-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція системи опалення з встановленням модульної котельні на твердому паливі Нововасилівського СБНТД за адресою с.Нововасилівка, вул.Центральна, 19а
Завершена
2 374 723.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 747.00 UAH
мін. крок: 1% або 23 747.00 UAH
Період оскарження:
19.09.2018 13:21 - 30.09.2018 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Відповідь на лист № 01-30/781 від16.10.2018 р
Номер:
d4357ebe3ea14233a9dee78e697aeafb
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-19-001228-c.b2
Назва:
Відповідь на лист № 01-30/781 від16.10.2018 р
Скарга:
Розглянувши Ваш лист № 01-30/781 від16.10.2018 р., про відхилення нашої пропозиції на підставі невідповідності умовам тендерної документації, Протокол засідання тендерного комітету від 08.10.2018 р., про Обрання переможця, та документацію обраного Вами переможця, звертаємо Вашу увагу на наступне:
ПП «Хортиця - Інтерм» має Дозвіл на продовження виконання роботи підвищеної небезпеки № 307.12.23-45.33.3 від 23.05.2012 р., термін дії якого продовжено до 22.05.2022 р., для цього і додаються копії дозвільних документів, звертаємо Вашу увагу Додаток додається, тому Ви мали змогу переглянути саме копію Дозволу та дати його чинності, а не побачити його на нашому фірмовому бланку і на цьому обґрунтовувати нашу пропозицію.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вих. 61.jpg 18.10.2018 09:15
- 1..jpg 18.10.2018 09:30
- 1.jpg 18.10.2018 09:30
- Рішення від 22.10.2018 № 10762.pdf 22.10.2018 19:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.10.2018 09:21
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.10.2018 19:03
Вимога
Є відповідь
скарга на рішення Замовника від 08,10,2018
Номер:
2f02807a06254bc1aa2fd1ac70ea7af7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-19-001228-c.a1
Назва:
скарга на рішення Замовника від 08,10,2018
Вимога:
Розглянувши Протокол засідання тендерного комітету від 08.10.2018 р., про відхилення нашої пропозиції на підставі невідповідності умовам тендерної документації, Протокол засідання тендерного комітету від 08.10.2018 р., про Обрання переможця, та документацію обраного Вами переможця, звертаємо Вашу увагу на наступне:
1. Ви написали, що в тендерний пропозиції зазначено, що ПП «Хортиця - Інтерм» має Дозвіл на продовження виконання роботи підвищеної небезпеки №307.12.23-45.33.3 від 22.05.2022 р., але ми маємо Дозвіл на продовження виконання роботи підвищеної небезпеки № 307.12.23-45.33.3 від 23.05.2012 р., який продовжено до 22.05.2022 р., для перевірки достовірності даних і додаються копії дозвільних документів, тому Ви мали змогу переглянути саме копію Дозволу та дати його чинності, а не побачити його на нашому фірмовому бланку і на цьому обґрунтовувати Вашу відмову.
2. Підприємство ТОВ «АКВІЛОН 99», яке ви обрали переможцем має ліцензію на зведення металевих конструкцій та на монтаж внутрішніх інженерних мереж (водопостачання, опалення та електропостачання), але в переліку робіт, згідно додатка №1 до тендерної документації, є фундаменті роботи, монтаж технологічного устаткування, виконання пусконалагоджувальних робіт, монтаж технологічних трубопроводів, монтаж зовнішніх інженерних мереж (водопостачання, опалення та електропостачання), а також монтаж інженерних споруд, які підприємство не має право виконувати, та на які воно не планує залучати субпідрядну організацію (згідно листа ТОВ «АКВІЛОН 99» щодо незалучення субпідрядної організації).
3. Згідно проекту Договору (додаток №5 до тендерної документації) п. 5.1. Генпідрядник може забезпечити дострокове завершення виконання робіт і здачу їх Замовнику (за умови наявного фінансування), тому ми можемо зменшити графік виконання робіт та завершити роботи в грудні 2018 року.
Прошу згідно нашого звернення переглянути Протоколи засідання тендерного комітету від 08.10.2018 р..
Пов'язані документи:
Учасник
- Вих.59 від 11.10.2018 001.jpg 12.10.2018 08:30
- Павлівська ОТГ077.pdf 16.10.2018 09:54
Дата подачі:
12.10.2018 08:31
Вирішення:
На Ваш лист від 11.10.2018 №59 повідомляємо, що керуючись частиною другою ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), повідомляємо, що Вашу пропозицію, подану на торги, відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів №UA-2018-09-19-001228-c на закупівлю «Реконструкція системи опалення з встановленням модульної котельні на твердому паливі Нововасилівського СБНТД за адресою с.Нововасилівка, вул.Центральна, 19а» за (ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), розміщеного на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua/ відхилено на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону:...«4)тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації».
Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
-у проекті договору кінцевий термін виконання робіт - грудень 2018 року, а згідно графіку виконання робіт наданого ПП «ХОРТИЦЯ-ІНТЕРМ» зазначається січень 2019 року. Під час періоду уточнень ви не зверталися до нас з запитами щодо цього питання.
-в тендерній пропозиції ПП «ХОРТИЦЯ-ІНТЕРМ» (на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua/ до закупівлі №UA-2018-09-19-001228-c ) зазначено, що ви маєте Дозвіл на продовження виконання роботи підвищеної небезпеки №307.12.23-45.33.3 від 22.05.2022 р. (додаток до листа ).
Рішення прийнято на засіданні тендерного комітету за результатами поіменного голосування членів комітету, протокол від 08.10.2018 р.
Крім того, зазначаємо, що підприємство ТОВ «АКВІЛОН 99» та надана підприємством документація відповідає вимогам тендерного комітету та має всі необхідні документи, дозволи та можливість залучення субпідрядної організації до виконання робіт по закупівлі, про що переможцем було зазначено у листі від 01 жовтня 2018 року за № 826/18. У цьому листі ТОВ «АКВІЛОН 99» зазначено, що субпідрядні організації не будуть залучені до виконання робіт у обсязі більше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. З цього виходить, що ТОВ «АКВІЛОН 99» повідомило Павлівську сільську раду, що до виконання умов договору про закупівлю будуть залучатись субпідрядні організації і з цього виходить, що роботи, які потребують додаткових дозвільних документів та додаткової матеріально технічної бази будуть виконані субпідрядною організацією.
Щодо пункту 3 Вашого листа, зазначаємо наступне, у відповідності до умов договору, а саме п. 5.1 Початок виконання робіт – жовтень 2018 року, Закінчення виконання робіт – грудень 2018 року. Крім того, як вірно Вами зазначено Генпідрядник має право на забезпечення дострокового завершення виконання робіт і здачу їх Замовнику (за умови наявного фінансування), проте ви зазначаєте лише про право Генпідрядника щодо дострокового виконання робіт за договором про закупівлю, а тендерна документація вимагала чіткого визначення строків виконання робіт, грудень 2018 року є граничним строком виконання робіт за договором. У відповідності до приписів ч.1 ст. 530 Цивільного кодексу України, якщо у зобов'язанні встановлений строк (термін) його виконання, то воно підлягає виконанню у цей строк (термін).
Статус вимоги:
Відхилено