-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій 5-11 класів закладів загальної середньої освіти та вихованців закладів дошкільної освіти з числа пільгових категорій
Завершена
1 130 460.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 652.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 652.30 UAH
Період оскарження:
07.04.2025 16:31 - 26.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації.
Номер:
f800676f6bbb471a8b083d171b884615
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-07-012287-a.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації.
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Акт №3362-25 від 29.12.23р..pdf 11.04.2025 15:46
- Витяг ЄДРПОУ ТОВ ПОНТЕМ.УА.pdf 11.04.2025 15:46
- Додаток 1. Кваліфікаційні критерії.docx 11.04.2025 15:46
- Акт №394-15 від 05.03.24р..pdf 11.04.2025 15:46
- Скарга Гостомель.docx.asice.zip 11.04.2025 15:46
- sign.p7s 11.04.2025 16:55
- рішення від 14.04.2025 № 5821.pdf 14.04.2025 17:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.04.2025 № 6280.pdf 22.04.2025 12:17
- рішення від 21.04.2025 № 6280.pdf 24.04.2025 11:33
- Відповідь АМКУ.doc 16.04.2025 17:03
- Відповідь АМКУ 16.04.2025.pdf 16.04.2025 17:03
- Протокол № 102.pdf 24.04.2025 15:55
- Протокол № 102.pdf 24.04.2025 16:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.04.2025 17:35
Дата розгляду скарги:
21.04.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.04.2025 17:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.04.2025 11:34
Дата виконання рішення Замовником:
24.04.2025 16:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6280-р/пк-пз від 21.04.2025 виконано. До тендерної документації внесено зміни.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
37f4ec785aae4f77ae8958ad05425520
Заголовок пункту скарги:
« - сканований оригінал (або завірена Учасником копія) акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України на потужності для збереження товарів, виданий на ім’я Учасника у другому півріччі 2024 року або у 2025 році»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
07 квітня 2025 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів на Процедуру закупівлі.
ТОВ «ПОНТЕМ.УА» має намір прийняти участь у даній закупівлі.
Вважаємо, що дії Замовника щодо вимог, встановлених у тендерній документації порушують принципи здійснення закупівель, а саме вимоги ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Тендерна документація містить умови, що є дискримінаційними щодо Скаржника, інших учасників, а саме:
І. Відповідно до п.1.1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Замовником вимагається надати:
« - сканований оригінал (або завірена Учасником копія) акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України на потужності для збереження товарів, виданий на ім’я Учасника у другому півріччі 2024 року або у 2025 році»;
Вважаємо, що надання Акту на складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР є дискримінаційним по відношенню до тих учасників, які пройшли перевірку та отримали відповідний Акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №446 від 08 серпня 2019р., виданий на ім’я Учасника без зауважень.
Так, ТОВ «ПОНТЕМ.УА» пройшло перевірку та отримало Акт № 394-15 від 05.03.2024р. складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР.
ТОВ «ПОНТЕМ.УА» має намір прийняти участь у даній закупівлі.
Вважаємо, що дії Замовника щодо вимог, встановлених у тендерній документації порушують принципи здійснення закупівель, а саме вимоги ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Тендерна документація містить умови, що є дискримінаційними щодо Скаржника, інших учасників, а саме:
І. Відповідно до п.1.1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Замовником вимагається надати:
« - сканований оригінал (або завірена Учасником копія) акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України на потужності для збереження товарів, виданий на ім’я Учасника у другому півріччі 2024 року або у 2025 році»;
Вважаємо, що надання Акту на складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР є дискримінаційним по відношенню до тих учасників, які пройшли перевірку та отримали відповідний Акт, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №446 від 08 серпня 2019р., виданий на ім’я Учасника без зауважень.
Так, ТОВ «ПОНТЕМ.УА» пройшло перевірку та отримало Акт № 394-15 від 05.03.2024р. складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР.
×
-
Назва доказу:
Акт №394-15 від 05.03.24р.
-
Повʼязаний документ:
Акт №394-15 від 05.03.24р..pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Відповідно до Постанови № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» було передбачено припинення проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану. На проведення планових перевірок Держпродспоживслужби продовжує діяти мораторій на період воєнного стану. Крім того, організувати перевірку з врахуванням скороченого строку подачі тендерних пропозицій також нереально. Для організації перевірки та отримання акту Держпродспоживслужбою учасникам залишається 5 робочих дня. За даний строк організувати проведення перевірки – неможливо. Від ТОВ «ПОНТЕМ.УА» в цьому процесі залежить тільки подача заяви про проведення перевірки, але не має механізмів примусити державний орган контролю - Держпродспоживслужбу провести перевірку та скласти за її результатом акт протягом 5 робочих днів. Таким чином Замовник ставить участь Скаржника в закупівлі в залежність від волевиявлення третьої особи - Держпродспоживслужби, яка не зобов’язана проводити перевірки в строки, які вказує роботодавець. Також, відповідно до ч. 5 ст. 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»: «4. Строк здійснення позапланового заходу не може перевищувати десяти робочих днів, а щодо суб'єктів малого підприємництва - двох робочих днів.» ТОВ «ПОНТЕМ»УА не є суб’єктом малого підприємництва, відповідно, сама перевірка в ТОВ «ПОНТЕМ.УА» може проводитися протягом 10 робочих днів, але ні цім Законом, а ні ніякими іншими нормативними та законодавчими актами України не передбачене - коли цю перевірку органи державного контролю повинні почати з моменту звернення роботодавця. Таким чином, ТОВ «ПОНТЕМ.УА» не має можливості отримати у строки до закінчення подачі тендерних пропозиції по закупівлі Акт складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, що виданий управлінням Держпродспоживслужби України на потужності для збереження товарів, виданий на ім’я Учасника у другому півріччі 2024 року або у 2025 році; Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та вимагаємо зобов’язати Замовника виключити її з тендерної документації. Вимагаємо зобов’язати Замовника виключити незаконні вимоги з тендерної документації. Відповідно до пункту 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
b024d2d1882c4194a25764ae8bf5ec88
Заголовок пункту скарги:
« - сканований оригінал акту, складеного за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, а саме Учасником у другому півріччі 2024 року або у 2025 році; »
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
07 квітня 2025 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів на Процедуру закупівлі.
ТОВ «ПОНТЕМ.УА» має намір прийняти участь у даній закупівлі.
Вважаємо, що дії Замовника щодо вимог, встановлених у тендерній документації порушують принципи здійснення закупівель, а саме вимоги ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
Відповідно до п.1.1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Замовником вимагається надати:
« - сканований оригінал акту, складеного за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, а саме Учасником у другому півріччі 2024 року або у 2025 році; »
Вважаємо, що надання Акту, складеного за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, а саме Учасником у другому півріччі 2024 року або у 2025 році є дискримінаційним по відношенню до тих учасників, які пройшли перевірку та отримали акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я Учасника, без зауважень.
Так, ТОВ «ПОНТЕМ.УА» пройшло перевірку та отримало Акт № 3362-25 від 29.12.2023р. складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я Учасника, без зауважень.
ТОВ «ПОНТЕМ.УА» має намір прийняти участь у даній закупівлі.
Вважаємо, що дії Замовника щодо вимог, встановлених у тендерній документації порушують принципи здійснення закупівель, а саме вимоги ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
Відповідно до п.1.1 Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Замовником вимагається надати:
« - сканований оригінал акту, складеного за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, а саме Учасником у другому півріччі 2024 року або у 2025 році; »
Вважаємо, що надання Акту, складеного за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, а саме Учасником у другому півріччі 2024 року або у 2025 році є дискримінаційним по відношенню до тих учасників, які пройшли перевірку та отримали акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я Учасника, без зауважень.
Так, ТОВ «ПОНТЕМ.УА» пройшло перевірку та отримало Акт № 3362-25 від 29.12.2023р. складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я Учасника, без зауважень.
×
-
Назва доказу:
Акт №3362-25 від 29.12.23р.
-
Повʼязаний документ:
Акт №3362-25 від 29.12.23р..pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ТОВ «ПОНТЕМ.УА» повідомляє, що відповідно до Постанови № 303 «Про припинення заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду в умовах воєнного стану» було передбачено припинення проведення планових та позапланових заходів державного нагляду (контролю) і державного ринкового нагляду на період воєнного стану. У Наказі № 5 від 03.01.2023 Мінагрополітики та продовольства України визначено Перелік підстав для здійснення позапланових заходів державного контролю за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин на період воєнного стану. Таких підстав п’ять: - подання роботодавцем письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення позапланової перевірки за його бажанням; - звернення фізичної особи про порушення, що спричинило шкоду її правам, законним інтересам, життю чи здоров’ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави; - доручення Прем’єр-міністра України про перевірку роботодавця у зв’язку з виявленими системними порушеннями та/або настанням події, що має значний негативний вплив на права, законні інтереси, життя та здоров’я людини, захист навколишнього природного середовища та забезпечення безпеки держави; - перевірка виконання роботодавцем приписів, розпоряджень або інших розпорядчих документів щодо усунення порушень вимог законодавства, виданих за результатами проведення попереднього заходу органом державного нагляду (контролю); - виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, на підставі повідомлень, що надійшли від органів, зазначених у ч. 5 Переліку. На проведення планових перевірок Держпродспоживслужби продовжує діяти мораторій на період воєнного стану. Крім того, організувати перевірку з врахуванням скороченого строку подачі тендерних пропозицій також нереально. Для організації перевірки та отримання акту Держпродспоживслужбою учасникам залишається 5 робочих дня. За даний строк організувати проведення перевірки - неможливо. Від ТОВ «ПОНТЕМ.УА» в цьому процесі залежить тільки подача заяви про проведення перевірки, але не має механізмів примусити державний орган контролю - Держпродспоживслужбу провести перевірку та скласти за її результатом акт протягом 5 робочих днів. Таким чином Замовник ставить участь Скаржника в закупівлі в залежність від волевиявлення третьої особи -Держпродспоживслужби, яка не зобов’язана проводити перевірки в строки, які вказує роботодавець. Також, відповідно до ч. 5 ст. 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»: «4. Строк здійснення позапланового заходу не може перевищувати десяти робочих днів, а щодо суб'єктів малого підприємництва - двох робочих днів.» ТОВ «ПОНТЕМ.УА» не є суб’єктом малого підприємництва, відповідно, сама перевірка в ТОВ «ПОНТЕМ.УА» може проводитися протягом 10 робочих днів, але ні цім Законом, а ні ніякими іншими нормативними та законодавчими актами України не передбачене – коли цю перевірку органи державного контролю повинні почати з моменту звернення роботодавця. Таким чином, ТОВ «ПОНТЕМ.УА» не має можливості отримати у строки до закінчення подачі тендерних пропозиції по закупівлі Акт, складеного за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, а саме Учасником у другому півріччі 2024 року або у 2025 році. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та вимагаємо зобов’язати Замовника виключити її з тендерної документації. Вимагаємо зобов’язати Замовника виключити незаконні вимоги з тендерної документації. Відповідно до пункту 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.