-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері управління відходами в Рівненському регіональному управлінні мережею АЗС ПАТ "Укрнафта"
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД)
Завершена
587 250.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 5 872.50 UAH
мін. крок: 1% або 5 872.50 UAH
Період оскарження:
11.04.2025 14:52 - 19.04.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»
Номер:
23fecb9e4a134de5b90e0311b62f1784
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-11-009501-a.c2
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»
Скарга:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»
Пов'язані документи:
Учасник
- Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів від 15.10.2024 № 7443_24.pdf 09.07.2025 14:58
- Скрін my.eco.gov.ua.docx 09.07.2025 14:58
- Протокол відхилення 009501-a (2).docx 09.07.2025 14:58
- sign.p7s 09.07.2025 14:59
- Додаток 2 Перелік документів учасника.docx 09.07.2025 15:44
- Скарга UA-2025-04-11-009501-a.docx 09.07.2025 15:44
- Скарга UA-2025-04-11-009501-a.pdf 09.07.2025 15:44
- Рішення від 11.07.2025 №10886.pdf 11.07.2025 16:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.07.2025 №11276.pdf 21.07.2025 16:12
- Рішення від 18.07.2025 №11276.pdf 23.07.2025 15:42
- Пояснення по скарзі 136-1837 Рівне UA-2025-04-11-009501-a.c2.docx 15.07.2025 17:03
- Пояснення по скарзі 136-1837 Рівне UA-2025-04-11-009501-a.c2.pdf 15.07.2025 17:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.07.2025 15:41
Дата розгляду скарги:
18.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.07.2025 16:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.07.2025 15:42
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b50da04d618b4b6e85b4b86735e657c7
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
на неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
на неправомірне відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
dc971a275aa147ec987435480df3f3d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-11-009501-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
СКАРГА
на рішення
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 3f2e070af06340a6b4ae3ce657559ea8 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-11-009501-a на закупівлю Послуги у сфері управління відходами в Рівненському регіональному управлінні мережею АЗС ПАТ "Укрнафта", ДК 021:2015 90520000-8 (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Закупівлю було оголошено:11.04.2025 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС та ТОВ "УТІЛЬВТОРПРОМ".
06.05.2025 р. відповідно до протокольного рішення 01/01/13/10/01/01/136-ЮП/1 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС». (надалі – Рішення).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
І. Відповідно п.п. 3.5.1. додатку 2 до тендерної документації, серед переліку документів та/або інформації які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, Замовник вимагав надати у складі пропозиції між іншим Дозвільний (-і) документ (-и), відповідно до вимог чинного законодавства, а саме:
- ліцензію Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України на господарську діяльність з управління небезпечними відходами;
- дозвіл Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України на здійснення операцій з оброблення відходів;
- ліцензію Державної служби України з безпеки на транспорті у сфері господарської діяльності з перевезень небезпечних відходів.
Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не було надано дозвіл Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України на здійснення операцій з оброблення відходів.
Підпунктом 3.5.2. додатку 2 до тендерної документації передбачено, що у разі відсутності в Учасника дозвільних документів, вказаних у підпунктах. 3.5.1 цього Додатку, Учасник може залучити для надання послуг субпідрядника/співвиконавця.
В такому випадку Учасник в складі тендерної пропозиції надає дозвільні документи на субпідрядника/співвиконавця, якого планує залучити для надання послуг.
Однак, ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» у Листі, щодо субпідрядника/ співвиконавця (вих. № 21 від 21 квітня 2025 року), наданому у складі тендерної пропозиції (файл «Лист, щодо субпідрядників.docx»), зазначило, що послуги виконуватиме самостійно, залучення субпідрядника/ співвиконавця не передбачається.
Отже, учасником ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не було виконано вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції одного із дозвільних документів - дозволу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України на здійснення операцій з оброблення відходів.
Відповідно до пункту 1 частини 3 статті 27 Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами» суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Згідно з пунктом 3 Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.12.2023 № 1328, суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами», зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності.
Підпунктом 2 пункту 44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не відповідала технічним вимогам тендерної документації, та підлягала відхиленню Замовником.
ІІ. Підпунктом 2.1.1. Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації було встановлено:
2.1.1 На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі та іншим умовам, що встановлені Замовником в тендерній документації, Учасник у складі пропозиції надає Лист-погодження, складений за Формою 3, наведеною у Додатку 2 до цієї ТД.
Учасником ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції у файлі «Лист - погодження з умовами.docx» було надано Лист - погодження вих. № 23 від 21 квітня 2025 року, форма якого не відповідає Формі 3, наведеній у Додатку 2 до Тендерної документації – пропущено слово «Ми» на початку першого речення тексту.
Зазначена помилка не відноситься до переліку формальних помилок, визначеного Замовником у пункті 6 Розділу V Тендерної документації.
Враховуючи зазначене, наявні невідповідності в документах пропозиції учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», визначені пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ІІІ. Підпунктом 3.2.1. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації було встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає:
3.2.1. Довідка з відомостями про Учасника процедури закупівлі, складена в довільній формі або за Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД . (Форма 1- зразок довідки з відомостями про Учасника процедури закупівлі)
У довідці довільної форми Учаснику необхідно вказати всю інформацію, передбачену Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД
У разі зазначення в довідці відомостей про юридичну адресу на фактично тимчасово окупованій території, Учасник повинен надати документ, наданий відповідним органом виконавчої влади, що підтверджує його фактичне місцезнаходження на території України, підконтрольній державним органам України (наприклад, довідка ДПС), відповідно до наказу Мінреінтеграції від 22.12.2022 р. № 309 “Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією” (зі змінами, кодифікований).
Згідно Форми 1 у складі відомостей про Учасника процедури закупівлі такий учасник у довідці мав зазначити інформацію у рядку «Керівник (П.І.Б.), посада». З назви рядку вбачається, що необхідно було вказати прізвище, ім’я та по батькові керівника.
Однак, в тексті Відомостей про Учасника процедури закупівлі (вих. № 14 від 21 квітня 2025 року), наданих ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції (файл «Віддомості про юридичну особу.docx»), відсутня інформація щодо по батькові у керівника (зазначено лише прізвище та ім’я).
Отже, наявні невідповідності в документах пропозиції учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», визначені пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-04-11-009501-a ID у PROZORRO 3f2e070af06340a6b4ae3ce657559ea8 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-11-009501-a) ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА".
3) Зобов’язати ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" скасувати протокольне рішення 01/01/13/10/01/01/136-ЮП/1 від 06.05.2025 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС».
Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) Протокольне 01/01/13/10/01/01/136-ЮП/1 від 06.05.2025 р
3) Копія Листа, щодо субпідрядника/ співвиконавця (вих. № 21 від 21.04.2025.
4) Копія Листа - погодження вих. № 23 від 21.04.2025.
5) Копія Відомостей про Учасника процедури закупівлі (вих. № 14 від 21.04.2025.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 4 (22).docx 09.05.2025 16:21
- Додаток _1_Технічна специфікація (3).docx 09.05.2025 16:21
- Віддомості про юридичну особу.docx 09.05.2025 16:21
- Додаток 2 Перелік документів учасника (3).docx 09.05.2025 16:21
- Додаток_5_Форма тендерної (цінової) (2).docx 09.05.2025 16:21
- Додаток_3_Проєкт договору (4).docx 09.05.2025 16:21
- ТД 1837-136.docx 09.05.2025 16:21
- Лист - погодження з умовами.docx 09.05.2025 16:21
- Лист, щодо субпідрядників.docx 09.05.2025 16:21
- Пр-т. Акцепт 136-1837.pdf 09.05.2025 16:21
- скарга до АМКУ.PDF 09.05.2025 16:21
- sign.p7s 09.05.2025 16:21
- додаткові пояснення по скарзі.PDF 19.05.2025 15:32
- Висновок Моніторингу.pdf 19.05.2025 15:32
- рішення від 03.04.2025 № 5261 (1).pdf 19.05.2025 15:32
- Рішення від 13.05.2025 № 7626.pdf 13.05.2025 17:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.05.2025 № 8118.pdf 22.05.2025 14:12
- Рішення від 21.05.2025 № 8118.pdf 26.05.2025 15:08
- 1. Декларація про провадження господарської діяльності з оброблення відходів.pdf 15.05.2025 17:06
- 3. Лист - погодження з умовами.docx 15.05.2025 17:06
- 2. Витяг з ЄДР.pdf 15.05.2025 17:06
- 5. Наказ щодо призначення директрора Висотюк.PDF 15.05.2025 17:06
- 4. Віддомості про юридичну особу.docx 15.05.2025 17:06
- sign.p7s 15.05.2025 17:06
- Пояснення по скарзі 1837 Рівне UA-2025-04-11-009501-a.b1.docx 15.05.2025 17:06
- Пояснення по скарзі 1837 Рівне UA-2025-04-11-009501-a.b1.pdf 15.05.2025 17:06
- Пр-т. Скасування рішення (АМКУ) 1837-136 Рівне.pdf 11.06.2025 12:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.05.2025 17:19
Дата розгляду скарги:
21.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.05.2025 17:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.05.2025 15:09
Дата виконання рішення Замовником:
11.06.2025 12:16
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.05.2025 № 8118-р/пк-пз, Замовник скасував рішення щодо визначення ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС (код ЄДРПОУ 38234621) переможцем процедури закупівлі — Послуги у сфері управління відходами в Рівненському регіональному управлінні мережею АЗС ПАТ "Укрнафта", ідентифікатор UA-2025-04-11-009501-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
088093f1c9c7409f96bbc1007452ed77
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначенння переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
на рішення
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 3f2e070af06340a6b4ae3ce657559ea8 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-11-009501-a на закупівлю Послуги у сфері управління відходами в Рівненському регіональному управлінні мережею АЗС ПАТ "Укрнафта", ДК 021:2015 90520000-8 (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Закупівлю було оголошено:11.04.2025 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС та ТОВ "УТІЛЬВТОРПРОМ".
06.05.2025 р. відповідно до протокольного рішення 01/01/13/10/01/01/136-ЮП/1 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС». (надалі – Рішення).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
І. Відповідно п.п. 3.5.1. додатку 2 до тендерної документації, серед переліку документів та/або інформації які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, Замовник вимагав надати у складі пропозиції між іншим Дозвільний (-і) документ (-и), відповідно до вимог чинного законодавства, а саме:
- ліцензію Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України на господарську діяльність з управління небезпечними відходами;
- дозвіл Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України на здійснення операцій з оброблення відходів;
- ліцензію Державної служби України з безпеки на транспорті у сфері господарської діяльності з перевезень небезпечних відходів.
Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не було надано дозвіл Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України на здійснення операцій з оброблення відходів.
Підпунктом 3.5.2. додатку 2 до тендерної документації передбачено, що у разі відсутності в Учасника дозвільних документів, вказаних у підпунктах. 3.5.1 цього Додатку, Учасник може залучити для надання послуг субпідрядника/співвиконавця.
В такому випадку Учасник в складі тендерної пропозиції надає дозвільні документи на субпідрядника/співвиконавця, якого планує залучити для надання послуг.
Однак, ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» у Листі, щодо субпідрядника/ співвиконавця (вих. № 21 від 21 квітня 2025 року), наданому у складі тендерної пропозиції (файл «Лист, щодо субпідрядників.docx»), зазначило, що послуги виконуватиме самостійно, залучення субпідрядника/ співвиконавця не передбачається.
Отже, учасником ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не було виконано вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції одного із дозвільних документів - дозволу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України на здійснення операцій з оброблення відходів.
Відповідно до пункту 1 частини 3 статті 27 Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами» суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Згідно з пунктом 3 Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.12.2023 № 1328, суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами», зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності.
Підпунктом 2 пункту 44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не відповідала технічним вимогам тендерної документації, та підлягала відхиленню Замовником.
ІІ. Підпунктом 2.1.1. Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації було встановлено:
2.1.1 На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі та іншим умовам, що встановлені Замовником в тендерній документації, Учасник у складі пропозиції надає Лист-погодження, складений за Формою 3, наведеною у Додатку 2 до цієї ТД.
Учасником ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції у файлі «Лист - погодження з умовами.docx» було надано Лист - погодження вих. № 23 від 21 квітня 2025 року, форма якого не відповідає Формі 3, наведеній у Додатку 2 до Тендерної документації – пропущено слово «Ми» на початку першого речення тексту.
Зазначена помилка не відноситься до переліку формальних помилок, визначеного Замовником у пункті 6 Розділу V Тендерної документації.
Враховуючи зазначене, наявні невідповідності в документах пропозиції учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», визначені пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ІІІ. Підпунктом 3.2.1. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації було встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає:
3.2.1. Довідка з відомостями про Учасника процедури закупівлі, складена в довільній формі або за Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД . (Форма 1- зразок довідки з відомостями про Учасника процедури закупівлі)
У довідці довільної форми Учаснику необхідно вказати всю інформацію, передбачену Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД
У разі зазначення в довідці відомостей про юридичну адресу на фактично тимчасово окупованій території, Учасник повинен надати документ, наданий відповідним органом виконавчої влади, що підтверджує його фактичне місцезнаходження на території України, підконтрольній державним органам України (наприклад, довідка ДПС), відповідно до наказу Мінреінтеграції від 22.12.2022 р. № 309 “Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією” (зі змінами, кодифікований).
Згідно Форми 1 у складі відомостей про Учасника процедури закупівлі такий учасник у довідці мав зазначити інформацію у рядку «Керівник (П.І.Б.), посада». З назви рядку вбачається, що необхідно було вказати прізвище, ім’я та по батькові керівника.
Однак, в тексті Відомостей про Учасника процедури закупівлі (вих. № 14 від 21 квітня 2025 року), наданих ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції (файл «Віддомості про юридичну особу.docx»), відсутня інформація щодо по батькові у керівника (зазначено лише прізвище та ім’я).
Отже, наявні невідповідності в документах пропозиції учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», визначені пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-04-11-009501-a ID у PROZORRO 3f2e070af06340a6b4ae3ce657559ea8 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-11-009501-a) ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА".
3) Зобов’язати ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" скасувати протокольне рішення 01/01/13/10/01/01/136-ЮП/1 від 06.05.2025 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС».
Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) Протокольне 01/01/13/10/01/01/136-ЮП/1 від 06.05.2025 р
3) Копія Листа, щодо субпідрядника/ співвиконавця (вих. № 21 від 21.04.2025.
4) Копія Листа - погодження вих. № 23 від 21.04.2025.
5) Копія Відомостей про Учасника процедури закупівлі (вих. № 14 від 21.04.2025.
на рішення
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 3f2e070af06340a6b4ae3ce657559ea8 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-11-009501-a на закупівлю Послуги у сфері управління відходами в Рівненському регіональному управлінні мережею АЗС ПАТ "Укрнафта", ДК 021:2015 90520000-8 (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
Закупівлю було оголошено:11.04.2025 р.
Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС та ТОВ "УТІЛЬВТОРПРОМ".
06.05.2025 р. відповідно до протокольного рішення 01/01/13/10/01/01/136-ЮП/1 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС». (надалі – Рішення).
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
І. Відповідно п.п. 3.5.1. додатку 2 до тендерної документації, серед переліку документів та/або інформації які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, Замовник вимагав надати у складі пропозиції між іншим Дозвільний (-і) документ (-и), відповідно до вимог чинного законодавства, а саме:
- ліцензію Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України на господарську діяльність з управління небезпечними відходами;
- дозвіл Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України на здійснення операцій з оброблення відходів;
- ліцензію Державної служби України з безпеки на транспорті у сфері господарської діяльності з перевезень небезпечних відходів.
Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не було надано дозвіл Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України на здійснення операцій з оброблення відходів.
Підпунктом 3.5.2. додатку 2 до тендерної документації передбачено, що у разі відсутності в Учасника дозвільних документів, вказаних у підпунктах. 3.5.1 цього Додатку, Учасник може залучити для надання послуг субпідрядника/співвиконавця.
В такому випадку Учасник в складі тендерної пропозиції надає дозвільні документи на субпідрядника/співвиконавця, якого планує залучити для надання послуг.
Однак, ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» у Листі, щодо субпідрядника/ співвиконавця (вих. № 21 від 21 квітня 2025 року), наданому у складі тендерної пропозиції (файл «Лист, щодо субпідрядників.docx»), зазначило, що послуги виконуватиме самостійно, залучення субпідрядника/ співвиконавця не передбачається.
Отже, учасником ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не було виконано вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції одного із дозвільних документів - дозволу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України на здійснення операцій з оброблення відходів.
Відповідно до пункту 1 частини 3 статті 27 Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами» суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами.
Згідно з пунктом 3 Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.12.2023 № 1328, суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами», зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності.
Підпунктом 2 пункту 44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не відповідала технічним вимогам тендерної документації, та підлягала відхиленню Замовником.
ІІ. Підпунктом 2.1.1. Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації було встановлено:
2.1.1 На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі та іншим умовам, що встановлені Замовником в тендерній документації, Учасник у складі пропозиції надає Лист-погодження, складений за Формою 3, наведеною у Додатку 2 до цієї ТД.
Учасником ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції у файлі «Лист - погодження з умовами.docx» було надано Лист - погодження вих. № 23 від 21 квітня 2025 року, форма якого не відповідає Формі 3, наведеній у Додатку 2 до Тендерної документації – пропущено слово «Ми» на початку першого речення тексту.
Зазначена помилка не відноситься до переліку формальних помилок, визначеного Замовником у пункті 6 Розділу V Тендерної документації.
Враховуючи зазначене, наявні невідповідності в документах пропозиції учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», визначені пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ІІІ. Підпунктом 3.2.1. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації було встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає:
3.2.1. Довідка з відомостями про Учасника процедури закупівлі, складена в довільній формі або за Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД . (Форма 1- зразок довідки з відомостями про Учасника процедури закупівлі)
У довідці довільної форми Учаснику необхідно вказати всю інформацію, передбачену Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД
У разі зазначення в довідці відомостей про юридичну адресу на фактично тимчасово окупованій території, Учасник повинен надати документ, наданий відповідним органом виконавчої влади, що підтверджує його фактичне місцезнаходження на території України, підконтрольній державним органам України (наприклад, довідка ДПС), відповідно до наказу Мінреінтеграції від 22.12.2022 р. № 309 “Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією” (зі змінами, кодифікований).
Згідно Форми 1 у складі відомостей про Учасника процедури закупівлі такий учасник у довідці мав зазначити інформацію у рядку «Керівник (П.І.Б.), посада». З назви рядку вбачається, що необхідно було вказати прізвище, ім’я та по батькові керівника.
Однак, в тексті Відомостей про Учасника процедури закупівлі (вих. № 14 від 21 квітня 2025 року), наданих ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції (файл «Віддомості про юридичну особу.docx»), відсутня інформація щодо по батькові у керівника (зазначено лише прізвище та ім’я).
Отже, наявні невідповідності в документах пропозиції учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», визначені пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-04-11-009501-a ID у PROZORRO 3f2e070af06340a6b4ae3ce657559ea8 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-11-009501-a) ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА".
3) Зобов’язати ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" скасувати протокольне рішення 01/01/13/10/01/01/136-ЮП/1 від 06.05.2025 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС».
Додатки:
1) Тендерна документація Замовника із додатками;
2) Протокольне 01/01/13/10/01/01/136-ЮП/1 від 06.05.2025 р
3) Копія Листа, щодо субпідрядника/ співвиконавця (вих. № 21 від 21.04.2025.
4) Копія Листа - погодження вих. № 23 від 21.04.2025.
5) Копія Відомостей про Учасника процедури закупівлі (вих. № 14 від 21.04.2025.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
СКАРГА на рішення ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" (надалі – Замовник) були проведені відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO 3f2e070af06340a6b4ae3ce657559ea8 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-11-009501-a на закупівлю Послуги у сфері управління відходами в Рівненському регіональному управлінні мережею АЗС ПАТ "Укрнафта", ДК 021:2015 90520000-8 (Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами). Закупівлю було оголошено:11.04.2025 р. Учасниками аукціону були: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «УКРЕКОПРОМ» (надалі - ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» або Скаржник), ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС та ТОВ "УТІЛЬВТОРПРОМ". 06.05.2025 р. відповідно до протокольного рішення 01/01/13/10/01/01/136-ЮП/1 було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС». (надалі – Рішення). ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. І. Відповідно п.п. 3.5.1. додатку 2 до тендерної документації, серед переліку документів та/або інформації які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, Замовник вимагав надати у складі пропозиції між іншим Дозвільний (-і) документ (-и), відповідно до вимог чинного законодавства, а саме: - ліцензію Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України на господарську діяльність з управління небезпечними відходами; - дозвіл Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України на здійснення операцій з оброблення відходів; - ліцензію Державної служби України з безпеки на транспорті у сфері господарської діяльності з перевезень небезпечних відходів. Натомість, у складі пропозиції учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не було надано дозвіл Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України на здійснення операцій з оброблення відходів. Підпунктом 3.5.2. додатку 2 до тендерної документації передбачено, що у разі відсутності в Учасника дозвільних документів, вказаних у підпунктах. 3.5.1 цього Додатку, Учасник може залучити для надання послуг субпідрядника/співвиконавця. В такому випадку Учасник в складі тендерної пропозиції надає дозвільні документи на субпідрядника/співвиконавця, якого планує залучити для надання послуг. Однак, ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» у Листі, щодо субпідрядника/ співвиконавця (вих. № 21 від 21 квітня 2025 року), наданому у складі тендерної пропозиції (файл «Лист, щодо субпідрядників.docx»), зазначило, що послуги виконуватиме самостійно, залучення субпідрядника/ співвиконавця не передбачається. Отже, учасником ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не було виконано вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції одного із дозвільних документів - дозволу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України на здійснення операцій з оброблення відходів. Відповідно до пункту 1 частини 3 статті 27 Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами» суб’єкт господарювання у сфері управління відходами для провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами зобов’язаний мати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Згідно з пунктом 3 Порядку видачі, відмови у видачі, анулювання дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.12.2023 № 1328, суб’єкти господарювання, які мають намір або здійснюють операції з оброблення відходів відповідно до Закону України «Про управління відходами», зобов’язані отримати дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів до початку своєї діяльності. Підпунктом 2 пункту 44 Особливостей передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» не відповідала технічним вимогам тендерної документації, та підлягала відхиленню Замовником. ІІ. Підпунктом 2.1.1. Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації було встановлено: 2.1.1 На підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі та іншим умовам, що встановлені Замовником в тендерній документації, Учасник у складі пропозиції надає Лист-погодження, складений за Формою 3, наведеною у Додатку 2 до цієї ТД. Учасником ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції у файлі «Лист - погодження з умовами.docx» було надано Лист - погодження вих. № 23 від 21 квітня 2025 року, форма якого не відповідає Формі 3, наведеній у Додатку 2 до Тендерної документації – пропущено слово «Ми» на початку першого речення тексту. Зазначена помилка не відноситься до переліку формальних помилок, визначеного Замовником у пункті 6 Розділу V Тендерної документації. Враховуючи зазначене, наявні невідповідності в документах пропозиції учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», визначені пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ІІІ. Підпунктом 3.2.1. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації було встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції надає: 3.2.1. Довідка з відомостями про Учасника процедури закупівлі, складена в довільній формі або за Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД . (Форма 1- зразок довідки з відомостями про Учасника процедури закупівлі) У довідці довільної форми Учаснику необхідно вказати всю інформацію, передбачену Формою 1, зазначеною у Додатку 2 до цієї ТД У разі зазначення в довідці відомостей про юридичну адресу на фактично тимчасово окупованій території, Учасник повинен надати документ, наданий відповідним органом виконавчої влади, що підтверджує його фактичне місцезнаходження на території України, підконтрольній державним органам України (наприклад, довідка ДПС), відповідно до наказу Мінреінтеграції від 22.12.2022 р. № 309 “Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією” (зі змінами, кодифікований). Згідно Форми 1 у складі відомостей про Учасника процедури закупівлі такий учасник у довідці мав зазначити інформацію у рядку «Керівник (П.І.Б.), посада». З назви рядку вбачається, що необхідно було вказати прізвище, ім’я та по батькові керівника. Однак, в тексті Відомостей про Учасника процедури закупівлі (вих. № 14 від 21 квітня 2025 року), наданих ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції (файл «Віддомості про юридичну особу.docx»), відсутня інформація щодо по батькові у керівника (зазначено лише прізвище та ім’я). Отже, наявні невідповідності в документах пропозиції учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», визначені пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Також підкреслюємо, що Скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" у майбутньому. Крім того Скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеним вище рішенням Замовника про визнання переможцем учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», пропозиція якого не відповідала вимогам документації, - було порушено право та охоронювані законом інтереси Скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду. 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором закупівлі: UA-2025-04-11-009501-a ID у PROZORRO 3f2e070af06340a6b4ae3ce657559ea8 (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-11-009501-a) ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА". 3) Зобов’язати ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" скасувати протокольне рішення 01/01/13/10/01/01/136-ЮП/1 від 06.05.2025 р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою було визначено переможцем торгів учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС». Додатки: 1) Тендерна документація Замовника із додатками; 2) Протокольне 01/01/13/10/01/01/136-ЮП/1 від 06.05.2025 р 3) Копія Листа, щодо субпідрядника/ співвиконавця (вих. № 21 від 21.04.2025. 4) Копія Листа - погодження вих. № 23 від 21.04.2025. 5) Копія Відомостей про Учасника процедури закупівлі (вих. № 14 від 21.04.2025.