-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Костюм для захисту від понижених температур, нафти і нафтопродуктів (зимовий «Нафтовик»)
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 4 до ТД).
Завершена
16 125 258.80
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 161 252.59 UAH
мін. крок: 1% або 161 252.59 UAH
Період оскарження:
04.04.2025 18:49 - 27.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
ad10fc43dc02473391e0c027d03f7ae3
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-04-012201-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 19.05.2025 12:16
- Додаток_2 Перел_к документ_в учасника Костюм зимовий Нафтовик зі змінами 1.docx 19.05.2025 12:17
- sign.p7s 19.05.2025 12:18
- рішення від 21.05.2025 № 8074.pdf 21.05.2025 13:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.05.2025 № 8600.pdf 30.05.2025 13:37
- рішення від 29.05.2025 № 8600.pdf 02.06.2025 15:11
- Пояснення на скаргу УМТК костюм Нафтовик.pdf 23.05.2025 18:09
- Пояснення на скаргу УМТК костюм Нафтовик.docx 23.05.2025 18:09
- 116-4 Протокол скасування рішення і надання 24 год.pdf 02.06.2025 16:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.05.2025 12:36
Дата розгляду скарги:
29.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.05.2025 13:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.06.2025 15:11
Дата виконання рішення Замовником:
02.06.2025 16:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано рішення Органу оскарження та скасовано рішення про визначення переможця процедури закупівлі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
67545bed670840268f707fcd71ec1eda
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Протокольним рішенням № 01/01/13/10/01/01/116-3-ЮШ уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі товарів, робіт і послуг в ПАТ «Укрнафта» від 14.05.2025 (далі - Протокол) ухвалено рішення ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" визначити переможцем закупівлі UA-2025-04-04-012201-a та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із вказаним учасником.
Вважаємо Протокол Замовника таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника, а також суперечать вимогам Закону з наступних підстав.
За результатом розгляду пропозиції ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" при проведені закупівлі UA-2025-04-04-012201-a Замовником встановлено її відповідність встановленим вимогам. Проте, пропозиція даного учасника не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути відхиленою з наступних підстав.
Згідно пункту 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації (далі – ТД) Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у ТД та Додатку 2 до ТД. Документи та/або інформація, які передбачені цією ТД, подаються учасником у спосіб та за переліком, визначеним в Додатку 2 до цієї ТД.
Підпунктом 3.1.1. пункту 3.1 Додатку 2 до ТД визначено, що для підтвердження повноважень посадових осіб або представників Учасника на підписання тендерної пропозиції Учасника у складі пропозиції учасникам слід надати: Копію документу/-ів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника на підписання документів тендерної пропозиції. Такими документами можуть бути: протокол засновників, наказ про призначення, довіреність (доручення), витяг/виписка з Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) або будь-який інший документ ЄДР, що підтверджує повноваження посадової особи або представника Учасника на підписання документів тендерної пропозиції.
Виходячи із змісту встановленої вимоги, для підтвердження повноважень на підписання тендерної пропозиції учасникам у складі пропозиції слід було надати: або протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або витяг/виписка з Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) або будь-який інший документ ЄДР, що підтверджує повноваження посадової особи.
Серед документів пропозиції ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" жоден із перелічених вище документів для підтвердження повноважень на підписання тендерної пропозиції - не надано.
Отже, в цій частині тендерна пропозиція ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, що є підставою для її відхилення, як такої що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій учасників, а саме – не відхиливши пропозицію ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА", що суперечить умовам закупівлі, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного ст.5 Закону, а саме – недискримінація учасників та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи наведене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" переможцем оскаржуваної закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що рішення Замовника є неправомірним та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника, оскільки допущено порушення ст. 5 Закону в частині об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, недискримінації учасників та рівного ставлення до них; та порушено права Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, тому керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
Вважаємо Протокол Замовника таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника, а також суперечать вимогам Закону з наступних підстав.
За результатом розгляду пропозиції ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" при проведені закупівлі UA-2025-04-04-012201-a Замовником встановлено її відповідність встановленим вимогам. Проте, пропозиція даного учасника не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути відхиленою з наступних підстав.
Згідно пункту 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації (далі – ТД) Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у ТД та Додатку 2 до ТД. Документи та/або інформація, які передбачені цією ТД, подаються учасником у спосіб та за переліком, визначеним в Додатку 2 до цієї ТД.
Підпунктом 3.1.1. пункту 3.1 Додатку 2 до ТД визначено, що для підтвердження повноважень посадових осіб або представників Учасника на підписання тендерної пропозиції Учасника у складі пропозиції учасникам слід надати: Копію документу/-ів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника на підписання документів тендерної пропозиції. Такими документами можуть бути: протокол засновників, наказ про призначення, довіреність (доручення), витяг/виписка з Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) або будь-який інший документ ЄДР, що підтверджує повноваження посадової особи або представника Учасника на підписання документів тендерної пропозиції.
Виходячи із змісту встановленої вимоги, для підтвердження повноважень на підписання тендерної пропозиції учасникам у складі пропозиції слід було надати: або протокол засновників, або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або витяг/виписка з Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) або будь-який інший документ ЄДР, що підтверджує повноваження посадової особи.
Серед документів пропозиції ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" жоден із перелічених вище документів для підтвердження повноважень на підписання тендерної пропозиції - не надано.
Отже, в цій частині тендерна пропозиція ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, що є підставою для її відхилення, як такої що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду тендерних пропозицій учасників, а саме – не відхиливши пропозицію ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА", що суперечить умовам закупівлі, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного ст.5 Закону, а саме – недискримінація учасників та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи наведене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" переможцем оскаржуваної закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що рішення Замовника є неправомірним та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника, оскільки допущено порушення ст. 5 Закону в частині об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, недискримінації учасників та рівного ставлення до них; та порушено права Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, тому керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1. Прийняти Скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника усунути допущені порушення при проведенні процедури закупівлі UA-2025-04-04-012201-a; 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "СПЕЦТРЕЙД УКРАЇНА" переможцем закупівлі UA-2025-04-04-012201-a.