• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

корпус щеплення під стартер до МТЗ-82 ( кат № 70-1601015 )

поставка за рахунок продавця оплата після отримання товару покупцем

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 3 263 дні назад

19 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2.1% або 400.00 UAH
Період оскарження: 03.10.2016 12:04 - 06.10.2016 12:09
Скарга
Відхилено

відсутні документи

Номер: 002a0c6b620b415099151b96d8f442b8
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-03-000503-b.b2
Назва: відсутні документи
Скарга:
Відповідно до пунктів 6.9, 6.10 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок), пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі; Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником під час оголошення закупівлі. Відповідно до пункту 6 Оголошення про проведення закупівлі товарів через систему електронних закупівель Учасник надає в електронному ( сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції, зокрема, наступні документи: - Пропозицію з описом Товару та його характеристика. - Копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - Копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), або свідоцтво про сплату єдиного податку ( якщо учасник є платником єдиного податку); - Контактні дані компанії - учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви,коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу) прізвище, ім’я, по - батькові , посада, контактний телефон)). - Гарантійний лист про поставку якісного Товару. - Документ про якість ( сертифікат відповідності, або сертифікат/ паспорт якості, або декларація про відповідність, висновок державної санітарно- епідеміологічної служби на товар, тощо), встановлений діючим законодавством на запропонований Товар. Кінцевий строк подання пропозицій - 07.10.2016. ФОП Ключка О.В. не подала документи для участі у процедурі, тобто після закінчення кінцевого строку подання пропозицій, що не відповідає умовам закупівлі. Ураховуючи викладене, рішення Замовника про визначення ФОП Ключка О.В. переможцем не відповідає вимогам Замовника та пункту 6.9, 6.10 Порядку.
Пов'язані документи: reviewers
Вирішення: Дуже добре що Ви досконало вивчили Закон "Про держзакупівлі " і знаете про пункт 6.9 ,6.10 Ми знаемо що в нас виробництво , люди ходять на роботу ,їм потрібно платити зарплату ,платити податки державі і,т,д, І маючи власні кошти через ""прозорий закон" повинні чекати 10 днів, тому що хтось з учасників по процедурі не виконав тих чи інших умов !!! А звідки ми можемо знати чи виконав чи ні ? Ми до останнього моменту незнаемо учасників аукціону , Основний критерій це ціна і наші умови по поставці та оплаті, Ось вам причина по які ми кваліфікували переможця, Тому ми щиро вдячні за участь в аукціоні і надіемось на Ваше розуміння нашої ситуації,
Статус вимоги: Відхилено
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 26.10.2016 17:11
Задовільнена: Ні
Автор: ФОП Круглова Ольга Михайлівна, Круглов Ілля Олегович 380999852833 tenderdnepro@gmail.com
Скарга
Відхилено

Відсутні док-ти закупівлі

Номер: b66f4233b83f479899a67041fc674ff0
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-03-000503-b.a1
Назва: Відсутні док-ти закупівлі
Скарга:
Відповідно до пунктів 6.9, 6.10 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок), пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі; Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником під час оголошення закупівлі. Відповідно до пункту 6 Оголошення про проведення закупівлі товарів через систему електронних закупівель Учасник надає в електронному ( сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції, зокрема, наступні документи: - Пропозицію з описом Товару та його характеристика. - Копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - Копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість та/або витяг з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), або свідоцтво про сплату єдиного податку ( якщо учасник є платником єдиного податку); - Контактні дані компанії - учасника (з зазначенням реквізитів учасника: назви,коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу) прізвище, ім’я, по - батькові , посада, контактний телефон)). - Гарантійний лист про поставку якісного Товару. - Документ про якість ( сертифікат відповідності, або сертифікат/ паспорт якості, або декларація про відповідність, висновок державної санітарно- епідеміологічної служби на товар, тощо), встановлений діючим законодавством на запропонований Товар. Кінцевий строк подання пропозицій - 07.10.2016. ФОП Ключка О.В. не подала документи для участі у процедурі, тобто після закінчення кінцевого строку подання пропозицій, що не відповідає умовам закупівлі. Ураховуючи викладене, рішення Замовника про визначення ФОП Ключка О.В. переможцем не відповідатиме вимогам Замовника та пункту 6.9, 6.10 Порядку.
Пов'язані документи: reviewers
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 26.10.2016 17:08
Автор: ФОП Круглова Ольга Михайлівна, Круглов Ілля Олегович 380999852833 tenderdnepro@gmail.com