• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Кондиціонери

Завершена

900 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 000.00 UAH
Період оскарження: 21.09.2018 13:00 - 05.10.2018 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Вимога містить дискримінацію

Номер: 143d2f6db5244160b25bb98d77bd0a60
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-21-000720-a.c2
Назва: Вимога містить дискримінацію
Скарга:
ваша вимога містить дискримінаційний характер, тобто ви подали тендерну документацію, під одну модель Chigo так наприклад, розміри кондиціонерів як вони можуть вплинути на кількосні та якісні характеристики кондиціонера ? Крім того вони подані до міліметра, навіть упаковка в якій повинні бути запаковані кондиціонери повинна бути таких розмірів ні міліметра більше, ні міліметра менше, також сталі і технічні параметри, що виключає можливість запропонувати кращу модель ніж ту яку ви хочети придбати по невідомим на те причинам.
Пов'язані документи: Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.09.2018 18:14
Автор: Сьомик Володимир Григорович, Сьомик Володимир Григорович +38(066)150-00-51 helga88oleksyuk@gmail.com
Вимога
Вирішена

Зміна параметрів зовнішнього і внутрішнього блоку

Номер: de3e9d474bba4cf9bfd4e92337864a79
Ідентифікатор запиту: UA-2018-09-21-000720-a.c1
Назва: Зміна параметрів зовнішнього і внутрішнього блоку
Вимога:
Прошу вас змінити, або поставити похубки +/- на параметри внутрішього і зовнішнього блоку так як дані параметри відповідають тільки одній моделі. А це дискримінація.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 21.09.2018р. по закупівлі № UA-2018-09-21-000720-а щодо закупівлі кондиціонерів згідно коду ДК 021:2015 – 39710000-2 «Електричні побутові прилади» на веб-порталі дежавних закупівель було розміщене звернення (скарга) щодо зміни техічних характеристик товару. Тендерний комітет управління уважно розглянув вказане звернення, на що повідомляємо наступне. Відповідно до п.29. ч.1 ст. ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляєься та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданиках. Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію ( у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити детальний опис товарів, робі, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандарстні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандарстами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на кокретну торговельну марку чи фірму, папент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його похоження або виробника. Уразі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент». Аналізуєчи вищевикладене, вважаємо що Законом Замовнику надано беззаперечне право встановлювати технічні характеристики до товару, послуги чи роботи. Ваша вимога щодо зміни похибки +/- в параметрах внутрішього і зовнішнього блоку є необгрунтованою вимогою, оскільки управління успішно щороку закуповує кондиціонери для потреб судів Полтавської області з відповідними технічними характеристиками, що вказані в тендерній документації. Також варто додати те, що в тендерній документації відсутнє посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, папент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його похоження або виробника, а тому встановлені технічні характеристики не можна вважати дискримінаційними, оскільки відповідно до ст. 3 Закону - вони створюють добросовісну конкуренцію серед учасників, є відкритими та прозорими для всіх учасників. Враховуючи вищевикладене, та керуючись п.29. ч.1 ст. 1, п.3 ч.2 ст. 22 та абз.3 ст. 3 Закону, тендерний комітет управління діяв в межах, та відповідно до Закону, а вимоги щодо зміни похибки +/- в параметрах внутрішього і зовнішнього блоку - не можна вважати дискримінаційними, а тому не підолягають задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так