-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Твердопаливні котли 98, 150 кВт, Код ДК 021:2015: 44620000-2 Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Завершена
2 640 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 200.00 UAH
Період оскарження:
09.04.2025 09:49 - 20.04.2025 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга до АМКУ
Номер:
3bd93af951844f8b9457b2d0130e5018
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-09-001601-a.b1
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Фото вічка дверцят завантажувальної камери на 98 котел.pdf 02.05.2025 12:46
- Гарантійний лист щодо гарантійного обслуговування з переліком сервісних центрів.pdf 02.05.2025 12:46
- Оскарження АМКУ (переможець).docx 02.05.2025 12:46
- Технічне завдання.docx 02.05.2025 12:46
- sign.p7s 02.05.2025 12:47
- рішення від 05.05.2025 № 7099.pdf 05.05.2025 14:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.05.2025 № 7561.pdf 13.05.2025 16:10
- рішення від 12.05.2025 № 7561.pdf 14.05.2025 18:04
- Пояснення.pdf 07.05.2025 16:20
- Пояснення.docx 07.05.2025 16:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.05.2025 12:53
Дата розгляду скарги:
12.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.05.2025 14:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
14.05.2025 18:04
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
13e3a30384cf4dc08ba56f7b1f8f29a9
Заголовок пункту скарги:
Скарга, щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Замовник безпідставно надав переможцю торгів 24 години для усунення невідповідностей тендерної пропозиції, оскільки встановлені ним порушення не є формальними (технічними) помилками, а є суттєвими та впливають на зміст пропозиції. Відповідно до пункту 43 Особливостей постанови Кабінету Міністрів України №1178, Замовник має право надавати учаснику час для виправлення виключно формальних помилок, які не впливають на зміст та технічні характеристики запропонованого товару. Натомість у даному випадку учасником були допущені серйозні порушення, які унеможливлюють чітку ідентифікацію технічних характеристик запропонованого товару та відповідність вимогам тендерної документації.
Фото товару вимагались на заміну креслень для того, що б можно було ідентифікувати чітко запропоновані технічні характеристики та пересвідчитись в них.
Переможець не надав належних доказів відповідності наступних критично важливих характеристик:
• реальні розміри площі теплообмінника;
• реальні розміри камери згоряння;
• реальні габаритні розміри котла;
• точні розміри горловини завантажувального люка та нижнього люка (люк під пальник);
• приєднувальні розміри до системи опалення;
• кількість та приєднувальний розмір запобіжного клапана;
• приєднувальний розмір патрубка для зливу води;
• наявність дверцят з вічком для контролю горіння;
• штатне місце встановлення вентилятора;
• відповідність розсікача первинного повітря.
Ми підтверджуємо, що з наданих фотографій не можливо встановити дійсні технічні характеристики.
Крім того, учасник використовував фоторедактор, створюючи штучні зображення для підтвердження технічних характеристик, що є прямим порушенням вимог документації.
Про яке виправлення може йти мова, якщо в Переможця не має товару який закуповує Замовник торгів, з тими характеристиками які він вимагає.
Таким чином, дії Замовника щодо надання переможцю додаткових 24 годин на усунення суттєвих невідповідностей тендерної пропозиції є незаконними та призводять до порушення принципу рівної конкуренції, обмеження нас як учасника у можливості отримання замовлення, а також закупівлі товару, який не відповідає технічним вимогам, що, своєю чергою, може спричинити негативні наслідки для держави.
В той же час на виконання вимоги про усунення порушень Переможець надав креслення які ніби то відповідають вже вимогам замовника про це не так, реальні фото товару які надані підтверджують, що Переможець намагався сфальшувати технічні документи та попався на цьому. Переможець не має товару який відповідає вимогам Замовника.
(згідно додатків)
Фото товару вимагались на заміну креслень для того, що б можно було ідентифікувати чітко запропоновані технічні характеристики та пересвідчитись в них.
Переможець не надав належних доказів відповідності наступних критично важливих характеристик:
• реальні розміри площі теплообмінника;
• реальні розміри камери згоряння;
• реальні габаритні розміри котла;
• точні розміри горловини завантажувального люка та нижнього люка (люк під пальник);
• приєднувальні розміри до системи опалення;
• кількість та приєднувальний розмір запобіжного клапана;
• приєднувальний розмір патрубка для зливу води;
• наявність дверцят з вічком для контролю горіння;
• штатне місце встановлення вентилятора;
• відповідність розсікача первинного повітря.
Ми підтверджуємо, що з наданих фотографій не можливо встановити дійсні технічні характеристики.
Крім того, учасник використовував фоторедактор, створюючи штучні зображення для підтвердження технічних характеристик, що є прямим порушенням вимог документації.
Про яке виправлення може йти мова, якщо в Переможця не має товару який закуповує Замовник торгів, з тими характеристиками які він вимагає.
Таким чином, дії Замовника щодо надання переможцю додаткових 24 годин на усунення суттєвих невідповідностей тендерної пропозиції є незаконними та призводять до порушення принципу рівної конкуренції, обмеження нас як учасника у можливості отримання замовлення, а також закупівлі товару, який не відповідає технічним вимогам, що, своєю чергою, може спричинити негативні наслідки для держави.
В той же час на виконання вимоги про усунення порушень Переможець надав креслення які ніби то відповідають вже вимогам замовника про це не так, реальні фото товару які надані підтверджують, що Переможець намагався сфальшувати технічні документи та попався на цьому. Переможець не має товару який відповідає вимогам Замовника.
(згідно додатків)
×
-
Назва доказу:
Оскарження АМКУ (переможець)
-
Повʼязаний документ:
Оскарження АМКУ (переможець).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси. Також заявляємо про попереднє бажання бути присутніми на засіданні Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, остаточне рішення про нашу присутність буде прийняте після отримання та аналізу пояснень від Замовника у даній справі. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них; - принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси. ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі.