-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Віконні блоки металопластикові та супутні вироби до них (включаючи демонтажні та монтажні роботи) (ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби)
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Згідно абзацу 3 пункту 15 Особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 передбачено, що якщо у замовника виникла додаткова потреба (яку замовник не міг передбачити на момент здійснення закупівлі за тотожним предметом закупівлі) у здійсненні закупівлі за предметом закупівлі, закупівля за яким ним вже була здійснена у поточному році, очікувана вартість такого предмета закупівлі не додається до очікуваної вартості тотожного предмета закупівлі (тотожних предметів закупівель), закупівля яких була здійснена; замовник обирає вид закупівлі такого предмета закупівлі з урахуванням вартісних меж, визначених цими особливостями. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 2) виділення додаткових коштів 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі. Водночас, ураховуючи поняття “предмет закупівлі”, такий предмет закупівлі (у новоствореному чи відредагованому рядку річного плану) у вищевказаних випадках вважатиметься новим предметом договору і новим предметом закупівель. Згідно Довідки про зміну до Кошторису від 12.02.2025 №12. Рапорт та службова записка Разборського С.В. № Р-1039/47 від 09.04.2025.
мін. крок: 1% або 2 116.00 UAH
Скарга
- Скарга АМКУ.docx (1).p7s 29.04.2025 22:45
- Скарга АМКУ.docx 29.04.2025 22:45
- sign.p7s 29.04.2025 22:49
- рішення від 02.05.2025 № 7001.pdf 02.05.2025 16:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.05.2025 № 7487.pdf 12.05.2025 16:00
- рішення від 09.05.2025 № 7487.pdf 14.05.2025 10:42
- Додаток 1 до ТД.docx 06.05.2025 14:57
- Пояснення ГУ ДСНС.pdf 06.05.2025 14:57
- рішення АМКУ від 04.12.2024 № 19315.pdf 06.05.2025 14:57
- Пояснення ГУ ДСНС (у текстовому форматі - 5 арк.).doc 06.05.2025 14:58
- Протокол засідання робочої групи від 28.04.2025 №3.doc 06.05.2025 14:58
- Протокол засідання робочої групи від 28.04.2025 №3.pdf 06.05.2025 14:58
- Протокол УО №15 від 29.04.2025 року.pdf 06.05.2025 14:58
- Протокол УО №15 від 29.04.2025 року.doc 06.05.2025 14:58
- Рапорт робочої групи, щодо відповідності технічним вимогам від 28.04.2025.doc 06.05.2025 14:58
- Сертифікат ІСО 9001 скління.jpg 06.05.2025 14:58
- Рапорт робочої групи, щодо відповідності технічним вимогам від 28.04.2025 .pdf 06.05.2025 14:58
- Протокол на скасування рішення.pdf 14.05.2025 11:56
- Протокол на скасування рішення.pdf 14.05.2025 12:06
Пункт скарги
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Замовник розпочав проведення відкритих торгів з особливостями.
ФОП Барабанцева Н.Т. (Скаржник) брала участь у вказаній закупівлі.
За результатами розгляду тендерної пропозиції Скаржника було дискваліфіковано, відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи № 15 від 29.04.2025р.
Причина відхилення: «учасник надав підписані технічні вимоги з порушенням вимог Замовника».
Вважаємо вказане рішення Замовника незаконним та таким, що підлягає скасуванню, з огляду на наступне.
Відповідно до додатку № 1 до Тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі):
2. Документи, що підтверджують відповідність умовам технічних, якісних вимог Документи, які учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі. Учасник у складі тендерної пропозиції надає підписані технічні вимоги відповідно до додатку 1.1 до тендерної документації.
На виконання вказаної вимоги Документації Скаржник надав підписані технічні вимоги (файли ТЗ.docx ТЗ.docx.p7s), які повністю відповідають додатку 1.1 до тендерної документації. Тобто вимога додатку № 1 була виконана у повному обсязі та у повній відповідності із вимогами Замовника. Окрім цього, на підтвердження технічних та якісних характеристик було надано всі документи, які передбачені тим же додатком 1.1.
Незважаючи на це, тендерну пропозицію Скаржника було неправомірно відхилено. Замовник у такий спосіб порушив принципи здійснення закупівель, зокрема об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури.
Вказаними діями Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси Скаржника, адже Скаржник міг стати переможцем закупівлі.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів, міститься в закупівлі.
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ.docx (1).p7s
-
1. Прийняти скаргу ФОП Барабанцевої Н.Т. до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення уповноваженої особи № 15 від 29.04.2025р., яким Скаржника відхилено у закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника здійснити розгляд тендерних пропозицій відповідно до вимог Закону та Особливостей.