• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт VOLKSWAGEN TRANSPORTER (код ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання)

Завершена

131 670.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 316.70 UAH
Період оскарження: 08.04.2025 15:33 - 13.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо рішення Замовника

Номер: aeafc281bc3640faad0b58c314c41f31
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-08-009301-a.a1
Назва: Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 05.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.04.2025 17:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 07.05.2025 17:37
Дата виконання рішення Замовником: 16.05.2025 13:49
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником скасовано рішення про визначення переможця ФОП "ЦИМБАЛЮК СТЕПАН СЕРГІЙОВИЧ" та рішення про відхилення учасника ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО, розміщено повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", Андрій Гапонов 380988161882 tov.avtoshini.prozoro@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5cbd7284b46947a5a0384155a4042f70
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Далі надаю обґрунтування:

1. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації встановлено наступну вимогу:
«Учасник повинен забезпечити здійснення безоплатної доставки ТЗ Замовника, якщо ТЗ не має можливості самостійно рухатися з технічних причин, в межах Тернопільської області на СТО Учасника, де будуть виконуватися ремонтні роботи несправного автомобіля (надати гарантійний лист довільної форми на фірмовому бланку)»

На виконання вище зазначеної вимоги Скаржником надано файл «20 Довідка з інформацією про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf» в якому, зокрема, зазначено наступне:
«Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» гарантуємо надання послуг з наступними технічними, якісними та кількісними характеристиками та з дотриманням всіх вимог, відповідно до Додатку №2 до документації:

Учасник зобов’язується забезпечити здійснення безоплатної доставки ТЗ Замовника, якщо ТЗ не має можливості самостійно рухатися з технічних причин, в межах Тернопільської області на СТО Учасника, де будуть виконуватися ремонтні роботи несправного автомобіля (надати гарантійний лист довільної форми на фірмовому бланку).»
Таким чином, Скаржником підтверджено виконання вище зазначено вимоги.
Щодо надання окремого гарантійного листа на підтвердження виконання вище зазначеної вимоги, Скаржник зазначає, що хоч ця вимога і міститься в Додатку №2 «Технічна специфікація» до тендерної документації, але за своєю суттю є вимогою щодо підтвердження кваліфікаційного критерію, а саме наявності матеріально-технічної бази та технологій для безоплатної доставки ТЗ Замовника.

Відповідно до п. 43 Особливостей:
«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»

Оскільки вище зазначена невідповідність не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінює найменування товару, його марки, моделі тощо, Замовник мав би виконати вимоги п. 43 Особливостей.
Згідно з пунктом 43 Особливостей, у разі виявлення замовником у тендерній пропозиції учасника невідповідностей, які не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінює найменування товару, його марки, моделі тощо, замовник зобов’язаний надати учаснику строк для усунення цих невідповідностей, який становить 24 години з моменту оприлюднення інформації про це в електронній системі закупівель (ЕСЗ).

Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації шляхом завантаження відповідних документів.

2. Відповідно до п. 5 Розділу 3 Додатку №1 від Учасників вимагалося надання:
«Учасником надається підписаний проєкт договору про закупівлю згідно Додатку №5 , як згода з його умовами»

На виконання вище зазначеної вимоги Скаржником надано файл «19 Лист-згода з проектом договору.pdf», який містить в собі згоду з умовами проєкту договору, однак не надано підписаний проєкт договору про закупівлю згідно Додатку №5.

Відповідно до п. 43 Особливостей:
«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»

Оскільки вище зазначена невідповідність не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінює найменування товару, його марки, моделі тощо, Замовник мав би виконати вимоги п. 43 Особливостей.
Згідно з пунктом 43 Особливостей, у разі виявлення замовником у тендерній пропозиції учасника невідповідностей, які не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінює найменування товару, його марки, моделі тощо, замовник зобов’язаний надати учаснику строк для усунення цих невідповідностей, який становить 24 години з моменту оприлюднення інформації про це в електронній системі закупівель (ЕСЗ).

Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації шляхом завантаження відповідних документів.


Скаржник зазначає, що Замовник не розуміє чинного законодавства України, або навмисно шукає підставу відхилення, порушуючи законодавчі норми, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)