• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Технічне обслуговування засобів оповіщення та інформування населення, придбання запчастин та матеріалів для їх ремонту та модернізації, послуг з їх впровадження (встановлення), ремонту та технічного обслуговування системи/систем оповіщення цивільного захисту, а саме: оповіщувачами цивільного захисту Сирена С-40, блоками автоматики, керування та захисту з системою блокування від сторонніх осіб, блоками автоматичного та віддаленого керування оповіщувачами цивільного захисту

Торги не відбулися

172 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 864.00 UAH
Період оскарження: 10.04.2025 15:30 - 15.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 7940e4799bf74ef3ae4f69602a0f843a
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-10-011086-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.04.2025 17:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.05.2025 18:08
Дата виконання рішення Замовником: 27.05.2025 11:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Скасовано протокол № 28 від 22 квітня 2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою про дискваліфікацію переможця торгів ТОВ «Спас», код ЄДРПОУ 41120093, по закупівлі послуг: Технічне обслуговування засобів оповіщення та інформування населення, придбання запчастин та матеріалів для їх ремонту та модернізації, послуг з їх впровадження (встановлення), ремонту та технічного обслуговування системи/систем оповіщення цивільного захисту, а саме: оповіщувачами цивільного захисту Сирена С-40, блоками автоматики, керування та захисту з системою блокування від сторонніх осіб, блоками автоматичного та віддаленого керування оповіщувачами цивільного захисту, ID: UA-2025-04-10-011086-a 2. Скасовано протокол № 34 від 25 квітня 2025 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання ТОВ «Континенталь системс», код ЄДРПОУ 41883135, переможцем відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг з технічного обслуговування засобів оповіщення та інформування населення, придбання запчастин та матеріалів для їх ремонту та модернізації, послуг з їх впровадження (встановлення), ремонту та технічного обслуговування системи/систем оповіщення цивільного захисту, а саме: оповіщувачами цивільного захисту Сирена С-40, блоками автоматики, керування та захисту з системою блокування від сторонніх осіб, блоками автоматичного та віддаленого керування оповіщувачами цивільного захисту, за показником національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (СPV) - 50530000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки», ідентифікатор закупівлі - UA-2025-04-10-011086-a
Автор: ТОВ "СПАС", Юлія Димитрова +380975686464 spas.odesa@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: a312e927aacf432598a1913654c94798
Заголовок пункту скарги: додаток 2 до тендерної документації. Щодо вимоги надання довідки про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: За результатами розгляду, пропозиція Підприємства була відхилена. Підставами для відхилення зазначено наступне –

«1.Дискваліфікувати переможця торгів ТОВ «Спас», код ЄДРПОУ 41120093, по закупівлі послуг: Технічне обслуговування засобів оповіщення та інформування населення, придбання запчастин та матеріалів для їх ремонту та модернізації, послуг з їх впровадження (встановлення), ремонту та технічного обслуговування системи/систем оповіщення цивільного захисту, а саме: оповіщувачами цивільного захисту Сирена С-40, блоками автоматики, керування та захисту з системою блокування від сторонніх осіб, блоками автоматичного та віддаленого керування оповіщувачами цивільного захисту, ID: UA-2025-04-10-011086-a, з огляду на наступне:
а) При розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Спас», код ЄДРПОУ 41120093, по закупівлі ID: UA-2025-04-10-011086-a, було встановлено, що при поданні тендерної пропозиції ТОВ «Спас» не надав повний перелік документі, який вимагається Тендерною документацією на закупівлю послуг на 2025 рік за предметом закупівлі: Технічне обслуговування засобів оповіщення та інформування населення, придбання запчастин та матеріалів для їх ремонту та модернізації, послуг з їх впровадження (встановлення), ремонту та технічного обслуговування системи/систем оповіщення цивільного захисту, а саме: оповіщувачами цивільного захисту Сирена С-40, блоками автоматики, керування та захисту з системою блокування від сторонніх осіб, блоками автоматичного та віддаленого керування оповіщувачами цивільного захисту, за показником національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (СPV) – 50530000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки», за процедурою відкриті торги з особливостями, затвердженою протоколом УО № 25 від 10.04.2025 р. (надалі – Тендерна документація), а саме:
- пп. 5.1. п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтями 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 47, 48 Особливостей» розд. ІІІ «Підготовка тендерних пропозицій» Тендерної документації та п. 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Таблиці 1 Додатку № 2 до Тендерної документації:
«Учасник повинен подати документально підтверджену інформацію про його відповідність наступним кваліфікаційним критеріям (Додаток № 2):
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);…»


з/п Кваліфікаційна вимога Документи, що підтверджують відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним вимогам
1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1.1. Довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)* складена учасником за наступною формою:
Предмет договору
Сума договору Назва організації, з якою укладено аналогічний договір Адреса, контактні телефони, прізвище, ім’я, по батькові осіб, які відповідали за виконання договору від організації, з якою укладено аналогічний договір

* Інформація може надаватися про договір, який виконується
1.2. Оригінал або завірена копія листа-відгуку (всіх листів-відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 1.1.

21 квітня 2025 р. уповноваженою особою протокольно (протокол № 27) було прийнято рішення розмістити наступне повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у закупівлі ID: UA-2025-04-10-011086-a:
1) перелік виявлених невідповідностей:
- Учасником закупівлі ID: UA-2025-04-10-011086-a ТОВ «Спас» не надано документально підтверджену інформацію про його відповідність кваліфікаційному критерію: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності:
- пп. 5.1. п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтями 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 47, 48 Особливостей» розд. ІІІ «Підготовка тендерних пропозицій» Тендерної документації та п. 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Таблиці 1 Додатку № 2 до Тендерної документації
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
- Довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) складена учасником за формою наведеною у пп. 1.1. п. 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Таблиці 1 Додатку № 2 до Тендерної документації
- Оригінал або завірена копія листа-відгуку (всіх листів-відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 1.1. п. 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Таблиці 1 Додатку № 2 до Тендерної документації.
До закінчення 24 годин на усунення невідповідностей ТОВ «Спас» було завантажено до системи Прозорро по закупівлі ID: UA-2025-04-10-011086-a наступні документи:
- договір № 12 від 01 жовтня 2024 р., укладений між Благодійною організацією «Благодійний фонд «ВБЦ Спас», в особі заступника директора Герасименко Олександра Михайловича, що діє на підставі Довіреності № 1 від 27 вересня 2024 р., та Товариством з обмеженою відповідальністю «Спас», в особі директора Лупоносова Іллі Володимировича, що діє на підставі Статуту, на технічне обслуговування засобів оповіщення та інформування населення, придбання запчастин та матеріалів для їх ремонту та модернізації, послуг з їх впровадження (встановлення), ремонту та технічного обслуговування системи/систем оповіщення цивільного захисту, а саме: оповіщувачами цивільного захисту Сирена С-40, блоками автоматики, керування та захисту з системою блокування від сторонніх осіб, блоками автоматичного та віддаленого керування оповіщувачами цивільного захисту за показником національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (СPV) - 50530000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки», за адресою: вул. Красна, 7, с. Степове, Роздільнянський район.
- довіреність № 1 від 27.09.2024 р., видану БО «БФ «ВБЦ Спас», в особі керівника (директора) Лупоносова Іллі Володимировича, Герасименку Олександру Михайловичу на підписання:
- договору №12 від «01» жовтня 2024 року та додатків до договору з ТОВ «СПАС» на
суму до 100 000,00 грн.;
- актів виконаних робіт, актів наданих послуг, приймання-передачі;
- офіційних листів, листів-відгуків, заяв, запитів та іншої кореспонденції, що стосується господарської діяльності ТОВ «СПАС»;
- отримувати та передавати документи, пов’язані з укладенням та виконанням
вищевказаного договору.
- лист-відгук від 21 квітня 2025 р. № 1, адресований Роздільнянській міській раді, в якому заступник директора Герасименко О.М., що діє на підставі довіреності № 1 від 27.09.2024 р., підтверджує якісне та своєчасне надання послуг ТОВ «Спас» БО «БФ «ВБЦ Спас» за договором № 12 від 01 жовтня 2024 р.
- довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) від 22.04.2025 р. № 13/05/ТП, в якому зазначено виконання аналогічного договору ТОВ «Спас» БО «БФ «ВБЦ Спас», і зазначено, що відповідальною особою від ТОВ «Спас» за виконання договору був Герасименко Олександр Михайлович, який є заступником директора БО «БФ «ВБЦ Спас».
б) в договорі № 12 від 01.10.2024 р. зазначено, що ТОВ «Спас» здійснив надання БО «БФ «ВБЦ Спас» послуг технічного обслуговування засобів оповіщення та інформування населення, придбання запчастин та матеріалів для їх ремонту та модернізації, послуг з їх впровадження (встановлення), ремонту та технічного обслуговування системи/систем оповіщення цивільного захисту, а саме: оповіщувачами цивільного захисту Сирена С-40, блоками автоматики, керування та захисту з системою блокування від сторонніх осіб, блоками автоматичного та віддаленого керування оповіщувачами цивільного захисту за показником національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (СPV) - 50530000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки», за адресою: вул. Красна, 7, с. Степове, Роздільнянський район.
Проте відповідно до Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстр прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна від 22.04.2025 р. № 423650808, за адресою вул. Красна, 7, с. Степове, Роздільнянський район, значиться житловий будинок, загальною площею 90,90 кв.м., житловою площею 69,00 кв., який є приватною власністю гр. Слободянюк Галини Вікторівни, яка володіє даним будинком з 2007 року.
Тобто виникають питання, що правомірності та достовірності надання послуг ТОВ «Спас» з технічного обслуговування засобів оповіщення та інформування населення, придбання запчастин та матеріалів для їх ремонту та модернізації, послуг з їх впровадження (встановлення), ремонту та технічного обслуговування системи/систем оповіщення цивільного захисту, а саме: оповіщувачами цивільного захисту Сирена С-40, блоками автоматики, керування та захисту з системою блокування від сторонніх осіб, блоками автоматичного та віддаленого керування оповіщувачами цивільного захисту за показником національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (СPV) - 50530000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» саме БО «БФ «ВБЦ Спас» за адресою: вул. Красна, 7, с. Степове, Роздільнянський район.
в) Відповідно до технічних характеристик сирени С-40:



№ Найменування показників Од. вим. Значення
1 Номінальна потужність електродвигуна кВт 2,2
2 Номінальна частота електромережі Гц 50
3 Номінальна напруга електромережі живлення В 220 або 380
4 Номінальна частота обертання електродвигуна об/хв. 2700 - 3000
5 Частота звукових коливань сирени Гц 400 - 450
6 Рівень звукового тиску на відстані одного метра від осі сирени, не менше дБ 120±2
7 Маса кг 43
8 Робоче середовище - повітря
9 Діапазон температур експлуатації °С від мінус 40 до 40
10 Термін служби, не менше років 10
вона не може бути встановлена в житловому будинку.
г) в договорі № 12 від 01.10.2024 р. наявні розбіжності, так в п. 1.1. договору зазначено, що предметом договору є: «Технічне обслуговування засобів оповіщення та інформування населення, придбання запчастин та матеріалів для їх ремонту та модернізації, послуг з їх впровадження (встановлення), ремонту та технічного обслуговування системи/систем оповіщення цивільного захисту, а саме: оповіщувачами цивільного захисту Сирена С-40, блоками автоматики, керування та захисту з системою блокування від сторонніх осіб, блоками автоматичного та віддаленого керування оповіщувачами цивільного захисту за показником національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» (СPV) - 50530000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки» (надалі іменуються – «Послуги»)», а в п. 2.3. договору зазначається: «Виконавець повинен провести обстеження технічного стану і функціональності системи мовного оповіщення (далі – СМО) на їх відповідність технічним умовам виробників і вимогам керівних документів та підтримувати працездатність СМО», і в додатку 1 до договору № 12 від 01.10.2024 р. також мова йде про «системи мовного оповіщення персоналу».
А система мовного оповіщення і система оповіщення цивільного захисту Сирена С-40 – це трішки різні речі.
д) Роздільнянську міську раду бере сумнів у дійсності виконання договору № 12 від 01.10.2024 р., так як відповідно до Фінансової звітності малого підприємства, яка була надана ТОВ «Спас» в рамках надання тендерної пропозиції по закупівлі ID: UA-2025-04-10-011086-a, середня кількість працівників ТОВ «Спас» за 2024 р. - 1 особа.
е) Інформація, яка зазначена в Фінансової звітності малого підприємства, яка була надана ТОВ «Спас» в рамках надання тендерної пропозиції по закупівлі ID: UA-2025-04-10-011086-a, суперечить довідці про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) від 22.04.2025 р. № 13/05/ТП, так як відповідно до звітності облікова кількість працівників 1 особа, а відповідальною особою від ТОВ «Спас» за виконання договору був Герасименко Олександр Михайлович, який не є директором ТОВ «Спас».
є) питання виникають до довіреності № 1 від 27.09.2024 р., виданої БО «БФ «ВБЦ Спас», в особі керівника (директора) Лупоносова Іллі Володимировича, Герасименку Олександру Михайловичу, де зазначено, що Герасименко О.М. уповноважується на підписання:
- договору №12 від «01» жовтня 2024 року та додатків до договору з ТОВ «СПАС» на
суму до 100 000,00 грн.;
- актів виконаних робіт, актів наданих послуг, приймання-передачі;
- офіційних листів, листів-відгуків, заяв, запитів та іншої кореспонденції, що стосується господарської діяльності ТОВ «СПАС»;
- отримувати та передавати документи, пов’язані з укладенням та виконанням
вищевказаного договору,-проте, відповідно до наявних документів Герасименко О.М. є заступником директора БО «БФ «ВБЦ Спас», і довіреність видається йому на представлення інтересів саме БО «БФ «ВБЦ Спас», але в довіреності у нього виникають права і щодо господарської діяльності ТОВ «Спас», до якої він не має жодної справи, так як відповідно до Фінансової звітності малого підприємства ТОВ «Спас» облікова чисельність працівників ТОВ «Спас» 1 особа і це не Герасименко О.М.
ж) питання виникають до листа-відгуку від 21 квітня 2025 р. № 1, так як його підписав заступник директора БО «БФ «ВБЦ Спас» Герасименко О.М. , який відповідно до довіреності № 1 від 27.09.2024 р. був уповноважений директором (керівником) БО «БФ «ВБЦ Спас» Лупоносовим І. В., який одночасно є директором ТОВ «Спас», і відповідно до довідки про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) від 22.04.2025 р. № 13/05/ТП Герасименко О.М. є відповідальною особою від ТОВ «Спас» за виконання договору.
І виходь, що Герасименко О.М. сам собі написав відгук про свою роботу.
Отже, Роздільнянська міська рада на підставі всього вищезазначеного не може взяти до уваги договір №12 від «01» жовтня 2024 року і лист-відгук від 21 квітня 2025 р. № 1, як доказ наявності у ТОВ «Спас» документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
2. ТОВ «Спас» не виправив виявлені Роздільнянською міською радою після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації/документах, що подані ТОВ «Спас» у складі своєї тендерної пропозиції під час виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Роздільнянською міською радою в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
3. ТОВ «Спас» не надав документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), чим порушив пп. 5.1. п. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтями 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі», п.п. 47, 48 Особливостей» розд. ІІІ «Підготовка тендерних пропозицій» Тендерної документації та п. 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Таблиці 1 Додатку № 2 до Тендерної документації, й не виконав ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та абз. другий п. 48 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами та доповненнями).
4. Роздільнянська міська рада на підставі абз. п’ятого пп. 1 пп. 3.1 п. 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розд. V «Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця» Тендерної документації та абз. п’ятого пп. 1 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами та доповненнями) відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «Спас» в зв’язку із невиправленою виявленою замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».

Стосовно підстави відхилення зазначаємо наступне.

Відповідно до додатку 2 до тендерної документації учасникам потрібно було надати: довідку про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)* складена учасником за наступною формою:
Предмет договору
Сума договору Назва організації, з якою укладено аналогічний договір Адреса, контактні телефони, прізвище, ім’я, по батькові осіб, які відповідали за виконання договору від організації, з якою укладено аналогічний договір

* Інформація може надаватися про договір, який виконується. 1.2. Оригінал або завірена копія листа-відгуку (всіх листів-відгуків), від організації (організацій), з якою (якими) укладено аналогічний договір (аналогічні договори), зазначеного (зазначених) в довідці, складеній відповідно до пп. 1.1.

У складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) вих. №13/05/ТП від «22» квітня 2025 року (файл: Довідка про виконання аналогічного договору (2).pdf) та лист-відгук №1 від 21.04.2025 року (файл: Відгук СПАС.pdf).
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була передчасно та неправомірно відхилена за зазначеною підставою.

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокол №28 від 22.04.2025 року.

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.

Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув нашу пропозицію та порушив наше право на добросовісну конкуренцію, адже наша пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на скасування закупівлі

Номер: c84db514dd6f4c7fad8593093ac491b4
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-10-011086-a.b2
Назва: Скарга на скасування закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи: Орган оскарження Замовник Учасник
Дата розгляду скарги: 25.06.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.06.2025 16:40
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.06.2025 16:58
Автор: ТОВ "СПАС", Юлія Димитрова +380975686464 spas.odesa@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d82a105deb0149f78b8f551fbdf7b43f
Заголовок пункту скарги: 1. Щодо відміни процедури закупівлі. Нами надано всі необхідні документи у складі тендерної пропозиції та здійснено всі необхідні дії для укладення договору. Однак Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю. Відповідно до пункту 50 Особливостей: Замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг..
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з відповідним рішенням.

1. Щодо відміни процедури закупівлі.
Нами надано всі необхідні документи у складі тендерної пропозиції та здійснено всі необхідні дії для укладення договору. Однак Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до пункту 50 Особливостей: Замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Ми вважаємо, що у Замовника не відбулось скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі на всю суму такої закупівлі.
Відповідно до розпорядження Роздільнянського міського голови від 02 червня 2025 року № 171/од-2025 наявне фінансування на 130 000,00 грн.

Крім того, у разі визначення переможця та укладення договору у сторін є можливість зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Враховуючи вищевикладене, рішення про відміну процедури закупівлі має бути скасованим.

Вважаємо, що Замовник порушив принципи здійснення закупівель, встановлені частиною першою статті 5 ЗУ "Про публічні закупівлі", зокрема принципи добросовісної конкуренції серед учасників, об'єктивного та неупередженого визначення переможця.
Факт порушених прав підтверджується тим, що ми є учасником відповідної процедури закупівлі. Замовник зловживаючи власними правами незаконно відмінив процедуру закупівлю, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)