• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Костюми робочі, костюми робочі для охорони, костюми робочі комбіновані, костюми зварювальника, жилети сигнальні, халати, футболки згідно ДК 021:2015 код 18130000-9 Спеціальний робочий одяг

Торги не відбулися

3 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 000.00 UAH
Період оскарження: 07.04.2025 14:26 - 12.04.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Скасування протокольного рішення про відхилення пропозиції учасника ПП "Спецкомплект"

Номер: e45e4f995c354bf8aa108ca9f6802efa
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-07-008264-a.b1
Назва: Скасування протокольного рішення про відхилення пропозиції учасника ПП "Спецкомплект"
Вимога:
ВИМОГА Приватне підприємство «Спецкомплект» вимагає скасувати протокольне рішення (протокол) № 119 уповноваженої особи від 18.04.2025 року у зв’язку з його незаконністю. Для підтвердження відповідності тендерної учасник у складі тендерної пропозиції надає, зокрема, сертифікат про експертизу зразка (модуль В) на відповідність, запропонованих у позиції 4 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації товарів, суттєвим вимогам щодо безпеки та охорони постановою КМУ від 21.08.2019 № 771, а саме: ДСТУ EN ISO 13688:2016; ДСТУ EN ISO 11612:2018; ДСТУ EN ISO 11611:2018; ДСТУ EN 531:2005; ДСТУ ГОСТ 12.4.221:2004. ПП «Спецкомплект» у складі тендерної пропозиції надано: сертифікат експертизи зразку (модуль В) від 14.04.2025 року № UA.023.В.00021-25; висновок про можливість видачі сертифікату про експертизу зразка від 14.04.2025 року; звіт про оцінку відповідності від 14.04.2025 року. У зв’язку з тим, що Національні стандарти ДСТУ EN ISO 11612:2018; ДСТУ EN ISO 11611:2018; ДСТУ EN 531:2005; ДСТУ ГОСТ 12.4.221:2004 відсутні у Переліку національних стандартів для цілей застосування Технічного регламенту ЗІЗ вони не можуть бути прописані у вищевказаному сертифікаті, оскільки не підпадають під дію Технічного регламенту. Звіт про оцінку відповідності продукції, наданий учасником у складі тендерної пропозиції містить п. 8 . Експертиза технічної документації, де написано: продукція, що заявлена для оцінки відповідності, виготовляється у відповідності з вимогами технічної документації, ДСТУ EN ISO 11612:2018; ДСТУ EN ISO 11611:2018; ДСТУ EN 531:2005; ДСТУ ГОСТ 12.4.221:2004; ДСТУ EN ISO 13688:2016. Розглядати Сертифікат експертизи зразку (модуль В) від 14.04.2025 року № UA.023.В.00021-25 без звіту про оцінку відповідності не можна. Також учасник звернувся до органу з оцінки відповідності за роз’ясненням з цього питання та отримав відповідь, яка додається.
Вирішення: Процедура Закупівлі здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості) Ураховуючи вимоги пункту 28 Особливостей, тендерна документація сформована Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Так, відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, відповідно до частини 1 статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Частиною третьою статті 23 Закону зазначено, що технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Відповідно до частини п’ятої статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Одяг для захисту працівників, які працюють в умовах підвищених температур, для захисту від тепла та полум’я, для захисту під час зварювання та суміжних процесів підпадають під дію Технічного регламенту засобів індивідуального захисту затвердженого постановою КМУ від 21.08.2019 № 771 (далі Технічний регламент). Тобто, Замовник має право вимагати від учасників надання Сертифікату про експертизу зразка (п.6.2. додатку V до Технічного регламенту), на відповідність суттєвим вимогам щодо безпеки та охорони здоров’я, а саме: Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі учасник у складі тендерної пропозиції надає, зокрема, сертифікат про експертизу зразка (модуль В) на відповідність, запропонованих у позиції 4 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації товарів, суттєвим вимогам щодо безпеки та охорони здоров’я, встановленим Технічним регламентом засобів індивідуального захисту затвердженого постановою КМУ від 21.08.2019 № 771, а саме: ДСТУ EN ISO 13688:2016, ДСТУ EN ISO 11612:2018, ДСТУ EN 531:2005, ДСТУ EN ISO 11611:2016, ДСТУ ГОСТ 12.4.221:2004 (ГОСТ 12.4.221-2002, ІDT). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено, що у складі тендерної пропозиції надано: сертифікат про експертизу зразка (модуль В) від 14.04.2025 №UA.023.B.00021-25 на відповідність, запропонованих у позиції 4 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації товарів, суттєвим вимогам щодо безпеки та охорони здоров’я, встановленим Технічним регламентом засобів індивідуального захисту затвердженого постановою КМУ від 21.08.2019 № 771, який не підтверджує відповідність вимогам: ДСТУ EN ISO 11612:2018, ДСТУ EN 531:2005, ДСТУ EN ISO 11611:2016, ДСТУ ГОСТ 12.4.221:2004 (ГОСТ 12.4.221-2002, ІDT). В наданому сертифікаті зазначені ДСТУ EN ISO 13688:2016 (Одяг захисний, загальні вимоги) та ДСТУ EN ISO 20471:2016 (Одяг підвищеної видимості, методи випробування та вимоги). У гл.1 ДСТУ EN ISO 13688:2016 (Одяг захисний, загальні вимоги) зазначено, що цей стандарт установлює загальні вимоги до характеристик з ергономіки, безпечності, позначення розміру, зношення, сумісності та маркування захисного одягу, а також до інформації, що надає виробник захисного одягу і призначений тільки для використання в поєднання з іншими стандартами, а не як самостійний документ. Тобто наданий сертифікат не підтверджує відповідність всім зазначеним ДСТУ, що вимагались Замовником. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей та пункту 6.1 розділу 5 тендерної документації, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена Учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Беручи до уваги вищенаведене, тендерна пропозиція Учасника правомірно, з дотриманням вимого чинного законодавства відхилена замовником. Окрім того, відповідно до п.5 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації Учасник, який подав тендерну пропозицію вважається таким, що згодний з умовами цієї тендерної документації та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку встановленого в п. 4 Розділу 3 цієї тендерної документації. Жодних звернень через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернень до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, в електронну систему закупівель не надходило».
Статус вимоги: Відхилено