-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплексне технічне обслуговування Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі
Процедура закупівлі здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі буде розміщено (опубліковано) на веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення даного Оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, як того вимагає діюче законодавство України. Під Комплексним технічним обслуговуванням Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі розуміється технічне обслуговування обладнання: - обслуговування камер відеоспостереження; - обслуговування вузлів відеоспостереження; - обслуговування та забезпечення каналів зв’язку; - обслуговування Cloud - платформи збору, обробки та накопичення відеоданих; - обслуговування моніторингового центру Комунальної установи «Центр інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики міста Одеси» (Центр-«077») та моніторингового центру розташованого в Головному управлінні Національної поліції в Одеській області; - обслуговування каналу Інтернет Cloud - платформи збору, обробки та накопичення відеоданих. Вимоги до предмета закупівлі (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону – ЗАЗНАЧЕНО У ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
мін. крок: 0.5% або 47 613.50 UAH
Скарга на умови
- 1.pdf 14.04.2025 23:05
- Скарга на умови.pdf 14.04.2025 23:05
- Скарга на умови ред 5.docx 14.04.2025 23:05
- 1. диплом.pdf 14.04.2025 23:05
- 1. Диплом Кириленко_керівник робіт_Gthtdshrf.pdf 14.04.2025 23:05
- 4. Закон нацполіція.doc 14.04.2025 23:05
- 6. ГКУ.doc 14.04.2025 23:05
- 2.jpg 14.04.2025 23:05
- 1.jpg 14.04.2025 23:05
- 1. Диплом Кириленко_керівник робіт.pdf 14.04.2025 23:05
- 5,6. ДОДАТОК 4 (Проєкт договору) (4) (1).docx 14.04.2025 23:05
- 3.jpg 14.04.2025 23:05
- 2.pdf 14.04.2025 23:05
- 12.pdf 14.04.2025 23:05
- 12.jpg 14.04.2025 23:05
- 3.pdf 14.04.2025 23:05
- 3,5 Закон публічні.doc 14.04.2025 23:05
- 6 ДОДАТОК 1 (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) (4).pdf 14.04.2025 23:05
- sign.p7s 14.04.2025 23:07
- Запит5-3.pdf 23.04.2025 23:32
- 100 Відповідь_пошти.jpeg 23.04.2025 23:32
- 90.jpg 23.04.2025 23:32
- Додатково_2.jpeg 23.04.2025 23:32
- Додатково.jpeg 23.04.2025 23:32
- Додатково_4.jpeg 23.04.2025 23:32
- Запит5-4.pdf 23.04.2025 23:32
- 89.jpg 23.04.2025 23:32
- Запит5-2.pdf 23.04.2025 23:32
- 88.jpg 23.04.2025 23:32
- 91.jpeg 23.04.2025 23:32
- 93.jpeg 23.04.2025 23:32
- Додатково_1.jpeg 23.04.2025 23:32
- Запит66.pdf 23.04.2025 23:32
- Додатково.rar 23.04.2025 23:32
- Додатково_3_3.jpeg 23.04.2025 23:32
- Лист-запит77.pdf 23.04.2025 23:32
- 92.jpeg 23.04.2025 23:32
- Додатково_2_2.jpeg 23.04.2025 23:32
- Додатково0.jpeg 23.04.2025 23:32
- Запит5-1.pdf 23.04.2025 23:32
- Додатково__4_4.jpeg 23.04.2025 23:32
- 100 Відповідь.jpeg 23.04.2025 23:32
- Додатково_1-1.jpeg 23.04.2025 23:32
- Додатково_3.jpeg 23.04.2025 23:32
- Рішення від 16.04.2025 № 6001.pdf 16.04.2025 16:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.04.2025 № 6567.pdf 25.04.2025 14:43
- Рішення від 24.04.2025 № 6567.pdf 29.04.2025 14:56
- Лист від ВЧ ДОПУСК конфід..pdf 18.04.2025 14:58
- 1.1. ОГОЛОШЕННЯ - у новій редакції від 18.04.2025.docx 18.04.2025 14:58
- 1. ОГОЛОШЕННЯ - у новій редакції від 18.04.2025.pdf 18.04.2025 14:58
- 3. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - у новій редакції від 18.04.2025.docx 18.04.2025 14:58
- 4. ДОДАТОК 1 (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) - у новій редакції від 18.04.2025.docx 18.04.2025 14:58
- 5. ДОДАТОК 4 (Проєкт договору) - у новій редакції від 18.04.2025.docx 18.04.2025 14:58
- 4.1. ДОДАТОК 1 (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) - у новій редакції від 18.04.2025.pdf 18.04.2025 14:58
- 6. ПЕРЕЛІК ЗМІН, ЩО ВНОСЯТЬСЯ.docx 18.04.2025 14:58
- 6. ПЕРЕЛІК ЗМІН, ЩО ВНОСЯТЬСЯ.pdf 18.04.2025 14:58
- 5.1. ДОДАТОК 4 (Проєкт договору) - у новій редакції від 18.04.2025.pdf 18.04.2025 14:58
- 2. ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - у новій редакції від 18.04.2025.pdf 18.04.2025 14:58
- ПОЯСНЕННЯ ПО СУТІ СКАРГИ ВІД ЗАМОВНИКА.docx 18.04.2025 14:58
- ПОЯСНЕННЯ ПО СУТІ СКАРГИ ВІД ЗАМОВНИКА.pdf 18.04.2025 14:58
- ПОВІДОМЛЕННЯ про виконання рішення.docx 02.05.2025 10:58
- ПОВІДОМЛЕННЯ про виконання рішення.pdf 02.05.2025 10:58
Пункт скарги
2.4.4. наявність не менше 4-х працівників, із зазначених в Інформації (довідці або листі) – (п. 2.1.), які пройшли навчання та отримали відповідні знання (HCSA сертифікаційна програма спеціалістів з безпеки HIKVISION - виробника основного обладнання – серверів та відеокамер TM HIKVISION, яке входить до складу інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики), що підтверджується відповідними сертифікатами (оригінал або завірена копія), дійсними на момент розкриття тендерної пропозиції.
2.4.5. наявність не менше 1-го працівника, із зазначених в Інформації (довідці або листі) – (п. 2.1.), який пройшов навчання щодо можливості обслуговування мережевого обладнання, яке входить до складу інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики (ТМ Mikrotik), на підтвердження чого надається відповідне посвідчення, та/або сертифікат, та/або диплом (оригінал або копія).
Відповідно до п. 2 додатку 2 до тендерної документації учасники мають надати:
2.1. ІНФОРМАЦІЯ (довідка або лист) за підписом уповноваженої особи учасника, завірена печаткою (у разі використання), на фірмовому бланку
(у разі використання) про наявність НЕ МЕНШЕ 6-ти (ШЕСТИ) ПРАЦІВНИКІВ ВІДПОВІДНОЇ КВАЛІФІКАЦІЇ, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання умов договору у вигляді наступної таблиці:
Форма 2
Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
№
з/п ПІБ Посада Загальний стаж роботи Освіта та спеціальність Працівник учасника/
працівник субпідрядника/співвиконавця* Назва субпідрядника/
співвиконавця*
1 2 3 4 5 6 7
* заповнюється виключно, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника/співвиконавця.
2.2. До Інформації (довідки або листа) згідно п. 2.1. НАДАТИ ДОКУМЕНТ (оригінал або копію) на КОЖНОГО ПРАЦІВНИКА, зазначеного в Інформації (довідці або листі) – (п. 2.1.), який засвідчує/підтверджує можливість використання праці такого працівника учасником, субпідрядником / співвиконавцем (якщо залучається) (наприклад: штатний розпис / трудовий договір / цивільно-правовий договір / договір про надання послуг / наказ про призначення / інший документ).
2.3. До Інформації (довідки або листа) згідно п. 2.1. НАДАТИ ДОКУМЕНТИ (оригінал або копію), що підтверджують кваліфікацію (освіту та спеціальність) КОЖНОГО ПРАЦІВНИКА, зазначеного в Інформації (довідці або листі) – (п. 2.1.).
2.4. Учасник обов’язково підтверджує:
2.4.1. наявність не менше 3-х працівників ІНЖЕНЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
(у сфері телекомунікаційних, та/або інформаційних, та/або комп’ютерних систем, та/або у сфері електропостачання/споживання, тобто таких, що можуть бути віднесені до характеру послуг, що є предметом даної закупівлі), із зазначених в Інформації (довідці або листі) – (п. 2.1.), що підтверджується наданням відповідних документів про освіту.
По-перше, для виконання договору про закупівлю достатньо наявності двох працівників, проте замовник необґрунтовано вимагає мінімум 4-х.
По-друге, Скаржник буде залучати двох працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме Кириленко Володимир Миколайович та Хомутовський Олексій Олександрович. Вказані працівники мають дипломи, які підтверджують кваліфікацію дипломами (додаємо до скарги на підтвердження). Вказаної кваліфікації працівників достатньо для виконання умов договору.
По-третє, нами було відправлено запити безпосередньо до компаній HIKVISION та Mikrotik з проханням надати відповідні документи (додаємо до скарги). Відповіді на момент подання скарги не отримали.
Враховуючи вищенаведене, Скаржник позбавлений можливості надати оскаржувані посвідчення, та/або сертифікат, та/або диплом від компанії HIKVISION та Mikrotik на працівників.
За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти, які мають 4-х працівників, які отримали вищенаведені посвідчення, та/або сертифікат, та/або диплом від компанії HIKVISION та Mikrotik, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Вищенаведена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення або внесення змін.
-
Назва доказу:
Скріншот3
-
Повʼязаний документ:
3.jpg
-
-
Назва доказу:
Скріншот
-
Повʼязаний документ:
12.jpg
-
-
Назва доказу:
Запит12
-
Повʼязаний документ:
12.pdf
-
-
Назва доказу:
Запит3
-
Повʼязаний документ:
3.pdf
-
-
Назва доказу:
Дипплом
-
Повʼязаний документ:
1. диплом.pdf
-
-
Назва доказу:
Диплом Кириленко
-
Повʼязаний документ:
1. Диплом Кириленко_керівник робіт_Gthtdshrf.pdf
-
-
Назва доказу:
Диплом Кириленко
-
Повʼязаний документ:
1. Диплом Кириленко_керівник робіт.pdf
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
2. Відповідно до п.1.4 додатку 2 до тендерної документації учасники мають надати:
15 Авторизаційний лист від виробника основного обладнання (або офіційного представництва виробника в Україні) ТМ Hikvision, яке безпосередньо входить до складу Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики, зазначеного в Додатку 1 тендерної документації, про підтвердження повноважень Учасника на ремонт, сервісне обслуговування такого обладнання з підтвердження гарантійних зобов’язань.
16 Авторизаційний лист від виробника мережевого обладнання (або офіційного представництва виробника в Україні) ТМ Mikrotik, яке безпосередньо входить до складу Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики, зазначеного в Додатку 1 тендерної документації, про підтвердження повноважень Учасника на ремонт, сервісне обслуговування такого обладнання з підтвердження гарантійних зобов’язань.
Скаржник в змозі якісно виконати умови договору, проте він не володіє повноваженнями від виробників обладнання або офіційного представництва виробника в Україні ТМ Hikvision та ТМ Mikrotik.
Скаржником були відправлені запити до виробників та офіційних представництв виробника в Україні з проханням надати вказані документи (додаємо до скарги), проте відповіді на момент подання скарги Скаржник не отримав.
Вимога про наявність повноважень розрахована на учасників торгів, в яких є вищенаведені авторизації листи від вказаних виробників або офіційних представництв виробників в Україні, що є дискримінаційна по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Вищенаведена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення або внесення змін.
-
Назва доказу:
Скріншот1
-
Повʼязаний документ:
1.jpg
-
-
Назва доказу:
Скріншот2
-
Повʼязаний документ:
2.jpg
-
-
Назва доказу:
Запит2
-
Повʼязаний документ:
2.pdf
-
-
Назва доказу:
Запит1
-
Повʼязаний документ:
1.pdf
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) від виробника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Належним вважається обґрунтування, яке є документально підтвердженим та містить інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології робіт, а саме: детальне пояснення на офіційному бланку учасника, яка саме технологія використовується та яким чином вона дозволяє заощадити кошти в процесі виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології робіт;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) для учасника, що підтверджується офіційним листом виробника або дилера, або дистриб’ютора, або уповноваженого на це виробником товару про закупівельні ціни (прайс та/або прейскурант та/або інші цінові матеріали), у якому зокрема зазначається про гарантії поставити на користь такого учасника для подальшої поставки замовнику торгів всього обсягу предмету закупівлі за такою ціною. У випадку посилання на «ринковість цін», учасник надає розрахунки ціни, що відповідають рівню ринкових на території України з посиланням на не менш ніж три сайти різних постачальників, де зазначено ціни на аналогічні послуги;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством підтверджується офіційним/офіційними листом/листами компетентних (відповідних) державних органів;
4) розрахунок вартості предмету закупівлі, враховуючи Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі (Технічна специфікація) – відповідно до кожної позиції Розділів 7, 8, 9, та 10 Технічної специфікації (Додаток 1 до тендерної документації).
Відповідно до ч.14 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Вимоги тендерної документації в цій частині суперечать нормі чинного законодавства, що закріплена у ч.14 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі». Замовник самостійно встановив перелік документів, які повинен надати учасник з виключенням будь-яких інших альтернатив. На підтвердження надаємо копію ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
-
Назва доказу:
Закон Про публічні закупівлі
-
Повʼязаний документ:
3,5 Закон публічні.doc
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Для виконання договору про закупівлю не потрібно узгоджувати дії з власниками опор та отримувати забезпечення присутності представників управління патрульної поліції м. Одеси. ЗУ «Про національну поліцію» (надаємо до скарги) не передбачає функцій присутності представників управління патрульної поліції для виконання умов договору.
Вказана вимога розрахована на учасників, які вже мають вказане погодження з власниками опор та зможуть отримати забезпечення присутності представників управління патрульної поліції м. Одеси, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
-
Назва доказу:
Закон Про нацполіцію
-
Повʼязаний документ:
4. Закон нацполіція.doc
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
- список персоналу (де зазначено ПІБ, посада, функціональні обов’язки);
- лист погодження від відповідної Військової частини щодо допуску відповідного рівня до Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі персоналу
учасника-переможця.
Відповідно до п.4.4. додатку 4 до тендерної документації: Замовник, для можливості початку надання Виконавцем Послуг у строки встановлені п. 4.3. Договору, надає допуск відповідного рівня до Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі персоналу Виконавця. Проте список персоналу, який буде мати відповідний допуск до Системи (де зазначено ПІБ, посада, функціональні обов’язки) повинен бути обов’язково попередньо надісланий Замовнику для ознайомлення разом з листом погодженням від відповідної Військової частини до моменту підписання Сторонами цього Договору.
Відповідно до п. 3.6 додатку 3 до тендерної документації переможець має надати: Переможець процедури закупівлі надає заповнений Додаток № 1 (Калькуляція з Комплексного технічного обслуговування Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі) Проєкту договору, який викладений у Додатку 4 до тендерної документації, відповідно до остаточної цінової пропозиції учасника-переможця.
По-перше, ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає отримання додаткових погоджень до моменту підписання договору про закупівлю.
По-друге, вказана вимога розрахована на учасників торгів, які зможуть отримати вказане погодження від Військової частини до моменту підписання Сторонами цього Договору, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
По-третє, додаток 1 до проекту договору, що міститься в додатку 4 до тендерної документації не містить вказівок та розшифрування стосовно розрахування калькуляції Переможцю, та за якими параметрами. Необхідно додатково в Розділі 7 Технічної специфікації внести зміни в частині надання інформації про кількість саме обслуговувань за весь період, а також вказівки стосовно алгоритму рахунку в калькуляції в частині розбивки загальної кількості послуг - по кількості камер або 1 послуги.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
-
Назва доказу:
Проект договору
-
Повʼязаний документ:
5,6. ДОДАТОК 4 (Проєкт договору) (4) (1).docx
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
9.2. У разі порушення п. 4.3. цього Договору Виконавець беззаперечно сплачує Замовнику штраф у розмірі – 1 000 000 грн. 00 коп. (один мільйон гривень 00 коп.), протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання відповідної письмової вимоги від Замовника.
9.3. У разі, якщо Виконавцем не можуть бути усунені виявлені недоліки або не можуть бути надані Послуги частково або в повному обсязі, Виконавець зобов’язується беззаперечно сплатити Замовнику штраф у розмірі, який пропорційно відповідає сумі ненаданих Послуг / неналежно наданих Послуг, протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання відповідної письмової вимоги від Замовника.
При цьому, Замовник відповідно не сплачує Виконавцю грошові кошти за ненадані / неналежно надані Послуги.
9.4. У разі порушення п. 4.16., 4.17., 4.18. цього Договору Виконавець беззаперечно сплачує Замовнику штраф у розмірі – 100 000 грн. 00 коп. (сто тисяч гривень 00 копійок), протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання відповідної письмової вимоги від Замовника.
9.5. У разі, якщо Виконавцем під час надання Послуг, було пошкоджено / знищено / втрачено, тощо будь-яке обладнання Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі, Виконавець зобов’язується беззаперечно за власний рахунок замінити таке обладнання на аналогічне нове обладнання, протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання відповідної письмової вимоги від Замовника.
9.6. У разі, якщо Виконавцем під час надання Послуг допущено непрацездатність
Cloud - платформи збору, обробки та накопичення відеоданих Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі, яка не пов’язана з регламентом обслуговування (Додаток № 2 до Договору) більш ніж як на – 2 години, Виконавець беззаперечно сплачує Замовнику штраф у розмірі – 5 % (п’яти відсотків) від ціни цього Договору за кожний день такої непрацездатності, протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання відповідної письмової вимоги від Замовника.
9.7. У разі, якщо Виконавцем під час надання Послуг допущено непрацездатність 30 % камер відеоспостереження та / або вузлів відеоспостереження та / або каналів зв’язку Інтегрованої системи відеоспостереження та відеоаналітики у місті Одесі, яка не пов’язана з регламентом обслуговування (Додаток № 2 до Договору) більш ніж як на – 5 годин, Виконавець беззаперечно сплачує Замовнику штраф у розмірі – 5 % (п’яти відсотків) від ціни цього Договору за кожний день такої непрацездатності, протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання відповідної письмової вимоги від Замовника.
Відповідно до п. 15 додатку 4 до тендерної документації: 15.9. У разі не продовження строку дії банківської гарантії, Виконавець беззаперечно сплачує Замовнику штраф у розмірі – 5 % (п’яти відсотків) від ціни цього Договору.
15.10. У випадку відкликання у банка, що видав банківську гарантію, надану як забезпечення виконання договору, банківської ліцензії та/або ліквідації банка-гаранта на підставі рішення Національного банку України, Виконавець зобов’язаний протягом трьох календарних днів, з дня наступного за днем оприлюднення повного тексту рішення на сторінках офіційного
інтернет-представництва Національного банку України, надати Замовнику банківську гарантію іншого банку на тих самих умовах. У разі ненадання нової банківської гарантії у визначений строк Виконавець беззаперечно сплачує Замовнику штраф у розмірі – 5 % (п’яти відсотків) від ціни цього Договору.
Відповідно до п. 4.3. додатку 4 до тендерної документації: Після підписання Сторонами цього Договору, Виконавець зобов’язується негайно, але у будь-якому разі не пізніше 12 (дванадцяти) годин, приступити до надання Послуг відповідно до технічних та інших вимог до таких Послуг, що зазначені у Технічній специфікації (Додаток № 2 до Договору).
По-перше, відповідно до ст.231 ГКУ: 1. Законом щодо окремих видів зобов'язань може бути визначений розмір штрафних санкцій, зміна якого за погодженням сторін не допускається. 2. У разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг); за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Надаємо копію ГКУ.
Вказаний у договорі розмір штрафних санкцій не узгоджується із нормами діючого законодавства.
По-друге, відповідно до п. додатку 1 до тендерної документації: інциденти класифікуються Замовником відповідно до ступеню впливу на працездатність та важливість такого елементу комплексу обладнання. Виконавець повинен гарантувати час реакції на інцидент відповідного пріоритету та дотримуватися необхідного часу усунення згідно Таблиці.
Пріоритет Опис Час реакції Час усунення
1 Відповідає аварійному пошкодженню (відмові) всього комплексу обладнання, або ключових (центральних) елементів, що впливає на роботу системи у цілому, та/або є дуже критичним.
Відповідає аварійному пошкодженню окреслені нижче елементи Системи, що визначенні Замовником як пріоритетні.
Перелік пріоритетних об’єктів – камер відеоспостереження:
- Біржова пл.(ОМР)
- Привокзальна площа (Старосінна площа)
- Привокзальна пл. (Куликово поле)
- Середньофонтанська – Італійський бул.
- автовокзал вул. Старосінна
- Новощіпний Ряд – Європейська (автостанція)
- уздовж вул. Водопровідна
- пішох. Перехід автовокзал вул. Водопровідна
- Колонтаївська (автовокзал)
- Куликово поле (площа PZT)
- Пироговська (проїзд до Куликового поля)
- ОДА просп. Шевченка
- ОДА з боку просп. Шевченка
- ОДА з боку просп. Лесі Українки
- Пр-т Шевченко (на вхід до Господарського суду)
- Танцюри 33 (Малиновська РА)
- Танцюри 33 (у бік Космонавтів)
- Лип 24а (Апеляційний суд) 1
- Аркадійське плато (Консульство РФ) 1
- Аркадійське плато (Консульство РФ) 2
- Аркадійське плато (Консульство РФ) 3
- Генуєзька 5(Консульство РФ)
- Чорноморського коз. 68 (Суворовський суд, зправа від входу)
- Чорноморського коз. 68 (Суворовський суд, зліва від входу)
- Семінарська – пр-т Шевченко (на вхід до ГУ ДФС)
- Автостанція пішохідний перехід до Старосінної площі
- Автостанція центральна алея
- Малиновский суд
- Приморський суд
- Приморська райадміністрація Канатна, 134
- Парк Перемоги (острівок безпеки)
- Воронцовський палац
- Тильна сторона Одеської ОДА
- вул. Успенська, 2/1 біля ГК РП у м. Одеса
- Лідерсовський бульвар, 3 ГК Туреччини
- ЦНАП Пересипського району (Володимира Великого 106) негайний 12 години
2 Відповідає аварійному пошкодженню (відмові) частини комплексу обладнання, або не ключових (в тому числі центральних) елементів, що впливає на роботу частини комплексу, та не є критичним, або відповідне обладнання може тимчасово (з обмеженнями) функціонувати завдяки засобам відмовостійкості (резервування). 2 години 16 годин
3 Відповідає експлуатаційному пошкодженню (відмові) незначної частини комплексу обладнання, або не ключового (в тому числі центрального) елементу, що не впливає на роботу комплексу, та не є критичним, або відповідне обладнання може повноцінно функціонувати завдяки засобам відмовостійкості (резервування). 8 години 24 години
Замовником встановлені абсолютно нереалістичні та необґрунтовано малі строки виконання вищенаведених робіт. На підтвердження надаємо копію додатку 1 та 4 до тендерної документації.
Для контексту варто вказати, що це друга спроба оголосити торги. У першій закупівлі з ідентифікатором UA-2025-02-10-015198-a Скаржник подав скаргу спочатку на дискримінаційні вимоги тендерної документації, а потім на незаконну відміну торгів під час того, як пропозиція Скаржника перебуває на розгляді. На глибоке переконання Скаржника, Замовник демонструє сильне бажання уникнути співпраці з Скаржником, в тому числі шляхом встановлення нереалістих вимог стосовно виконання самого договору, санкцій та отримання різного роду погоджень від третіх осіб.
Скаржник може наперед передбачити майбутній аргумент Замовника стосовно коротких строків виконання договору терміновістю, проте просимо врахувати, що Замовник міг укласти договір з Скаржником ще місяць назад, проте не зробив цього та незаконно відмінив торги у вищенаведеній закупівлі.
З урахуванням вказаного контексту, просимо співставляти безпосередні дії Замовника з його поясненнями.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі.
-
Назва доказу:
ГОСПОДАРСЬКИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ
-
Повʼязаний документ:
6. ГКУ.doc
-
-
Назва доказу:
Проект договору
-
Повʼязаний документ:
5,6. ДОДАТОК 4 (Проєкт договору) (4) (1).docx
-
-
Назва доказу:
Технічна специфікація
-
Повʼязаний документ:
6 ДОДАТОК 1 (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ) (4).pdf
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.