-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Колодка гальмівна фосфориста тип Ф
Завершена
1 027 794.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 278.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 278.00 UAH
Період оскарження:
06.09.2018 16:51 - 23.09.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Умови закупівлі
Номер:
8816e0336d2e4e1b84e0b3b8a6ce0756
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-09-06-001976-a.a1
Назва:
Умови закупівлі
Вимога:
1. Звертаємо Вашу увагу на те що, очікувана вартість закупівлі не відповідає середньо-ринковій ціні по Україні. Тому просимо розглянути збільшення бюджету закупівлі згідно ринкових цін.
2. П.п 5.1. Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Просимо зменшити строк до 90 днів, в звязку з постійним підвищенням цін....
3. Просимо внести зміни в додаток 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ П. IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, та викласти п.п. 4.1. в неступній редакції: оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки товару. Примітку (за наявності реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних) видалити, так як вона суперечить вимогам пункту 201.1 статті 201 розділу V Податкового кодексу України а саме: Постачальник - платник податку - зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН) у встановлений цим Кодексом термін. Ви це виклали в додатку 4 "ПРОЕКТ ДОГОВОРУ про закупівлю" П. 6.3. Постачальник зобов’язаний: п.п. 6.3.4. Своєчасно та правильно із зазначенням податкових реквізитів складати та реєструвати податкові накладні в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог чинного податкового законодавства України. Нагадуємо, що Ви оплачуєте саме ТОВАР, а не очікуєте податковий кредит!!! Тому просимо Вас виключити з Проекту договору залежність умов оплати від реєстрації податкової накладної.
4. Відповідальність по Договору повинна бути адекватною, а у Вас, у всьому винен ПОСТАЧАЛЬНИК. Тому просимо внести зміни в П. VII. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, і п.п. 7.2. викласти в наступній редакції: - за несвоєчасну поставку ТОВАРУ, ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню у розмірі 0,1% вартості ТОВАРУ, з якого допущено прострочення виконання за кожний день прострочення. До речі даний пункт де ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню у розмірі 0,1% вартості ТОВАРУ присутній у діючих договорах філій ПАТ "УЗ" у т. ч. у філії "ЦЗВ", а також в Умовах Договорів в поточних публікаціях філій ПАТ "УЗ".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.09.2018 17:06
Вирішення:
Доброго дня.
Замовник здійснює закупівлі керуючись та неухильно дотримуючись норм Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон).
Відповідно ст. 1 Закону Замовник розробляє та затверджує документацію щодо умов проведення публічних закупівель (тендерну документацію).
Замовник не вбачає підстав для внесення змін в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Відхилено