• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

Фільтри аналітичні: лот 1 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (фільтри аналітичні), лот 2 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (фільтри аналітичні)

Завершена

3 468 549.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.4% або 14 615.49 UAH
Період оскарження: 09.04.2025 10:28 - 18.04.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції

Номер: 926b386029244ea18ad622e3cb808cc6
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-09-002735-a.b2
Назва: Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Дата розгляду скарги: 22.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.05.2025 15:50
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.05.2025 17:51
Автор: ФОП Сіманєнко Ігор Іванович, Сіманєнко Игор Igor 380504804081 simanenko2020@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f9f13940df3b4756a2bd51c9f2d385f8
Заголовок пункту скарги: неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 07.05.2025 року Замовником було оприлюднене ПРОТОКОЛ № 06/67
щодо прийняття рішення уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель в АТ «НАЕК «Енергоатом», згідно якого, згідно якого тендерну пропозицію Скаржника було відхилено згідно з п. 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості): відповідно до абз. 5 пп 1. п. 44 учасник ФОП Сіманєнко Ігор Іванович (за лотами 1, 2) не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Фізична особа підприємець Сіманєнко Ігор Іванович не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції та вважає такі рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Скаржник вважає, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерних пропозицій, не дослідив ( або не бажав дослідити) належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.

Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу такого рішення Замовника:

Підставою для відхилення тендерної пропозиції Фізична особа підприємець Сіманєнко Ігор Іванович стало наступне:
- учасником протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду його тендерної пропозиції невідповідностей не було надано лист (-и) від кінцевого користувача (діючих АЕС) щодо підтвердження постачання саме запропонованої в тендерній пропозиції продукції (фільтра АФА-РМП-20, АФАС-И-20) у період з 2022 по 2024 роки, у якому зазначається позитивний досвід експлуатації, що не відповідає вимогам пункту п.3.5 Додатка 1 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»).

За даною підставою відхилення повідомляємо наступне:
Відповідно до розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження документів, зазначених замовником у Додатку 1 до тендерної документації.
Згідно пункту 3.4. Додатку № 1 Учасники повинні надати:
- Документ за формою Додатка 6 «Довідка про досвід постачання товару» до цієї тендерної документації, що містить інформацію про виконаний договір (-и) на постачання ним теплообмінників, та/або кондиціонерів повітря, та/або холодильного обладнання та/або фільтрувальних пристроїв.

Згідно пункту 3.5. додатку № 1 Учасники повинні надати:
Учасник має надати лист (-и) від кінцевого користувача (діючих АЕС) щодо підтвердження постачання запропонованої в тендерній пропозиції продукції у період з 2022 по 2024 роки, у якому зазначається позитивний досвід експлуатації продукції.

30.04.2025 року Замовником в системі було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, де, зокрема було заначено:

1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: - У наданому учасником у складі тендерної пропозиції листі від кінцевого користувача (АЕС) зазначено продукцію, яка не відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації та відсутня інформація щодо позитивного досвіду експлуатації продукції, яка має бути запропонована до постачання. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 3.5 Додатку 1 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати лист (и) від кінцевого користувача (діючих АЕС) щодо підтвердження постачання запропонованої в тендерної пропозиції продукції у період з 2022 по 2024 роки, у якому зазначається позитивний досвід експлуатації продукції.

На виконання даної вимоги Замовника Скаржником 01.05.2025 року було завантажено в систему файл «Лист відгук Сіманєнку», в якому було виконано всі вимоги Замовника в цій частині, а саме зазначена інформація про досвід постачання фільтрів аналітичних, а також даний лист містить інформацію про позитивний досвід експлуатації продукції ( за договором № Н-25-0042-2 від 05.02.2025 вказано: при застосуванні визначена позитивна оцінка щодо експлуатаційних характеристик продукції.).
Крім того, в тендерній документації Замовника була відсутня вимога, щодо необхідності підтвердження, саме конкретної марки запропонованого товару.
Відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ №708 від 15.04.2020 року про «Порядок визначення предмету закупівлі» Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Тобто, для цілей даного тендеру запропонованою в тендерній пропозиції продукцією є фільтр аналітичний.

За таких обставин, Скаржник обґрунтовано вважає, що вимога Замовника буда виконана належним чином та у повному обсязі, і замовник не мав будь-яких законних підстав для відхилення тендерної пропозиції скаржника.

За таких обставин, відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до ФОП Сіманєнко Ігор Іванович та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 5,7,9,18,28,31 Закону, та пунктами 41,44,52-64 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року,
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга щодо неправомірного відхидення тендерної пропозиції

Номер: 375b3ea5c31a4082b19123fee0ab02a4
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-09-002735-a.b1
Назва: Скарга щодо неправомірного відхидення тендерної пропозиції
Скарга:
Дата розгляду скарги: 22.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.05.2025 15:57
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.05.2025 14:26
Автор: ФОП Сіманєнко Ігор Іванович, Сіманєнко Игор Igor 380504804081 simanenko2020@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f169c5c700a64e4b947e733956a203d8
Заголовок пункту скарги: Неправомірне відхилдення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 07.05.2025 року Замовником було оприлюднене ПРОТОКОЛ № 06/67
щодо прийняття рішення уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель в АТ «НАЕК «Енергоатом», згідно якого, згідно якого тендерну пропозицію Скаржника було відхилено згідно з п. 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості): відповідно до абз. 5 пп 1. п. 44 учасник ФОП Сіманєнко Ігор Іванович (за лотами 1, 2) не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Фізична особа підприємець Сіманєнко Ігор Іванович не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції та вважає такі рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Скаржник вважає, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерних пропозицій, не дослідив ( або не бажав дослідити) належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.

Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу такого рішення Замовника:

Підставою для відхилення тендерної пропозиції Фізична особа підприємець Сіманєнко Ігор Іванович стало наступне:
- учасником протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду його тендерної пропозиції невідповідностей не було надано лист (-и) від кінцевого користувача (діючих АЕС) щодо підтвердження постачання саме запропонованої в тендерній пропозиції продукції (фільтра АФА-РМП-20, АФАС-И-20) у період з 2022 по 2024 роки, у якому зазначається позитивний досвід експлуатації, що не відповідає вимогам пункту п.3.5 Додатка 1 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»).


За даною підставою відхилення повідомляємо наступне:
Відповідно до розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження документів, зазначених замовником у Додатку 1 до тендерної документації.
Згідно пункту 3.4. Додатку № 1 Учасники повинні надати:
- Документ за формою Додатка 6 «Довідка про досвід постачання товару» до цієї тендерної документації, що містить інформацію про виконаний договір (-и) на постачання ним теплообмінників, та/або кондиціонерів повітря, та/або холодильного обладнання та/або фільтрувальних пристроїв.

Згідно пункту 3.5. додатку № 1 Учасники повинні надати:
Учасник має надати лист (-и) від кінцевого користувача (діючих АЕС) щодо підтвердження постачання запропонованої в тендерній пропозиції продукції у період з 2022 по 2024 роки, у якому зазначається позитивний досвід експлуатації продукції.

30.04.2025 року Замовником в системі було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, де, зокрема було заначено:

1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: - У наданому учасником у складі тендерної пропозиції листі від кінцевого користувача (АЕС) зазначено продукцію, яка не відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації та відсутня інформація щодо позитивного досвіду експлуатації продукції, яка має бути запропонована до постачання. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 3.5 Додатку 1 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати лист (и) від кінцевого користувача (діючих АЕС) щодо підтвердження постачання запропонованої в тендерної пропозиції продукції у період з 2022 по 2024 роки, у якому зазначається позитивний досвід експлуатації продукції.

На виконання даної вимоги Замовника Скаржником 01.05.2025 року було завантажено в систему файл «Лист відгук Сіманєнку», в якому було виконано всі вимоги Замовника в цій частині, а саме зазначена інформація про досвід постачання фільтрів аналітичних, а також даний лист містить інформацію про позитивний досвід експлуатації продукції ( за договором № Н-25-0042-2 від 05.02.2025 вказано: при застосуванні визначена позитивна оцінка щодо експлуатаційних характеристик продукції.).
Крім того, в тендерній документації Замовника була відсутня вимога, щодо необхідності підтвердження, саме конкретної марки запропонованого товару.
Відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ №708 від 15.04.2020 року про «Порядок визначення предмету закупівлі» Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Тобто, для цілей даного тендеру запропонованою в тендерній пропозиції продукцією є фільтр аналітичний.

За таких обставин, Скаржник обґрунтовано вважає, що вимога Замовника буда виконана належним чином та у повному обсязі, і замовник не мав будь-яких законних підстав для відхилення тендерної пропозиції скаржника.

За таких обставин, відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до ФОП Сіманєнко Ігор Іванович та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 5,7,9,18,28,31 Закону, та пунктами 41,44,52-64 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року,
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника