• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комп'ютерне обладнання

Завершена

496 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 484.00 UAH
Період оскарження: 11.04.2025 19:42 - 16.04.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: 7fa949f961bf431c94c4f8533d309d5b
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-11-012532-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 12.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.05.2025 15:46
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 15.05.2025 16:39
Автор: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Андрей Зуб +380532642042, +380971674023, +380684745789, +380509760085 uditrade@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ef99808a1c5543eb9283ef4bdfcf90fe
Заголовок пункту скарги: Підстави для дискваліфікації, зазначені Замовником є неправомірними
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮДІТРЕЙД» (далі – Скаржник) є учасником конкурентної процедури закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-11-012532-a (далі – Тендер), що оголошена Львівським фаховим коледжем будівництва, архітектури та дизайну (далі – Замовник), предмет закупівлі – ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання.
За результатами аукціону від 21.04.2025 тендерна пропозиція Скаржника визнана найбільш економічно вигідною.
На підставі протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.04.2025 № 25-04 (далі – Протокол) тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником.
1) Стосовно технічних характеристик запропонованого товару повідомляємо наступне.
Ретельно розглянувши Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №25-04 Львівський фаховий коледж будівництва, архітектури та дизайну від 25.04.2025 р. у закупівлі згідно ідентифікатора UA-2025-04-11-012532-a, звертаємо вашу увагу, що рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «Юдітрейд» є не правомірним.
Відповідно до Тендерної документації Додатку № 4 учасником повинна бути складена і заповнена таблиця відповідності за наведеною формою.
Відповідно до таблиці відповідності технічних, якісних характеристик запропонованих товарів умовам тендерної документації учасником має бути зазначений товар, що пропонується відповідно до вимог замовника, а саме:
1. Монітор 23.8 (або еквівалент)
2. Клавіатура Мишка провідна (або еквівалент)
3. Копус Материнська плата Процесор Накопичувач пам’яті Модуль оперативної пам’яті (або еквівалент)
та відповідати показникам технічних та якісних характеристик товарів, що вимагаються замовником, а саме:
1. Технічні характеристики: Дисплей: Діагональ екрану не менше 23.8 дюймів; Full HD 1920x1080 IPS, HDMI
2. Повноцінна (104 клавіши) з українською розкладкою Провідна оптична з підтримкою USB інтерфейсу та призначена для обох рук (симетричний дизайн)
3. Casecom GN-1718 500W-120mm USB 3/0 mATX Black ASRock H610M-H2/M.2 (1700/H610,2*DDR4,1xPClex16, 2xHDMI, 4xSATAIII,M.2, GLan, 7.1ch, mATX Core i5 2.5-4.4 GHz/18 МВ BOX (LGA1700) i5-12400 SSD 480Gb GoodRAM CL100 SATA III 2.5” TLC, Retail DDR4 16Gb 3200MHz GoodRAM IRDM X Black чорний Retail.
Враховуючи вище викладене:
1. Запропонована Материнська плата ASUS PRIME H610M-R D4-SI (1700/H610,2*DDR4,1xPClex16, 2xHDMI (реалізовано за допомогою адаптера), 4xSATAIII,M.2, GLan, 7.1ch, mATX повністю відповідає вимогам. Замовником не вимагалося, що всі порти мають бути вбудовані та не було заборонено щодо покращення (модернізації) за допомогою адаптера, а також не було вимоги стосовно кількості USB 2.0 на материнській платі. Використання адаптерп не суперечить вимогам тендерної документації, а тому не може бути підставою для дискваліфікації
2. Запропонований Накопичувач SSD 2.5" 480GB Dato DS700 (DS700SSD-480GB) повністю відповідає вимогам, т.я. замовником не було зазначено вимог стосовно «документованості», надійності, швидкості та підтримки накопичувача. Заомвником в протоколі дискваліфікації вказано суб’єктивні критерії оцінки, які не зазначалися в тендерній документації, а тому не можуть бути підставою для відхилення пропозиції.
3. Запропонована Оперативна пам'ять Dato DDR4 16 Gb 3200 MHz (EXB16G4DLDND32)ail також має повну відповідність вимогам замовника, т.я. в тендерній документації не було вимоги стосовно системи охолодження – радіатор. Серед вимог замовника до оперативної пам’яті були вказані лише об’єм пам’яті та її частота, а тому відсутність радіатора в запропонованій оперативній пам’яті не може бути підставою для відхилення
Стосовно вимоги надати діючі декларації про відповідність продукції вимогам Технічних регламентів на системні блоки персонального комп’ютера, хочемо зазначити, що дана вимога є недоцільною, т.я. системні блоки персонального комп’ютера не є предметом закупівлі.
Предметом закупівлі є:
1. Монітор 23.8 (або еквівалент)
2. Клавіатура Мишка провідна (або еквівалент)
3. Копус Материнська плата Процесор Накопичувач пам’яті Модуль оперативної пам’яті (або еквівалент).

2) Стосовно ненадання в складі тендерної пропозиції листа-авторизації та діючих декларацій про відповідність повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 37 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, введеного Указом Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 64/2022, затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-IX, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених цим Законом (далі - Особливості), визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених пунктом 3-8 цього розділу.
Відповідно до пункту 1 та пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом (далі - замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 28 Особливостей встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Абзацом десятим пункту 28 передбачено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Підпунктом 3 пункту 44 Особливостей встановлено, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що більш детальна інформація щодо переліку документів та/або інформації тендерної пропозиції, які учасник повинен надати/завантажити в електронну систему визначено у Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 4 додатку 1 до тендерної документації (далі – Додаток № 1) Замовником вимагалося надати: «Документ “Таблиця відповідності технічних, якісних характеристик запропонованих товарів умовам тендерної документації”, складений і заповнений за формою, наведеною у Додатку 4 до тендерної документації.».
Вимоги щодо подання учасниками в складі тендерної пропозиції листа-авторизації та діючих декларацій про відповідність Додатком № 1 не передбачені.
Отже, враховуючи вищевикладене, беручи до уваги вимоги абзацу 10 пункту 28 та підпункту 3 пункту 44 Особливостей, відсутність вищевказаних документів у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника.


Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)