• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Віконні блоки металопластикові та супутні вироби до них (включаючи демонтажні та монтажні роботи) (ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби)

Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Згідно Довідки про зміну до Кошторису від 12.02.2025 №12. Рапорт та службова записка Разборського С.В. № Р-1039/47 від 09.04.2025.

Завершена

211 538.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 116.00 UAH
Період оскарження: 10.04.2025 15:24 - 15.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 1302a4b6deb247f993db6e344a6d4861
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-10-010879-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 09.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.05.2025 16:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.05.2025 10:44
Дата виконання рішення Замовником: 14.05.2025 12:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (код ЄДРПОУ: 38635397) інформує, що на виконання Рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7487-р/пк-пз від 14 травня 2025 року, скасувано рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Барабанцевої Надії Трохимівни (код ЄДРПОУ: 2062409045) за процедурою закупівлі — "Віконні блоки металопластикові та супутні вироби до них (включаючи демонтажні та монтажні роботи) (ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-10-010879-a.
Автор: ФОП "Барабанцева Надія Трохимівна", Надія Барабанцева +380982079397 barabantseva_tender@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b3b7a81e4afa4315a01ba08c941e6630
Заголовок пункту скарги: Неправомірна дискваліфікація
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Замовник розпочав проведення відкритих торгів з особливостями.
ФОП Барабанцева Н.Т. (Скаржник) брала участь у вказаній закупівлі.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника було дискваліфіковано, відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи № 15 від 29.04.2025р.
Причина відхилення: «учасник надав підписані технічні вимоги з порушенням вимог Замовника».

Вважаємо вказане рішення Замовника незаконним та таким, що підлягає скасуванню, з огляду на наступне.

Відповідно до додатку № 1 до Тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі):
2. Документи, що підтверджують відповідність умовам технічних, якісних вимог Документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписані технічні вимоги відповідно до додатку 1.1 до тендерної документації.
На виконання вказаної вимоги Документації Скаржник надав підписані технічні вимоги (файли ТЗ.docx ТЗ.docx.p7s), які повністю відповідають додатку 1.1 до тендерної документації. Тобто вимога додатку № 1 була виконана у повному обсязі та у повній відповідності із вимогами Замовника. Окрім цього, на підтвердження технічних та якісних характеристик було надано всі документи, які передбачені тим же додатком 1.1.

Незважаючи на це, тендерну пропозицію Скаржника було неправомірно відхилено. Замовник у такий спосіб порушив принципи здійснення закупівель, зокрема об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури.
Вказаними діями Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси Скаржника, адже Скаржник міг стати переможцем закупівлі.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів, міститься в закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)