-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з обслуговування кондиціонерів
Завершена
300 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 006.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 006.00 UAH
Період оскарження:
07.04.2025 11:08 - 12.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
81a1621869684d7093b1c5c5fb6156f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-07-002947-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга смарт клімат визначення переможця UA-2025-04-07-002947-a.pdf.p7s 28.04.2025 16:07
- скарга смарт клімат визначення переможця UA-2025-04-07-002947-a.docx 28.04.2025 16:07
- Протокол розгляду ФОП ГОПКАЛО МАРІЯ МИХАЙЛІВНА.docx 28.04.2025 16:07
- Цінова пропозиція20250414_17380302.pdf 28.04.2025 16:07
- ТД обслуговування кондиціонерів 2025.docx 28.04.2025 16:07
- відповідність тех вимогам20250414_17410885.pdf 28.04.2025 16:07
- скарга смарт клімат визначення переможця UA-2025-04-07-002947-a.pdf 28.04.2025 16:07
- sign.p7s 28.04.2025 16:36
- рішення від 30.04.2025 № 6840.pdf 30.04.2025 16:27
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.05.2025 № 7411.pdf 09.05.2025 16:01
- рішення від 08.05.2025 № 7411.pdf 13.05.2025 12:45
- Пояснення на скаргу ТОВ СМАРТ КЛІМАТ.pdf 01.05.2025 12:09
- Пояснення на скаргу ТОВ СМАРТ КЛІМАТ.doc 01.05.2025 12:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.04.2025 16:49
Дата розгляду скарги:
08.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.04.2025 16:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.05.2025 12:45
Дата виконання рішення Замовником:
14.05.2025 10:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі" , п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" , Положення про уповноважену особу, відповідальну за організацію та проведення закупівель товарів, робіт і послуг
за бюджетні кошти, на виконання рішення АМКУ №7411-р/пк-пз від 08.05.2025 за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції щодо закупівлі код
за ДК 021: 2015 50730000-1 «Послуги з ремонту та технічного обслуговування охолоджувальних установок" відхилити пропозицію ФОП ГОПКАЛО МАРІЯ МИХАЙЛІВНА та перейти до розгляду пропозиції наступного учасника
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
410d99ff012e41d2ab2230f0f3a04cc8
Заголовок пункту скарги:
Заголовок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
07.04.2025 року ДВНЗ "Національна академія Служби безпеки України" (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Послуги з обслуговування кондиціонерів» з очікуваною вартістю 300 600,00 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ФОП ГОПКАЛО МАРІЯ МИХАЙЛІВНА;
• ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ»;
• ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС";
• ФОП Старунський Василь Іванович.
16.04.2025 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ФОП ГОПКАЛО МАРІЯ МИХАЙЛІВНА.
17.04.2025 року Замовник опублікував вимогу про усунення невідповідностей. Далі Замовник опублікував Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 58/1 від 23.04.2025, відповідно до якого визначив переможцем закупівлі ФОП ГОПКАЛО МАРІЯ МИХАЙЛІВНА.
Але при перевірці тендерної пропозиції даного Учасника було встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Відтак його тендерну пропозицію Замовник повинен був відхилити.
1. Переможець не виконав вимогу про усунення невідповідностей з огляду на наступне.
1) Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником) та завантаженням файлів з інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, що пропонується учасником (згідно з Додатком 1 до цієї документації).
Також відповідно до Додатку №3 до тендерної документації серед документів, які надаються учасником у тендерній пропозиції встановлено, що учасниками подається технічна специфікація (технічні, якісні та кількісні характеристики) предмету закупівлі, що пропонується Учасником.
У складі тендерної пропозиції Переможцем надано лише Довідку (файл відповідність тех вимогам20250414_17410885.pdf), відповідно до якої Переможець підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, які зазначені у тендерній документації. Разом з цим ця довідка надана стосовно закупівлі за номером UA-2025-04-14-005290-a, в той час як номер даної процедури закупівлі - UA-2025-04-07-002947-a. Тобто ця довідка не стосується закупівлі UA-2025-04-07-002947-a і не підтверджує відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі по процедурі UA-2025-04-07-002947-a.
Крім цього, така довідка не може вважатися і не є технічною специфікацією, у довідці також не зазначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі всупереч вищезазначеним вимогам тендерної документації.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції Переможця відсутні технічна специфікація, документи та/або інформацію на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а тому тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам п.1 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку №3 до тендерної документації.
Тому тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам технічної специфікації та взагалі не містить інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
2) У додатку №2 до тендерної документації встановлено тендерну форму: «пропозиція». Переможцем надано цю форму у складі тендерної пропозиції, але у даній формі не заповнено код ДК 021:2015. Що не відповідає вимогам до додатку №2 до тендерної документації.
Згідно з п 43. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) та п.3 розділу 5 тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно визначив переможцем процедури закупівлі ФОП ГОПКАЛО МАРІЯ МИХАЙЛІВНА та не відхилив його тендерну пропозицію, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно з п. 59 Особливостей Сскарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю..
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ФОП ГОПКАЛО МАРІЯ МИХАЙЛІВНА;
• ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ»;
• ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС";
• ФОП Старунський Василь Іванович.
16.04.2025 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ФОП ГОПКАЛО МАРІЯ МИХАЙЛІВНА.
17.04.2025 року Замовник опублікував вимогу про усунення невідповідностей. Далі Замовник опублікував Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 58/1 від 23.04.2025, відповідно до якого визначив переможцем закупівлі ФОП ГОПКАЛО МАРІЯ МИХАЙЛІВНА.
Але при перевірці тендерної пропозиції даного Учасника було встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Відтак його тендерну пропозицію Замовник повинен був відхилити.
1. Переможець не виконав вимогу про усунення невідповідностей з огляду на наступне.
1) Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником) та завантаженням файлів з інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, що пропонується учасником (згідно з Додатком 1 до цієї документації).
Також відповідно до Додатку №3 до тендерної документації серед документів, які надаються учасником у тендерній пропозиції встановлено, що учасниками подається технічна специфікація (технічні, якісні та кількісні характеристики) предмету закупівлі, що пропонується Учасником.
У складі тендерної пропозиції Переможцем надано лише Довідку (файл відповідність тех вимогам20250414_17410885.pdf), відповідно до якої Переможець підтверджує відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, які зазначені у тендерній документації. Разом з цим ця довідка надана стосовно закупівлі за номером UA-2025-04-14-005290-a, в той час як номер даної процедури закупівлі - UA-2025-04-07-002947-a. Тобто ця довідка не стосується закупівлі UA-2025-04-07-002947-a і не підтверджує відповідність технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі по процедурі UA-2025-04-07-002947-a.
Крім цього, така довідка не може вважатися і не є технічною специфікацією, у довідці також не зазначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі всупереч вищезазначеним вимогам тендерної документації.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції Переможця відсутні технічна специфікація, документи та/або інформацію на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а тому тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам п.1 розділу ІІІ тендерної документації та Додатку №3 до тендерної документації.
Тому тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам технічної специфікації та взагалі не містить інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
2) У додатку №2 до тендерної документації встановлено тендерну форму: «пропозиція». Переможцем надано цю форму у складі тендерної пропозиції, але у даній формі не заповнено код ДК 021:2015. Що не відповідає вимогам до додатку №2 до тендерної документації.
Згідно з п 43. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) та п.3 розділу 5 тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно визначив переможцем процедури закупівлі ФОП ГОПКАЛО МАРІЯ МИХАЙЛІВНА та не відхилив його тендерну пропозицію, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно з п. 59 Особливостей Сскарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю..
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Протокол розгляду
-
Повʼязаний документ:
Протокол розгляду ФОП ГОПКАЛО МАРІЯ МИХАЙЛІВНА.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір