• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Металопластикові вікна

Завершена

670 568.69 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 705.69 UAH
Період оскарження: 04.04.2025 17:11 - 10.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: f7d876db457d484a8afe21b5bce85808
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-04-011837-a.b3
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 12.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.05.2025 16:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.05.2025 18:02
Дата виконання рішення Замовником: 15.05.2025 15:22
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.05.2025 № 7540-р/пк-пз, Аварійно-рятувальним загоном спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області скасовано рішення, прийняте уповноваженою особою від 25.04.2025 № 74 про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" за процедурою закупівлі — "Металопластикові вікна", код згідно з ДК 021:2015 — 44220000-8 Столярні вироби. Ідентифікатор закупівлі: № UA-2025-04-04-011837-a.
Автор: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП", Мар'ян Кішик +380935144401, +380962956430, +380965413228 123-456-789a@ukr.net https://piramid-corp1.jimdo.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b257b70868904567adca94a3e9f4158f
Заголовок пункту скарги: докази підтверджують що в діях замовника вбачаються порушення вимог Закону і Особливостей, а саме зловживання своїми правами і обов’язками
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 04.04.2025 року Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області (далі - Замовник) в системі електронних торгів оприлюднив оголошення № UA-2025-04-04-011837-a a про проведення процедури відкриті торги з особливостями на закупівлю: «Металопластикові вікна код за ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби» з загальною очікуваною вартістю 670 568,69 грн з ПДВ.
У вказаній процедурі закупівлі прийняли участь
 фізична особа – підприємець Голубова Ольга Андріївна
 товариство з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Пірамід Корп» (далі - Скаржник)
 товариство з обмеженою відповідальністю "МАЙСТЕРБУД-Д"
 товариство з обмеженою відповідальністю "КЛМ ГРУПП "
 приватне підприємство “АЛЬПАРІ БУД ГРУП”
 фізична особа – підприємець Васильченко Валентина Анатоліївна
Найменшу цінову пропозицію надав учасник - фізична особа – підприємець Голубова Ольга Андріївна, якого згодом дискваліфікували.
Наступну найменшу ціну надав Скаржник.
25.04.2025 року Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив протокол №74 яким відхилив тендерну пропозицію скаржника.
Своє рішення Замовник мотивував наступним.
Відповідно Таблиці Додатку 3 до Тендерної документації «Характеристики товару», Ущільнювач повинен бути чорного кольору.
В складі Тендерної пропозиції Учасником надано Довідку про технічні характеристики товару що пропонується учасником у вигляді порівняльної таблиці згідно з Додатком 3 до Тендерної документації (файл «З 2 1 порівняльна таблиця.pdf»), в якій зазначено «Ущільнювач - колір сірий», що не відповідає умовам технічної специфікації.
Вважаємо вказане рішення Замовника передчасним та таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.

Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації Замовника вимагалось поставити металопластикові вікна з склопакетом Профіль: WDS 6S (або еквівалент), колір – білий, Ущільнювач – колір чорний, Скління: склопакет 4i-10Аr-4-10Аr-4i
Металопластикові вікна повинні відповідати ДСТУ EN 14351-1:2020 «Вікна та двері. Вимоги. Частина 1. Вікна та зовнішні двері (EN 14351-1:2006 + A2:2016, IDT)» та ДБН В.2.6 -31:2021 «Теплова ізоляція та енергоефективність будівель», забезпечувати високу міцність, не змінювати структуру, не випаровувати шкідливих речовин, не змінювати колір.
Профіль ПВХ має відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.7-130:2007 «Будівельні матеріали. Профілі полівінілхлоридні для огороджувальних будівельних конструкцій. Загальні технічні умови». Профіль повинен забезпечити високу міцність та статику конструкцій.
Сендвіч панелі повинні бути стійкі до температурних перепадів і підвищеного рівня вологості, а також мати теплоізоляційні характеристики.
Фурнітура має відповідати вимогам ДСТУ Б В.2.6-39:2008 «Пристрої поворотні, відкидні і поворотно-відкидні для віконних та балконних дверних блоків. Технічні умови». Фурнітура повинна забезпечувати якісне, надійне та довговічне відкривання - закривання фрамуги. Фурнітура повинна бути з якісними експлуатаційними характеристиками. Фурнітура повинна бути стальною, жорсткою та корозієстійкою.
Строк гарантійного обслуговування фурнітури повинен складати не менше 2 років.
Ущільнювачі мають бути протягнуті замкненим контуром.
Вважати зазначені у цій технічній специфікації посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва такими, що містять вираз «або еквівалент».
Еквівалент товару - вживається у значенні, як рівнозначний товар, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовником згідно вимог цієї документації, або якісно перевищують відповідні вимоги Замовника. У разі поставки еквіваленту товару, товар повинен бути з технічними та якісними характеристиками рівноцінними, або покращеними, ніж визначені Замовником. Товар, представлений Учасником, має відповідати діючим в Україні державним стандартам якості, відповідності або затвердженим в установленому порядку технічним умовам.
Скаржник надав в складі свої пропозиції металопластикові конструкції – еквівалент товару, а саме профіль Steko 7S, колір – білий, Ущільнювач – колір сірий, Скління: склопакет 4i-10Аr-4-10Аr-4i
Також Скаржник у своїй тендерній пропозиції подав порівняльну таблицю (файл 3 2 1 порівняльна таблиця.pdf), надав сертифікати на профіль, фурнітуру, з яких випливає, що товар, який запропонував Скаржник ідентичний і еквівалентний товару, який вимагає Замовник. Єдина відмінність – це колір ущільнювача, який ні на що не впливає і виглядає як п’ятиміліметрова смужка між склопакетом і профілем.
Завод виробник металопластикових конструкцій, який на замовлення Скаржника для участі в публічних закупівлях виготовляє товар, зазначає наступне.
Повідомляємо, що ТОВ «ЗАВОД СТЕКО» виготовляє металопластикові конструкції (вікна) з склопакетом, профільної система Steko 7S, колір - білий, ущільнювач - колір сірий, скління: склопакет 4і-10Аг-4-10Аг-4і.
Хочемо зазначити, що ТОВ «ЗАВОД СТЕКО» виготовляє металопластикові конструкції (вікна) з профільної системи Steko 7S білого кольору і ущільнювачем тільки сірого кольору. Металопластикові конструкції (вікна) з вказаної вище профільної системи білого кольору і ущільнювачем чорного кольору ТОВ «ЗАВОД СТЕКО» не виготовляє. Металопластикові конструкції (вікна) з профільної системи Steko 7S в ламінації (крім білого) ТОВ «ЗАВОД СТЕКО» виготовляє з ущільнювачем чорного кольору.
За своїми експлуатаційними властивостями, технічними і якісними характеристиками, ущільнювач чорного кольору не відрізняється від ущільнювача сірого кольору. Металопластикові конструкції (вікна) з білого профілю і сірим ущільнювачем, мають аналогічний дизайнерський вид як металопластикові конструкції з чорним ущільнювачем.
Нагадаємо ще раз, що Замовник зазначив з приводу товару еквівалента.
Вважати зазначені у цій технічній специфікації посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва такими, що містять вираз «або еквівалент».
Еквівалент товару - вживається у значенні, як рівнозначний товар, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовником згідно вимог цієї документації, або якісно перевищують відповідні вимоги Замовника. У разі поставки еквіваленту товару, товар повинен бути з технічними та якісними характеристиками рівноцінними, або покращеними, ніж визначені Замовником. Товар, представлений Учасником, має відповідати діючим в Україні державним стандартам якості, відповідності або затвердженим в установленому порядку технічним умовам.
Отже виробництво металопластикових вікон з чорним ущільнювачем і металопластикових вікон з сірим ущільнювачем, є ніщо інше як еквівалентні один одному способи виробництва рівнозначних товарів, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовником згідно вимог цієї документації, або якісно перевищують відповідні вимоги Замовника.
З урахуванням вищевикладеного відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника у частині невідповідності кольору ущільнювача..

Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.

Вважаємо що Замовник порушив Конституцію України, а також вищевказані принципи здійснення публічних закупівель, визначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Таким чином, відхиливши пропозицію учасника ТОВ «Будівельна компанія «Піраміда Корп», Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси суб’єкта оскарження, зокрема право бути визнаним переможцем вказаної закупівлі і укласти договір, право як суб’єкт господарювання отримати замовлення за бюджетні кошти і надати послуги, право отримання прибутку, доходів, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене, право на підприємницьку діяльність, передбачене ст. 42 Конституції України, право на працю, передбачене ст. 43 Конституції України (кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.)
Скаржник є потенційним продавцем товару, що є предметом закупівлі. Відомості щодо участі і перемог ТОВ «Будівельна компанія «Пірамід Корп» у закупівлях містяться в електронній системі закупівель.
Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника у процедурі закупівлі UA-2025-04-04-011837-a відмінити рішення оформлені протоколом №74 від 25.04.2025 року.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Ущільнення

Номер: ea6fe4314f3a4c6dbb67fc661f4e91d2
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-04-011837-a.b2
Назва: Ущільнення
Вимога:
В кожного виробника товару різні кольори ущільнення Вони не впливають на якість вікон Вимагаємо переглянути своє рішення Інакше подаємо скаргу в АКМУ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, Тендерну документацію розроблено керуючись ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", в якій зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: Додаток 3 до Тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які викладено в Додатку 3 до Тендерної документації, розроблено на підставі наявної потреби та за результатами проведених ринкових консультацій та отриманих комерційних пропозицій від постачальників відповідних товарів, в яких зазначено данні про технічні характеристики та можливість поставки потенційними постачальниками необхідного товару. Згідно пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Стосовно питання зазначеного вище звернень та вимог від Учасників закупівлі замовником не отримано. Згідно пункту 6 розділу V. Тендерної документації відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Згідно пункту 6 розділу ІІІ. Тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. На підставі вище викладеного, замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

скарга на незаконне рішення замовника

Номер: 8c92a90ee85446a39c72bde6b6788e54
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-04-011837-a.a1
Назва: скарга на незаконне рішення замовника
Вимога:
Пропозицію ФОП Голубова О.А. було дискваліфіковано через те, що колір гуми прописаний сірий, а не чорний. Вважаємо таке рішення незаконним і таким, що підлягаю скасуванню з огляду на наступне: по перше профільна система WDS 6S, яку прописали в вимогах існує з чорною гумою лише в ламінованих вікнах, а в тенденій документації вікна білі і гума на них буде сіра, адже виробник не використовує чорну гуму на білі вікна з профілю WDS, отже в самій тендерній документації із самого початку вимагається те чого не можна зробити. З цього робимо висновок, що замовник не зацікавлений в чесних і прозорих торгах. по друге в тендерній документації пролписана можливість надання аналогу, а сіра гума це аналог до чорної гуми, адже більшість виробників на сьогоднішній день використовують гуму саме сірого кольору. Вимагаємо відмінити своє незаконне рішення в противному випадку буде подано скаргу в АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, Тендерну документацію розроблено керуючись ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", в якій зазначена інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: Додаток 3 до Тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які викладено в Додатку 3 до Тендерної документації, розроблено на підставі наявної потреби та за результатами проведених ринкових консультацій та отриманих комерційних пропозицій від постачальників відповідних товарів, в яких зазначено данні про технічні характеристики та можливість поставки потенційними постачальниками необхідного товару. Згідно пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Стосовно питання зазначеного вище звернень та вимог від Учасників закупівлі замовником не отримано. Згідно пункту 6 розділу V. Тендерної документації відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Згідно пункту 6 розділу ІІІ. Тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. На підставі вище викладеного, замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП "ГОЛУБОВА ОЛЬГА АНДРІЇВНА".
Статус вимоги: Відхилено