Продукція для чищення (миючих засобів та господарського інвентарю)
Вимоги до гарантійному строку продукції - на момент продажу гарантійній термін кожної одиниці товару повинен бути не менше 2/3 від загальної гарантійного терміну кожної одиниці товару.На підтвердження технічних та якісних вимог Замовника , Учасник зобов’язаний в разом із своєю ціновою пропозицією розмістити на електронній площадці, до моменту початку аукціону, сканкопії наступних документів . На стадії «Кваліфікація переможця» протягом 24 годин з моменту початку етапу «Оцінка» Учасник повинен надати Замовнику зразки товарів (в упаковці виробника з маркуванням згідно «ДСТУ 4260:2003 Тара і паковання спожиткові. Маркування. Загальні вимоги».) , що будуть постачатись, для погодження. В разі ненадання або невідповідності зразків якісним вимогам Замовника – Учасник буде відхилений як такий, що не відповідає вимогам, зазначеним в оголошенні/запрошенні.На стадії «Кваліфікація переможця» , протягом 24х годин з моменту початку етапу «Оцінка» , Учасник повинен надати Замовнику зразки товарів (в упаковці виробника з маркуванням згідно «ДСТУ 4260:2003 Тара і паковання спожиткові. Маркування. Загальні вимоги».) , що будуть постачатись , для погодження. В разі ненадання або невідповідності зразків вимогам Замовника , Учасник буде відхилений як такий , що не відповідає технічним та якісним вимогам Замовника .
Завершена
108 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 080.00 UAH
Період оскарження:01.10.2018 17:09 - 04.10.2018 22:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо перегляду рішення про безпідставну дискваліфікацію ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" в електронній закупівлі UA-2018-10-01-001207-a
Номер:60b3c585f29040e4aecd39e58c9c8f4d
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", UA-EDR 41925714
Ідентифікатор запиту:UA-2018-10-01-001207-a.b1
Назва:Вимога щодо перегляду рішення про безпідставну дискваліфікацію ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" в електронній закупівлі UA-2018-10-01-001207-a
Вимога:
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Іван Кисіль
ecoprom_s@ukr.net
+380968574193
До Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Печерського району міста Києва Код ЄДРПОУ: 26188567
Вимога щодо перегляду рішення про безпідставну дискваліфікацію ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" в електронній закупівлі UA-2018-10-01-001207-a
Зауважуємо, що відповідно до пункту 2.7 «Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)», затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 30.03.2016 № 557, комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель. У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій, зокрема, планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель; здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення; забезпечення рівних умов для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Наголошую, що з метою виконання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 N 166 "Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків" та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 N 473 "Про визначення веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування" ДП «Зовнішторгвидав України» (ДП "Прозорро") видає Наказ №35 від 13.04.2016 «Про затвердження Порядку здійснення допороговuх закупівель» (далі - Порядок).
Також, інформуємо, що кодексом України про адміністративні правопорушення, а саме: оцінки пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації – передбачена адміністративна відповідальність.
Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі
«Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
Зазначаємо, що згідно п. 9.2 Порядку «Виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору».
Із Вашого рішення випливає, що «Не виконано Учасником вимоги пунктів 2.10 «Кваліфікаційних вимог» до закупівлі (у т.ч. - не надано проекту договору на електрону пошту Замовника, та зразків продукції)».
Однак, стверджуємо, що наша пропозиція повністю відповідає предмету закупівлі і вимогам тендерної документації – усі документи, які Ви вимагали були надані через систему електронної закупівлі, протягом доби, як того вимагав замовник – ми надіслали на електронну пошту (як того вимагав замовник) проект договору; були привезені 12.10.2018 року (протягом доби, як того вимагав замовник), зразки продукції, яку ми намагалися вручити відповідальній особі, на що отримували відповідь, що дана особа знаходиться у відпустці до 19 жовтня 2018 року. Ніхто інший не хотів приймати зразки продукції і ми, виконуючи вимоги замовника (протягом доби надати зразки продукції) – залишили адміністратору привезену продукцію для передачі особі, яка повинна їх отримувати. Однак, приблизно через 1-1,5 години з’являється рішення про нашу дискваліфікацію і визнання переможцем іншого учасника.
Досить дивним видається ситуація, під час якої замовник виконував усі дії, щоб ми не надали зразки продукції, до цього ж, дивним і виявляється рішення про нашу дискваліфікацію і одночасним рішенням про визнання переможцем іншого учасника, оскільки, як нам повідомили, то відповідальна особа, що повинна отримати зразки – знаходить у відпустці до 19 жовтня 2018 року. Тому виникає питання: «кому ж надавав зразки учасник, якого визнали переможцем і чи надавав взагалі?»
Згідно з п. 6.2 Порядку, замовник допорогової закупівлі повинен дотримуватися наступних принципів здійснення закупівель: «Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 1. добросовісна конкуренція серед учасників; 2. максимальна економія та ефективність; 3. відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4. недискримінація учасників; 5. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; 6. запобігання корупційним діям і зловживанням».
Вважаю, що при визначенні Переможця Закупівлі, є порушення принципів: об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, максимальна економія та ефективність та ознаки порушення принципу запобігання корупційним діям і зловживанням. Оскільки Ваше твердження, що наша пропозиція не відповідає умовам закупівлі – є надуманим і безпідставним, а визнання переможцем закупівлі учасника, у якого цінова пропозиція дорожча, ніж наша – є очевидним порушенням норм Порядку.
Вважаю, що Ваше рішення підлягає перегляду, оскільки наша пропозиція повністю відповідає умовам закупівлі.
директор
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Іван Кисіль
Вирішення:Проект договору було надано після закінчення терміну для його подання та після прийняття рішення про відхилення пропозиції учасника. Рішення було опубліковано 12.10.2018р. о 14 год. 34 хв., проект договору було надіслано на електронну пошту 12.10.2018р. о 16 год. 06 хв. Зразки продукції було залишено в реєстратурі закладу (не в приймальні директора) без будь якого посвідчення факту прийому-передачі.