• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Автошампунь концентрат (активна піна) для безконтактного миття автомобілів)

Завершена

318 186.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 181.86 UAH
Період оскарження: 08.04.2025 16:05 - 12.04.2025 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Неправомірне визначення переможця

Номер: 7ed9c267d3fb4c4aafe52662dcb317ec
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-08-012293-a.b1
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! Вами порушено основні принципи здійснення закупівель - 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;5 ) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. На вимогу ТД Додаток 3 до Оголошення спрощеної закупівлі зазначалось – «Учасник має надати в складі пропозиції наступні документи: сертифікати якості виробника, реєстраційне посвідчення/ висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.». Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДУСТРІАЛЬНЕ МИЮЧЕ ОБЛАДНАННЯ" надано документ – «10.5 Висновок СЕС.jpg», що не є Висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи та не є іншим документом, який відповідає вимогам законодавства України. Даний документ – «Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству України» не є тотожнім документом Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи та жодним законодавчим документом не затверджений, лише внутрішніми документами інститута медицини праці ім. Ю.І. Кундієва. Тому, вважаємо, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДУСТРІАЛЬНЕ МИЮЧЕ ОБЛАДНАННЯ" не надало в складі своєї пропозиції документ, який відповідає вимогам Замовника. По друге, в документах ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДУСТРІАЛЬНЕ МИЮЧЕ ОБЛАДНАННЯ" зазначений засіб використовується декількох трансформаціях, а саме: Довідка про технічні характеристики Вих. № 10/1-2 від 11 квітня 2025 року та в пропозиції Вих. № 10/1-6 від 11 квітня 2025 року – «PROX Optima Активна піна для мийки автомобілів 1:8 20л (24 кг)», натомість, в документах виданих інститутом медицини праці ім. Ю.І. Кундієва Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству України та Декларації про відповідність Технічному регламенту мийних засобів – «Активна піна для безконтактної мийки легкових та вантажних автомобілів», що СУТТЕВО відрізняється від інформації, яка заявлена в Довідці про технічні характеристики Вих. № 10/1-2 від 11 квітня 2025 року та в пропозиції Вих. № 10/1-6 від 11 квітня 2025 року. Також в паспорті якості №155 від 14.10.2024 року заначено ЗОВСІМ ІНШИЙ ЗАСІБ: а саме: «PROX Carwash Активна піна для миття автомобілів Optima». Тобто, враховуючи вищенаведене, в пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДУСТРІАЛЬНЕ МИЮЧЕ ОБЛАДНАННЯ" зазначені різні засоби. По трете, в Довідці про технічні характеристики Вих. № 10/1-2 від 11 квітня 2025 року та в пропозиції Вих. № 10/1-6 від 11 квітня 2025 року зазначене фасування запропонованого засобу – «20л (24 кг)», тобто густина засобу при такій фасовці складає 24кг/20л=1,2 г/см3. Але згідно Паспорту якості №155 від 14.10.2024 року заначено в таблиці під пунктом 6 – «Густина при 200С – результат вимірювань 1,139». Що НАБАГАТО менше ніж заявлені в Пропозиції та Технічних характеристиках 1,2, що в свою чергу дуже суттєво вплине на якість та ефективність миття автотранспорту. Тому, вимагаємо відхилити пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДУСТРІАЛЬНЕ МИЮЧЕ ОБЛАДНАННЯ", як таку, що не відповідає вимогам ТД та Додатку 3 до спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! На вашу вимогу повідомляємо наступне: Згідно додатку №3 до Оголошення спрощеної закупівлі «Технічна специфікація» зазначено наступне. «Учасник має надати в складі пропозиції наступні документи: сертифікати якості виробника, реєстраційне посвідчення/ висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.». Так, з 1 жовтня 2023 року втратив чинність Закон України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», який раніше регулював отримання гігієнічного висновку. Відтепер для підтвердження якості продукції можливо отримати висновок/звіт санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству. Висновок/звіт санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству – це документ, який підтверджує, що продукція, вироблена на території України, що ввозиться в Україну або вивозиться за її межі, відповідає санітарно-епідеміологічним нормам, які затверджені чинним законодавством України. Отримання висновків/звітів санітарно-епідеміологічної експертизи в Україні регулюється Законом України «Про наукову і науково-технічну діяльність», «Про наукову і науково-технічну експертизу», «Про загальну безпечність нехарчової продукції», «Про захист прав споживачів». Таким чином, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству від 12.11.2024 № 2024/04/4904 видану Інститутом медицини праці імені Ю.І. Кундієва Національної академії медичних наук України (яка в свою чергу має відповідні акредитації) є таким, який передбачений чинним законодавством України. Звертаємо увагу, що до Вашої пропозиції завантажено висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 04.05.2020 № 12.2-18-1/9835, який у свою чергу видавався відповідно до Протоколу експертизи № 5355 від 28.04.2020 видану Інститутом медицини праці імені Ю.І. Кундієва Національної академії медичних наук України. Згідно з ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Ураховуючи викладене, пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНДУСТРІАЛЬНЕ МИЮЧЕ ОБЛАДНАННЯ" відповідає технічним і якісним характеристикам і є найбільш економічною вигідною пропозицією, яка відбулась шляхом аукціону згідно принципів закупівель визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.04.2025 11:48