдачного, 4
ВИМОГА
16.08.2018 р. була оголошена закупівля CPV ДК 021:2015-77310000-6 послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги зі створення нових зелених насаджень - придбання та висадка кущів живоплоту). Ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-16-000601-c.
Я ФОП Буринський Олександр Валерійович приймав участь в аукціоні за результатами якого 03.10.2018 нас було дискваліфіковано. За результатами ознайомлення із Протоколом засідання тендерного комітету Департаменту житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради від 03.10.2018 р. (далі – Протокол), повідомляємо наступне:
По-перше, відповідно до Протоколу від 03.10.2018р нас дискваліфікували з наступної підстави :
«- в проекті договору поданого учасником у своєї тендерної пропозиції пропущені сторінки від пункту 7.4 до пункту 10.4 з приміткою «Згідні з проектом договору», з підписом і печаткою ( у разі використання) (Додаток 6 тендерної документації)»
Роз`яснення:
Нами помилково не долучена сторінка листа проекту с п 7.4 по 10.4 в яких не було істотних умов. Звертаємо увагу, що нами було надано лист-згода с проектом договору та умовами відповідно до Додатку № 6. В додатку №5 Тендерна пропозиція , яка подається переможцем нами зазначено, що:
1. Вивчивши тендерну документацію та технічні вимоги до предмету закупівлі, за результатами проведеного аукціону, ми маємо можливість та погоджуємося виконати всі вимоги Замовника та Договору на умовах, зазначених у тендерній пропозиції за наступною ціною
3. Ми зобов'язуємося підписати Договір, на умовах, зазначених у тендерній документації, із Замовником не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель повідомлення про намір укласти договір але не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір.
По-друге, звертаємо Вашу увагу на те, що в тендерній пропозиції учасника ФОП Пісак Тарас Мирославович, якого було визнано переможцем процедури закупівлі від 10.10.2018 р, допущені грубі помилки, а саме:
1. Відсутність інформації про здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України «Про санкції», пункт 10 частини 1 статті 4 та Указу Президента від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). Детальний перелік видів санкцій згідно із Законом України «Про санкції» наведено в частині першій статті 4 цього Закону.
2. Відсутність документів, що підтверджують право власності на обладнання та інвентар. У Додатку №1 до тендерної документації міститься вимога про надання відповідного документу, який підтверджує право володіння, користування або розпорядження обладнання, яке буде використовуватися для надання послуг, а саме:
«Наявність обладнання та матеріально-технічної бази (довідка довільної форми, яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при наданні послуг, якщо орендоване - копії договорів оренди, якщо обладнання та матеріально-технічна база будуть використовуватися відповідно до договорів про надання послуг, лізингу, тимчасового користування та інших – сканкопії таких договорів з оригіналів або нотаріально завірених копій)»
ФОП Пісак Тарас Мирославович не надав жодного документу, який би підтверджував його правомочності як власника.
3. Відсутність підтвердження інформації технічним вимогам, викладеним у Додатку № 4 до тендерної документації, а саме:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби, плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), згідно з частиною другою статті 22 Закону та відповідно до Додатку 4»
ФОП Пісак Тарас Мирославович у своїй тендерній пропозиції не підтвердив, щодо відповідності його технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо, що недоліки, допущені в тендерній пропозиції учасника ФОП Пісак Тарас Мирославович., є вагомими та його пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам викладеними в тендерній документації.(п1,п4 ст 30 Закону України «Про публічні закупівлі» ) , а також звертаємо увагу Замовника, що пропозиція ФОП Пісак Тарас Мирославович є найбільшою за ціною серед усіх учасників, що порушують основні принципи здійснення закупівель викладених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій
Отже, враховуючи вищевикладене, вважаємо дії Замовника незаконними та необґрунтованими, що призвело до порушення наших інтересів та прав,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення Протоколу засідання тендерного комітету Департаменту житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради від 03.10.2018 р про дискваліфікацію учасника ФОП Буринського Олександра Валерійовича ;
2. Скасувати рішення Протоколу засідання тендерного комітету Департаменту житлової, комунальної політики та благоустрою Івано-Франківської міської ради від 10.10.2018 р про визнання Переможцем торгів ФОП Пісак Тараса Мирославовича;
3. Скасувати Повідомлення про намір укласти договір від 10.10.2018 р. з учасником ФОП Пісак Тарасом Мирославовичем ;
4. Визнати учасника ФОП Буринський Олександр Валерійович – переможцем торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.10.2018 12:57
Вирішення:
ФОП Буринському О.В.
Про розгляд вимоги
Департамент житлової, комунальної політики та благоустрою розглянув Вашу вимогу щодо оскарження результатів закупівлі CPV ДК 021:2015-77310000-6 послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (послуги зі створення нових зелених насаджень - придбання та висадка кущів живоплоту) і повідомляє.
Ознайомившись з вимогою, вважаємо, що інформація подана у ній є необґрунтованою та не заслуговує уваги для її задоволення з наступних підстав.
Згідно п. 3 додатку 3 тендерної документації було передбачено, що учасник в своїй пропозиції повинен надати сканований проект договору про закупівлю (додаток № 6 цієї тендерної документації) з приміткою «Згідні з проектом договору» і підписом кожної сторінки та печаткою у разі її використання. Вами в складі тендерної пропозиції в проекті договору не надано сторінок договору від пункту 7.4 до пункту 10.4 з приміткою «Згідні з проектом договору», підписом і печаткою (у разі використання), тому Ваша пропозиція була відхилена.
Щодо не відповідності, на Вашу думку, пропозиції ФОП Пісак Тарас Мирославович вимогам тендерної документації, то повідомляємо наступне.
1. Згідно з п. 2 розділу 5 тендерної документації було передбачено, що забороняється здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України «Про санкції», пункт 10 частини 1 статті 4 та Указу Президента від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій). Детальний перелік видів санкцій згідно із Законом України «Про санкції» наведено в частині першій статті 4 цього Закону.
Подання будь-яких документів на підтвердження вищеназваної вимоги тендерною документацією не вимагалося.
ФОП Пісак Тарас Мирославович не входить до переліку суб’єктів господарювання щодо яких застосовано санкції, а тому жодних вимог законодавства про санкції тендерним комітетом допущено не було.
2. Пунктом 1 додатку 1 тендерної документації вимагалося від учасників надання інформації в довідці довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при наданні послуг, якщо орендоване - копії договорів оренди, якщо обладнання та матеріально-технічна база будуть використовуватися відповідно до договорів про надання послуг, лізингу, тимчасового користування та інших – сканкопії таких договорів з оригіналів або нотаріально завірених копій). ФОП Пісак Тарас Мирославович в своїй тендерній пропозиції надав довідку з переліком обладнання та матеріально-технічної бази і зазначив що все обладнання та інвентар є власним. Тендерною документацією не вимагалося підтвердження права власності на обладнання якщо воно власне, підтвердження вимагалося тільки якщо обладнання орендоване або використовується відповідно до договорів надання послуг.
3. Щодо відсутності на Вашу думку підтвердження інформації технічним вимогам, викладеним у Додатку № 4 до тендерної документації, то пунктом 6 додатку 3 тендерної документації вимагалося від учасників надання опису предмета закупівлі (перелік технічних, якісних, функціональних, кількісних характеристик послуг (згідно додатку № 4 технічного завдання) з приміткою «Згідні виконати в повному обсязі» і підписом кожної сторінки та печаткою у разі її використання. ФОП Пісак Тарас Мирославович в своїй тендерній пропозиції надав опис предмета закупівлі (перелік технічних, якісних, функціональних, кількісних характеристик послуг (згідно додатку № 4 технічного завдання) з приміткою «Згідні виконати в повному обсязі» і підписом кожної сторінки. Надання інших документів тендерною документацією не вимагалося.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що усі доводи, викладені у вимозі учасника ФОП Буринського О. В. є надуманими та необґрунтованими, а тому дана вимога не підлягає задоволенню.
Перший заступник
директора Департаменту,
голова тендерного комітету Ігор Сенчук
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
8eeb078223fd4d48a9fa19470a48018d
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-16-000601-c.b1
Назва:
Скарга
Вимога:
учасник ПрАТ Зелене господарство не надав інформації щодо відсутності підстав для відхилення зазначенних у частині сьомій статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», вимога щодо якої була зазначена у тендерній документації.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 11.09.2018 19:33
- File.PDF 13.09.2018 11:02
Дата подачі:
11.09.2018 19:33
Вирішення:
Усі доводи, викладені у вимозі ФОП Буринського О.В. є необгрунтованими, а тому дана вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено