• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єктах: ЛОТ:1 «Капітальний ремонт підвальних приміщень ГУ ДСНС України у м.Києві та захисної споруди цивільного захисту (сховища) № 111403 2-ДПРЧ ГУ ДСНС України у м.Києві за адресою: м. Київ, вул. Володимирська, 13»; ЛОТ:2 «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (сховища) № 111407 7-ДПРЧ ГУ ДСНС України у м. Києві за адресою: м. Київ, вул. Світлицького, 37»; ЛОТ:3 «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (сховища) № 113831 25-ДПРЧ ГУ ДСНС України у м. Києві за адресою: м. Київ, вул. Героїв полку «Азов», 6» (ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування).

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до технічного завдання до предмету закупівлі. Розмір бюджетного призначення - відповідно до кошторисних призначень замовника на 2025 рік. Очікувана вартість предмета закупівлі встановлена, як найнижче значення з тендерних пропозицій (UA-2024-04-18-004781-a).

Торги відмінено

1 403 162.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 338.60 UAH
Період оскарження: 04.04.2025 15:58 - 18.04.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога до Замовника

Номер: 9914cb2b49104dd590c8c08f0464b64b
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-04-011011-a.c3
Назва: Вимога до Замовника
Вимога:
Щодо визнання переможця закупівлі Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (сховища) № 113831 25-ДПРЧ ГУ ДСНС України у м. Києві за адресою: м. Київ, вул. Героїв полку «Азов» 6. ЛОТ 3. Відповідно до Повідомлення про намір укласти договір від 19.05.2025р, ТОВ «УРБАН ЕКСПЕРТС» визнана переможцем закупівлі (Лот 3), проте зазначене рішення Замовника не відповідає вимогам тендерної документації та порушує норми чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, оскільки: Відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації встановлено вимогу з надання Учасником : Учасник надає довідку в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність у нього позитивного досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, або договіри, що виконуються, на виконання робіт (послуг), які є предметом закупівлі (вказати не менше як 2 (два) договори), в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовника, його адреса та контактний номер телефону, назва роботи (послуги), яка є предметом закупівлі. Також на підтвердження інформації про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, зазначених у довідці, учасником надаються скановані копії: - договорів, зазначених в довідці; - документів, що підтверджують факт виконання аналогічних робіт (послуг), по договорам зазначених в довідці (копії актів приймання-передачі робіт (послуг)) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю); *Аналогічними роботами є роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації з нового будівництва або реконструкції або капітального ремонту захисної споруди (укриття або споруди подвійного призначення), клас наслідків СС3. ТОВ «УРБАН ЕКСПЕРТС» у складі пропозиції було надано: 1. Довідку №348 від 08.04.2025 (про наявність аналогічних договорів) 2. Договір №03/04/2024 від 18.01.2024р. 3. Договір №2605/21 від 26.05.2021р. та ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 573-01-21/КП від 08 січня 2024 по даному об’єкту. Звертаємо увагу, що жоден з наданих договорів не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки: Договір №03/04/2024 від 18.01.2024р, не містить інформації щодо класу наслідків об’єкту а також, щодо наявності хоча б у складі робіт укриття або споруди подвійного призначення. Договір №2605/21 від 26.05.2021р, передбачає виконання робіт на об’єкті СС2 (це визначено в експертному звіті № 573-01-21/КП від 08 січня 2024), а тендерна документація вимагає аналогічний об’єкт за класом наслідків СС3 Відповідно ТОВ «УРБАН ЕКСПЕРТС» не підтверджено наявність документально підтвердженого аналогічного договору Відповідно до вимог тендерної документації визначено, що Учасник має надати на підтвердження наявності працівників: Обов’язково надати копію чи оригінал сертифікатів інженерів - проектувальників в частині: з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації – не менше ніж на одного працівника, з інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 – не менше ніж на одного працівника, з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості СС3 – не менше ніж на одного працівника, копію кваліфікаційного сертифіката архітектора з правом виконання робіт з архітектурного об’ємного проектування – не менше ніж на одного працівника, копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині інженерно-технічних заходів цивільного захисту об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) - не менше ніж один працівник, з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 – не менше ніж на одного працівника, експерта будівельного за напрямком технічне обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС3- не менше ніж на одного працівника, з інженерно-будівельного проектування у частині виконання інженерних вишукувань - не менше ніж на одного працівника. У складі пропозиції ТОВ «УРБАН ЕКСПЕРТС» відсутня інформація про наявність даного працівника, також пропозиція не містить копії чи оригіналу кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника у частині виконання інженерних вишукувань. Відповідно рішення, щодо визнання переможцем ТОВ «УРБАН ЕКСПЕРТС» та визнання порушує вимоги чинного законодавства, вимоги тендерної документації та підлягає скасуванню. Додатково повідомляємо, що відповідно до ч.5 ст. 7 Закону України «Про публічні закупівлі» громадський контроль забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до цього Закону, зокрема шляхом здійснення аналізу і моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органи, що уповноважені здійснювати контроль, про виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до положень законодавства у сфері закупівель у разі бездіяльності Замовника та не задоволенні даної вимоги ТОВ «ІК «АРКОН» залишає за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України з метою захисту власних прав та охоронюваних законом інтересом.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. Пояснення щодо досвіду проєктування сховищ цивільного захисту з класом наслідків СС3. Під час проєктування житлового будинку в складі проєкту «Нове будівництво житлово-громадського комплексу за адресою: смт Козин, Обухівського району, Київської області», з метою раціонального використання площ захисних споруд були передбачені приміщення подвійного призначення, які, згідно з п. 5.3 ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту», мають захисні властивості сховищ. Запроєктовані приміщення подвійного призначення з захисними властивостями є невідʼємною частиною житлового будинку, тому відповідно до п. 4.3 ДСТУ 8855:2019, клас наслідків для них окремо не визначався. Водночас, згідно з п. 4.15 ДСТУ 8855:2019 «Визначення класу наслідків (відповідальності)», для сховищ цивільного захисту незалежно від місця розташування встановлюється клас наслідків СС3. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що в межах цього проєкту підтверджується наявність досвіду проєктування об'єктів із класом наслідків СС3. Щодо проєктування багатофункціонального комплексу «Подоляни-парк» по вул. Текстильна, 28 у м. Тернопіль, вказаний комплекс є будівлею класу наслідків СС3 відповідно до п. 4.1 ДСТУ 8855:2019 за показниками можливої небезпеки по кількості людей які постійно та тимчасово перебувають на об’єкті. 2. На вимогу щодо підтвердження рівнозначності посад «інженер-геодезист» та «інженер з вишукувань» повідомляємо наступне: Згідно з Національним класифікатором професій ДК 003:2010, професії «інженер-геодезист» (код 2149.2) та «інженер з вишукувань» (зокрема в частині інженерно-геодезичних вишукувань, код 2149.2) належать до однієї групи інженерно-технічних спеціальностей і мають подібний функціональний зміст. Зміст професійної діяльності обох посад передбачає виконання комплексу інженерно-геодезичних робіт, а саме: проведення знімальних робіт, створення геодезичних мереж, винос у натуру проєктних рішень, ведення виконавчої зйомки та інше геодезичне забезпечення проєктування і будівництва. Крім того, в освітніх стандартах та програмах підготовки фахівців за спеціальністю 193 «Геодезія та землеустрій» або аналогічними, зазначені професійні компетентності дозволяють випускникам обіймати обидві посади. Таким чином, на підставі наведеного, професії «інженер-геодезист» та «інженер з інженерно-геодезичних вишукувань» є рівнозначними за своїм функціональним призначенням та професійними вимогами.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога до Замовника

Номер: 035210bffc6946d1a6658154f673e88b
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-04-011011-a.a2
Назва: Вимога до Замовника
Вимога:
Щодо визнання переможця закупівлі Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту (сховища) № 111407 7-ДПРЧ ГУ ДСНС України у м. Києві за адресою: м. Київ, вул. Світлицького, 37». ЛОТ 2. Відповідно до Повідомлення про намір укласти договір від 19.05.2025р, ТОВ «УРБАН ЕКСПЕРТС» визнана переможцем закупівлі (Лот 2), проте зазначене рішення Замовника не відповідає вимогам тендерної документації та порушує норми чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, оскільки: Відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації встановлено вимогу з надання Учасником : Учасник надає довідку в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність у нього позитивного досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, або договіри, що виконуються, на виконання робіт (послуг), які є предметом закупівлі (вказати не менше як 2 (два) договори), в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовника, його адреса та контактний номер телефону, назва роботи (послуги), яка є предметом закупівлі. Також на підтвердження інформації про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, зазначених у довідці, учасником надаються скановані копії: - договорів, зазначених в довідці; - документів, що підтверджують факт виконання аналогічних робіт (послуг), по договорам зазначених в довідці (копії актів приймання-передачі робіт (послуг)) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю); *Аналогічними роботами є роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації з нового будівництва або реконструкції або капітального ремонту захисної споруди (укриття або споруди подвійного призначення), клас наслідків СС3. ТОВ «УРБАН ЕКСПЕРТС» у складі пропозиції було надано: 1. Довідку №348 від 08.04.2025 (про наявність аналогічних договорів) 2. Договір №03/04/2024 від 18.01.2024р. 3. Договір №2605/21 від 26.05.2021р. та ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 573-01-21/КП від 08 січня 2024 по даному об’єкту. Звертаємо увагу, що жоден з наданих договорів не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки: Договір №03/04/2024 від 18.01.2024р, не містить інформації щодо класу наслідків об’єкту а також, щодо наявності хоча б у складі робіт укриття або споруди подвійного призначення. Договір №2605/21 від 26.05.2021р, передбачає виконання робіт на об’єкті СС2 (це визначено в експертному звіті № 573-01-21/КП від 08 січня 2024), а тендерна документація вимагає аналогічний об’єкт за класом наслідків СС3 Відповідно ТОВ «УРБАН ЕКСПЕРТС» не підтверджено наявність документально підтвердженого аналогічного договору Відповідно до вимог тендерної документації визначено, що Учасник має надати на підтвердження наявності працівників: Обов’язково надати копію чи оригінал сертифікатів інженерів - проектувальників в частині: з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації – не менше ніж на одного працівника, з інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 – не менше ніж на одного працівника, з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості СС3 – не менше ніж на одного працівника, копію кваліфікаційного сертифіката архітектора з правом виконання робіт з архітектурного об’ємного проектування – не менше ніж на одного працівника, копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині інженерно-технічних заходів цивільного захисту об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) - не менше ніж один працівник, з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 – не менше ніж на одного працівника, експерта будівельного за напрямком технічне обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС3- не менше ніж на одного працівника, з інженерно-будівельного проектування у частині виконання інженерних вишукувань - не менше ніж на одного працівника. У складі пропозиції ТОВ «УРБАН ЕКСПЕРТС» відсутня інформація про наявність даного працівника, також пропозиція не містить копії чи оригіналу кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника у частині виконання інженерних вишукувань. Відповідно рішення, щодо визнання переможцем ТОВ «УРБАН ЕКСПЕРТС» та визнання порушує вимоги чинного законодавства, вимоги тендерної документації та підлягає скасуванню. Додатково повідомляємо, що відповідно до ч.5 ст. 7 Закону України «Про публічні закупівлі» громадський контроль забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до цього Закону, зокрема шляхом здійснення аналізу і моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органи, що уповноважені здійснювати контроль, про виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до положень законодавства у сфері закупівель у разі бездіяльності Замовника та не задоволенні даної вимоги ТОВ «ІК «АРКОН» залишає за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України з метою захисту власних прав та охоронюваних законом інтересом.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. Пояснення щодо досвіду проєктування сховищ цивільного захисту з класом наслідків СС3. Під час проєктування житлового будинку в складі проєкту «Нове будівництво житлово-громадського комплексу за адресою: смт Козин, Обухівського району, Київської області», з метою раціонального використання площ захисних споруд були передбачені приміщення подвійного призначення, які, згідно з п. 5.3 ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту», мають захисні властивості сховищ. Запроєктовані приміщення подвійного призначення з захисними властивостями є невідʼємною частиною житлового будинку, тому відповідно до п. 4.3 ДСТУ 8855:2019, клас наслідків для них окремо не визначався. Водночас, згідно з п. 4.15 ДСТУ 8855:2019 «Визначення класу наслідків (відповідальності)», для сховищ цивільного захисту незалежно від місця розташування встановлюється клас наслідків СС3. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що в межах цього проєкту підтверджується наявність досвіду проєктування об'єктів із класом наслідків СС3. Щодо проєктування багатофункціонального комплексу «Подоляни-парк» по вул. Текстильна, 28 у м. Тернопіль, вказаний комплекс є будівлею класу наслідків СС3 відповідно до п. 4.1 ДСТУ 8855:2019 за показниками можливої небезпеки по кількості людей які постійно та тимчасово перебувають на об’єкті. 2. На вимогу щодо підтвердження рівнозначності посад «інженер-геодезист» та «інженер з вишукувань» повідомляємо наступне: Згідно з Національним класифікатором професій ДК 003:2010, професії «інженер-геодезист» (код 2149.2) та «інженер з вишукувань» (зокрема в частині інженерно-геодезичних вишукувань, код 2149.2) належать до однієї групи інженерно-технічних спеціальностей і мають подібний функціональний зміст. Зміст професійної діяльності обох посад передбачає виконання комплексу інженерно-геодезичних робіт, а саме: проведення знімальних робіт, створення геодезичних мереж, винос у натуру проєктних рішень, ведення виконавчої зйомки та інше геодезичне забезпечення проєктування і будівництва. Крім того, в освітніх стандартах та програмах підготовки фахівців за спеціальністю 193 «Геодезія та землеустрій» або аналогічними, зазначені професійні компетентності дозволяють випускникам обіймати обидві посади. Таким чином, на підставі наведеного, професії «інженер-геодезист» та «інженер з інженерно-геодезичних вишукувань» є рівнозначними за своїм функціональним призначенням та професійними вимогами.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога до Замовника

Номер: a7a56d81996346f4b185078ae7ef4522
Ідентифікатор запиту: UA-2025-04-04-011011-a.c1
Назва: Вимога до Замовника
Вимога:
Щодо визнання переможця закупівлі Роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт підвальних приміщень ГУ ДСНС України у м. Києві та захисної споруди цивільного захисту (сховища) № 111403 2-ДПРЧ ГУ ДСНС України у м. Києві за адресою: м. Київ, вул. Володимирська, 13». ЛОТ 1. Відповідно до Повідомлення про намір укласти договір від 19.05.2025р, ТОВ «УРБАН ЕКСПЕРТС» визнана переможцем закупівлі (Лот 1), проте зазначене рішення Замовника не відповідає вимогам тендерної документації та порушує норми чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, оскільки: Відповідно до вимог Додатку №2 до тендерної документації встановлено вимогу з надання Учасником : Учасник надає довідку в електронному вигляді в довільній формі, за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність у нього позитивного досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, або договіри, що виконуються, на виконання робіт (послуг), які є предметом закупівлі (вказати не менше як 2 (два) договори), в якій зазначається наступна інформація: найменування Замовника, його адреса та контактний номер телефону, назва роботи (послуги), яка є предметом закупівлі. Також на підтвердження інформації про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, зазначених у довідці, учасником надаються скановані копії: - договорів, зазначених в довідці; - документів, що підтверджують факт виконання аналогічних робіт (послуг), по договорам зазначених в довідці (копії актів приймання-передачі робіт (послуг)) (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю); *Аналогічними роботами є роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації з нового будівництва або реконструкції або капітального ремонту захисної споруди (укриття або споруди подвійного призначення), клас наслідків СС3. ТОВ «УРБАН ЕКСПЕРТС» у складі пропозиції було надано: 1. Довідку №348 від 08.04.2025 (про наявність аналогічних договорів) 2. Договір №03/04/2024 від 18.01.2024р. 3. Договір №2605/21 від 26.05.2021р. та ЕКСПЕРТНИЙ ЗВІТ № 573-01-21/КП від 08 січня 2024 по даному об’єкту. Звертаємо увагу, що жоден з наданих договорів не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки: Договір №03/04/2024 від 18.01.2024р, не містить інформації щодо класу наслідків об’єкту а також, щодо наявності хоча б у складі робіт укриття або споруди подвійного призначення. Договір №2605/21 від 26.05.2021р, передбачає виконання робіт на об’єкті СС2 (це визначено в експертному звіті № 573-01-21/КП від 08 січня 2024), а тендерна документація вимагає аналогічний об’єкт за класом наслідків СС3 Відповідно ТОВ «УРБАН ЕКСПЕРТС» не підтверджено наявність документально підтвердженого аналогічного договору Відповідно до вимог тендерної документації визначено, що Учасник має надати на підтвердження наявності працівників: Обов’язково надати копію чи оригінал сертифікатів інженерів - проектувальників в частині: з інженерно-будівельного проектування у частині кошторисної документації – не менше ніж на одного працівника, з інженерно-будівельного проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 – не менше ніж на одного працівника, з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення механічного опору та стійкості СС3 – не менше ніж на одного працівника, копію кваліфікаційного сертифіката архітектора з правом виконання робіт з архітектурного об’ємного проектування – не менше ніж на одного працівника, копію кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника в частині інженерно-технічних заходів цивільного захисту об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 (значні наслідки) - не менше ніж один працівник, з інженерно-будівельного проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3 – не менше ніж на одного працівника, експерта будівельного за напрямком технічне обстеження будівель і споруд класу наслідків (відповідальності) СС3- не менше ніж на одного працівника, з інженерно-будівельного проектування у частині виконання інженерних вишукувань - не менше ніж на одного працівника. У складі пропозиції ТОВ «УРБАН ЕКСПЕРТС» відсутня інформація про наявність даного працівника, також пропозиція не містить копії чи оригіналу кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника у частині виконання інженерних вишукувань. Відповідно рішення, щодо визнання переможцем ТОВ «УРБАН ЕКСПЕРТС» та визнання порушує вимоги чинного законодавства, вимоги тендерної документації та підлягає скасуванню. Додатково повідомляємо, що відповідно до ч.5 ст. 7 Закону України «Про публічні закупівлі» громадський контроль забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до цього Закону, зокрема шляхом здійснення аналізу і моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органи, що уповноважені здійснювати контроль, про виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до положень законодавства у сфері закупівель у разі бездіяльності Замовника та не задоволенні даної вимоги ТОВ «ІК «АРКОН» залишає за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України з метою захисту власних прав та охоронюваних законом інтересом.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 1. Пояснення щодо досвіду проєктування сховищ цивільного захисту з класом наслідків СС3. Під час проєктування житлового будинку в складі проєкту «Нове будівництво житлово-громадського комплексу за адресою: смт Козин, Обухівського району, Київської області», з метою раціонального використання площ захисних споруд були передбачені приміщення подвійного призначення, які, згідно з п. 5.3 ДБН В.2.2-5:2023 «Захисні споруди цивільного захисту», мають захисні властивості сховищ. Запроєктовані приміщення подвійного призначення з захисними властивостями є невідʼємною частиною житлового будинку, тому відповідно до п. 4.3 ДСТУ 8855:2019, клас наслідків для них окремо не визначався. Водночас, згідно з п. 4.15 ДСТУ 8855:2019 «Визначення класу наслідків (відповідальності)», для сховищ цивільного захисту незалежно від місця розташування встановлюється клас наслідків СС3. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що в межах цього проєкту підтверджується наявність досвіду проєктування об'єктів із класом наслідків СС3. Щодо проєктування багатофункціонального комплексу «Подоляни-парк» по вул. Текстильна, 28 у м. Тернопіль, вказаний комплекс є будівлею класу наслідків СС3 відповідно до п. 4.1 ДСТУ 8855:2019 за показниками можливої небезпеки по кількості людей які постійно та тимчасово перебувають на об’єкті. 2. На вимогу щодо підтвердження рівнозначності посад «інженер-геодезист» та «інженер з вишукувань» повідомляємо наступне: Згідно з Національним класифікатором професій ДК 003:2010, професії «інженер-геодезист» (код 2149.2) та «інженер з вишукувань» (зокрема в частині інженерно-геодезичних вишукувань, код 2149.2) належать до однієї групи інженерно-технічних спеціальностей і мають подібний функціональний зміст. Зміст професійної діяльності обох посад передбачає виконання комплексу інженерно-геодезичних робіт, а саме: проведення знімальних робіт, створення геодезичних мереж, винос у натуру проєктних рішень, ведення виконавчої зйомки та інше геодезичне забезпечення проєктування і будівництва. Крім того, в освітніх стандартах та програмах підготовки фахівців за спеціальністю 193 «Геодезія та землеустрій» або аналогічними, зазначені професійні компетентності дозволяють випускникам обіймати обидві посади. Таким чином, на підставі наведеного, професії «інженер-геодезист» та «інженер з інженерно-геодезичних вишукувань» є рівнозначними за своїм функціональним призначенням та професійними вимогами.
Статус вимоги: Відхилено