• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт зі встановленням вікон Кам’янець-Подільської міської дитячої школи мистецтв по вул. Миколи Гордійчука, 25

Торги не відбулися

340 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 701.50 UAH
Період оскарження: 10.04.2025 11:07 - 16.04.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

неправомірне відхилення тендерної пропозиції Учасника

Номер: 97116fbdef2a426da4634ea12151cee0
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-10-003826-a.c1
Назва: неправомірне відхилення тендерної пропозиції Учасника
Вимога:
Шановний Замовник, ми категорично не згодні з прийнятим Вами рішенням про відхилення пропозиції ТОВ "Українське міжрегіональне будівництво" так як Ваше рішення є необґрунтованим та безпідставним , а саме: Ви вказуєте на те, що причиною для відхилення нашої пропозиції є відсутність врахування коштів на покриття додаткових витрат , пов'язаних з інфляційними процесами. По-перше : чому Ви вирішили , що це є порушенням і на якій підставі Ви прийняли дане рішення? Надайте повну аргументацію Вашого рішення з посиланням на норми правових чи законодавчих актів? По-друге: відповідно до діючого нормативно-правового акту "Настанова з визначення вартості будівництва. Зміна №3", яка ЗАТВЕРДЖЕНА Наказом Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України 22 вересня 2023 року № 854 п.4.4. вказує : "Абзац перший пункту 5.33. викласти в такій редакції: «У ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) можуть враховуватися кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.». Тобто законодавець під словом "МОЖУТЬ" не зобовязує Учасника закупівлі включати ці витрати до договірної ціни. На підставі вищенаведених фактів, вважаємо , що прийняте Ваше рішення про відхилення нашої пропозиції є безпідставним, необґрунтованим та таким , що суперечить діючому законодавству. Вимагаємо скасувати Ваше рішення про відхилення нашої пропозиції. У разі ігнорування даної вимоги чи надання необґрунтованої відповіді, ми будемо вимушені звернутись в АМКУ з відповідною скаргою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року (далі Закон) зі змінами та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ» на закупівлю послуг «код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт» (Поточний ремонт зі встановленням вікон Кам’янець-Подільської міської дитячої школи мистецтв по вул. Миколи Гордійчука, 25)» передбачалась договірна ціна – динамічна. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком 3). З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №3 наступні документи: • договірну ціну (без розрахунків статей витрат договірної ціни). Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна формуватися на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об`єкту, кошторисний прибуток; кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій; кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені чинним законодавством і не враховані складовими вартості будівництва. Остаточною є цінова пропозиція Учасника із врахуванням всіх податків та зборів; Договірна ціна розраховується відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281 з урахуванням даної тендерної документації. Рівень заробітної плати при визначенні вартості будівництва розраховується відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20 жовтня 2016 року № 281, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 листопада 2016 року за №1469/29599 (зі змінами, внесеними наказом Мінрегіону від 27.07.2018 № 196, зареєстрованим у Мін'юсті 16.08.2018 за № 931/32383). Шановний Учаснику, зверніть увагу на вимоги Додатку 3 до тендерної документації, що прямо передбачає, що договірна ціна повинна містити кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та незважаючи на те, що договірна ціна має бути розрахована відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281 Додаток 3 тендерної документації прямо вказує, що на урахування даної тендерної документації. Слід зауважити, що не зазначення Учасником інформації про наявність додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами дає підстави для відхилення Пропозиції Учасника. Аналогічне Рішенням №6970-р/пк-пз від 22.05.2023 прийнято Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель скарга, а також Комісією прийнято ряд аналогічних рішень щодо даного питання. Просимо ознайомитись із Рішеннями перед тим, як писати аналогічні вимоги, чим спонукаючи уповноважену особу на порушення норм пункту 44 Особливостей №1178.
Статус вимоги: Не задоволено