-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 24400000-8 «Добрива та сполуки азоту»
Засіб дезінфікуючий «Госпісепт» (Gospisept), 1 кг. №300 в таблетках Неостерил (безбарвний), фасовка каністра 5000 мл
Завершена
14 715.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 147.00 UAH
мін. крок: 1% або 147.00 UAH
Період оскарження:
14.09.2018 10:11 - 18.09.2018 12:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо відповіді Замовника-корупціонера!
Номер:
7e5dec8522fb4ec5bb8a02cefe32d1eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-14-000497-c.a2
Назва:
Щодо відповіді Замовника-корупціонера!
Вимога:
По-перше, ВИ намагаєтесь протизаконно трактувати положення Наказу №35, який начеб-то дає вам право не розглядати еквіваленти і аргументацію ми вам надали. Це особисто ваші посадові особи можуть в магазині купити собі з власної кишені все що заманеться та за цінами, якими заманеться. Ви використовуєте бюджетні кошти, тому повинні керуватися принципом максимальної економії, що ви благополучно НЕ робите, бо керуєтесь зовсім іншими принципами - розпилом бюджетних коштів зі своїм постачальником! Ми більше не гаємо час на спілкування з корупціонером, а направляємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючих органів!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.09.2018 12:54
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
ecbb8b0e74874f6da88e723380919250
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-14-000497-c.a1
Назва:
Вимога!
Вимога:
Шановний! Ми не сумніваємось, що головне ваше завдання не закупівля високоякісних дезінфікуючих засобів, а розпил бюджетних коштів зі своїм улюбленим постачальником, якого, до речі, за вуха постачальники багатьох лікарень Донецької області тягнуть з найдорожчими пропозиціями тягнуть до перемоги. Цікаво, яка корупційна складова акладена в його ропозиції 40%? 50%? Але це справа контролюючих органів, куди ми направимо листа. Тепер по суті аргументації відхилення економічно найвигіднішої пропозиції. Ми не розуміємо, ви не розглядаєте еквіваленти, чи наша пропозиція не відповідає медико-технічному завданню документації??? Якщо не розглядаєте еквіваленти, то такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Якщо наша пропозиція не відповідає вимогам, то вкажіть яим!!! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить подяка від постачальника. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.09.2018 11:36
Вирішення:
Щодо розгляду вимоги, повідомляємо: Наш заклад при проведенні допорогової закупівлі застосовує норми наведені в Наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35. Відповідно до п.6.4. Наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. №35 у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Згідно до положень наведених в наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 наш медичний заклад має право сам визначати предмет закупівлі (медико-технічні вимоги до предмету закупівлі) який йому потрібен. Також має право сам визначати (в даному випадку) потрібні чи непотрібні аналоги або еквіваленти, може вказати (на свій розсуд) які еквіваленти або аналоги приймаються у пропозиціях. Право на отримання саме тієї продукції яка потрібна Замовнику надано законодавством України! В додатку № 1 до оголошення зазначено, що «У разі подання пропозиції, яка не відповідає медико-технічним вимогам та визначеному переліку, пропозиція не буде розглядатись та оцінюватись і буде відхилена як така, що не відповідає вимогам документації електронних торгів». В протоколі засідання постійно діючої комісії з допорогових закупівель КЛПУ Мар’їнської центральної районної лікарні від 26.09.2018 року, також зазначено цю підставу.
Щодо Ваших звинувачень, то вони є безпідставними та неправдивими! Ваші звинувачення та погрози носять характер тиску на Замовника заради власних інтересів. Ви своїми діями, а саме безпідставним обвинуваченням нашого закладу та наданням недостовірної інформації, принижуєте честь, гідність, ділову репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є недопустимим. На підставі вищевикладеного, та на підставі протоколу постійно діючої комісії з допорогових закупівель КЛПУ Мар’їнської центральної районної лікарні від 26.09.2018 року, вимога щодо повернення Вашої пропозиції до розгляду не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні