-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з розробки адміністративної частини веб-ресурсу «Електронна черга» для організації ведення обліку відвідувань міських басейнів внутрішніми користувачами)
Завершена
270 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 350.00 UAH
Період оскарження:
10.04.2025 16:00 - 15.04.2025 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга щодо рішення Замовника по неправомірній дискваліфікації
Номер:
5c0de8ccdbaf4e9f8f00a55e4cc7316a
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-10-012023-a.b1
Назва:
Скарга щодо рішення Замовника по неправомірній дискваліфікації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол уповноваженої особи.pdf 28.04.2025 18:04
- Додаток 1 до ТД. Технічні вимоги.docx 28.04.2025 18:04
- Скарга.pdf 28.04.2025 18:04
- Лист ТОВ Кюлоджік (вих.220425_16).pdf 28.04.2025 18:04
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
29.04.2025 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8a17d026d19a4b2db92c07ee488077f8
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
на дії Замовника під час проведення процедури закупівлі
1. Відомості про процедуру закупівлі:
• Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, код ЄДРПОУ: 43022656
• Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-10-012023-a
• Предмет закупівлі: Послуги з розробки адміністративної частини веб-ресурсу «Електронна черга»
• ЄЗС ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням.
2. Суть порушення:
Замовником у тендерній документації встановлено вимогу щодо обов'язкового надання учасником у складі тендерної пропозиції документа (гарантійного листа або довідки) від третьої особи — ФОП Половинка Олена Юріївна (РНОКПП 3339706366), щодо підтвердження можливості надання макетів інтерфейсів користувача для розробки адміністративної частини веб-ресурсу, а саме п.5.8. «З метою реалізації відповідного функціоналу адміністративної частини веб-ресурсу «Електронна черга» визначеного в пунктах 5.1.-5.8. цих Технічних вимог, Учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно надати документ (гарантійний лист, довідка в довільній формі тощо) від розробника дизайну макетів інтерфейсу користувача на основі єдиної дизайн системи Дія веб-ресурсу «Електронна черга» – ФОП Половинка Олена Юріївна (РНОКПП 3339706366), щодо підтвердження можливості надання зазначених макетів інтерфейсів Учаснику (Виконавцю) для проведення розробки адміністративної частини веб-ресурсу «Електронна черга»».
Зазначена вимога:
• обмежує коло потенційних учасників,
• створює штучну перешкоду участі у процедурі закупівлі,
• є дискримінаційною, оскільки тільки ті, хто має доступ або домовленості з ФОП Половинка О.Ю., можуть подати відповідну пропозицію.
• Замовник, як власник права використання дизайну, повинен був самостійно надати доступ до макетів усім учасникам на рівних умовах, а не перекладати цей обов’язок на учасників.
• Вимога домовлятися з третьою особою поза межами закупівлі суперечить принципам публічних закупівель: добросовісної конкуренції, відкритості і прозорості.
• Порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, недискримінації учасників.
Зазначена вимога фактично обмежила наше право на участь у закупівлі, оскільки надання гарантійного листа від сторонньої особи не може бути об'єктивною підставою для кваліфікації учасника в тендері.
3. Правова аргументація:
• ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) визначено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч.4 цієї статті замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Законом встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, вимога надання гарантійного листа учасником закупівель від третьої особи, з якою немає договірних або будь-яких інших зобов’язань є дискримінаційною.
• Частиною 4 статті 22 Закону встанвлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації. Вимога щодо надання підтвердження від розробника програмного забезпечення про можливість надання макетів належить виключно Замовнику.
• Постанова Верховного Суду (справа №826/14098/16) про заборону створення привілеїв окремим учасникам.
• Практика АМКУ (рішення №80-р/пк-пз від 14.01.2025 показує, що участь в минулих тендерах не виправдовує дискримінаційні вимоги).
4. Вимоги скаржника:
На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі",
на дії Замовника під час проведення процедури закупівлі
1. Відомості про процедуру закупівлі:
• Замовник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОННИХ ПОСЛУГ" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, код ЄДРПОУ: 43022656
• Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-10-012023-a
• Предмет закупівлі: Послуги з розробки адміністративної частини веб-ресурсу «Електронна черга»
• ЄЗС ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням.
2. Суть порушення:
Замовником у тендерній документації встановлено вимогу щодо обов'язкового надання учасником у складі тендерної пропозиції документа (гарантійного листа або довідки) від третьої особи — ФОП Половинка Олена Юріївна (РНОКПП 3339706366), щодо підтвердження можливості надання макетів інтерфейсів користувача для розробки адміністративної частини веб-ресурсу, а саме п.5.8. «З метою реалізації відповідного функціоналу адміністративної частини веб-ресурсу «Електронна черга» визначеного в пунктах 5.1.-5.8. цих Технічних вимог, Учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно надати документ (гарантійний лист, довідка в довільній формі тощо) від розробника дизайну макетів інтерфейсу користувача на основі єдиної дизайн системи Дія веб-ресурсу «Електронна черга» – ФОП Половинка Олена Юріївна (РНОКПП 3339706366), щодо підтвердження можливості надання зазначених макетів інтерфейсів Учаснику (Виконавцю) для проведення розробки адміністративної частини веб-ресурсу «Електронна черга»».
Зазначена вимога:
• обмежує коло потенційних учасників,
• створює штучну перешкоду участі у процедурі закупівлі,
• є дискримінаційною, оскільки тільки ті, хто має доступ або домовленості з ФОП Половинка О.Ю., можуть подати відповідну пропозицію.
• Замовник, як власник права використання дизайну, повинен був самостійно надати доступ до макетів усім учасникам на рівних умовах, а не перекладати цей обов’язок на учасників.
• Вимога домовлятися з третьою особою поза межами закупівлі суперечить принципам публічних закупівель: добросовісної конкуренції, відкритості і прозорості.
• Порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, недискримінації учасників.
Зазначена вимога фактично обмежила наше право на участь у закупівлі, оскільки надання гарантійного листа від сторонньої особи не може бути об'єктивною підставою для кваліфікації учасника в тендері.
3. Правова аргументація:
• ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) визначено, що закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з ч.4 цієї статті замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Законом встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, вимога надання гарантійного листа учасником закупівель від третьої особи, з якою немає договірних або будь-яких інших зобов’язань є дискримінаційною.
• Частиною 4 статті 22 Закону встанвлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації. Вимога щодо надання підтвердження від розробника програмного забезпечення про можливість надання макетів належить виключно Замовнику.
• Постанова Верховного Суду (справа №826/14098/16) про заборону створення привілеїв окремим учасникам.
• Практика АМКУ (рішення №80-р/пк-пз від 14.01.2025 показує, що участь в минулих тендерах не виправдовує дискримінаційні вимоги).
4. Вимоги скаржника:
На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі",
×
-
Назва доказу:
Гарантійний лист від ТОВ "КЮЛОДЖІК" про реалізацію проекту на наданих Замовником макетах
-
Повʼязаний документ:
Лист ТОВ Кюлоджік (вих.220425_16).pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 до Технічні вимоги
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 до ТД. Технічні вимоги.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Визнати дії Замовника щодо встановлення вимоги про надання гарантійного листа від ФОП Половинка О.Ю. дискримінаційними. 3. Зобов'язати Замовника усунути порушення шляхом внесення змін до тендерної документації або скасувати рішення про дискваліфікацію Учасника ТОВ «КЮЛОДЖІК». 4. Призупинити проведення процедури закупівлі до розгляду скарги по суті.