-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 – 39710000-2 Електричні побутові прилади (електричні прилади)
Завершена
89 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 445.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 445.00 UAH
Період оскарження:
11.04.2025 10:56 - 16.04.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА, ЯКЕ ОФОРМЛЕНЕ У ПРОТОКОЛІ № №2-22/04 ВІД 22.04.2025
Номер:
cb2c509f05c345239b86b982d9e5a44a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-11-003492-a.b3
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА, ЯКЕ ОФОРМЛЕНЕ У ПРОТОКОЛІ № №2-22/04 ВІД 22.04.2025
Скарга:
ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ:
Рішення Замовника, оформлене у протоколі № №2-22/04 від 22.04.2025, про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» з причин її невідповідності умовам тендерної документації є такими, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі», положенням Тендерної документації Замовника, та Постанові КМУ від 12.10.2022 року № 1178, а отже підлягає скасуванню.
Вважаємо, що таким прийнятим рішенням було порушено права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо принципів проведення публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга UA-2025-04-11-003492-a.pdf 27.04.2025 11:19
- sign.p7s 27.04.2025 11:20
- рішення від 29.04.2025 № 6744.pdf 29.04.2025 17:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.05.2025 № 7332.pdf 08.05.2025 10:58
- рішення від 07.05.2025 № 7332.pdf 12.05.2025 17:29
- П. 13. Протокол відхилення тендерної пропозиції, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам що.docx 01.05.2025 16:57
- технічні характеристики.pdf 01.05.2025 16:57
- 3=22.04.25 Протокол УО перемож.docx 01.05.2025 16:57
- Пояснення по суті скарги.pdf 01.05.2025 16:57
- П. 1. Тендерна документація за Особливостями варіант .docx 01.05.2025 16:57
- 01.05.25 ПОЯСНЕННЯ по суті скарги UA-2025-04-11-003492-a.b3.doc 01.05.2025 16:57
- ДОД 2 тех _-1.pdf 01.05.2025 16:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.04.2025 11:34
Дата розгляду скарги:
07.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.04.2025 17:48
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
12.05.2025 17:29
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c4a7b8d5166b489e89fef654dba58b81
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника, на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
11 квітня 2024 р. Замовником ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (надалі – Замовник) була оголошена процедура відкритих торгів на закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 39710000-2 Електричні побутові прилади (електричні прилади)ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-11-003492-a.
ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відкритих торгах та подав тендерну пропозицію.
Протоколом №3-22/04 від 22.04.2025 переможцем визнано ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ" тендерна пропозиція якого становить 83 000,00 грн. Пропозиція ТОВ «ТВК Укрпромпостач» 66 600,00 грн була найвигіднішою та на 25% менша за пропозицію Переможця, проте протоколом №2-22/04 від 22.04.2025 Замовником було прийнято рішення відхилити пропозицію ТОВ «ТВК Укрпромпостач» з причин її невідповідності умовам тендерної документації.
Уважно вивчивши причини дискваліфікації з вказаними рішеннями Замовника не погоджуємось, вважаємо їх незаконними, такими, що порушують наші права й інтереси та підлягають скасуванню, виходячи з наступного
Підстава відхилення
Заперечення на підставу відхилення
В протоколі зазначено, що запропонована ТОВ «ТВК Укрпромпостач» позиція №3 не відповідає вимогам зазначеним в таблиці №1 Додатку 2. Проте нами запропоновано саме ті моделі, які вимагав Замовник, в тому числі Термопот 8,8 л 950 Вт Silver.
Під «невідповідністю» Замовник вбачає, що нами зазначено габарити без пакування (ВхШхГ), см 46 х 28 х 28, а Замовником вказано Габарити в пакованні (ВхШхГ), см 46 х 28 х 28.
Проте для моделі вказаної в позиції 3 Додатку 2 Термопот 8,8 л 950 Вт Silver габарити без пакування саме 46 х 28 х 28 см. Замовник помилково вказав значення для габаритів в пакуванні та габаритів без пакування, оскільки габарити в пакованні НЕ можуть бути меншими за габарити в пакуванні.
Дану інформацію можна перевірити у відкритих джерелах:
https://vve.in.ua/ua/p1902596182-termopot-nerzhaveyuschej-
stali.html?srsltid=AfmBOopZgowuGV8pSXIpPwPHINHJVMQLJSQ2aHVOdIUUO2oKYPo7Fmxl
Окремо слід зазначити, що по всім позиціям Додатку 2 нами запропоновано саме ті моделі, які вимагалися Замовником.
Таким чином, причина дискваліфікації «що технічні характеристики запропонованого товару не відповідають вимогам зазначеним в таблиці №1 Характеристики товару, а саме позиція №3» є необґрунтованою та беззмістовною.
Також, під час розгляду наданих пропозицій, було виявлено, що пропозиція учасника ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ" якого визнано переможцем, згідно з протоколом №3- 22/04 від 22.04.2025 a, не відповідає умовам закупівлі, які Замовник виклав в тендерній документації та має бути відхилена, а саме:
- на вимогу Замовника, згідно Додатку 2 Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції надає складену учасником Таблицю №1*з заповненими колонками:
6 - Технічні характеристики запропонованого товару
7 - Найменування запропонованого товару
8 - Країна походження товару**
Учасником ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ" в складі тендерної пропозиції надано документ ДОД 2 тех _.pdf, в якому не вказано для позиції Термопот 8,8 л 950 Вт Silver значення:
Тип Термопот
Тип нагрівального елемента прихований (диск)
Підставка з відсіком для кабелю
Сфера використання для дому
Довжина кабелю, м 1.2
Встановлення температури нагріву 100°C, 37°C
Додаткові характеристики
Вбудований зливний кран
Зручні та міцні ручки для перенесення
Плоский нагрівач з нержавіючої сталі
Потужність, Вт 950
Габарити (ВхШхГ), см 30 х 31 х 45
Габарити в пакованні (ВхШхГ), см
46 х 28 х 28
Вага, кг 1.979
Вага в пакованні, кг 2.47
Проте це не завадило Замовнику визнати переможцем таку пропозицію, при тому що попередній учасник, з більш вигідною пропозицією був дискваліфікований за «невідповідності» габаритів в пакуванні та без пакування. Пропозиція ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ" яка не містить інформації про габарити та загалом 14 параметрів є дорожче, але повністю задовільнила Замовника.
ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відкритих торгах та подав тендерну пропозицію.
Протоколом №3-22/04 від 22.04.2025 переможцем визнано ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ" тендерна пропозиція якого становить 83 000,00 грн. Пропозиція ТОВ «ТВК Укрпромпостач» 66 600,00 грн була найвигіднішою та на 25% менша за пропозицію Переможця, проте протоколом №2-22/04 від 22.04.2025 Замовником було прийнято рішення відхилити пропозицію ТОВ «ТВК Укрпромпостач» з причин її невідповідності умовам тендерної документації.
Уважно вивчивши причини дискваліфікації з вказаними рішеннями Замовника не погоджуємось, вважаємо їх незаконними, такими, що порушують наші права й інтереси та підлягають скасуванню, виходячи з наступного
Підстава відхилення
Заперечення на підставу відхилення
В протоколі зазначено, що запропонована ТОВ «ТВК Укрпромпостач» позиція №3 не відповідає вимогам зазначеним в таблиці №1 Додатку 2. Проте нами запропоновано саме ті моделі, які вимагав Замовник, в тому числі Термопот 8,8 л 950 Вт Silver.
Під «невідповідністю» Замовник вбачає, що нами зазначено габарити без пакування (ВхШхГ), см 46 х 28 х 28, а Замовником вказано Габарити в пакованні (ВхШхГ), см 46 х 28 х 28.
Проте для моделі вказаної в позиції 3 Додатку 2 Термопот 8,8 л 950 Вт Silver габарити без пакування саме 46 х 28 х 28 см. Замовник помилково вказав значення для габаритів в пакуванні та габаритів без пакування, оскільки габарити в пакованні НЕ можуть бути меншими за габарити в пакуванні.
Дану інформацію можна перевірити у відкритих джерелах:
https://vve.in.ua/ua/p1902596182-termopot-nerzhaveyuschej-
stali.html?srsltid=AfmBOopZgowuGV8pSXIpPwPHINHJVMQLJSQ2aHVOdIUUO2oKYPo7Fmxl
Окремо слід зазначити, що по всім позиціям Додатку 2 нами запропоновано саме ті моделі, які вимагалися Замовником.
Таким чином, причина дискваліфікації «що технічні характеристики запропонованого товару не відповідають вимогам зазначеним в таблиці №1 Характеристики товару, а саме позиція №3» є необґрунтованою та беззмістовною.
Також, під час розгляду наданих пропозицій, було виявлено, що пропозиція учасника ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ" якого визнано переможцем, згідно з протоколом №3- 22/04 від 22.04.2025 a, не відповідає умовам закупівлі, які Замовник виклав в тендерній документації та має бути відхилена, а саме:
- на вимогу Замовника, згідно Додатку 2 Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції надає складену учасником Таблицю №1*з заповненими колонками:
6 - Технічні характеристики запропонованого товару
7 - Найменування запропонованого товару
8 - Країна походження товару**
Учасником ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ" в складі тендерної пропозиції надано документ ДОД 2 тех _.pdf, в якому не вказано для позиції Термопот 8,8 л 950 Вт Silver значення:
Тип Термопот
Тип нагрівального елемента прихований (диск)
Підставка з відсіком для кабелю
Сфера використання для дому
Довжина кабелю, м 1.2
Встановлення температури нагріву 100°C, 37°C
Додаткові характеристики
Вбудований зливний кран
Зручні та міцні ручки для перенесення
Плоский нагрівач з нержавіючої сталі
Потужність, Вт 950
Габарити (ВхШхГ), см 30 х 31 х 45
Габарити в пакованні (ВхШхГ), см
46 х 28 х 28
Вага, кг 1.979
Вага в пакованні, кг 2.47
Проте це не завадило Замовнику визнати переможцем таку пропозицію, при тому що попередній учасник, з більш вигідною пропозицією був дискваліфікований за «невідповідності» габаритів в пакуванні та без пакування. Пропозиція ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ" яка не містить інформації про габарити та загалом 14 параметрів є дорожче, але повністю задовільнила Замовника.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Скасувати Протокол №2-22/04 від 22.04.2025 щодо дискваліфікації ТОВ «ТВК Укрпромпостач». 3. Перевірити тендерну пропозицію ТОВ «ТВК Укрпромпостач» на відповідність технічним та іншим вимогам та визнати такою, що відповідає умовам тендерної документації.
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА на дії замовника щодо визначення переможця
Номер:
174d0bdb981c40f4acf327d0a94ee84a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-11-003492-a.c2
Назва:
ВИМОГА на дії замовника щодо визначення переможця
Вимога:
11 квітня 2024 р. Замовником ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (надалі – Замовник) була оголошена
процедура відкритих торгів на закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 39710000-2 Електричні побутові
прилади (електричні прилади)ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-11-003492-a.
ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у
відкритих торгах та подав тендерну пропозицію.
Протоколом №3-22/04 від 22.04.2025 переможцем визнано ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР
ОЛЕГОВИЧ" тендерна пропозиція якого становить 83 000,00 грн. Пропозиція ТОВ «ТВК
Укрпромпостач» 66 600,00 грн була найвигіднішою та на 25% менша за пропозицію Переможця,
проте протоколом №2-22/04 від 22.04.2025 Замовником було прийнято рішення відхилити
пропозицію ТОВ «ТВК Укрпромпостач» з причин її невідповідності умовам тендерної
документації.
Під час розгляду наданих пропозицій, було виявлено, що пропозиція учасника ФОП
"ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ" якого визнано переможцем, згідно з протоколом №3-
22/04 від 22.04.2025 a, не відповідає умовам закупівлі, які Замовник виклав в тендерній документації
та має бути відхилена, а саме:
- на вимогу Замовника, згідно Додатку 2 Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним,
кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції надає
складену учасником Таблицю №1*з заповненими колонками:
6 - Технічні характеристики запропонованого товару
7 - Найменування запропонованого товару
8 - Країна походження товару** Учасником ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ" в складі тендерної пропозиції надано
документ ДОД 2 тех _.pdf, в якому не вказано для позиції Термопот 8,8 л 950 Вт Silver значення:
Тип Термопот
Тип нагрівального елемента прихований (диск)
Підставка з відсіком для кабелю
Сфера використання для дому
Довжина кабелю, м 1.2
Встановлення температури нагріву 100°C, 37°C
Додаткові характеристики
Вбудований зливний кран
Зручні та міцні ручки для перенесення
Плоский нагрівач з нержавіючої сталі
Потужність, Вт 950
Габарити (ВхШхГ), см 30 х 31 х 45
Габарити в пакованні (ВхШхГ), см
46 х 28 х 28
Вага, кг 1.979
Вага в пакованні, кг 2.47
Проте це не завадило Замовнику визнати переможцем таку пропозицію, при тому що
попередній учасник, з більш вигідною пропозицією був дискваліфікований за «невідповідності»
габаритів в пакуванні та без пакування. Пропозиція ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ" яка
не містить інформації про габарити та загалом 14 параметрів є дорожче, але повністю задовільнила
Замовника. Таким чином ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ" не виконали вимоги ТД та не
надали повної інформації про запропонований товар, тож їх пропозиція має бути відхилена, як така
що не відповідає вимогам ТД,
З огляду на вищевказане, Замовника ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ своїми діями порушила
пункт 2 частини першої статті 31 Закону «Про публічні закупівлі» визначивши переможною
пропозицію, яка не відповідає умовам закупівлі та має бути відхилена. Визначивши
переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає тендерній документації порушила
принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, згідно п.1 ст. 5
Закону України «Про публічні закупівлі».
ПРОСИМО:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Перевірити тендерну пропозицію ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ" на
відповідність технічним та іншим вимогам та відхилити як таку, що не відповідає умовам
тендерної документації.
3. Скасувати протокол №3-22/04 від 22.04.2025 щодо визнання переможцем ФОП "ПОПИК
ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ"
Документи на які посилається Скаржник, знаходяться за посиланням
https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-04-11-003492-a З повагою,
Директор Милобог Ю.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- UA-2025-04-11-003492-a (1).pdf 24.04.2025 08:26
Дата подачі:
24.04.2025 08:26
Вирішення:
Доброго дня, шановний запитувачу!
Замовником було здійснено детальне вивчення змісту Вашого звернення з вимогою про усунення порушення, та за цим надаємо відповідь на Ваше звернення про наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019, із змінами) (далі - Закон), визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Щодо Вашого звернення з вимогою про усунення порушення (далі – Звернення/Вимога) слід звернути увагу на те, що відповідно до частини першої статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Так як закупівля проводилась відповідно з урахуванням ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості), то відповідно до пункту 54:
«54. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до цього пункту.
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.»
При цьому жодних звернень не пізніше ніж за 3 дня до закінчення строку подання тендерної пропозиції, у тому числі з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, від будь-якої фізичної/юридичної особи, згідно з частиною першою пункту 54 Особливостей до замовника не надходило, а встановлений Законом строк для звернення будь-якої фізичної/юридичної особи до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру вже завершився.
Водночас, вважаємо за необхідне вказати на те, що згідно з частиною третьою статті 31 Закону та пункту 46 Особливостей, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерної пропозиції, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше як через п’ять днів (згідно Закону) та як через чотири дні (згідно Особливостей) з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Виходячи з вищевикладеного, будь-яких інших підстав для звернення до замовника, у будь-якого учасника процедури закупівлі, Законом не передбачено.
У даному випадку, виходячи зі змісту Вимоги, необхідно також підкреслити, що Законом не передбачено право учасника процедури закупівлі на звернення до замовника з вимогою про скасування/перегляд рішення замовника, чи про повторний розгляд тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, а у замовника не існує правових підстав згідно із Законом щодо повторного розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, або щодо скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі, чи про відхилення тендерної пропозиції учасника.
Тобто у замовника не існує обов’язку згідно із Законом, для надання відповіді на подібне звернення/подібну вимогу, у випадку отримання такого звернення/такої вимоги.
З повагою, уповноважена особа, Данило КАРАКУЦЯ
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:
93ef4eb4a8624c35b26c6fd35135a7df
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-11-003492-a.a1
Назва:
вимога
Вимога:
ВИМОГА
на дії замовника щодо щодо дискваліфікації учасника
11 квітня 2024 р. Замовником ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (надалі – Замовник) була оголошена процедура відкритих торгів на закупівлю за кодом ДК 021:2015 – 39710000-2 Електричні побутові прилади (електричні прилади)ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-11-003492-a.
ТОВ «ТВК УКРПРОМПОСТАЧ» (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відкритих торгах та подав тендерну пропозицію.
Протоколом №3-22/04 від 22.04.2025 переможцем визнано ФОП "ПОПИК ВОЛОДИМИР ОЛЕГОВИЧ" тендерна пропозиція якого становить 83 000,00 грн. Пропозиція ТОВ «ТВК Укрпромпостач» 66 600,00 грн була найвигіднішою та на 25% менша за пропозицію Переможця, проте протоколом №2-22/04 від 22.04.2025 Замовником було прийнято рішення відхилити пропозицію ТОВ «ТВК Укрпромпостач» з причин її невідповідності умовам тендерної документації.
Уважно вивчивши причини дискваліфікації з вказаними рішеннями Замовника не погоджуємось, вважаємо їх незаконними, такими, що порушують наші права й інтереси та підлягають скасуванню, виходячи з наступного
В протоколі зазначено, що запропонована ТОВ «ТВК Укрпромпостач» позиція №3 не відповідає вимогам зазначеним в таблиці №1 Додатку 2. Проте нами запропоновано саме ті моделі, які вимагав Замовник, в тому числі Термопот 8,8 л 950 Вт Silver.
Під «невідповідністю» Замовник вбачає, що нами зазначено габарити без пакування (ВхШхГ), см 46 х 28 х 28, а Замовником вказано Габарити в пакованні (ВхШхГ), см 46 х 28 х 28.
Проте для моделі вказаної в позиції 3 Додатку 2 Термопот 8,8 л 950 Вт Silver габарити без пакування саме 46 х 28 х 28 см. Замовник помилково вказав значення для габаритів в пакуванні та габаритів без пакування.
Дану інформацію можна перевірити у відкритих джерелах:
https://vve.in.ua/ua/p1902596182-termopot-nerzhaveyuschej-stali.html?srsltid=AfmBOopZgowuGV8pSXIpPwPHINHJVMQLJSQ2aHVOdIUUO2oKYPo7Fmxl
Окремо слід зазначити, що по всім позиціям Додатку 2 нами запропоновано саме ті моделі, які вимагалися Замовником.
Таким чином, причина дискваліфікації «що технічні характеристики запропонованого товару не відповідають вимогам зазначеним в таблиці №1 Характеристики товару, а саме позиція №3» є необґрунтованою та беззмістовною.
З огляду на вищевказане, Замовник ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ своїми діями порушили пункт 2 частини першої статті 31 Закону «Про публічні закупівлі», відхиливши учасника, пропозиція якого має найменшу ціну та повністю відповідає тендерній документації, порушили принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, згідно п.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
ПРОСИМО:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати Протокол №2-22/04 від 22.04.2025 щодо дискваліфікації ТОВ «ТВК Укрпромпостач».
3. Перевірити тендерну пропозицію ТОВ «ТВК Укрпромпостач» на відповідність технічним та іншим вимогам та визнати такою, що відповідає умовам тендерної документації.
Документи на які посилається Скаржник, знаходяться за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-04-11-003492-a
З повагою,
Директор Мило
Пов'язані документи:
Учасник
- UA-2025-04-11-003492-a.pdf 22.04.2025 16:59
Дата подачі:
22.04.2025 16:59
Вирішення:
Доброго дня, шановний запитувачу!
Замовником було здійснено детальне вивчення змісту Вашого звернення з вимогою про усунення порушення, та за цим надаємо відповідь на Ваше звернення про наступне.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019, із змінами) (далі - Закон), визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Щодо Вашого звернення з вимогою про усунення порушення (далі – Звернення/Вимога) слід звернути увагу на те, що відповідно до частини першої статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Так як закупівля проводилась відповідно з урахуванням ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості), то відповідно до пункту 54:
«54. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї здійснюється замовником відповідно до цього пункту.
Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.»
При цьому жодних звернень не пізніше ніж за 3 дня до закінчення строку подання тендерної пропозиції, у тому числі з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, від будь-якої фізичної/юридичної особи, згідно з частиною першою пункту 54 Особливостей до замовника не надходило, а встановлений Законом строк для звернення будь-якої фізичної/юридичної особи до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру вже завершився.
Водночас, вважаємо за необхідне вказати на те, що згідно з частиною третьою статті 31 Закону та пункту 46 Особливостей, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерної пропозиції, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше як через п’ять днів (згідно Закону) та як через чотири дні (згідно Особливостей) з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Виходячи з вищевикладеного, будь-яких інших підстав для звернення до замовника, у будь-якого учасника процедури закупівлі, Законом не передбачено.
У даному випадку, виходячи зі змісту Вимоги, необхідно також підкреслити, що Законом не передбачено право учасника процедури закупівлі на звернення до замовника з вимогою про скасування/перегляд рішення замовника, чи про повторний розгляд тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, а у замовника не існує правових підстав згідно із Законом щодо повторного розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, або щодо скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі, чи про відхилення тендерної пропозиції учасника.
Тобто у замовника не існує обов’язку згідно із Законом, для надання відповіді на подібне звернення/подібну вимогу, у випадку отримання такого звернення/такої вимоги.
З повагою, уповноважена особа, Данило КАРАКУЦЯ
Статус вимоги:
Не задоволено