ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби (Металопластикові вікна код ДК 021:2015: 44221100-6; металопластикові двері код ДК 021:2015: 44221200-7)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо.
Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
Завершена
750 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 500.00 UAH
Період оскарження:10.04.2025 10:52 - 15.04.2025 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне обрання переможця
Номер:36b5653ececd4712beaaf10f920bc1c2
Пов'язана кваліфікація:ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС, UA-EDR 35009782
Ідентифікатор запиту:UA-2025-04-10-003353-a.b2
Назва:Неправомірне обрання переможця
Вимога:
А Замовник взагалі відкривав файл із назвою "9.2_ПротоколПрофіль _Глассо.PDF"? Чи обмежились лише назвою документа?
Бо це протокол на ВИРІБ, а не на ПРОФІЛЬ.
Повторно, з метою економії часу на оскарження, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію переможця!!!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:25.04.2025 17:38
Вирішення:Відразу зауважимо, що наразі замовники здійснюють закупівлі у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
І так аналізуючи норми Закону та Особливостей є декілька норм, якими визначені положення, що стосуються звернень/вимог фізичних/юридичних осіб або учасників, а саме: абзац 2 пункту 46 Особливостей, передбачено, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Враховуючи норми чинного законодавства, необхідно зазначити що тендерна пропозиція ТОВ "ГЛОРІЯ-В", Код ЄДРПОУ:41716575 не розглядалася замовником.
Також, просимо звернути увагу та ознайомитися з листом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3304-/13647-06від 01.04.2019 та затвердженої Мінекономіки типової форми Настанов щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під участі в публічних закупівлях й дотримуватися загально визначених етичних норм поведінки, виявлення ввічливості та поваги між всіма суб’єктами сфери закупівель, недопущення словесних образ, погроз та залякувань.
Крім цього, додатково зазначаємо, що Додатком №1 до тендерної документації встановлено: Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: документи, передбачені Додатком 2 до цієї тендерної документації (для юридичних осіб та фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців):
На підтвердження якісних характеристик товару Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи, які по строку дії мають бути чинні на день розгляду замовником пропозиції учасника:
На підтвердження якісних характеристик товару, що буде поставлений разом з наданням послуг, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції:
- сертифікати відповідності, протокол випробувань на профіль ПВХ.
У складі тендерної пропозиції учасника ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС(код ЄДРПОУ 35009782) наявні наступні документи:
16 квітня 2025 16:108.1_СертифікатПрофіль_6S.pdf
16 квітня 2025 16:108.2_СертифікатПрофіль_Глассо.PDF
16 квітня 2025 16:109.1_ПротоколПрофіль _6S.pdf
16 квітня 2025 16:109.2_ПротоколПрофіль _Глассо.PDF
Враховуючи викладене, за результатами розгляду тендерної пропозиції ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС (код ЄДРПОУ 35009782) було встановлено, що тендерна пропозиція цього учасника відповідає вимогам, які визначені в тендерній документації за предметом закупівлі ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби (Металопластикові вікна код ДК 021:2015: 44221100-6; металопластикові двері код ДК 021:2015: 44221200-7).
Також, зазначаємо, що будь-які юридичні чи фізичні особи, які вважають, що замовник порушив їхні права та інтереси в процесі проведення закупівлі можуть подати скаргу в Антимонопольний комітет України.
Статус вимоги:Відхилено
0291a7da8171444c8418efb4b3fb4083
declined
answered
Вимога
Є відповідь
Неправомірне обрання переможця
Номер:5d7329db31c34a93ae5e314d09677dc6
Пов'язана кваліфікація:ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС, UA-EDR 35009782
Ідентифікатор запиту:UA-2025-04-10-003353-a.c1
Назва:Неправомірне обрання переможця
Вимога:
Протокольним рішенням ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС обране переможце закупівлі. Вимагаємо скасувати вказане рішення з огляду на наступне. Згідно з умовами тендерної документації вимагалось надання сертифікатів відповідності, протоколів випробувань на профіль ПВХ. Як вбачається із тендерної пропозиції учасника, останній пропонує профіль ТМ "WDS" ,а також "Глассо". Попри наданий учасником сертифікат відповідності на профілі ТМ "Глассо", учасник. всупереч умовам закупівлі, не надав протокол випробувань на вказаний профіль.
З огляду на наведене вище, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію переможця. У разі ігнорування, звертатимемось зі скаргою до АМКУ!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:24.04.2025 12:32
Вирішення:Відразу зауважимо, що наразі замовники здійснюють закупівлі у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
І так аналізуючи норми Закону та Особливостей є декілька норм, якими визначені положення, що стосуються звернень/вимог фізичних/юридичних осіб або учасників, а саме: абзац 2 пункту 46 Особливостей, передбачено, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Враховуючи норми чинного законодавства, необхідно зазначити що тендерна пропозиція ТОВ "ГЛОРІЯ-В", Код ЄДРПОУ:41716575 не розглядалася замовником.
Крім цього, додатково зазначаємо, що Додатком №1 до тендерної документації встановлено: Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: документи, передбачені Додатком 2 до цієї тендерної документації (для юридичних осіб та фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців):
На підтвердження якісних характеристик товару Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи, які по строку дії мають бути чинні на день розгляду замовником пропозиції учасника:
На підтвердження якісних характеристик товару, що буде поставлений разом з наданням послуг, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції:
- сертифікати відповідності, протокол випробувань на профіль ПВХ.
У складі тендерної пропозиції учасника ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС(код ЄДРПОУ 35009782) наявні наступні документи:
8.2_СертифікатПрофіль_Глассо
9.2_ПротоколПрофіль _Глассо
Враховуючи викладене, за результатами розгляду тендерної пропозиції ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС (код ЄДРПОУ 35009782) було встановлено, що тендерна пропозиція цього учасника відповідає вимогам, які визначені в тендерній документації за предметом закупівлі ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби (Металопластикові вікна код ДК 021:2015: 44221100-6; металопластикові двері код ДК 021:2015: 44221200-7).
Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту 49.
На підставі вищевикладеного визначено переможцем ПП ЕНЕРГОЕКОСЕРВІС, код ЄДРПОУ 35009782 та повідомлено про намір укласти договір з Учасником на закупівлю ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби (Металопластикові вікна код ДК 021:2015: 44221100-6; металопластикові двері код ДК 021:2015: 44221200-7).