• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі управління патрульної поліції у Вінницькій області Департаменту патрульної поліції за адресою: пров. Кондрацького, 1-а, м. Козятин, Вінницька область

Торги не відбулися

950 066.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 500.00 UAH
Період оскарження: 09.04.2025 18:43 - 21.04.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Не правомірна дискваліфікація

Номер: 65771c5658ec408b90fc778532ffb990
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-09-014462-a.a2
Назва: Не правомірна дискваліфікація
Вимога:
Договірна ціна, надана ФОП Пономаренко Д.В. складена за формою наведеною у додатку 30 Настанови з визначення вартості будівництва та містить усі необхідні розрахунки згідно технічного завдання замовника, яке міститься у Додатку 2 до тендерної документації у розділі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до предмету закупівлі: Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі управління патрульної поліції у Вінницькій області Департаменту патрульної поліції за адресою: пров. Кондрацького, 1-а, м. Козятин, Вінницька області. Не зазначення у формі «Визначена згідно з _________» не підпадає під формулювання «невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» оскільки відповідно до п.33 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі – це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару Не заповнення в частині «Визначена згідно з ______________» має бути розцінено як помилку, зроблену учасником під час оформлення тексту документа, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі (п.2 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710). Дана правова позиція збігається з Висновком Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-30-006153-a. Відповідно до даного висновку Замовником було проігноровано обов’язок щодо надання 24 годин для виправлення недоліків (далі-Висновок) Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ не встановлено невідповідності договірної ціни (файл – «38 розрахунки договірної ціни.pdf») вимогам тендерної документації та Настанові, та в порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учасником ТОВ в електронній системі закупівель та тим самим не надав можливість учаснику усунути невідповідність в інформації та/ або документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі. Висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області додається. З огляду на все вищевказане, вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію ФОП Пономаренко Д.В. та прийняти нове рішення.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідно до вимог тендерної документації, а саме розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункту 2 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» підпункту 1.1 передбачено: «Цінова пропозиція учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати увесь обсяг робіт, передбачений тендерною документацією. Ціну тендерної пропозиції слід визначити відповідно до вимог кошторисної документації щодо технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельних робіт, безпечних умов праці. Ціна пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Договірну ціну, локальні кошториси та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат, які складені із застосуванням програмного продукту – комплекс «Автоматизований випуск кошторисів» або у файлах програмних комплексів, які взаємодіють з ним в частині передавання кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Договірна ціна учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва.» з урахуванням змін № 1, № 2 затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281.». Також слід зазначити, що відповідно до додатку 30 п 5.2 до "Настанови з визначення вартості будівництва" затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 передбачено, зокрема "ФОРМА договірної ціни: "Замовник________(назва організації) Підрядник__________ Вид договірної ціни ________ Визначена згідно з _______ Складена в поточних цінах станом на " " 20 р". Разом з тим, у складі пропозиції ФОП «ПОНОМАРЕНКО ДМИТРО В'ЯЧЕСЛАВОВИЧ» міститься договірна ціна, в якій зазначено, зокрема: "Визначена згідно з _______" та не вказано нормативно-правовий документ, на який посилався учасник при складенні кошторисних розрахунків, що не відповідає вимогам Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Враховуючи наведене, пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Під час оцінки поданої тендерної пропозиції до уваги бралися також рішення №6131-р/пк-пз від 17.04.2025, рішення № 415-р/пк-пз від 08.01.2024 та № 17313-р/пк-пз від 23.10.2024 КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, де описувалися схожі ситуації.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Скасована
КЕП

Не правомірна дискваліфікація

Номер: db7490348ffa4d489721391de25fc5da
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-09-014462-a.c1
Назва: Не правомірна дискваліфікація
Скарга:
Договірна ціна, надана ФОП Пономаренко Д.В. складена за формою наведеною у додатку 30 Настанови з визначення вартості будівництва та містить усі необхідні розрахунки згідно технічного завдання замовника, яке міститься у Додатку 2 до тендерної документації у розділі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до предмету закупівлі: Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі управління патрульної поліції у Вінницькій області Департаменту патрульної поліції за адресою: пров. Кондрацького, 1-а, м. Козятин, Вінницька області. Не зазначення у формі «Визначена згідно з _________» не підпадає під формулювання «невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» оскільки відповідно до п.33 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі – це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару Не заповнення в частині «Визначена згідно з ______________» має бути розцінено як помилку, зроблену учасником під час оформлення тексту документа, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі (п.2 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710). Дана правова позиція збігається з Висновком Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-30-006153-a. Відповідно до даного висновку Замовником було проігноровано обов’язок щодо надання 24 годин для виправлення недоліків (далі-Висновок) Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ не встановлено невідповідності договірної ціни (файл – «38 розрахунки договірної ціни.pdf») вимогам тендерної документації та Настанові, та в порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учасником ТОВ в електронній системі закупівель та тим самим не надав можливість учаснику усунути невідповідність в інформації та/ або документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі. Висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області додається. З огляду на все вищевказане, вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію ФОП Пономаренко Д.В. та прийняти нове рішення.
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 06.05.2025 12:37
Автор: ФОП ПОНОМАРЕНКО ДМИТРО ВЯЧЕСЛАВОВИЧ, Пономаренко Дмитро 380963002012 pdv369@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2bbae99f44b04d7c9e295db990fd0df3
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірну дискваліфікацію
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Договірна ціна, надана ФОП Пономаренко Д.В. складена за формою наведеною у додатку 30 Настанови з визначення вартості будівництва та містить усі необхідні розрахунки згідно технічного завдання замовника, яке міститься у Додатку 2 до тендерної документації у розділі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до предмету закупівлі: Капітальний ремонт покрівлі адміністративної будівлі управління патрульної поліції у Вінницькій області Департаменту патрульної поліції за адресою: пров. Кондрацького, 1-а, м. Козятин, Вінницька області. Не зазначення у формі «Визначена згідно з _________» не підпадає під формулювання «невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» оскільки відповідно до п.33 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі – це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару Не заповнення в частині «Визначена згідно з ______________» має бути розцінено як помилку, зроблену учасником під час оформлення тексту документа, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі (п.2 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710). Дана правова позиція збігається з Висновком Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-08-30-006153-a. Відповідно до даного висновку Замовником було проігноровано обов’язок щодо надання 24 годин для виправлення недоліків (далі-Висновок) Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ не встановлено невідповідності договірної ціни (файл – «38 розрахунки договірної ціни.pdf») вимогам тендерної документації та Настанові, та в порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учасником ТОВ в електронній системі закупівель та тим самим не надав можливість учаснику усунути невідповідність в інформації та/ або документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі. Висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області додається. З огляду на все вищевказане, вимагаємо скасувати рішення про дискваліфікацію ФОП Пономаренко Д.В. та прийняти нове рішення.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника