-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги із заправки картриджів та поточного ремонту комп'ютерної оргтехніки (для структурних підрозділів Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у Житомирській області) згідно коду за ДК 021:2015: 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»
Завершена
737 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 685.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 685.00 UAH
Період оскарження:
11.04.2025 17:43 - 17.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Оскарження умов тендерної документації
Номер:
4372cd25a1564c31900acea7e113f10a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-11-012293-a.b1
Назва:
Оскарження умов тендерної документації
Скарга:
у доданому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- ДипломСпеціаліста.pdf 15.04.2025 16:06
- Договір МінЮст Жт 175_2021.pdf 15.04.2025 16:06
- ДипломМагістра.pdf 15.04.2025 16:06
- Договір МінЮст Жт 236_2022.pdf 15.04.2025 16:06
- Договір МінЮст Жт 592_2022.pdf 15.04.2025 16:06
- Договір МінЮст Жт 591_2022.pdf 15.04.2025 16:06
- Договір МінЮст Жт 177_2021.pdf 15.04.2025 16:06
- Договір МінЮст Жт 221_2022.pdf 15.04.2025 16:06
- Сертифікат ДСТУ ISO 9001 2015.pdf 15.04.2025 16:06
- Паспорт Станції PATRON R2.pdf 15.04.2025 16:06
- Додаток № 4 - інф про техн, якісні, кількісні х-ки.doc 15.04.2025 16:06
- Додаток № 1Перелік докуменентів Учасника.docx 15.04.2025 16:06
- Скарга 150425.doc 15.04.2025 16:06
- Скарга 150425.pdf 15.04.2025 16:06
- Скарга 150425.pdf.p7s 15.04.2025 16:06
- Скарга 150425_Validation_Report.pdf 15.04.2025 16:06
- sign.p7s 15.04.2025 16:07
- рішення від 17.04.2025 №6090.pdf 17.04.2025 17:11
- інформація про резолютивну частину рішення від 25.04.2025 №6626.pdf 28.04.2025 11:11
- рішення від 25.04.2025 №6626.pdf 30.04.2025 10:29
- Пояснення по суті скарги.pdf 18.04.2025 17:12
- Письмові пояснення по суті скарги.DOC 18.04.2025 17:12
- повідомлення.pdf 14.05.2025 15:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.04.2025 16:15
Дата розгляду скарги:
25.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.04.2025 17:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.04.2025 10:30
Дата виконання рішення Замовником:
14.05.2025 15:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 25.04.2025 № 6626-р/пк-пз зобов'язано ЦЕНТРАЛЬНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.КИЇВ) (код ЄДРПОУ: 43315602) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Послуги із заправки картриджів та поточного ремонту комп'ютерної оргтехніки (для структурних підрозділів Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) у Житомирській області) згідно коду за ДК 021:2015: 50310000-1 "Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-11-012293-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Центральним міжрегіональним управління міністерства юстиції (м. Київ) виконано рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.04.2025 № 6626-р/пк-пз та усунуто порушення, зазначені у мотивувальній частині цього рішення.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7b045e20df404cf0bc7e6f00b472e2af
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Пункт 1. Оскарження умов по кількості та типу освіти працівників
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
прибрати вимоги пункту 1.1 Таблиці Додатку №1 “Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції” із тендерної документації та лишити можливість потенційним Учасникам надати довідку про наявність працівників у довільному вигляді.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
c746e3ca91474c6a8e447b4b9b599e94
Заголовок пункту скарги:
Пункт 2. Оскарження вимоги по актам з утилізації за конкретно визначений Замовником період
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник має необхідні документи за інші періоди
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Виходячи із вищенаведеного та користуючись принципами прозорості та недискримінації потенційних Учасників вимагаю викласти даний пункт у наступній редакції: “Довідка в довільній формі про утилізацію відпрацьованих витратних матеріалів та запчастин, з наданням документальних підтверджень (надати підтверджуючий акт(и), щодо послуг з управління відходами – збирання, поводження, зберігання відходів).
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
37fb3d73396543cb911e1f1e1710ffa0
Заголовок пункту скарги:
Пункт 3. Оскарження умов по типу обладнання та неможливості використовувати альтернативне обладнання, що повністю покриває перелік техніки для обслуговування
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Дискримінаційна вимога Замовника щодо конкретного обладнання (очиска станція для картриджів), яке, в свою чергу не покриває весь спектр техніки, що перелічено в технічному завданні та без можливості для Учасника використовувати альтернативне, більш універсальне обладнання (спеціалізований сервісний пилосос для картриджів та техніки), для надання послуг, що перелічено в технічному завданні
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Виходячи із вищенаведеного та користуючись принципами прозорості та недискримінації потенційних Учасників Замовника має бути зобов’язано усунути вимогу про наявність в учасника станції очистки та дати можливість потенційним Учасникам надати довідку про обладнання, що буде використовуватися, у довільному вигляді.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
cbc77eca5ced4821abc27cf6bf3f707a
Заголовок пункту скарги:
Пункт 4. Оскарження вимог на сертифікати та технічні умови, щодо процесу заправки та регенерації картриджів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Отримання сертифіката ASTM/STMC, який підтверджує відповідність процесу заправки, як і технічних умов з обов’язковим підтвердженням відповідності процесів надання послуг стандартам ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 може сягати терміном до півроку у мирний час, та ще більшим терміном під час військового стану.
Тобто Скаржник, після опублікування оголошення про проведення процедури закупівлі не має можливості отриматиданий сертифікат та прийняти участь у торгах.
Тобто Скаржник, після опублікування оголошення про проведення процедури закупівлі не має можливості отриматиданий сертифікат та прийняти участь у торгах.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Виходячи із вищенаведеного та користуючись принципами прозорості та недискримінації потенційних Учасників Замовника має бути зобов’язано усунути дану вимогу із тендерної документаці.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
f13ed99f1dd047eb9759f11ea19087a4
Заголовок пункту скарги:
Пункт 5. Непрозорі умови технічного завдання, що напряму впливають на формування ціни тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Не зазначено моделі обладнання (моніторів TFT), які можуть мати різний розмір екрану, різну конструкцію та систему живлення, ща напряму впливає на тип запчастин, які можуть бути використані в процесі виконання робіт, а отже на вартість послуги в цілому
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Виходячи із вищенаведеного та користуючись принципами прозорості у формуванні ціни тендерної пропозиції вимагаю від Замовника вказати конкретні моделі обладнання, що потребує обслуговування та ремонту.