• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015: 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (послуга з поточного ремонту з усунення аварій покрівлі приміщення гуртожитку Володимирського педагогічного фахового коледжу імені Агатангела Кримського Волинської обласної ради на вулиці Устилузькій, 44 в м.Володимир Волинської області)

Торги не відбулися

2 861 064.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 28 610.64 UAH
Період оскарження: 09.04.2025 15:46 - 14.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: 215bb55a6e114e01b90c23a14ac84f76
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-09-011610-a.b1
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
І. Підстави подання скарги. 09.04.2025 року ВОЛОДИМИРСЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ІМЕНІ АГАТАНГЕЛА КРИМСЬКОГО ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015- 45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні, «Послуга з поточного ремонту з усунення аварій покрівлі приміщення гуртожитку Володимирського педагогічного фахового коледжу імені Агатангела Кримського Волинської обласної ради на вулиці Устилузькій, 44 в м.Володимир Волинської області» (далі — Процедура закупівлі). Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 18.04.2025. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: - КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР - ВОЛИНСЬКИЙ; - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД". Електронною системою було проведено аукціон. 23.04.2025 року Замовником було визначено переможця. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" вважає, що зазначене рішення прийнято з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне. ІІ. Обґрунтування наявності порушених прав: Розділ 1 (недотримання Переможцем умов кваліфікаційних критеріїв): В додатку 1 тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”. Пунктом 2 Додатку 1 встановлено кваліфікаційні критерії «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Підпунктом 2.2.1. Додатку 1 встановлено «2.2.1. Обов’язкова наявність у штаті працівників: інженера з охорони праці, виконроба. Учасник повинен надати сканкопії відповідних документів (для підтвердження відповідності інформації, вказаної в довідках про виконроба, інженера з охорони праці та директора), які засвідчують, що працівники учасника, пройшли навчання про знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим, гігієни праці, електробезпеки (загальний курс з ОП), НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 28.52-1.31-13, НПАОП 28.0-1.35-14, НПАОП 40.1-1.07-01, про проходження навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки. Відповідні документи повинні бути чинними на дату розкриття тендерних пропозицій». Згідно поданої довідки «Довідка працівники.PDF» виконроб Боренко Микола Павлович, інженер з охорони праці Буняк Олег Лукович та директор Боренко Микола Миколайович. На підтвердження пп.2.2.1. Додатку 1, Переможцем було надано ряд посвідчень виконроба, інженера з охорони праці та директора, а саме: При вивчені тендерної пропозиції Переможця, нами було виявлено відсутність сканкопії документів (виконроба, інженера з охорони праці та директора), які засвідчують, що ці працівники учасника, пройшли навчання про знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим, гігієни праці, електробезпеки (загальний курс з ОП), НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 28.52-1.31-13, НПАОП 28.0-1.35-14, НПАОП 40.1-1.07-01. Посвідчення які надані Переможцем засвідчують проходження тільки загального курс з Охорони Праці, натомість Додаток 1 тендерної документації містить більш ширші вимоги до проходження навчання з охорони праці (виконроба, інженера з охорони праці та директора) під час виконання робіт, а саме: НПАОП 0.00-1.71-13 - Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; НПАОП 0.00-1.15-07 - Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті; НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення; НПАОП 0.00-1.75-15 Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт; НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання; НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках; НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском; НПАОП 0.00-1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті; НПАОП 0.00-7.14-17 Вимоги безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками; НПАОП 0.00-7.11-12 Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників; НПАОП 28.52-1.31-13. Правила охорони праці під час зварювання металів; НПАОП 28.0-1.35-14 Правила охорони праці під час газоелектричного, контактного, кисневого та плазмового різання металів; НПАОП 40.1-1.07-01Правила експлуатації електрозахисних засобів (укр). Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції Переможця, визначені пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику, визначеного Переможцем, можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону «Про публічні закупівлі». Схожа ситуація розглядалась Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за яким органом оскарження прийнято рішення №18588 -р/пк-пз від 19.11.2024. Прийняте Замовником рішення порушує законодавчо встановлені права та інтереси ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД". Оскаржуване рішення порушує право Скаржника на розгляд нашої тендерної пропозиції та в можливість визначення переможцем закупівлі з можливим подальшим укладанням Договору про закупівлю, відповідно порушує охоронюваний законом інтерес Скаржника на провадження господарської діяльності та отримання прибутку від реалізації господарського зобов'язання із Замовником. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи вищевикладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення Переможця процедури закупівлі. Орган оскарження розглядає Скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону «Про публічні закупівлі». Визначивши Переможця процедури закупівлі, Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника. Відповідно до статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», надалі - Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі спрощеної закупівлі: 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування. З огляду на вищевикладене вбачається, що Замовник неправомірно прийняв рішення про визначення КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР - ВОЛИНСЬКИЙ. На підставі наведеного вище, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", ПРОСИМО: 1. Прийняти дану Скаргу до розгляду. 2. Провести перевірку викладених у Скарзі фактів. 3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі «Послуга з поточного ремонту з усунення аварій покрівлі приміщення гуртожитку Володимирського педагогічного фахового коледжу імені Агатангела Кримського Волинської обласної ради на вулиці Устилузькій, 44 в м.Володимир Волинської області» (ДК 021:2015 (CPV) - ДК 021:2015- 45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні,), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-09-011610-a. 4. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі відповідно до протоколу № 72 від «23» квітня 2025 року. Додатки *. - протокол № 72 від 23 квітня 2025 року; - Додаток 1 тендерної документації; - копія довідки працівники Переможця; - копії посвідчень Переможця. *Bci необхідні документи для розгляду Скарги наявні в електронній системі закупівель PROZORRO no процедурі закупівлі.
Дата розгляду скарги: 07.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.04.2025 17:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.05.2025 18:23
Дата виконання рішення Замовником: 13.05.2025 12:33
Коментар замовника щодо усунення порушень: Уповноваженою особою виконано рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7303-р/пк-пз від 07.05.2025 року про скасування визначення КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПРОМЖИТЛОБУД" М,ВОЛОДИМИР_ВОЛИНСЬКИЙ (код ЄДРПОУ 05526184) переможцем процедури закупівлі.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД", Шипелик Михайло Миколайович 380993663001 VOLECOBUD@GMAIL.COM

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1e491b8d501d4a6e9f477b913c387a36
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: І. Підстави подання скарги.
09.04.2025 року ВОЛОДИМИРСЬКИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ ІМЕНІ АГАТАНГЕЛА КРИМСЬКОГО ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ (далі — Замовник) оголосило процедуру закупівлі за ДК 021:2015- 45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні, «Послуга з поточного ремонту з усунення аварій покрівлі приміщення гуртожитку Володимирського педагогічного фахового коледжу імені Агатангела Кримського Волинської обласної ради на вулиці Устилузькій, 44 в м.Володимир Волинської області» (далі — Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 18.04.2025.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники:
- КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР - ВОЛИНСЬКИЙ;
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД".

Електронною системою було проведено аукціон.

23.04.2025 року Замовником було визначено переможця.


ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" вважає, що зазначене рішення прийнято з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне.

ІІ. Обґрунтування наявності порушених прав:
Розділ 1 (недотримання Переможцем умов кваліфікаційних критеріїв):
В додатку 1 тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”. Пунктом 2 Додатку 1 встановлено кваліфікаційні критерії «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Підпунктом 2.2.1. Додатку 1 встановлено «2.2.1. Обов’язкова наявність у штаті працівників: інженера з охорони праці, виконроба. Учасник повинен надати сканкопії відповідних документів (для підтвердження відповідності інформації, вказаної в довідках про виконроба, інженера з охорони праці та директора), які засвідчують, що працівники учасника, пройшли навчання про знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим, гігієни праці, електробезпеки (загальний курс з ОП), НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 28.52-1.31-13, НПАОП 28.0-1.35-14, НПАОП 40.1-1.07-01, про проходження навчання та перевірку знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері пожежної безпеки. Відповідні документи повинні бути чинними на дату розкриття тендерних пропозицій».
Згідно поданої довідки «Довідка працівники.PDF» виконроб Боренко Микола Павлович, інженер з охорони праці Буняк Олег Лукович та директор Боренко Микола Миколайович.

На підтвердження пп.2.2.1. Додатку 1, Переможцем було надано ряд посвідчень виконроба, інженера з охорони праці та директора, а саме:

При вивчені тендерної пропозиції Переможця, нами було виявлено відсутність сканкопії документів (виконроба, інженера з охорони праці та директора), які засвідчують, що ці працівники учасника, пройшли навчання про знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим, гігієни праці, електробезпеки (загальний курс з ОП), НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 28.52-1.31-13, НПАОП 28.0-1.35-14, НПАОП 40.1-1.07-01.
Посвідчення які надані Переможцем засвідчують проходження тільки загального курс з Охорони Праці, натомість Додаток 1 тендерної документації містить більш ширші вимоги до проходження навчання з охорони праці (виконроба, інженера з охорони праці та директора) під час виконання робіт, а саме:
НПАОП 0.00-1.71-13 - Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями;
НПАОП 0.00-1.15-07 - Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті;
НПАОП 45.2-7.02-12 Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення;
НПАОП 0.00-1.75-15 Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт;
НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання;
НПАОП 45.2-7.03-17 Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках;
НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском;
НПАОП 0.00-1.62-12 Правила охорони праці на автомобільному транспорті;
НПАОП 0.00-7.14-17 Вимоги безпеки та захисту здоров’я під час використання виробничого обладнання працівниками;
НПАОП 0.00-7.11-12 Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників;
НПАОП 28.52-1.31-13. Правила охорони праці під час зварювання металів;
НПАОП 28.0-1.35-14 Правила охорони праці під час газоелектричного, контактного, кисневого та плазмового різання металів;
НПАОП 40.1-1.07-01Правила експлуатації електрозахисних засобів (укр).

Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах тендерної пропозиції Переможця, визначені пунктом 43 Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику, визначеного Переможцем, можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону «Про публічні закупівлі».
Схожа ситуація розглядалась Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, за яким органом оскарження прийнято рішення №18588 -р/пк-пз від 19.11.2024.

Прийняте Замовником рішення порушує законодавчо встановлені права та інтереси ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД".
Оскаржуване рішення порушує право Скаржника на розгляд нашої тендерної пропозиції та в можливість визначення переможцем закупівлі з можливим подальшим укладанням Договору про закупівлю, відповідно порушує охоронюваний законом інтерес Скаржника на провадження господарської діяльності та отримання прибутку від реалізації господарського зобов'язання із Замовником.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення Переможця процедури закупівлі. Орган оскарження розглядає Скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону «Про публічні закупівлі».
Визначивши Переможця процедури закупівлі, Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника. Відповідно до статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», надалі - Закон, закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі спрощеної закупівлі:
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування. З огляду на вищевикладене вбачається, що Замовник неправомірно прийняв рішення про визначення КОЛЕКТИВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПРОМЖИТЛОБУД" М.ВОЛОДИМИР - ВОЛИНСЬКИЙ. На підставі наведеного вище, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування",

ПРОСИМО:
1. Прийняти дану Скаргу до розгляду.
2. Провести перевірку викладених у Скарзі фактів.
3. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі «Послуга з поточного ремонту з усунення аварій покрівлі приміщення гуртожитку Володимирського педагогічного фахового коледжу імені Агатангела Кримського Волинської обласної ради на вулиці Устилузькій, 44 в м.Володимир Волинської області» (ДК 021:2015 (CPV) - ДК 021:2015- 45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні,), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-04-09-011610-a.
4. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі відповідно до протоколу № 72 від «23» квітня 2025 року.

Додатки *.
- протокол № 72 від 23 квітня 2025 року;
- Додаток 1 тендерної документації;
- копія довідки працівники Переможця;
- копії посвідчень Переможця.

*Bci необхідні документи для розгляду Скарги наявні в електронній системі закупівель PROZORRO no процедурі закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)