-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Фільтри аналітичні: лот 1 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (фільтри аналітичні), лот 2 - 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (фільтри аналітичні)
Завершена
3 468 549.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.4% або 14 615.49 UAH
мін. крок: 0.4% або 14 615.49 UAH
Період оскарження:
09.04.2025 10:28 - 18.04.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Номер:
926b386029244ea18ad622e3cb808cc6
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-09-002735-a.b2
Назва:
Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга лот 2.docx 12.05.2025 17:22
- скарга лот 2.docx.xml.zip 12.05.2025 17:22
- 7999 - інформація щодо розгляду (відхилення).docx 12.05.2025 17:22
- 7999-витяг_відх. тен. проп.docx 12.05.2025 17:23
- sign.p7s 12.05.2025 19:09
- Рішення від 14.05.2025 № 7719.pdf 14.05.2025 15:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.05.2025 № 8217.pdf 23.05.2025 12:17
- Рішення від 22.05.2025 № 8217.pdf 27.05.2025 17:51
- Інформація по суті скарги № UA-2025-04-09-002735-a.b1 та UA-2025-04-09-002735-a.b2.docx 15.05.2025 09:41
- лист на АМКУ.pdf 15.05.2025 09:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.05.2025 19:29
Дата розгляду скарги:
22.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.05.2025 15:50
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.05.2025 17:51
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f9f13940df3b4756a2bd51c9f2d385f8
Заголовок пункту скарги:
неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
07.05.2025 року Замовником було оприлюднене ПРОТОКОЛ № 06/67
щодо прийняття рішення уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель в АТ «НАЕК «Енергоатом», згідно якого, згідно якого тендерну пропозицію Скаржника було відхилено згідно з п. 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості): відповідно до абз. 5 пп 1. п. 44 учасник ФОП Сіманєнко Ігор Іванович (за лотами 1, 2) не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Фізична особа підприємець Сіманєнко Ігор Іванович не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції та вважає такі рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Скаржник вважає, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерних пропозицій, не дослідив ( або не бажав дослідити) належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу такого рішення Замовника:
Підставою для відхилення тендерної пропозиції Фізична особа підприємець Сіманєнко Ігор Іванович стало наступне:
- учасником протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду його тендерної пропозиції невідповідностей не було надано лист (-и) від кінцевого користувача (діючих АЕС) щодо підтвердження постачання саме запропонованої в тендерній пропозиції продукції (фільтра АФА-РМП-20, АФАС-И-20) у період з 2022 по 2024 роки, у якому зазначається позитивний досвід експлуатації, що не відповідає вимогам пункту п.3.5 Додатка 1 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»).
За даною підставою відхилення повідомляємо наступне:
Відповідно до розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження документів, зазначених замовником у Додатку 1 до тендерної документації.
Згідно пункту 3.4. Додатку № 1 Учасники повинні надати:
- Документ за формою Додатка 6 «Довідка про досвід постачання товару» до цієї тендерної документації, що містить інформацію про виконаний договір (-и) на постачання ним теплообмінників, та/або кондиціонерів повітря, та/або холодильного обладнання та/або фільтрувальних пристроїв.
Згідно пункту 3.5. додатку № 1 Учасники повинні надати:
Учасник має надати лист (-и) від кінцевого користувача (діючих АЕС) щодо підтвердження постачання запропонованої в тендерній пропозиції продукції у період з 2022 по 2024 роки, у якому зазначається позитивний досвід експлуатації продукції.
30.04.2025 року Замовником в системі було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, де, зокрема було заначено:
1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: - У наданому учасником у складі тендерної пропозиції листі від кінцевого користувача (АЕС) зазначено продукцію, яка не відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації та відсутня інформація щодо позитивного досвіду експлуатації продукції, яка має бути запропонована до постачання. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 3.5 Додатку 1 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати лист (и) від кінцевого користувача (діючих АЕС) щодо підтвердження постачання запропонованої в тендерної пропозиції продукції у період з 2022 по 2024 роки, у якому зазначається позитивний досвід експлуатації продукції.
На виконання даної вимоги Замовника Скаржником 01.05.2025 року було завантажено в систему файл «Лист відгук Сіманєнку», в якому було виконано всі вимоги Замовника в цій частині, а саме зазначена інформація про досвід постачання фільтрів аналітичних, а також даний лист містить інформацію про позитивний досвід експлуатації продукції ( за договором № Н-25-0042-2 від 05.02.2025 вказано: при застосуванні визначена позитивна оцінка щодо експлуатаційних характеристик продукції.).
Крім того, в тендерній документації Замовника була відсутня вимога, щодо необхідності підтвердження, саме конкретної марки запропонованого товару.
Відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ №708 від 15.04.2020 року про «Порядок визначення предмету закупівлі» Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Тобто, для цілей даного тендеру запропонованою в тендерній пропозиції продукцією є фільтр аналітичний.
За таких обставин, Скаржник обґрунтовано вважає, що вимога Замовника буда виконана належним чином та у повному обсязі, і замовник не мав будь-яких законних підстав для відхилення тендерної пропозиції скаржника.
За таких обставин, відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до ФОП Сіманєнко Ігор Іванович та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 5,7,9,18,28,31 Закону, та пунктами 41,44,52-64 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року,
щодо прийняття рішення уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель в АТ «НАЕК «Енергоатом», згідно якого, згідно якого тендерну пропозицію Скаржника було відхилено згідно з п. 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості): відповідно до абз. 5 пп 1. п. 44 учасник ФОП Сіманєнко Ігор Іванович (за лотами 1, 2) не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Фізична особа підприємець Сіманєнко Ігор Іванович не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції та вважає такі рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Скаржник вважає, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерних пропозицій, не дослідив ( або не бажав дослідити) належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу такого рішення Замовника:
Підставою для відхилення тендерної пропозиції Фізична особа підприємець Сіманєнко Ігор Іванович стало наступне:
- учасником протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду його тендерної пропозиції невідповідностей не було надано лист (-и) від кінцевого користувача (діючих АЕС) щодо підтвердження постачання саме запропонованої в тендерній пропозиції продукції (фільтра АФА-РМП-20, АФАС-И-20) у період з 2022 по 2024 роки, у якому зазначається позитивний досвід експлуатації, що не відповідає вимогам пункту п.3.5 Додатка 1 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»).
За даною підставою відхилення повідомляємо наступне:
Відповідно до розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження документів, зазначених замовником у Додатку 1 до тендерної документації.
Згідно пункту 3.4. Додатку № 1 Учасники повинні надати:
- Документ за формою Додатка 6 «Довідка про досвід постачання товару» до цієї тендерної документації, що містить інформацію про виконаний договір (-и) на постачання ним теплообмінників, та/або кондиціонерів повітря, та/або холодильного обладнання та/або фільтрувальних пристроїв.
Згідно пункту 3.5. додатку № 1 Учасники повинні надати:
Учасник має надати лист (-и) від кінцевого користувача (діючих АЕС) щодо підтвердження постачання запропонованої в тендерній пропозиції продукції у період з 2022 по 2024 роки, у якому зазначається позитивний досвід експлуатації продукції.
30.04.2025 року Замовником в системі було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, де, зокрема було заначено:
1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: - У наданому учасником у складі тендерної пропозиції листі від кінцевого користувача (АЕС) зазначено продукцію, яка не відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації та відсутня інформація щодо позитивного досвіду експлуатації продукції, яка має бути запропонована до постачання. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 3.5 Додатку 1 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати лист (и) від кінцевого користувача (діючих АЕС) щодо підтвердження постачання запропонованої в тендерної пропозиції продукції у період з 2022 по 2024 роки, у якому зазначається позитивний досвід експлуатації продукції.
На виконання даної вимоги Замовника Скаржником 01.05.2025 року було завантажено в систему файл «Лист відгук Сіманєнку», в якому було виконано всі вимоги Замовника в цій частині, а саме зазначена інформація про досвід постачання фільтрів аналітичних, а також даний лист містить інформацію про позитивний досвід експлуатації продукції ( за договором № Н-25-0042-2 від 05.02.2025 вказано: при застосуванні визначена позитивна оцінка щодо експлуатаційних характеристик продукції.).
Крім того, в тендерній документації Замовника була відсутня вимога, щодо необхідності підтвердження, саме конкретної марки запропонованого товару.
Відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ №708 від 15.04.2020 року про «Порядок визначення предмету закупівлі» Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Тобто, для цілей даного тендеру запропонованою в тендерній пропозиції продукцією є фільтр аналітичний.
За таких обставин, Скаржник обґрунтовано вважає, що вимога Замовника буда виконана належним чином та у повному обсязі, і замовник не мав будь-яких законних підстав для відхилення тендерної пропозиції скаржника.
За таких обставин, відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до ФОП Сіманєнко Ігор Іванович та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 5,7,9,18,28,31 Закону, та пунктами 41,44,52-64 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року,
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником. 3. Зобов’язати Замовника скасувати протокол про відхилення тендерної пропозиції ФОП Сіманєнко Ігор Іванович 4. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга щодо неправомірного відхидення тендерної пропозиції
Номер:
375b3ea5c31a4082b19123fee0ab02a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-09-002735-a.b1
Назва:
Скарга щодо неправомірного відхидення тендерної пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга лот 1.docx 12.05.2025 17:18
- скарга лот 1.docx.xml.zip 12.05.2025 17:18
- 7999-витяг_відх. тен. проп.docx 12.05.2025 17:19
- 7999 - інформація щодо розгляду (відхилення).docx 12.05.2025 17:19
- sign.p7s 12.05.2025 19:34
- рішення від 14.05.2025 № 7711.pdf 14.05.2025 15:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.05.2025 № 8216.pdf 23.05.2025 10:55
- рішення від 22.05.2025 № 8216.pdf 27.05.2025 14:26
- Інформація по суті скарги № UA-2025-04-09-002735-a.b1 та UA-2025-04-09-002735-a.b2.docx 15.05.2025 09:40
- лист на АМКУ.pdf 15.05.2025 09:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.05.2025 19:37
Дата розгляду скарги:
22.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.05.2025 15:57
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.05.2025 14:26
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f169c5c700a64e4b947e733956a203d8
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилдення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
07.05.2025 року Замовником було оприлюднене ПРОТОКОЛ № 06/67
щодо прийняття рішення уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель в АТ «НАЕК «Енергоатом», згідно якого, згідно якого тендерну пропозицію Скаржника було відхилено згідно з п. 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості): відповідно до абз. 5 пп 1. п. 44 учасник ФОП Сіманєнко Ігор Іванович (за лотами 1, 2) не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Фізична особа підприємець Сіманєнко Ігор Іванович не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції та вважає такі рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Скаржник вважає, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерних пропозицій, не дослідив ( або не бажав дослідити) належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу такого рішення Замовника:
Підставою для відхилення тендерної пропозиції Фізична особа підприємець Сіманєнко Ігор Іванович стало наступне:
- учасником протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду його тендерної пропозиції невідповідностей не було надано лист (-и) від кінцевого користувача (діючих АЕС) щодо підтвердження постачання саме запропонованої в тендерній пропозиції продукції (фільтра АФА-РМП-20, АФАС-И-20) у період з 2022 по 2024 роки, у якому зазначається позитивний досвід експлуатації, що не відповідає вимогам пункту п.3.5 Додатка 1 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»).
За даною підставою відхилення повідомляємо наступне:
Відповідно до розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження документів, зазначених замовником у Додатку 1 до тендерної документації.
Згідно пункту 3.4. Додатку № 1 Учасники повинні надати:
- Документ за формою Додатка 6 «Довідка про досвід постачання товару» до цієї тендерної документації, що містить інформацію про виконаний договір (-и) на постачання ним теплообмінників, та/або кондиціонерів повітря, та/або холодильного обладнання та/або фільтрувальних пристроїв.
Згідно пункту 3.5. додатку № 1 Учасники повинні надати:
Учасник має надати лист (-и) від кінцевого користувача (діючих АЕС) щодо підтвердження постачання запропонованої в тендерній пропозиції продукції у період з 2022 по 2024 роки, у якому зазначається позитивний досвід експлуатації продукції.
30.04.2025 року Замовником в системі було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, де, зокрема було заначено:
1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: - У наданому учасником у складі тендерної пропозиції листі від кінцевого користувача (АЕС) зазначено продукцію, яка не відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації та відсутня інформація щодо позитивного досвіду експлуатації продукції, яка має бути запропонована до постачання. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 3.5 Додатку 1 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати лист (и) від кінцевого користувача (діючих АЕС) щодо підтвердження постачання запропонованої в тендерної пропозиції продукції у період з 2022 по 2024 роки, у якому зазначається позитивний досвід експлуатації продукції.
На виконання даної вимоги Замовника Скаржником 01.05.2025 року було завантажено в систему файл «Лист відгук Сіманєнку», в якому було виконано всі вимоги Замовника в цій частині, а саме зазначена інформація про досвід постачання фільтрів аналітичних, а також даний лист містить інформацію про позитивний досвід експлуатації продукції ( за договором № Н-25-0042-2 від 05.02.2025 вказано: при застосуванні визначена позитивна оцінка щодо експлуатаційних характеристик продукції.).
Крім того, в тендерній документації Замовника була відсутня вимога, щодо необхідності підтвердження, саме конкретної марки запропонованого товару.
Відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ №708 від 15.04.2020 року про «Порядок визначення предмету закупівлі» Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Тобто, для цілей даного тендеру запропонованою в тендерній пропозиції продукцією є фільтр аналітичний.
За таких обставин, Скаржник обґрунтовано вважає, що вимога Замовника буда виконана належним чином та у повному обсязі, і замовник не мав будь-яких законних підстав для відхилення тендерної пропозиції скаржника.
За таких обставин, відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до ФОП Сіманєнко Ігор Іванович та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 5,7,9,18,28,31 Закону, та пунктами 41,44,52-64 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року,
щодо прийняття рішення уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель в АТ «НАЕК «Енергоатом», згідно якого, згідно якого тендерну пропозицію Скаржника було відхилено згідно з п. 44 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості): відповідно до абз. 5 пп 1. п. 44 учасник ФОП Сіманєнко Ігор Іванович (за лотами 1, 2) не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Фізична особа підприємець Сіманєнко Ігор Іванович не погоджується з рішенням Замовника про відхилення його тендерної пропозиції та вважає такі рішення Замовника незаконним, протиправним, дискримінаційним, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель. Скаржник вважає, що Замовник неналежним чином здійснив оцінку та розгляд тендерних пропозицій, не дослідив ( або не бажав дослідити) належним чином документи тендерної пропозиції, що призвело до неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу такого рішення Замовника:
Підставою для відхилення тендерної пропозиції Фізична особа підприємець Сіманєнко Ігор Іванович стало наступне:
- учасником протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду його тендерної пропозиції невідповідностей не було надано лист (-и) від кінцевого користувача (діючих АЕС) щодо підтвердження постачання саме запропонованої в тендерній пропозиції продукції (фільтра АФА-РМП-20, АФАС-И-20) у період з 2022 по 2024 роки, у якому зазначається позитивний досвід експлуатації, що не відповідає вимогам пункту п.3.5 Додатка 1 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»).
За даною підставою відхилення повідомляємо наступне:
Відповідно до розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження документів, зазначених замовником у Додатку 1 до тендерної документації.
Згідно пункту 3.4. Додатку № 1 Учасники повинні надати:
- Документ за формою Додатка 6 «Довідка про досвід постачання товару» до цієї тендерної документації, що містить інформацію про виконаний договір (-и) на постачання ним теплообмінників, та/або кондиціонерів повітря, та/або холодильного обладнання та/або фільтрувальних пристроїв.
Згідно пункту 3.5. додатку № 1 Учасники повинні надати:
Учасник має надати лист (-и) від кінцевого користувача (діючих АЕС) щодо підтвердження постачання запропонованої в тендерній пропозиції продукції у період з 2022 по 2024 роки, у якому зазначається позитивний досвід експлуатації продукції.
30.04.2025 року Замовником в системі було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, де, зокрема було заначено:
1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: - У наданому учасником у складі тендерної пропозиції листі від кінцевого користувача (АЕС) зазначено продукцію, яка не відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації та відсутня інформація щодо позитивного досвіду експлуатації продукції, яка має бути запропонована до постачання. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Пункт 3.5 Додатку 1 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Надати лист (и) від кінцевого користувача (діючих АЕС) щодо підтвердження постачання запропонованої в тендерної пропозиції продукції у період з 2022 по 2024 роки, у якому зазначається позитивний досвід експлуатації продукції.
На виконання даної вимоги Замовника Скаржником 01.05.2025 року було завантажено в систему файл «Лист відгук Сіманєнку», в якому було виконано всі вимоги Замовника в цій частині, а саме зазначена інформація про досвід постачання фільтрів аналітичних, а також даний лист містить інформацію про позитивний досвід експлуатації продукції ( за договором № Н-25-0042-2 від 05.02.2025 вказано: при застосуванні визначена позитивна оцінка щодо експлуатаційних характеристик продукції.).
Крім того, в тендерній документації Замовника була відсутня вимога, щодо необхідності підтвердження, саме конкретної марки запропонованого товару.
Відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ №708 від 15.04.2020 року про «Порядок визначення предмету закупівлі» Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Тобто, для цілей даного тендеру запропонованою в тендерній пропозиції продукцією є фільтр аналітичний.
За таких обставин, Скаржник обґрунтовано вважає, що вимога Замовника буда виконана належним чином та у повному обсязі, і замовник не мав будь-яких законних підстав для відхилення тендерної пропозиції скаржника.
За таких обставин, відхиливши тендерну пропозицію Скаржника, Замовник своїми діями порушив принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 5 Закону: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Зазначені дії Замовника є дискримінаційними по відношенню до ФОП Сіманєнко Ігор Іванович та порушують норми ст. 5 Закону, а також норму Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників процедури закупівлі, здійснити об’єктивний та чесний вибір переможця.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 5,7,9,18,28,31 Закону, та пунктами 41,44,52-64 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року,
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Замовником. 3. Зобов’язати Замовника скасувати протокол про відхилення тендерної пропозиції ФОП Сіманєнко Ігор Іванович 4. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.