-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Автокрани з вантажопідйомністю від 25 до 30 тонн, згідно ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби
Завершена
34 400 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.3% або 95 000.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 95 000.00 UAH
Період оскарження:
11.04.2025 10:30 - 17.04.2025 09:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції в рамках закупівлі
Номер:
ef9b8dbeb175470996adf0d31f87b1f1
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-11-002712-a.c1
Назва:
Вимога щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції в рамках закупівлі
Вимога:
Вимога щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
в рамках закупівлі
UA-2025-04-11-002712-a
Замовник: Державна спеціальна служба транспорту, Військова частина Т0950
Учасник: ТОВ «Смарт Тім», код ЄДРПОУ 40729096
Шановні представники Замовника!
ТОВ «Смарт Тім», код ЄДРПОУ 40729096 (надалі – Учасник), у зв’язку з оприлюдненням Протоколу уповноваженої особи №151 від 08.05.2025 року, в якому зазначено про відхилення нашої пропозиції у Закупівлі: Автокран вантажопідйомністю 30 тонн з колісною формулою 6х4 (ЛОТ 2), подаємо вимогу щодо скасування рішення про відхилення пропозиції, яке вважаємо необґрунтованим та таким, що суперечить чинному законодавству у сфері публічних закупівель.
Підставою для відхилення зазначено:
«2.8. Документ, який підтверджує реєстрацію Постачальника в уповноважених органах на право здійснення торгівлі транспортними засобами».
Повідомляємо, що така вимога Замовника є неправомірною, з огляду на наступне:
1. Чинне законодавство України не передбачає обов’язку наявності окремого дозвільного документу (ліцензії чи сертифікату) на право здійснення торгівлі автокранами або іншими великовантажними транспортними засобами.
2. У складі тендерної пропозиції Учасником надано документи, які в повній мірі підтверджують право на провадження господарської діяльності з постачання предмета закупівлі, а саме:
o Статут Товариства, де відповідно до п. 2.2 передбачено здійснення діяльності у сфері торгівлі автотранспортними засобами, техобслуговування та оптової торгівлі обладнанням;
o Виписку та витяг з ЄДР, де основним видом діяльності є 45.19 – Торгівля іншими автотранспортними засобами;
o Лист з поясненням, що відповідно до чинного законодавства ліцензування або отримання іншого дозволу на здійснення господарської діяльності з торгівлі автокранами не вимагається.
3. Учасник не отримував вимоги на усунення порушення з боку Замовника в частині надання додаткового документу, якого не було в складі пропозиції, а відхилення здійснено без належного роз’яснення, який саме документ мався на увазі.
На підставі викладеного,
Просимо:
• надати офіційне пояснення, який саме документ Замовник вважає необхідним для підтвердження «реєстрації на право торгівлі транспортними засобами»;
• скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Смарт Тім» як таке, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та порушує принцип добросовісної конкуренції.
З повагою,
директор ТОВ «СмарТім»
Наталія ПАЛІЙ
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Замовнику 09.05.2025 10:30
Дата подачі:
09.05.2025 10:31
Вирішення:
Шановний Учаснику.
Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275), державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Під час детального розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ "Смарт Тім", код ЄДРПОУ 407290986 (далі — Учасник), виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані складі тендерної пропозиції. Так, згідно вимог пункту 2.8 Додатку 2 до Оголошення, Учасник в складі пропозиції повинен надати:
«2.8. Документ, який підтверджує реєстрацію Постачальника в уповноважених органах на право здійснення торгівлі транспортними засобами.»
На виконання зазначених вимог Учасником в складі тендерної пропозиції документів надано не було.
Відповідно до протоколу уповноваженої особи №151 від 06 травня 2025 року, Учаснику надано можливість завантаження зазначеного документу до тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту повідомлення про усунення невідповідностей, проте даний документ не був завантажений у вказаний строк (до 07.05.25, 18:10). Тобто вимога на усунення невідповідностей була оформлена відповідно до чинного законодавства, доведена до Учасника та не виконана у встановлений строк.
Відповідно до пункту 8 Особливостей № 1275:
«Державний замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції.
Державний замовник відхиляє пропозицію учасника спрощеної закупівлі у разі, коли учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених державним замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Таким чином, пропозиція Учасника була правомірно відхилена відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону з урахуванням пункту 8 Особливостей № 1275, згідно протоколу уповноваженої особи №159 від 08 травня 2025 року.
Щодо надання розʼяснень по документам, що мали бути надані Учасником в складі тендерної пропозиції повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
В разі необхідності отримання розʼяснень, щодо пакету документів, які повинні надаватись учасниками згідно вимог Оголошення, Учасник міг звернутись до Замовника для отримання їх в передбачений законом строк. Слід зауважити, що в період уточнення інформації по умовам закупівлі (з 11.04.2025 10:30 до 17.04.2025 09:00), запитань, щодо форми чи способу підтвердження реєстрації на право торгівлі транспортними засобами задано не було.
Статус вимоги:
Відхилено